سهراب همین الان تو دانشگاه یهویی

اهل دانشگاهم 

روزگارم بد نیست
تک ژتونی دارم ، خرده هوشی ، سر سوزن پولی
جزوه ای پر ز زیراکس دوستان
و علومی که در این نزدیکیست
لای این واحدها ، پای آن برگ سفید
توی پروندهء مشروطی و کسر واحد
اهل دانشگاهم
پیشه ام الافیست
گاهگاهی میروم دانشگاه
تا که سیمایم را استاد ببیند به کلاس
بلکه غیبت را حاضر بکند
که ز آموزش من ، جان سالم ببرم
چه خیالی چه خیالی… میدانم
خوب میدانم …
غیبتم بسیار است
حذف درس و کسریم اجباریست
من به مهمانی کسری رفتم
من به پشت اندوه
من به ایوان هراسانی و خواهش رفتمرفتم از پلهء پاچه خواری بالا
تا به کوی استاد
تا به هوای نمره و استدعا
تا شب حسرت پاس کردن رفتم
نمره های اندک
استاد در آرزوی لحظه ای آرامش
شاگرد در آرزوی نمره ای افزایش
یاد هر درد و غم و بی پولی
تا که شاید دل استاد به رحم بیاید
ای دریغ از یک و نیم نمرهء پر پوچ و بها
من دانشجو ام
شغل من خوش تیپیست
گوشی ام یک نوکیا
عینکم آفتابیست
در خیالم جریان دارد پول ، جریان دارد کٍیف
مد ، از طرز لباسم پیداست
چشم ها را باید شست
پشت لنز باید برد
کار ما نیست شناسایی لنز رنگی
کار ما شاید اینست که در افسون عینک ، چهار چشم باشیم
پشت کافی نت اردو بزنیم
آی دی یک دوست بدوزیم و سر کار برویم چشم بر
عینکی باید داشت

نظرات 4 + ارسال نظر
shirin 24 دی 1393 ساعت 17:09 http://greendream.blogsky.com

نخوندمش زیاد بود باید برم....ولی
.
.











سک سک


نه دیگه نخوندی قبول نیس مگر این که چهار هزار و پونصدو بیست تا شنا بری میتونیم قبول کنیم

و در نهایت اینکه
چشم ها را باید شست
پاس ها باید کرد

بله دختر سهراب همین الان یهویی

kocholo 29 دی 1393 ساعت 11:37 http://kocholomocholo.blogfa.com

خیلی خوب بود.
کلی خندیدم

خوبی از خودته ......خوش شنده باشی ایشالله به حق پنج تن

مینو 1 بهمن 1393 ساعت 10:02 http://suncity2000.blogsky.com

سلام احوال شما. خوبین شما؟
شمام کم پیدایین!!
منم سرم شلوغه ولی پیشنهادتونو هستم رومنم حساب کنین

سلام
اره کارو زندگی و زن و بچه نمیزارن که ......دمت گرم پس شرو میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد