با شرم ساری

به به ...بچهای وب ...چه عجباااا....از اینورا؟

.

.

.

.

اقا فقط اومدم بگم که اول پوزش میطلبم از همه ب خاطر تاخیر دوم این که 

بازم تعمل کنید چون من لب تاپم به نت وصل نمیشه ...نمیدونم چشه...ولی

در اسرع وقت میرم درستش میکنم و سریع پستای قشنگ قشنگ براتون

میزارم


امضا:بیمعرفت

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو 19 اسفند 1393 ساعت 10:23 http://suncity2000.blogsky.com

سلام به به آفتاب از کدوم طرف در اومده؟

نظرای مارم که تایید نمیکنین!!
ای شالا درست میشه شمام پست میزارین

از شرق......تبریک میگم شما نفر اولی
خدایی حوصله ندارم با گوشی بیام تایید کنم.....مگر چی بشه حال کنم با گوشی بیام مثل الان.......خدا کنه درست شه حوصله ندارم دیگه

kocholo 21 اسفند 1393 ساعت 10:17 http://kocholomocholo.blogfa.com

ایشالا درست میشه
و سال جدید اینجا یه پست توپ میزاری

سلام دعات گرفت .....درست شد ...

shirin 24 اسفند 1393 ساعت 19:31 http://greendream.blogsky.com

پوزشتو نپذیریم.....اونوخ چی؟؟



عید اومدااا....ی پست عاااالی در خور وبلاگ بزااارین..


اگ بدونین چ سااالی بود امساااال..

همه چی داشتیم...

تولد
مررگ

عروسی

دوری


بیماری

سلامتی



خیلیاا 3 نفری شدن..خیلیا دو نفری شدن

خیلیاا ی نفری شدن
برف نیومد...بارون اومد

ریز گرد اومد......


خخخ وااا چی میگم؟؟؟





ایشالا سال جدید خووب میشم...گرچه فکنم از محالاته




راستی, من بیشتر اوقات عوض میکنم این کد امنیتی رو..نمی دونم چرا..همش بعدیو میزنم ..خخخ

خدارو شکر یکی پیدا شد نپذیره
اوه اوه چه سال ر محتوایی
اونا که جدید اومدن ،خوش اومدن
اونا که رفتن ،خدا بیامرزدشون
ما ن برف داشتیم نه بارون و نه سرما ...هوا بهاری بود .....تابستون بد بختم
.
.
.
.
.
.
قرسات تو جیب من جا مونده بود بیا بگیرش

shirin 26 اسفند 1393 ساعت 15:38 http://greendream.blogsky.com

قرصای من تو جیبه توئه؟؟؟؟؟ عه؟؟؟کلی دنبالشوون گشتماااا
خونرو زیرو رو کردم....عجب...تو ک نخوردیشون ها؟؟؟؟ دوزش ب تو نمیخوره...مال تو بالاتره...خخ




چرا واسه 4شنبه سوری پست نزاشتین؟؟ میترسین بمبی...چیزی بترکونیم بره هواااا؟؟؟

سلامت کو ؟
نه تو دستم بود.....اره.....قصدمونم این بود خونه رو زیر و رو کنی ....اخه حا نداشتیم خونه تکونی کنیم ........نه نخوردم اینا مال تازه کاراس ...مابه قول خودت دوزمون بالا تره با اینا حالمون خوب نمیشه........




مگه تو واسه چهار شنبه سوری گذاشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد