چه خبره تصویری...هه هه



محمدجواد:

حسین:

ابیرام:

مهدیار:

و اِمیره:
من و وجدانم: و دوباره

همه دعوتید...


خب اقایون و خانوما اینجا سرده.همه بفرمائید ادامه ی مطلب.بفرمــــــــــــــائیدhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik2/rally.gif

(ورود اطفال مجاز بوده و در صورت بروز هر گونه حادثه،جنس فروخته شده،حق با مشتریست)

ادامه مطلب ...

یه روز باحال

خب...(خب که چی؟هنوز شروع نکرده میگه خب!)

سه روز پیش من و مهدیار دو تایی رفتیم یه جایِ...یه جای؟یه جایی که خیلی حال داد

یه جا وسط مرکز شهر تو ارتفاع بالای یه ساختمونِ تجاری نیمه ساخته

آخر هیجان بود()نمیدونم چند طبقه بود...هر چن تا که بود کل شهر پیدا بود!رفتیم بالاش

هر چی میرفتیم به بالاش نمی رسیدیم........{این نقطه ها یعنی داریم میریم بالاها}

رسیدیم بالا و دیدیم،بَه کلِ شهر زیر پامونهیخورده چرخ زدیم و بلند بلند داد و هوار کردیم

از بالا،نگاه های هنری و عمیق به شهــر می کردیم(بیا برید بابا)عــجب منظره ای بود.بازم

میریم حالا حالاها باهاش کار داریم.ما هِی داد و هوار میکردیم مهدیارم هِی میگف:

یه نگا بندا توی شب/چراغا روشنِ توی شهر/

همه چی قشنگه ،اما از این بالا،مثل بارونِ زیر چتر!

حسِ شاعرانه ندارم اصلا،یک از خودم دو از این آدما خستم....{اهنگ تنهایی از حسین ابلیس}

جون میداد واسه عکس گرفتن.همه جا آب جمع شده بود!یهو من و مهدیار یه لامپ بالا کلمون

روشن شد.جتمون گفتیم بریم آب بازی..یوهووووو(بچه شدید؟؟)

اولش هِی ناز میکردیم میگفتیم خیس میشیم!هی اروم اروم میرفتیم تو آبخلاصه کار به

جایی کشید که یه جا خشک نمونده بود همه جامون خیسِ خیس بودعکسا خوشگلی شد...

ادامه مطلب ...

اربعـــین حسینی

.............سفرکردم به دنبال سرتو...............

....................سپر بودم برای دختر تو.................

......................چهل منزل کتک خوردم برادر....................

..........................به جرم این که بودم خواهرتو.........................

چهل روز از این واقعه گذشت!....چه زود گذشت




امیر میگه:من خودم به جِد هیچی نفهمیدم.....اربعین حسینی تسلیت.تسلیــت
اینم پرچمه خوده گنبد امام حسینِ که وارد ایران شد و دست به دست  از این استان به اون استان
تو ایران میگرده.چقد بویِ خوبی میداد.خیلی خوب بود....



...امام حسین درکلام اندیشمندان

انتونیوبارا(پژوهشگرمسیحی):

اگرحسین یکی از ما بود،علم و بیرق او و یادبودش را درهر نقطه از زمین برپا می کردیم و تمام مردمان را به مسیحیت دعوت می کردیم.

چارلز دیکنز(رمان نویس انگلیسی):

اگر فرض کنیم حسین برای براوردن خواسته های دنیوی خویش جنگیده این سوال پیش می اید:چرا خواهر،همسر و فرزندانش را همراه خود برد؟
این دلالت دارد بر این که او فقط برای اسلام فداکاری کرد.

گاندی:

پیروزی حسین،با ان که دراقلیت بود،مرا شگفت زده کرده است.
پیشرفت اسلام متکی به شمشیر نبوده بلکه به فداکاری والای حسین به دست امد.
من از حسین یاد گرفتم چطور پیروز شوم درحالی که مظلوم و ستم دیده هستم.

اخرین کلیپ 2012

..........اخرین کلیپ 2012 پارکور بروبوچ..........
یعنی اخرین کلیپی که تو سال 2012 گذاشتماااا وگرنه بازم از 2012 میزارم...چی گفتم؟



یه تمرین دوره همی بود که با بروبوچ رفته بودیم.خوش گذشت
دانلود کلیپ از لینک های زیر در تو حجم و کیفیت مختلف
لینک پیشنهادی من همین 48 مگابایتیِ.کیفیتش بهتره.دو جا اپلودش کردم که مشکلی واسه
دانلودش نداشته باشید
presiangig.......................با حجم 48MB
4shared............................با حجم 48MB
persiangig.......................با حجم34MB
4shared............................با حجم 34MB
هر مشکلی داشتید تو دانلودش بهم بگید تا درستش کنم

تا حالا دقت کردین؟

تا حالا دقت کردین تنها قتی که مشتری ها با لبخند وارد مغازه میشوند که میخوان جنسو تعویض کنن یا پس بدن!


تا حالا دقت کردین تو جاده ها وقتی قسمت انگلیسی تابلو،اسم یه شهر رو میخونین بهتر متوجه میشین تا فارسیشو!!!!


تا حالا دقت کردین مغز انسان پُرکاربردترین جای بدنه،24 ساعت در 365 روز سال و کار میکنه!فقط وقتی متوقف میشه که ما وارد سالن امتحانات میشیم.


تا حالا دقت کردین وقتایی که تقلب میبری،امتحان مثه اب خوردنه،وقتی نمیبری میشه در حد آزمون دکتری!


تا حالا دقت کردین اگه تو مترو الکی شروع به دویدن بکنیدملت هم همین طوری دنبالتون میدوند!


تا حالا دقت کردین وقتی میگن غصه نخور،ادم بیشتر غصه اش میگیره؟؟!


تا حالا دقت کردین تمام مریضا توی فیلم ها و سریال های ایرانی،انتهای راهرو سمت راست بستری هستن!


تا حالا دقت کردین وقتی که عجله دارین و می خواین سریع به مقصد برسین همه ی تاکسی ها غیب میشن یا مسافر دارن! ولی وقتی می خواین از خیابون رد شین هر چی تاکسی تو اون خیابون هست می آد جلو بوق میزنه؟ اخ که حرص ادم در می آد.


تا حالا دقت کردین وقتی دوتا ماشین از هم سبقت میگیرن مسافراش همو نگاه میکنن!


اینا رو هم مریم خانم گفته...

تا حالا دقت کردین...وقتی جارو برقی که کشیدی تموم که شد و جمعش کردی ...


تازه اونموقع آشغالای رو فرش یکی یکی خودشونو نشون میدن...؟!


تا حالا دقت کردین...یه کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخوریم !

اما یه آبمیوه پالپ دار که میخریم گیـــر میدیم به اون تیکه میوه که تهش مونده ! دلت میخواد با کلید درش بیاری...


تا حالا دقت کردین...هندز فری رو اتو هم بکشی بعد از دو دقیقه اتو هم گره میخوره...!!