غم نوشت

سلام 

تا حالا شده بغض کنی ؟ 

تا حالا شده اینقدر بغض داشته باشی  که گلوت درد بگیره؟

اینقدر که دلت بخواد بری جلو خدا و بهش بگی خیلی دلگیرم ازت و دیگه نمیخوام ببینمت ؟

شده هوای خود کشی بزنه سرت؟

یا فقط تنها چیزی که تو این دنیای پر از خوشی بخوای مرگ باشه؟

.

.

.

.

برا همه این سوالات یه جواب داری اونم (اره) هست

پس بیا ادامه مطلب که میخوام حرف دلمو بهت بزنم  

 حرف دلم:


خوب به من چه



راسی چنتا نکته :

1_ به روح شدید اعتقاد دارم

2_عمه هم یه 6 تا دارم

3_هر چیم گفتی خودتی


راسی یادم رف بگم من وجدانشم خودش رفت دستشویی بیاد

نظرات 3 + ارسال نظر
negar 8 مرداد 1395 ساعت 15:26 http://negar70.mihanblog.com

خخخخ :)))))
نه نشدههههه

شیرین 28 مرداد 1395 ساعت 00:26

عخخخخخخخخخخخخییییییی

هنوز هم زنده ای::؟؟

شیرین 31 مرداد 1395 ساعت 00:36

shariiiiiiiiif paridddddddd



زنده ای تو؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد