بهترین ها ی 90 در ایران

بهترین فیلم:
 یه حبه قند - جدایی نادر از سیمین


بهترین کارگردان:
 اصغر فرهادی (جدایی نادر از سیمین)


بهترین فیلمنامه:
 اصغر فرهادی (جدایی نادر از سیمین)


بهترین بازیگر زن اصلی:
 فاطمه معتمدآریا (اینجا بدون من)


بهترین بازیگر مرد اصلی:

رضا عطاران (اسب حیوان نجیبی است)


بهترین بازیگر زن مکمل:
 ساره بیات (جدایی نادر از سیمین)


بهترین بازیگر مرد مکمل:
 شهاب حسینی (جدایی نادر از سیمین)


بهترین بازیگر کودک و نوجوان:
سارینا فرهادی (جدایی نادر از سیمین)


بهترین فیلم کمدی:
 ورود آقایان ممنوع 6 امتیاز

نظرات 3 + ارسال نظر
Anna 24 فروردین 1391 ساعت 18:15

سلام......وقتت بخیر دوست عزیز.....
امیر حسین...داداشی.....از کجا به این آمار دست پیدا کردی؟
ولی در هر خالت فیلم آقای اصغر فرهادی استحقاق این مقام برتری تو جهان داشت.....و من به عنوان ی ایرانی به خودم افتخار میکنم که جهان ما رو با هنر و فرهنگ بشناسه نه استبداد و خشونت چه در کلام و چه در عمل....

سلام...ساعاته خوشی را برای شما ارزو مندیم(فک کردی فقط خودت بلدی)
اخ یادم رفته بود منبعش رو بگم.منبعش همین دور و اطراف بودا

شدیدا با اون جمله ی اجرت موافقم...خیلی شدید

افرین به تو ایرانی

anita 25 فروردین 1391 ساعت 11:01 http://www.sg4.blogfa.com

عجب فیلمی بود.به ماهم یه سری بزن بد نمیبینی

الان میام اونجا

ژینوس 26 فروردین 1391 ساعت 18:05 http://zhinoos.blogsky.com

والا من فقط این آخریه رو دیدم، جدایی هم اولشو دیدم، حوصلم سر رفت دیگه ندیدم!

خواب همون بهتر که ندیدی وگرنه هنگ میکردی
من خودم و بکسمون که اصلا فیلم ایرانی نمیبینیم
همش شده تکراری ادم حالش بهم میخوره
سینمام که میریم فقط میشینیم با هم حرف میزنیم و نمیزاریم بقیه ببینن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد