جوجه فِک کرده ما کَمیم


چند روزی بود خبری در کل سایت ها مبنی بر اینکه خواننده رپ و راک(که همتون میشناسیدش)

اهنگی رو خونده که به امام هادی و امام زمان توهین کرده

من و بچه ها یکی از اونایی بودیم که اهنگ های این ملعون رو گوش میکردیم

البته من خودم کمتر گوش میکردم ....بقیه گروه خیلی گوش میکردن

اینجور که از سایت ها و اینا پیداس انگار حکم کشتنشم صادر شده و جایزم گذاشتن براش

همون بهتر که بمیره........تو بعضی از سایتا که حکم این ملعون خویس رو نوشتن وقتی ادم

نظرات سایت رو میخونه میفهمه ادما چقد با هم فرق میکنن

یکی مدافعه اون ملعونه یکی مخالف. یکی میگه فقط خدا یکی میگه....

خدایی برید به این آدرس و نظراتشو بخونید...ادم شاخ در میاره از دست این بشر ها

 و در انتها تنها کاری که از Street Group برمیاد اینکه:



امیدوارم با این کار دل امام زمان رو شاد کرده باشیم...

نظرات 15 + ارسال نظر
ژینوس 30 اردیبهشت 1391 ساعت 10:36 http://zhinoos.blogsky.com

آفرین فرزندم... کار خوبی کردی... فقط اون موقع ک اون آهنگه رو میگوشیدی، متوجه نشدی توهینه؟(آخه من خودم نگوشیدمش...)









































































































































































































































































































































































































راستی یه سرم بیا وب ما...

چرا متوجه شدم کاملا توهینه خالیه خاک بر سرش
خیلی حرفای زشتی میزنی که نمیتونم بگم
....
..
.
این پایینیه رو همون بالا هم میت.نستی بگی
احتمالا مشکلی داری ما رو تا پایین میکشی....خاب خسته میشیم

شبنم 30 اردیبهشت 1391 ساعت 10:52


من اصلا این خواننده رو نمیشناختم ( اسمشو شنیده بودما اما آهنگی ازش نداشتم )

نشنیدم آهنگشو ، حالا چی گفته مگه ؟

همون بهتر که نشنیدی ونداشتی.....اولشم معلوم بود ادم نبود

خدا بکشتش.....

اولا که تو کاور اهنگش کلی توهینه که روم نمیشه بگم خودت ببین
http://irimg.net/images/tnju09zqoeesqhqbjc7q.jpg
به جا کبوتر کلاغه اون پرچم هم پرچم همجنسگراهاس و ...

شرمم باد

تو اهنگشم میگه

حالا که مهدی خوابه تو ظهور کن...و خیلی حرفای زشت و زننده
که دیگه واقعا روم نمیشه بگم.......شرمنده


خوبی ؟ چه خبرا ؟ خوش میگذره ؟

کم پیدایی.....من خوبم....شما چیکار میکنی به این وبلاگ
عینه هو این مغازه ها که شیشون رو پر میکنن از کاغذ که چیزی توش پیدا نباشه و روش مینوسن در حال تغییر دکور

ژینوس 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:03 http://kooleh-poshti.blogsky.com

چطول مطولی امیل؟
مجبور شدم آدرس کوله پشتی رو عوض کنم میلطفی لینکمو درست کنی...

سلام قلبونت...ملسی مینوس

باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چرا که نه

مریم 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:23 http://love-courage.blogfa.com

سلام..

میدونی؟؟؟

اومدم جواب کامنتتو بدم... آخه مث شما نیستم که زیر کامنت هرکی جواب بدم بعد معلوم نیس طرف کی بیاد بخونه جوابشو.....

مرده شور این بلاگفارو ببرن...

نمیدونم چرا چند وقته هی این بلاگفا سرورش مشکل داره...؟؟

اگه دیدین این پست ۲ بار تکرار شد قضیه ش این بود که یهو بلاگفا قطع و وصل شد و من نفهمیدم که ثبت شدش یا نع !

بخاطر همین دوباره ثبت کردم و تا اومدم ببینم و وب رو باز کنم دوباره بلاگفا نابود شد...

--------------------------------------------------
اینه....

اوکی....؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام علیکم
من با این موضوع جواب کامنت ها مشکلم حل شد....این جوری که زیر کامنت طرف جواب بدی خیلی بهتره:
چون پستی که طرف میزاره و یکی میاد میخونه و میخواد نظر بده در مورد همون پست نظر شخصیشو میده.....نه که بیاد جواب کامنت یارو رو تو وبلاگش بده
بالاخره طرفی که نظر میزاره هم دوست دارن بدونه نظر بقیه در مورد پست چی بوده
اوکی؟!

بلاگفا رو که ولش کن داغونه......کهنه شده

بله اوکی شد

مریم 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:28 http://love-courage.blogfa.com

کصــــــــــــــــاااااااافطــــــــــای ملعون...
که این آهنگ مضخرفو درستیدن....

تا حالا نشنیدم... و نمیخوامم بشنوم... شما هم دیگه نشنوین...

مطمئنی کصافت با "ص"؟.....با این "ث"نیس؟؟

خودتو ناراحت نکن درک میکنم چقد ناراحت شدی....داری به خودت فشار میاریا....

باشه چون تو گفتی دیگه گوش نمیکنیم

مریم 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:29 http://love-courage.blogfa.com

ها ؟؟؟ ....چیه؟؟...
میخوای چیو ثابت کنی؟؟

مریم 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:30 http://love-courage.blogfa.com

راستی به این مهدیار بی معــــــــــــرفت بگین ....

دیگه باهاش قهــــــــــــــــــرم....

خودت بهش بگو....به من چه!!!

قهری؟؟..........پس هر وقت خواستید اشتی کنید شیرینیه اشتی کنون ما یادت نره!!

مریم 30 اردیبهشت 1391 ساعت 20:35 http://love-courage.blogfa.com























































ای ول ژینوس ترفند جالبیه واس سر کار گذاشتنشون....



















حالشو ببــــــــــــــــــــــر.....





خخخخ خخخخ خخخخخ














من نبودم

... تقصیـــــــــــر ژینوسه....

وقتی میگم "خودت باش"...همینه دیگه!!

من اینــــــــــــجا بی کـــــــــــــــــار نیــــــــــــــــــستــــــــــــم کــــــــــــه

هِــــــــی بِــــــــــرم پاییـــــــــــــــــــــــــن....

تو نگاه به اون بچه نکن....هِرهِر

الی 31 اردیبهشت 1391 ساعت 10:40 http://1373elahe.blogfa.com

سلام سلام من اهنگ های شاهین نجفی رو دوست داشتم چندتا که خونه مخصوصا اون اهنگه که ما مرد نیستیم یا اون سارینا واقعا عالیه اما این رو نشنیدم دوست دارم بشنوم
فوحش یادم رفت بدم الان از خواهر مادرش خاستگاری میکنم

......
...
....
شوخی کردما من بی ادب نیستم

سلام
منم بعضی هاشو دوس داشتم....سارینا قشنگ بود
دوست داری بشنوی؟؟؟؟؟؟

الان این نهایت فهشت بود اره؟؟

خیلی به خودت زحمت میدی

باید بکشنش......وگرنه پرورش پیدا میکنن این جور حیوونا

مشخصه بی ادب نیستی

شیرین 1 خرداد 1391 ساعت 12:35

واااااااااااااااااای بر من
آخه منم اهنگاشو میگوشیدم....ساریناشو خیلی دوست داشتم
ولی الان ندارم
اون آهنگشم شنیدم
درپیت
مسخره
بره بمیره
با اون موهاش
من نمیدونم تاحالا کلاغ روموهاش نشسته؟
ممنون پستتون خیلی جالب و به روز بود....آفرین صد آفرین هزارو صیصد آفرین...فرشته های روی زمین یواش برین نخورین زمین از پله های زیر زمین زیر زمینش موش داره هزار تا خرگوش داره
خوب بود؟

واااااااای بر تو
همم اهنگه سارینا رو دوست داشتن....خدایی قشنگ بود
موافقم
باید بمیره.....(خودم میکشمش)
اون عوضی که هر روز یه شکلیه!!

.
..
...
....

ZiZoOo 2 خرداد 1391 ساعت 10:15 http://shaloot.blogsky.com

من تازه الان امدم تو باغ ..
کی هست ؟
چی خونده ؟




خدا به راه راست هدایتش کنه ...



بابا هایده گوش کنید خب ...


چرا هر جفنگی میاد یه آلبوم میزنه شمام زودی گوش میکنید ملت ...

خواب الحمدلله که اومدی
یه بی دین بی ادب به اسمه شاهین نجفی


دیگه کارش از راه راست گذشته حالا فقط یه راه براش مونده اونم سقوطه


ایولاااااااااااا.....دمه قدیمی ها گرم....هایده ،مستی،شکیلا،فروهر و ...


البوم نداده!!..یه تک اهنگ بوده......ایرانی هستیم دیگه کاریش نمشه کرد

سپــهــر 2 خرداد 1391 ساعت 15:29 http://greendream.blogsky.com/

آهنگشو منم گوشیدم.
متاسفانه خیلی توهین آمیز بود
خوب کاری کردی که آهنگاشو پاک کردی.

منم پاک کردمشون.


خبرشو دارم که موقعی که آلمان بوده بهش حمله میکنن که بکشنش.
بعد جون سالم به در میبره. و میره سوئد. آونجا هم باز بهش حمله میکنن.

به زودی خبر مرگش رو خواهیم شنید.

اخه بش بگو این چه کاری بود کردی بدبخت

ایول .... همین که ما دیگه کاراشو دنبال نکنیم ضربه ی بزرگیه بهش

امیدوارم خبرِ مرگش سریع تر برسه

الی 2 خرداد 1391 ساعت 17:46 http://1373elahe.blogfa.com

عجب فوحش هایی بلدین شماها

چیکار کنیم مانیم دیگه.......بازم بلدم

الی 5 خرداد 1391 ساعت 14:41 http://1373elahe.blogfa.com

نه دیگه نگو اگه بگی فیلتر میشی

باشه چون تو گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد