از ازل این بود...

هنگامی که کارنامه ها را می دادند


پسرها شدیدا به خاطر نمرات پایین سرکوفت می خوردند و البته گاهی هم ممنوع شدن از مشاهده کارتون ولی دخترها هیچی نمی شدند. چون قرار بود در آینده ازدواج کنند و نان آور خانه هم نخواهند بود

وقتی پدر خانواده شب به منزل می آمد

پسرها فرار می کردند و یه گوشه ای می خزیدند تا چوقولی های مادر، کار دست شان ندهد، ولی دخترها به بغل پدر می پریدند و چپ و راست قربون صدقه می شنیدند

روز اول مهر که مدرسه ها باز می شد

پسرهای عزیز کله هایشان را با نمره 4 می زدند و مزین به لغت نامأنوس کچل می شدند ولی دخترها فقط به پسرها می گفتند: چطوری کچل؟

در 18 سالگی

پسرها تمام اضطراب و دلهره شان این است که دانشگاه قبول شوند و سربازی نروند ولی دخترها ورودشان به پادگان طبق قانون ممنوع است

در دانشگاه

پسرها همان روز اول عاشق می شوند و گند می زنند به امتحان ترم اولشان و مشروط می شوند ولی دخترها فقط در بوفه می نشینند و به پسرهایی که به آنها نگاه می کنند افاده می فروشند

هنگام خواستگاری

پسرها باید خانه، ماشین، شغل مناسب، مدرک دهن پر کن، قد رشید، هیکل خوش فرم، خوش تیپ و هزار تا کوفت و زهرمار داشته باشند و پشت سر هم از موفقیت ها و اخلاق خوب برای عروس خانم بگن و احتمالا انگشتری برای نشون کردن در دست سر کار عروس خانم بکنند ولی دخترها فقط کافی است بنشینند و لام تا کام حرف نزنند

هنگام ازدواج

پسرها باید شیربها، مهریه، خرید عروسی، جواهرات گوناگون، جشن و سالن و... را تهیه کنند ولی دخترها فقط باید جهیزیه بدهند که احتمالا به دلیل شروع خرید جهیزیه از همان کودکی همش بنجل شده و آقای داماد باید با تحمل هزار تا منت آنها را قبول کرده، دور ریخته و یک سری جدید بخرد


نظرات 34 + ارسال نظر
stranggirl 17 خرداد 1391 ساعت 20:46 http://stranggirl.blogfa.com

salam
mer30 ke be webam sar mizani
matalebe shoma ham jalebe

سلام
چطوری؟
وظیفمه
مررررررررررررررسی

الی 18 خرداد 1391 ساعت 12:04 http://1373elahe.blogfa.com

بله دیگه
ما اینیم دیگه

خدا بگم...

همین کارا رو میکنید که ادم زود پیر میشه

Anna 18 خرداد 1391 ساعت 14:40

سلام داداشی گلم...وقتت بخیر....خوبی؟.....چه خبر؟
ای جانم اینم از مزیت های دختر بودنه......چه میشه کرد....انگار دلت خیلی پره......چی شده......خبریه؟!.....
شیطون شدی.......................................
بابت تاخیر طولانیم شدشدا عذر میخوام.......

سلااااااااااااااااااااام ابچــــــــــــــــی خانوم........به به چقد وقت بود یکی به ما نگفته بود وقت بخیر.....دلملن تنگ رفته بود

خبری نیست سلامتی و بدبختی

اره خیلی پره از همه چیزا پره......ترجیح میدم ایران نباشم

شیطون شدم؟؟؟؟......................من؟؟؟

نمیدونم شاید شیطون شدم

اختیار داری.................حتما به خاطر امتحاناتِ...اره؟؟؟

موفق باشی

شیرین 18 خرداد 1391 ساعت 19:00

آخی
بیچاره ها
نگین جیگرمون کباب شد


هه هه خیلی مطلب خنده داری بود ایول




بازم از این گونه مطالب حقیقی بگذارید خلقمان شاد شود

اخ جون کباب!!!!!!!....گشنم شد

خنده دار بود؟؟؟..............همینه دیگه بدبختیه ما پسرا خنده داره دیگه

صبر کن یه دونه پست دارم واسه دخترا که واقعا بدبختیشون رو نشون میده

بعدها میزارم خلقات باز بشه

[ بدون نام ] 18 خرداد 1391 ساعت 19:07

چه قد این شکلکاش باحاله راست حرفاتونه هاااااا
اونارو میبینیم انگار شمارو دیدیم....فرقی نداره



(این دختره تو آخری بدجوری پسره رو میزنه ها....کلی خندیدم....ول کنم نیست)

اره دیگه دقیقا همین شکلی هستیم ماها.....این شکلی:




چراااااااااااااااااا اسمتو نزاشتی؟؟؟؟؟

شیرین 20 خرداد 1391 ساعت 12:58

یادم رفت اسممو بذارم
شکلات شیرینمممممممممممممممممممممممممم

اِ شیرین تویی؟؟؟

الزایمر داری؟؟

خدا شفات بده

سارا 20 خرداد 1391 ساعت 13:19 http://asinal.blogfa.com

سلاااام میگم این شکلکاش خیلی جالب و قشنگ بودن خیلی هم مربوط به موضوع

جالب بود دستت طلا

امروز امتحان جغرافیا خیلی خندیدیمهر کس از در میومد بیرون ما میخندیدیم چون یاداشت اشکاشو پاک میکرد یا دنبال کتاب میگشت ببینه چی نوشته


دیگه نمیدونم چی بگم ولی بازم وب ما بیا ا راستی یه وبلاگ جدید زدم ادرس اونو الان میزارم من دید نیستم همون سارام

سلااااااااااااام ..... مررررررررررررسی

خواهش میکنم

یا ابوالفضل.... به خدا یکی باید فیلم بگیره از شما دخترا با این کاراتون

باشه میام حتما....به خاطر امتحانای پایان ترم کمتر میام ولی تیر ماه دیگه همیشه میام

الی 21 خرداد 1391 ساعت 17:07 http://1373elahe.blogfa.com

سلام خوبی؟ چرا دیر دیر میای؟
درسخون شدیییییییییی؟

سلاااااااااااااااام
مرسی...من خوبم شما چطوری؟؟؟

به خاطر امتحانای پایان ترمه دیگه!!!!!

سوم تیر تموم میشه دیگه حتما میام

mj 22 خرداد 1391 ساعت 19:27

dast ru delam nazar ke khune....

تازه بدتر از اینام بود سانسورش کردم

mj 22 خرداد 1391 ساعت 19:31

jalebe kheili jalebe
taze in meghdari az badbakhtie ma pesarast

اره بابا..............هِی میگن شما پسرا ازادیت

کو اون ازادی شخصی؟؟....و ازادی بیان؟؟

student 23 خرداد 1391 ساعت 11:16 http://mbluew.blogsky.com

سلام علیکم آقای امیر حسین با معرفت
ببینم کی حالتو گرفته(دستش درد نکنه)که اینجوری داغون شدی هان؟
حالا چرا گیر دادی به ما دخترا یکی نیست از خودتون بگه!
ولی جالبه ها دقت نکرده بودم چقدر حالگیری زندگیتون
میگم حیف شد ژینوس نیست بیا یه کم با هم بهتون بخندیم

موفق باشییییییییییینstreet group

سلامممممممممممممم چطوری؟؟؟

هاااااااااان؟؟؟......از دست شما ها دیوونه شدیم دیگه

ژینوس که خرخون شد رفت.....که انیشتین برگرده

چقد ماها خنده داریم......بخندیم!!!

موقع خنده ما هم میرسه

مرررررررررررسی گلکم

yeganeh 23 خرداد 1391 ساعت 11:25 http:// www.sateeya.blogfa.com

عجب رویی داری امیر

کیف دنیا رو شما میکنید

هرچی آزادی ماله شماهاس

دخترا اینقدر بدبختن که پسرا حاضر نیستن حتی واسه 1 ساعت جایه اونا باشن

مگه اینکه دلمون رو به همین چیزا خوش کنیم

کی؟؟؟؟؟؟

ما کیف دنیا رو میکنیم؟؟؟؟؟

کدوم کیف؟؟؟؟

اینکه چپ و راست گیر میدن .... کیفه؟؟؟

کدوم ازادی؟؟؟.....اگه این ازادیه و استقلاله میخوام صد صال سیاه نباشه

(البته اشتباه نباشه.من اون ازادی رو نمیگم....ازادی بیان و راحتیه خودمون رو میگم)

خوبه دیگه زندگی با همین مشکلاتش قشنگه

ای بخ بـــخ های بیـــــچاره ی فـــلک زده ی بــخ بــــــخ....

.....
...
....
...
...
.
.
.
.
.
.
خوشــــم میاد خودتونــــم میدونیــــد چه بخ بــــخ هایی هستید.....

البتــــه اینم بگمــــا.... دختر ها هم کم بخ بخ نیستن...

شایـــد ، شاید که نه... دقیقا خیــــلی بیشتر از شماها بیچاره تر هستیم...

شما ها فقــط میشه گفت اینی که نوشتی فقط و فقط بزرگترین بدبختیه که دارین......

----------------------
راستی خیلی وخته خبرت کردمو نیومدی... ولی من بدون دعوت اومدم.... حواست باشه...

منظورت همون بدبخته دیگه .... اره؟؟؟

ادم بدبخت باشه بهتر از اینکه سیاه بخت باشه.....منظورم شماهایید

دختررررررررررررررررا که اگه من جاشون بودم خودمو میکشتم

نمیخواد منو خبر کنی خودم میام بهت سر میزنم

حواسم هست.....وااااای داری منو میترسونی

---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----` ,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(-- ´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|---------/ ;;;; \ ____----- .;;

واااااااااااااااااااااااااااااای
این دیگه چیه؟؟؟

اسب که نیست

یا خره یا اسب ابی!!!!

سارا 24 خرداد 1391 ساعت 18:59 http://asinal.blogfa.com

سلاممممممممممم قشنگ بودن ؟؟
خدا رو شکر ما تونستیم شما رو بخندونیم
بازم میزارم خواستی بیا ببین

ارررررررررررره خیلی

باشه چشم حتماااااااااااااا

میخوام صد سال نیــــای...

این چه جوابـــی بود دادی؟؟؟

سیــــاه بخ اون دشمنتــــه... بد بخ اون کسیه که شادیتو نمیتونه ببینه...

واقعــــا کــــــــــــــــــــــــــه.....

منم اگه جای شما پسرا بودم خودمو میکشــــــتم... همون بهتر که دختــــــرم

اصلنشــــم... خیلی بی انصافــــیه که یه طرفـــه همش به قضیه نگـــاه میکنیــــن....

اوووووووووه......خشم مریم!!!

برنامه ی امشب سینماهای قزوین...هرهر

ببخشید...غلط کردم.....واااااااااااای چه ترسناک میشی وقتی عصبی هستی

باووووووووووورم نمیشه خودتی؟؟؟

عجب جزبه ای داری!!!

من که کلی ترسیدم

باران 25 خرداد 1391 ساعت 19:18 http://eshgheshirberenji.blogfa.com

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶بدو خوشکله بدو ¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)

علیک سلام حال شما؟

میگم ما که بعده یه عمری اپ کردیم شمام بعده یه عمری یه سرکی به وب ما بزنید

اقا منتظرم شدید به مدت مدید!
افتخار میدی یا افتخارت کنم؟

سلام....جلل خالق....خودتی؟؟؟.........واااااااااای رووووووووووح

حتماااااا میام .... فک کنم داشت وبلاگت تار عنکبوت میبست

افتخار میدم


+ میدونــم شوخی بود اما قبول کن که بد گفتی....!!

اکشـــال نداره... ممنون که توجه میکنــــی...

راستی ایشالله به زودی گرفتاری (امتـــحانای لعنتــــی) همه حل میشه...

اره ولی توام بدجور خشم رفتی.....دکتر که نمیشی به سلامتی؟؟؟

اخر همین هفته تمومه کلییییییییییییییی برنامه ریختم واسه تابستون

غزل 26 خرداد 1391 ساعت 11:29 http://taranomorg.blogfa.com


آخییییییییی ............. دلم سوخت



حالا زیاد غصه نخورید....دیگه کاریش نمیشه کرد

موع سوختن دل ما هم میرسه....صبر کن بهت میگم

حالا بخند

نمیخوریم...چشم

امروز جمعه ۲۶/خرداد

فردا شنبه ۲۷/خرداد

پس فردا یکشنبه ۲۸/خرداد


پس اون فردا دوشنبه ۲۹/خرداد












پس از پس اون فردا ۳۰/خردادماه ۱۳۹۱
.
.
.
سه شنبه
تعطیل....................عشق و حال
تقویم شیرین

اِ سه شبنه تعطیل میشید؟!....چه جالب منم شنبه اون هفته تعطیل میشم چه تفاهمی!!!!.................

ادم کلی برنامه میریزه واسه تابستون....ولی وقتی شروع میشه هِی امروز فردا میکنه

student 27 خرداد 1391 ساعت 13:58 http://mbluew.blogsky.com

سلام
خوشحالم که خوبی
ممنون که سر زدی
این روزا هر قدر دلت میخواد به ما دختر بخند حالم گرفته است
موفق باشی
راستی خوشحال شدم شعرمو پسندیدی!

سلام

مرسی

ای بابا اخه چرا؟؟؟

خواب واقعا پسندیده بود دیگه

باران 27 خرداد 1391 ساعت 16:12 http://eshgheshirberenji.blogfa.com

چه کنیم
ماییم دیگه!
انشالا چشماتون قشنگ میبینم

چه کنیم
چشای مانه دیگه قشنگ میبینه

yeganeh 27 خرداد 1391 ساعت 16:35 http:// www.sateeya.blogfa.com

اولا که من اول راهنمایی نیستم
دوما که کلا همه تا 27 امتحان داشتن
سوما که.....

همین دیگه

جدی میگی؟؟؟؟

من فک کردم راهنمایی هستی

پس ابتدایی هستی....اگه ابتدایی باشی که امتحاناتت همون اردیبهشت تموم شده

رز 27 خرداد 1391 ساعت 18:29 http://bahardoost.blogfa.com

سلام وبتون خیلی جالبه.راستی به وب منم سربزنیدونظرتونوثبت کنید.ممنون

باششششششششششششششششششششه

نگار 27 خرداد 1391 ساعت 20:27

ســـــــــــــــــــــــلام...
چوطوری؟
خووو شما پسرا حقتونه!!!
من دلم خنک میـــــــــــشه شوما ها اذیت بشین!!!


شوخی می کنم گناه دارین!دلم سوخت!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مخلصیم بچه های شیرازیم مخصوصا از نوع ترنم سپیدش

چه زود تغییر حالت میدی؟!!!!!!!!!!

نگار 27 خرداد 1391 ساعت 20:35

آخی امتحاناتون سوم تموم میشه؟؟؟
بدجوری زدی تو کار خوندنــــــــــــا!!!

خیلی سرم شلوغ بود....

الان که دارم جواب میدم

انگار از زندان اِوین ازاد شدم

مبعث رسول مبارک
بر همه ی شیعیان
بر من
بر تو
بر او
بر ما
بر شما
بر ایشان
بر....
بر....
بر.....
جاهای خالی را با کلمات مناسب پر کنید(20 نمره)
اولین نفر بودم...حالیدی؟

وااااااااااااااااااااای
شیرین خانوم ما نبودیم شما مارو شرمنده کردید...

این شکلکا واسه همه خوبه الا من بدبخت که اینجوری گذاشتی()

اره دمت گرم واقعا ثابت کردی که باحالی

شیرین 30 خرداد 1391 ساعت 12:47

همه دست...دست ....دست

عقبیااااا...شله
محکم تر بزنین.....دست ......دست
تابستونه.....ایول
تابستان سلاممممممممممممممممممممممممم
----
قر....قر....قر.....
همه دست دست دست
همه..(..............)
بیا وسط.......












اِ جدی تابستونه؟؟؟

هوووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا


تابستونو عشقه

من دیگه از فردا یه لحظه هم تو خونه نمیمونم

بریم عشق و حال و صفا سیتی

اومدم وسط

yeganeh 1 تیر 1391 ساعت 10:55 http:// www.sateeya.blogfa.com

مگه دوم ابتدای چندتا امتحان داره
معمولا 1خرداد تموم میشد
پس چرا نیستی

شوخی کردم هرجا هستی موفق باشی

چطور ؟مگه تو میخوای بری کلاس اول که این سولا رو میپرسی

اول باید بری پیش دبستانی......یه خورده خمیر بازی کنی بعده ها که بزرگتر شدی با مامانو بابات برو ثبت نام.اسمتو کلاس اول بنویس

نگار 1 تیر 1391 ساعت 19:30 http://khoneyeman.mihanblog.com/

بعضیا به من می گفتن پروفسور...منم بهشون می گفتم دانشمند!
بهم می گفتن چقد درس می خونی انیشتین میشیا دیوونه میشیا!
حالا من باید بگم!
بچــــــــــــــــــــــــه اونقد درس نخون هنگ می کنیــــــــــــااا از ما گفتن بود!
خب بیا دیگه !دلمون ضعف رفت حوصلمون سر رفت!
شنبه دیگه خلاص میشی؟

کی؟؟؟؟؟

منو که نمیگی نه؟؟؟

مشخصه با من نیستی!

اوه ه ه ه ه ه بابا قافیه...(دلمون ضعف رفت حوصلمون سر رفت!)

رپر میشدی خوب بودا......


خلاص شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

هوووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااا

yeganeh 3 تیر 1391 ساعت 11:12 http:// www.sateeya.blogfa.com

سلااااااااااااااااام چه عجب اومدی
میگفتی یه گوسفندی خروسی چیزی سر میبریدیم

سلام بله اومدم با ماکزیمم قدرت!!!

همین؟؟؟.......شتری فیلی چیزی میخوای سر ببر

الی 3 تیر 1391 ساعت 11:57 http://1373elahe.blogfa.com

پس امروز امتحانت تموم شد بابا خوش به حالت من تازه شروع کردم ۱۵تموم میشه

هه هه پس خوش به حال خودم.....بالاخره خاصیت این که ترم زود شروع بشه همینه دیگه

ZiZoOo 7 تیر 1391 ساعت 22:33 http://shaloot.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


خداروشکر زیاد آپ نکرده بودی تا من مطالبتو از دس بدم .

اینم جالب بود ولی فکنم اکثر پسرا باهاش مخالف باشن چون همش به نفع دخترا بود . منم مالفشم چون یه طرفه به قاضی رفته . ما هم کم بدبختی نداریم .

سلااااااااااااااااااااام


علیک سلام

دیگه چیکار کنیم !!! ما میدونستیم شما عقب می اُفتی بخاطر همین اپ نکردیم(انکار خوبیه واسه اپ نکردن)

بالاخره بدبختیه ما خوشبختیه شماهاس....

اره خواب شما هم دارید.....

Zhinoos.Blue 11 تیر 1391 ساعت 13:04 http://kooleh-poshti.blogsky.com

دیگه این جوریه دگه.... باید قبول کنید... حقیقت شیرینه

بله بله.....حقیقت شیرینه........نوبت ماهم میرسه که حقیقت شیرین میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد