طنز

---------------------------اردو در مدرسه دخترانه و پسرانه ---------------------------------

-----------
مدرسه دخترونه:
ناظم : دخترا آخر هفته قراره بریم اردو
بچه ها : آخ جووووووووووووووون اردو
بچه ها من چیپس میارم با کلوچه. ساناز تو دوربین بیار عکس بندازیم اونجا و.....



------------
مدرسه پسرونه:
ناظم : بچه ها آخر هفته میریم اردو
بچه ها : ایول ایول
بچه ها هر کی طلبه ویسکیه همین الان دنگش رو بده.
صادق قلیون که به راهه ؟
اکبر با خودت سیخ بیار یه جوجه کباب مشت بزنیم
آی آی گفتی بعدشم یه نخ وینستون می چسبه....

نظرات 7 + ارسال نظر
شبنم 3 تیر 1391 ساعت 12:22


ایش

الان این ایش یعنی ایشالله......اره؟؟؟

نگار 3 تیر 1391 ساعت 18:48

حوصلم نمیشه آدرسمو بذارم!!!
خب ســــــــــــــــلام...
خوبی؟
خوووووشبحالت که دانشجویی و الآنم دیگه امتحانات تمومید...
من بیچاره کنکور ولم نمی کنه!!!
باید بشینم واسه کنکور 92بخونم که یه رشته خوب قبول شم!!!واسم دعا کن

خسته میشی!!!!

میخوای من برات بزارم

اصلا میخوای من جا تو نظر بدم...هاااااا؟؟؟؟

سلام خوبم شما خوبی؟؟؟

اووووووه ه ه بابا تازه اوله بدبختیه سال 92 منم کنکور دارم دوباره....واااای گفتنشم بدنه ادمو میلرزونه

از حالا واسه سال دیگه ؟؟؟؟.....بیخیال بابا
ولی اره خوب تو رشته های شما داوطلب زیاده و ظرفیتا کم

باشه دعا میکنم

نگار 3 تیر 1391 ساعت 18:57

وااااااای واقعا" تو مدرسه تون این مدلی بودین؟؟؟؟



حالا درگوشی:
باورت میشه این روزا تا اونجایی که من اطلاع دارم تو مدرسه های غیرانتفاعی اینجا دخترا مشروب میبرن مدرسه...!!!!

من که تا اردو نرفتم یعنی یه دو سه باری رفتم ولی وقتی راهنمایی بودم

ولی اره خدایی اینجورین


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه کار زشتی

خدا بگم چیکارشون کنه.....خدایا بده به دست منکراتشون

همینان که نمیزارن ایران پیشرفت کنه

yeganeh 4 تیر 1391 ساعت 14:35 http:// www.sateeya.blogfa.com

واقعا شما اینجوری میرید اردو؟؟؟؟؟

خدا رحم کنه

اره مگه چشه.....البته اینجوری میرفتیم

حالا که کسی ما رو اردو نمیبره

خدای شما هم رحم کنه

ZiZoOo 7 تیر 1391 ساعت 22:35 http://shaloot.blogsky.com

قربون دنیای ساده ی دخترا برم .....

مثل پسرا عقده ی تجربه های تلخ و ممنوع رو ندارن .

خواب بده ؟؟؟ ادم همه چیز رو تجربه کنه؟؟؟

اتفاقا ما ایرانی ها عادت داریم کارایی رو انجام بدیم که واسمون حرومِ یا گناهِ یا به نفعمون نیس...

ZiZoOo 8 تیر 1391 ساعت 18:43 http://shaloot.blogsky.com

خیلی بده امیر ...
خودتم میدونی ...
امیدوارم به بهای گرون بعضی تجربه های بد و تلخ و ممنوع رو بتونی بپردازی ...

اره خواب قبول دارم حرفتو......حق با شماست

شوخی کردم بابا.....من اصلا حوصله ی کسب تجربه رو ندارم

Zhinoos.Blue 11 تیر 1391 ساعت 13:00 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خیلی باحال بود!

چقدر باحال بود؟؟؟

میتونی به سانتی متر بیان کنی؟؟

میخوام اندازه ی دقیقشو بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد