چه خبراا؟؟


سلام عرض میکنم خدمت همه به خاطر این تاخیر ما رو ببخشید.....

امیدوارم تابستون خوبی رو شروع کرده باشید خواب حالا بهتره بریم سراغه خبرا:


اول خودمو بگم که امروز از شر این بلای پایان ترما یه بار دیگه راحت شدیم اخرین امتحانمم

فیزیک الکتریسیته و مغناطیس بود که خیلی سخت بود ولی نمره ی قبولی رو میگیرم


دوم بریم سراغ محمد جواد که قرار بود یه انیمیشن باحال درست کنه بخندیم و چند صباحیست

رفتن اون بالا بالاهای شهر می شینن... و ما کمتر ایشون رو زیارت میکنیم


سوم بریم سراغ مهدیار که وبلاگش تار عنکبوت زده،حالا تازه مثل مخش شده اخه مخشم تار

عنکبوت زده...خدا رحمتش کنه،این روزا که همش دنبال پارکورِ ، امتحاناشم 28 تموم شده بود

البته نباید زیادم خوشال باشه چون شهریور انتظارشو میکشه


چهارم حسینِ که اونم در حال حاضر که من دارم اینو مینویسم سر جلسه امتحان نشسته داره

دو تا امتحانو همزمان میده که البته اینم از مزیتای انتخاب واحدای بالای 20 تاست....البته

ششم راحت میشه



پنجمیشم حمیدِ که به تازگی ازدواج کرده.....الکی الکی خودشو بدبخت کرد

هِی خدا بهش صبر بده....خیلی وقت هم هست که ازش خبر ندارم


ششمم که ابی جون خودمونه که کلا با سیاست دست و پنجه نرم میکنه و در حال حاضر در

حال مدیریتِ کارخونه قالی بافی اران و بیدگلِ ،و هرزگاهی هم رویه ما به جمالشون روشن میشه

جناب مدیر رو می بینیم


هفتمم که دیگه هیچی .... کسی دیگه نمونده تموم شد همینا بودیم که گفتمراستی

دوستانی که نمیدونن این اسما کی هستن باید بگم که اینا همین بچه های گروپSTREET اَن

نظرات 15 + ارسال نظر
شبنم 3 تیر 1391 ساعت 12:42 http://seven-stones.blogsky.com


همه درگیرن و سرشون شلوغه . فکر کنم بیکارشون تو باشی امیر برقی !!!!

نه بابا همشون علافن
.
.
.
.
.
.
ولی من بیشتر از اونا علافم

سارا 3 تیر 1391 ساعت 13:08 http://erma.blogfa.com

سلام ...
من خیلی حال دارم تازه نصفشو ننوشتم
دیگه به هر حال ادم برای اتفاقای خوب نوشتنشون خیلی حال داره
دیگه همین دیگه
ولادت امام حسینم مبارکتون باشه

سلام

بابا تو دیگه چه حوصله ای داری

اره خواب قبول دارم....درست میگی

همه ی ولادتا مبارک باشه

yeganeh 3 تیر 1391 ساعت 18:17 http:// www.sateeya.blogfa.com

میگم شماها قرار بود یه کلیپ از خودتون بزارید پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا قرار بود ..... الانم همینو میگم

اتفاقا دیشب داشتم روش کار میکردم....دیگه تمومه اخراشه

فقط یه برنامه فتوشاب میخوام ...........بعدش یخورده خورده کاری داره

الی 3 تیر 1391 ساعت 19:14 http://1373elahe.blogfa.com

سلام بابا همچین میگی که انگار دخترا اصلا قلیون و سیگار ندیدن

سلام

من که تا حالا ندیدم.....اصلا قیافم به این کارا نمیخوره

متاسفم براتون......چقد شما بدید

غزل 3 تیر 1391 ساعت 23:50 http://taranomorg.blogfa.com

عجب......
ازهمه بهتر تموم شدن امتحان بود.....
خوش به حالت ما که حالا حالاها در گیریم

اره راحت شدیم

اخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش

سلام... چطوری؟؟!!

اول اینکه نمیبخشمت بخاطر تاخیرت..

دوم اینکه هنو تابستون من شرو نشده... تا 18 ام الاف امتحانمهفته دیگه جانانه به استقبال تابستون میرم...

یه سوال همین الان ذهن مرا به خود مشغول کرد...:
مگه مهدیار دانشجو نیس؟! پ چطور گفتی شهریور انتظارشو میکشه؟!!!

حسین واحد برداشته بالای 20 تا؟!!!!!! بیخیــــــال....

من 19 تا برداشتم ، فکم داره میاد پایین.... همش هم تخصصی بیده... دهنم سرویس شده... تازه امتحان استاتیک و فرایندهای تولیدم همزمانه .. داره پوستم کنده میشه...

تبریک بخاطر ازدواج این دو کبوتر عاشــخ...
خدا به خانوم حمید صبر بده که مجبوره از حالا با یه آقا زندگیشو بگذرونه.... دلم برا خانومش سوخ...

سلام.....به به چطوری خانوم مریم خانوم؟؟؟

منطورم شمـــــــــــــــــــــــــــــــــا نبودی

هه هه.......اخ چه حالی هم میده تابستون.....جوش به دلت

ذهنت مگه مشغولم میشه......اصلا داری ذهن؟؟؟

کی؟؟؟ اون؟؟؟......نه بابا حالا تازه اول راهنمایی

نه سوم هنرستانه......بدبخت مدرسه ای

اره حسین 24 برداشته بود.....دهنش سرویس شد

عوضش دیگه از این غلطا نمیکنه

بابا خجالت بکش.....19تا هم شد انتخاب واحد؟؟

دیگه ادمی که خودشو دستی دستی بدبخت کنه و بندازه خودشو تو دهن شیر چی میشه گف....!!!

الی 5 تیر 1391 ساعت 10:18 http://1373elahe.blogfa.com

تو؟؟مطمئنم حتما یک بار کمه کمش قلیون کشیدی

دیگه به الی که نه

کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من؟؟؟؟؟؟؟؟

قلیون؟؟؟؟؟؟؟؟

چی هست قلیون؟؟؟؟

شماها که هِی قلیون میکشید بگید چیه؟؟؟

من که تا حالا از نزدیک ایشون رو زیارت نکردم

مهدیار سوم هنرستانه؟؟؟؟!!!!!

پس چرا تو شناسنامه ی وبلاگش نوشته دانشجوی معماری؟؟؟!!! اونم ترم 2 هستش....

الان کدومتـــــون راس میگید؟؟!!!!

× اگه دوس داری تاییدش کن... اگه نه که بیا تو وبم بگو...

× اما اگه تایید کردی این جمله هایی که × داره پاکش کن...

اررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره بابا

نمیدونم من نخوندم........گناه داره بیچاره

من که دروغ نمیگم

اینارو نمیشه پاک کرد.....اینجا که بلاگفا نیس که هر پی رو خواستی میتونی پاک کنی

تائیدش کردم

شیرین 6 تیر 1391 ساعت 17:53

بی خودی دلیل ور ندار بیارااااااا

خوبه باز اومدین من فکر کردم خدای نکرده زبونم لال نشه وااااااااااااااااااااااای
زنده این؟
خدارو شکر
مراسم کفن و ........تعطیل شد

ازدواج کرده؟
شمارو بگووووو
همینجوری موندین
اون از شما زرنگ تر بود
بیچاره زنش خدا صبر عیوب بده بهش
بیچاره تر خودش...............

اینا که دلیل نیس ...... همینجوری خاستم بگم زنده ایم

اره تعطیل شد ....نزدیک بود یه شام مفصل بیفیا!!!

اررررررره......ازدواج کرده...فک کنم میخواسته میزان تحملشو بسنجه

واااااااااا.....مگه هر کی بدبخت نیس!!!.....موندنیه؟؟

زرنگ نبود که......دیوونه شد

بیچاره خدا که میخواد به زنه حمید صبر عیوب بده!!1

ZiZoOo 7 تیر 1391 ساعت 22:40 http://shaloot.blogsky.com

جوابی که به شبنم دادی رو دوس داشتم

ولی حتی من بیسوادم میدونم که الاف با الف هستش نه با عین .


خدا گروه شاد و پر انرژیتونو نگه داره . . .

ولی من هنوز 2تا امتحانم مونده .

خواهش میکنم.....بالاخره جواب عاقلان ....خاموشی نیست

اِ جدا با الف نوشته میشه ....چه جالب ؟؟ من نمیدونستم

ایش...............همون ایش که گفتی

وااااااای چقدرم بده........من که نمراتشم یکی یکی داره میاد تو سایت

و منم هر بار که سر میزنم بیشتر خوشال میشم....چون میبینم درسی رو نیفتادم

شبنم 8 تیر 1391 ساعت 11:58 http://seven-stones.blogsky.com



نه دیگه اونا همه سرشون به چیز گرمه وقت وبلاگ ندارن . اما تو اومدی توی وبلاگ از کاراشون گفتی . پس تو بیکاری

نه به جان خودم......از من الاف(طبق نظریه کارشناسانه زینب خانوم علاف به الاف تبدیل شد)ترم هست....باورت نمیشه یه نگاه به اون کسی که الان داره همینو میخونه بنداز .....متوجه میشی که هست

همه تون تمهایید...

همراه اول دروغ میگه مث ســــگ.... (ایرانسل)

باحال بود....خیلی باحال بود
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی شنیده بودم

نگار 8 تیر 1391 ساعت 19:34


چقد دوست فابریک داری!!!
حالا کدومش نامبر وانه؟

اینا بچه های گروه بودن دیگه!!!

همشون نامبروانن..................

الی 8 تیر 1391 ساعت 23:46 http://1373elahe.blogfa.com

یه چیزه خوبیه تو جمع حال میده
بکش بهت پیشنهاد میکنم

واااااای.....من که بلد نیستیم

تو جمع که دیگه اصلا بلد نیستم
.
.
.
درگوشی: حالا چی میکشی؟؟.... منظورم تنباکوشه؟؟

Zhinoos.Blue 11 تیر 1391 ساعت 12:59 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اونی که ازدواج کرد، چرا ازدواج کرد؟!؟؟

گفتی شیشم، یعنی الان تموم شده امتحانات؟!

نمیدونم.....احتمالا از عشق و حال دوران مجردی خسته شده بوده!

یا میخواسته خودشو ازمایش کنه ببینه صبرش در حد صبر ایوب هست یا نه!

اره بابا کِی بود تموم شد................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد