سری دوم(قدیمی)

سلام بروبوچ

این سری از عکسا از عکسای قدیمی هستش که همینجوری گذاشتم


نظرات 16 + ارسال نظر
شیرین 8 تیر 1391 ساعت 18:55

واسه چی روی درو دیوار مینویسین؟
ها؟
ها؟
ها؟>
من خودمم روی یکی از دیوارای جاده چالوس رو یکی از سنگاش نوشتم شیرین کنارشم یه شکلات کشیدم ولی شبیه هر چی شد الا شکلات
عکساتون خیلی باحال بودن فقط احیانا رو پشت بام مسجد نیست ؟(کوه سفید-90)
نا کجا آباد با شاهزاده ابراهیم خیلی باحال تر بودن

رو در دیوار نسیت که رو سنگه روی کوهه
اروم باش
یه نفس عمیق بکش
عمیق تر....................خوب خوبه دیگه زیاد عمیقش نکن

خجالت نمیکشه تو که میری جاده چالوس رو دیوارش چیزی مینویسی؟؟؟

پس کوه فرهنگت.......ها؟؟؟؟؟

همین شماهایید که عفت عمومی رو خدشه دار میکنید...

متاسفم برات........(دیگه به کار ما گیر ندیا...هه هه )

نه خدا نکنه رو پشت بوم مسجد باشه.... واااای استغفر و بالله...خدایا منو ببخش.
.
.
.
.
.روی پشت بوم زیارته

مرررررررررررررسی شیرین خانوم

کاش گاهی خدا از پشت ابرها میآمد، گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد:

آهـــــــــــــــــــای بــگــــــیـــــــــر بشـــــــــــیــــــن!

اینقدرغر نزن ،

همین که هست بعد یه چشمک میزد

و آروم تو گوشم میگفت:همه چی درست میشه

همینجوری اینو تو یه وبلاگی دیدم داشتم از اینجا رد میشدم گفتم بذارم اینجا!!!


خیلی قشنگ بود....قربون دستت بیار وردار ببر خیلی سنگینه

دستم خسته شد..........

سارا 8 تیر 1391 ساعت 20:12 http://erma.blogfa.com

عجب بد سوتی دادم مرسی که بهم فهموندی
منظورم ۸/۴/۹۰ بود

ولی خودمم فهمیدم کلی خندیدم رحمو شاد کردی

خواهش میکنیم ..... ما کلا دنبال سوتی میگردیم
.
..
...
.... سوتی هایتان را به ما بسپارید
"سوتی گیر استیریت"

مهسا 8 تیر 1391 ساعت 20:44 http://love-courage.blogfa.com

سلامــــ علیکمـــــ برادر!!!!بسیــــــــار مشــــعوف شدیم!!!!
+بالـــــاخره فهمیدی چه خبره؟
+قابلـــــی نداشتـــــ!

علیک سلام.....اهااااان این الان جواب نظر خودمه اررررره؟؟؟

اوکِی...گرفتم چی شد

مهسا 8 تیر 1391 ساعت 20:53 http://love-courage.blogfa.com

+یعنی مرده ی فیگوراتونم!!!
+محمد جواد تشکیل شده از یک دست+سایه؟

خواهش میکنم......ولی کدوم فیگور؟؟؟....کسی تو عکس فیگور نگرفته

احیانا دچار تداخل مغزی شدید....سریع به یه دکتر مراجعه کنید

محمد جواد رو خوب اومدی.....ایول

ولی عکس اولیه هم محمد جوادِ

به به سلام

الان اونی که داره پاسور بازی میکنه و رو به رو میباشه... کیست؟؟!!!

اون دونفری هم که مث عاشق ها لم دادن به دیوارو دارن از امامزاده ابراهیم عاجزانه طلب شفاعت میخوان کی ان؟؟!!

این محمد جواد کیه که فقط سایه است؟!!! مث اینکه خوشش میاد با دستاش ادا در بیاره ها....

الان اونی که تو نیاسر مظلومانه واستاده در حال عبادت با معبود خویش میباشه؟؟!!!

عاشششق خلاقیتتونم با اون مرد فلاکسی تون... ترکیدم از خنده...

الان شما رو سقف امام زاده ابراهیم دارین پارکور انجام میدین؟؟؟؟!!!!!

سلام بر یار شفیق خودمون....چطوری؟؟؟

اون که داره پاسور بازی میکنه ....حمیدِ

اون دونفری که طلب شفاعت دارن برای شما.....سمت چپیش منم

سمت راستیش محمد جوادِ

کلا تو کار سایس.......بیخیال

اونی که تو نیاسر در حال دعا برای امرزش شماس....محمد جوادِ

ما هم همین طور......دماغشو عمل کرده ها!!!

نه بابا...اون سقف زیارت تو کوه سفیدِ.......داریم یِیهو میپریم بالا که تو عکسه همه تو هوا باشیم.....اوکِی؟؟

سواله دیگه ای هم داری بپرسا !!!!!.....تو رو خدا تارف نکن

شبنم 10 تیر 1391 ساعت 18:45 http://seven-stones.blogsky.com


مریم زحمت کشید جای منم پرسید . اول که پست رو گذاشتی دیدم اما به دلیل اینکه کلی سوال داشتم حسش نبود نظر بذارم . الان دیدم زحمتشو بقیه کشیدن من راحت شدم

حدس زدم....اتفاقا منتظر سوالات بودم.....ولی مریم زودتر پرسید و زحمت شما رو هم کم کرد......نکنه جانشین اختیار کردی؟....ها؟؟

سوال داشتی بپرس ما خوشال وشیم

چـــرا یه سول انــدر پــــیرامون ســـوالای قـبلی جا موند..... من اصلن تارفی نیستم

+ چـــرا وقــتی فــلاکس همـــراهتونه قـــوری آووردین؟؟!!!

آهـــــــااااااا یــــکی دیــــگه هم یادم اومد....

نـــــــه ولش کن...!!!

خواهش میکنم بفرما بگو...بقیه دوستان هم مستحفیض(نمیدونم چه جوری نوشته میشه)میشن

اهاااااااااااان به نکته ی بسیار ریزی اشاره کردی.....

صبر کن الان بهت میگم...نوک زبونم بودا....چی بود

میشه مشورت کنم؟؟؟

یادم نیست چرا اورده بودیم

حتما با یکیش چایی درست کرده بودیم با اون یکیش قهوه

بگو بپرس.....تو رو جون هر کی دوست داری بپرس....تو رو خدا انقد تارف نکن ....میخوای من جا تو بپرسم؟!

Zhinoos.Blue 11 تیر 1391 ساعت 12:54 http://kooleh-poshti.blogsky.com

سلااااااااام! چطول مطولی درســــــــــــــــته؟

خوبی خوشی؟

سلام به به ژینوس خانوم تیژ هوش.....

بدک نیستم......درســـــــــــــته!!!!!!!!

الان واژه ی درسته اینجا به چه معناس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Zhinoos.Blue 11 تیر 1391 ساعت 12:57 http://kooleh-poshti.blogsky.com

سلااااااااام! چطول مطولی درســــــــــــــــته؟

خوبی خوشی؟

سلام

اصلا رو خودم نمیارم که دو بار یه نظر رو دادی

بد نیستم قربونت
چه عجب...از این ورا گذری

پس بالاخره غول درسا رو گذروندی.......خوبه

بی سواد « مستفیض» درسته... از ریشه ی فیض میاد...

«ح» شو از کجا آوردی دیگه؟؟؟

+خوشم میاد کـــم آوردی از پاسخ به سوالـــــم...

و ازین بیشتر خوشحال میشم که بقیه هم از سوالات بجای من استفاده میکنند...

خداییش پاسخ قانع کننده ای ندادی هاااااااااااااا راجع به سوال آخرم....

خــو چایی رو با قهــوه بخوری خــو دل درد میگیری خــو....

+ حالا دیگه قسمم نده دیگه... خـــو سوال ندارم خـــو

ولی چــــرااااااا دارم... ولی چون پیچوندی... دیگه سوالام همه پشیمون شدن ...

ولی خدایییش تیکه ت باحال بود...

« میخوای جای تو بپرسم؟ »

آره از خودت سوال بپرس و خودتم جواب بده . اینطوری مجبور نمیشی بپیچونی

خیله خوب حالا چه فرقی میکنه اصل درک مطلبه خانوم ادبیات فارسی

"ح"شو از تَه حلقم آوردم

نه بپرس جدی میگم....انقد خوشال میشم

خو ما میخوریم خو هیچیمونم نمیشه خو .............خو

خو چرا خو سوال خو نداری؟ خو؟خو!



نمیدونم چی بپرسم از خودم ..... وگرنه میپرسیدم

البته اون ته ته های ذهنم یه سوالایی هستا ...فقط جوابشو نمیدونم

yeganeh 12 تیر 1391 ساعت 12:02 http://www.sateeya.blogfa.com

میگم شماها عادت ندارید یه عکس دسته جمعی و واضح بگیرید؟؟

چون همیشه یا از نیمرخه یا از پشت سر یا درحال پرش

درکل قشنگ بود

ها؟؟؟؟

تا حالا بهش دقت نکرده بودم

چرا داریم عکس فیزیو تراپی که دست جمعی با هم گرفتیم

بزارم؟؟

باحال گفتی.........مررررسی که دیدی و نظر دادی

مهسا 13 تیر 1391 ساعت 10:42 http://love-courage.blogfa.com

کلا با این یه حرکتت کامل متوجه شدم منظورت چیه!!!!!


خوب الان از این شکلک چیو باید بفهمم؟؟؟؟

Zhinoos.Blue 13 تیر 1391 ساعت 17:42 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خب آقایی که همیشه حضور داری، ولی سه روز درمیون آپ میکنی؛...... الان کجایی؟!؟

ای بابا
نمیشه تو به ما متلک نندازی؟؟؟

هستم فقط خیلی مشغول بودم البته الان راحت شدم

تو که نمیدونی اینجا چه خبره اگه جا من بودی هم همین کارا رو میکردی

ولی یه اپ توپ دارم که قولشو داده بودم


من که هیچ کدوم از عکسا رو نتونستم ببینم!اون بالایی رو همینجوری گذاشتم جلو بقیه کم نیارم!

کنکور دادم ولی بهمون ساندیس ندادن!آب معدنی دادن!

خودمم نمیدونم چش شد دیگه هیچ کدومشو نشون نمیده....

چرا!!!...خودمم توش موندم.....دیگم نمیشه درستش کرد

اوووووه بابا تو یادته که بهت گفتم دمت گرم بابا

خیلی بامعرفتی

به منم ساندیس ندادن اب معدنی دادن و کیک....

بهت سر میزنم

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 10:55 http://seven-stones.blogsky.com


1: قالب چش شده ؟
2 : خودت کجایی ؟
3 : کلیپ رو چرا نذاشتی دانلود کنیم برداشتیش ؟

درستش کردم....سرور اپلودش خراب شده بود

شانس که نداریم هر جا اپلودش میکنم دو روزه دَرِ سایتشو میبندن

ممنون که گفتی

همین جا هستم در محضر شما

الان دیگه گذاشتم بخاطر قالب بود که برداشتمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد