کلیپ بچه های گروه

سلاااااااااام میلاد امام زمان رو تبریک میگم....شرمنده یه خورده دیر گفتم

خوب از همه این حرفا که بگذریم باید بریم سراغ لُپ مطلب...

به مناسبت میلاد حضرت مهدی کلیپ پارکور street ای که قولشو داده بودم رو واستون گذاشتم

برای دانلود.....داغِ داغِ همین چند ساعت پیش تموم شد تنظیمش.سعی کردم با بهترین کیفیت و مناسب ترین حجم واستون قرار بدم تا بتونید راحت دانلود کنید .



(البته ناگفته نمونه این کلیپ به صورت نصفه و نیمه تموم شد اونم به خاطر مشکلات جوی)


مشخصات:

حجم کلیپ:66.3 MB

فرمت کلیپ:MP4

مدت کلیپ:4:21دقیقه

این هم از لینک های دانلود....(البته الان دوتا لینک دانلود گذاشتم)

_لینک دانلود کمکی از persiangig

_لینک دانلود کمکی از 4shared

_لینک دانلود کلیپ با حجم 25 MB(سفارشی) از 4shared

_لینک دانلود کلیپ با حجم 25MB (سفارشی) از persiangig

نکته:

(اگه لینک های دانلود مشکل داشت بگید و اگه هر کی این حجم براش سنگین بود بگه تا با

حجم کمترشم رو قرار بدم البته کیفیت رو از دست میده)


لینک دانلود اضافه شده:


http://up.toca.ir/images/u8q3f65l2x0l56zl4ba.mp4

نظرات 53 + ارسال نظر
Zhinoos.Blue 17 تیر 1391 ساعت 12:29 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اول!!!!!!

تو که همیشه اولی.....
نمیزاری عرق پست خشک بشه

Zhinoos.Blue 17 تیر 1391 ساعت 12:33 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خب بذا دانلودش تموم شه، ببینیم چیه...

خواب واسه تو ام که داره دانلود میشه خدا رو شکر....

ببین نظرتو بگو

yeganeh 17 تیر 1391 ساعت 12:46 http://www.sateeya.blogfa.com

چه عجب فیلم لاست ساختنش اینقدر طول نکشید

کشتم خودمو ولی دانلود نمیشه

چرا بابا فیلم لاست 5 سال طول کشید

اگه من میخواستم بسازم فک کنم 5 قرن طول میکشید

اِ چرا؟؟؟

مشکل از کجاشه؟؟؟

از هر دو تا سرور دانلود امتحان کردی؟؟

جوابشو بهم بگو که اگه واسه تو دانلود نمیشه یه لینک دانلود دیگه بهش اضافه کنم

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 12:49 http://seven-stones.blogsky.com


سلام علیکم . زدم دانلود بشه

با توجه به اطلاعات گذشته احتمالا آبیه امیر برقی باشه

علیک سلام شبنم خانوم

خواب بازم خوبه فعلا از نظر دانلود مشکل نداشته

بله بله ابیه منم.....اون یکی تیشرت سفیدم مهدیارِ

اگه میبینید فقط بیشتر مهدیار توشه بخاطر همون دلیلیه که زیر عکس نوشتم

Zhinoos.Blue 17 تیر 1391 ساعت 12:50 http://kooleh-poshti.blogsky.com

فقط میتونم بگم عالـــــــــــــــــــــــــی بود...

دیدی؟؟؟

همیشه اولی تو....دمت گرم

مررررررسی

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 12:59 http://seven-stones.blogsky.com


ماشاالله ژینوس سرعتش بالاست . ایول بابا . دانلود من هنوز تموم نشده

فک کنم رو پایه های 512 سِیر میکنه...

کلا تو این چیزا سرعتش خوبه

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 13:05 http://seven-stones.blogsky.com


512 که خوبه ، منم 256 گرفتم ، اما مهم سرعت دانلوده

سرعت دانلود من نمیدونم چنده . احتمالا 30 باشه

نه بابا من امتحان کردم سرعت دانلود این سرورا بالاس از منم 256 و با همین سرعت دانلود میشد

از هر دوتا امتحان میکردی شاید سرعت یکیش بیشتر بود
البته حالا که فک کنم اخرای دانلودت باشه دیگه

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 14:27 http://seven-stones.blogsky.com


حسابی بهتون خوش میگذره ها . کلا پسرا همیشه بهشون خوش میگذره

ایول خوشم اومد

خوب چه جوری بگم اگه شما به کارای پسرا میگید خوش گذرونی

حتما خوش گذرونیه دیگه

ولی من کلا هنوز نمیدونم باید چه جوری خوش بگذرونم

پس بالاخره دانلودت تموم شد...خدا رو شکر

خوشالم که خوشت اومد

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 14:32 http://seven-stones.blogsky.com


من الآن دوتا نظر گذاشتم نفهمیدم چی شدن !!!!!!!!!!

شاید ارسال شده باشه

کدوما رو میگی؟؟؟

چیزی نیومده واسه من

نه چیزی ارسال نشده

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 15:18 http://seven-stones.blogsky.com


هرکاری بخواید میکنید . این میشه خوشی

نمیدونم.....شاید بشه هر کاری کرد

ولی هر چیزی لذت خودشو داره

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 15:46 http://seven-stones.blogsky.com


موضوع اینه که ما اجازه نداریم اما شما آزادید

باز خدارو شکر خانواده ی روشن فکری دارم و اصلا بهم کاری ندارن و توی همه چیز آزاد گذاشتن . اما جامعه آزاد نذاشته بخاطر همین آزادیه خانواده هم خنثی میشه بازم نمیشه کاری کرد

اگه بخوام کلی نظرمو در مورد ازادی بگم باید بگم حق با توست

ولی از این که بخوایم معنی ازادی رو بیان کنیم یخرده مشکل داریم

ولی خوب اگه زادی اونیه که پسرا دارن پس دخترا هم حق داشتنشو دارن

و من کاملا با این موافقم

شبنم 17 تیر 1391 ساعت 18:14 http://seven-stones.blogsky.com


این بحث خیلی طولانیه . کلی باید حرف زد آخر هم نتیجه نداره

این هیچ نتیجه ای نداره رو قبول دارم....

متاسفانه ما هم از همونایی هستیم که برای ما تصمیم میگیرن و نظر مردم راشون مهم نیست از هر نظر

Zhinoos.Blue 17 تیر 1391 ساعت 21:06 http://kooleh-poshti.blogsky.com

به مامانم نشون دادم، در کمال تعجــــــــــــــــب خوشش اومد! گفت عجب جراتی دارن این دوستات!

واقعا هاااا... شما داااااااغون نمیشید؟!؟




ایولااااااااا کلا خونوادگی باحالین

دمِ همتون گرم نه سرد.....اخه هموا همینجوریش گرم هست دیگه اگه دمتونم گرم بشه که میسوزید....پس همون"دمتون سرد"

داغون؟؟؟

چرا میشیم بعضی وقتا که احتیاط نمیکنیم

البته موقع هایی که میترسیم از زدن حرکت

یه جمله هست که میگه :

"یا بزن یا بمیر"
.
.
.
"دکتر شریعتی در حال پارکور"

اتفاقا میخواستم یه سری از همون صحنه هایی که به زمین میخوریم رو جدا بزارم.....

ZiZoOo 18 تیر 1391 ساعت 00:30 http://shaloot.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییک


همگی جیییییییییییییییییغ دست هورا


باریکلا . خسته نباشد گروه فعال وبلاگی

من دستور دانلود رو به لب تاپ داداش دادم و لان پای سیستم اون یکی داداش نشستم . ( صبر نکرد دانلودش تموم بشه منم نگاه کنم و بعد لب تا بشو ببره :( .

این نظر قبل از دانلود و مشاهده . نظر بعدی هروقت لب تاپ رو دیدم میجججججم

سلاممممممممم

مرررررررررررررررررررررررررسی...ممنون

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررراااااااااااااااا

خواهش میکنم........

تو رو خدا انقد از ما تعریف نکن داریم کم کم ولوووو میشم

تو اَم که مثل من شانس ندارید.........حتما ببین نظرتو بگو واسم .....مهمه

این اخریه یعنی چی؟؟

Zhinoos.Blue 18 تیر 1391 ساعت 10:59 http://kooleh-poshti.blogsky.com

میگم لباسای پارکور نمیشه انقد گشاد نباشه؟ تیپ اسپرت قشنگ تر نیس؟

نه لباسای پارکور باید حتما گشاد باشه مخصوصا شلوارش

اگه اسپرت باشه قشنگی کار رو از دست میده

دیدی ژیمناستا چه لباسای میپوشن به خاطر اینکه خطای کارشون رو نشون
میده ولی تو لباس پارکور خطای کاری که میزنی رو پنهون میکنه و اینجوری قشنگ تر به نظر میاد

student 18 تیر 1391 ساعت 12:01 http://mbluew.blogsky.com

سلام آقای امیرحسین بامعرفت!
چطوری پسر ؟خوبی؟خوشی ؟سلامتی؟
بابا بامعرفت من نبودم تو چرا سر نزدی؟نگفتی کجام ؟حالا شاید من کوله بارمو ازین دنیا بسته بودم جنابعالی یه فاتحه برای ما نباید میفرستادی؟
موفق باشی امیرحسین جان!

سلام صد تا سلام

کوچیک شمایم....زیر سایه شما خوشیم....

اخ ببخشید اصلا یادم نبود نکه قصد نیومدن داشته باشما
یادم میرفت چشم حتما یه کله به وبلاگت میزنم

سلامت باشی رفیق

yeganeh 18 تیر 1391 ساعت 13:03 http://www.sateeya.blogfa.com

اولا که 3 تا گروه نبودن.9 تا بودن

دوما که دانلود میشه ولی باز نمیکنه

سوما که.....
همین دیگه

شوخی کردم ببخشید.....اصلا شما اول خوب شد؟؟

خدا رو شکر که سرورا هیچ مشکلی ندارن

ZiZoOo 18 تیر 1391 ساعت 13:07 http://shaloot.blogsky.com

خب بعنوان یه نیمچه کارشناس الان عینکمو زدمو میخوام این کلیپ شمارو نقد کنم ....

نکته اول : ماشالا و صدهزار آفرین بچه های ایران زمین

نکته دوم : نوع فیلم برداری از نظر من عالی بود . خیلی قشنگ و با دقت زاویه هارو انتخاب میکردین . و کمتر افکت تکراری داشتین . کلیپ شروع و پایان داشت . یلخی تصویر برداری نشده بود .

نکته سوم : لوکیشن هم عالی بود . مخصوصا منظره ی غروب بعنوان پس زمینه . بدون فتوشاپ . اگه نمیدونستم که داخل صحرا فیلم برداری کردین حتما حدس میزدم که لب ساحل بودین .

نکته چهارم : چرا ناقصه حتما کاملش کن .

نکته پنجم : وقتی راحتی بچه های گروهتونو دیدم خیلی بیشتر خوشم امد . بخاطر اینکه به یه جوری به شعور بیننده احترام گذاشته بودین . خودتونو محدود به نوع لباس نکردین. انجام حرکت دراولویت بود . من که اینطور حس کردم .

نکته ششم : خیلی بجا از اسم گروهتون تو تصویر استفاده کردین .

نکته هفتم : این یه کلیپ گروهیه ولی اکثر حرکاتش انفرادی بود . من یکم انتظار داشتم حداقل چندتا حرکته دسته جمعی توش باشه . مثلا حرکاتی که هدف و نوع فعالیت گروه رو نشون بده . حرکتی که با یه نفر شروع میشه با بقیه اعضا ادامه داره و در آخر با یه نفر تموم میشه امه پیوسته .... یه همچین چیزی .

نکته هشتم : اعضای گروه معرفی نشدن . حداقل با اسم مستعار . مثلا هرکدوم با یه حرکت خودشو معرفی میکرد ...

نکته نهم و مهم ترین نکته : من فقط نظرمو دادم . جان زیزو فضولی برداشت نشه . چون گروهتونو دوست دارم اینقد ریز نظر دادم .
موفقیت های بزرگتر رو براتون آرزو مندم

به به به این میگن نظر کارشناسانه...همون اول که این نظر طولانی رو دیدم حدس زدم خودتی.....بسیار بسیار خوشال شدم

خواب بریم سراغ نکته ها(در مورد هر نکته ای که گفتی جواب میدم)

نکته اول:به امید پیشرفت همه ی ایرانی ها

نکته دوم:ممنون .... سعی منم همین بود...تو این جور کلیپ ها دوربین بی حرکت باشه بهتره ماهم از پایه استفاده کردیم پایان کلیپ قرار بود یه جور دیگه تموم شه ولی به همون دلیلی که گفتم (مشکلات جوی) جور دیگه تموم شد....قبلا هم چندی کلیپ درست کردیم با افکت های زیاد که به نظر میومد ساده باشه بهتره

نکته سوم:مرررسی لطف دارید....

نکته چهارم:منظورت کلیپه !! نمیشه دیگه منظورم از تکمیل کردنش حرکت ها بود که میخواستیم حرکت های زیاد تری توش باشه و چون این هوای طوفانی نمیزاش ما کارمون رو بکنیم نشد بیشتر بگیریم
و بیشترش رو تو نکته های پایین توضیح میدم

نکته پنجم:بله بله همین طوره

نکته ششم:مرسی ممنون میخواستم جور دیگه ای باشه ولی به خاطر نوع نرم افزارم و خراب بودن قسمت نوشتاریش مجبور شدم به این شکل نوشته ها رو قرار بدم

نکته هفتم:فهمیدم چی میگی منم همچین قصدی داشتم ولی همین طور که گفتم این کلیپ به طور نصفه و نیمه تموم شده ما رفتیم دوباره به زمین واسه تمرین و فیلمبرداری ولی هوای طوفانی هر دفه جلوی ما رو میگرف و در کل بنده عصبانی شده و گفتم همین کافیه خودم درستش میکنم...در کل میخواستم بیش از این واسه ساختنش صبر نکنم
قبول دارم که حرکات انفرادی بود کاملا با این حرفت موافقم ولی خوب بعضی وقتام بود که رفقا همکاری نمیکردن و ما نمیتونستیم صبر کنیم

نکته هشتم:متوجهم بچه ها هم همینو میگفتن ولی من گفتم نه!!
چون این کار خیلی تکراری شده بود و هر کسی که تو ایران کلیپ پارکور میداد بیرون اولش شجرنامه خودشو میزاش و خیلی جالب به نظر نمیرسید و اگه کلیپ های بقیه پارکوری ها رو ببینید میفهمید که همشون یا تو پارکن یا تو باشگاه ولی همین که ما تو صحرا بودیم و رو ریگ کار میکردیم خودش جدید بود و تنوع داشت

نکته نهم: من اصلا عاشق نظرت شدم......خدایی حال کردم که انقد ریز نگاه کردی به قضیه....مرسی که این نکاتو بهم فهموندی
ایشالله تو کلیپ بعدی که استارتشو زدیم جبران میکنم

نکته خودم:میخواستم یه کلیپ fun کوتاه بسازم بزارم (همون حرکاتی که می افتیم و به زمین میخوریمو همه میپکیم از خنده)نظرت چیه؟؟؟

ZiZoOo 18 تیر 1391 ساعت 13:09 http://shaloot.blogsky.com

نظری بس طولانی دادم . نمیدونم آمد یا نه ؟! چون خیلی طول کشید تا تایید کنه ....










هیپیپ گروه استریت

اررررره اووووومد منم کلی شگفت زده کردی.....افتخار میکنم دوست به این خوبی و هم لینکی باحالی دارم



هیپیپ زیزووووو

yeganeh 18 تیر 1391 ساعت 13:26 http://www.sateeya.blogfa.com

هوووووووووووورررررررررررااااااااا

بالاخره درست شد

بابا عجب دل و جراتی دارین شماها

فقط کاش معرفی هم میکردی

اخ جون هوووووووورررررررررررراااااا

نتمیدونم چرا منم خوشال شدم کلا خیلی شاد شدم

در مورد اون جمله ی اخرت بهتره بگم نظر zizoOoرو بخون کامل توضیح دادم

ZiZoOo 18 تیر 1391 ساعت 16:38 http://shaloot.blogsky.com

منم به گروه شما افتخار میکنم ...
درست معرفی اونم با این سبک تکراری شده . ولی یه ایده جدید باید برای معرفی پیدا کرد . بالاخره معرفی شما . همون شناسنامه ی گروهتونه که باید حفظ بشه .


امیر حسین داری راجع طنز از من سوال میپرسی !!!!! ؟
توکه میدونی من جونم واسه خنده و طنز در میره . اونم از نوع پشت صحنه اش که دیگه معرکه است ...
120% موافقم ...


البته منظور من نوشتن اسم گروهتون رو لاستیک ها بود . اگه کنار همون دیواری که اسم گروهتونو روش نوشتین هم چندتا صحنه فیلم برداری میشد . جذاب تر میشد . حتی پیرهن هاتونو بدین با استریت گروپ طراحی کنن . لباس های متفاوت اما معرف گروه هم جالب میشه .


مثل همه که نظر میدن : خوب بود فقط وقتشو بیشتر کنن

راست میگی !!!

ایشالله تو کلیپ بعدی این ایده رو جبران میکنیم

خوشم میاد همیشه اماده خندیدنید.....از الان شروع میکنم به ساختنش

ایشالله تا یکی دو روز دیگه میزارم

اهاااااان حالا گرفتم.......راست میگیا

ولی میدونی اگه یه کلیپ از دو سه جا و مکان باشه یه جورایی هِی مسیر کلیپ رو عوض میکنه!!.....درست نمیگم
مثلا از صحرا یهووو بیاد تو خیابون.....فک نکنم جالب بنظر بیاد

البته دوستان عزیز و زحمت کش که نمیدونم کی بودن رفتن همه رو پاک کردن فقط یکی دیگه مونده که اونم پشت سپاهِ.....من که جرات نمیکنم اونجا ها حرکت بزنم
یدفه دیدی ما رو گرفتن به عنوان جاسوس امنیتی

لباسو خوب اومدی ..... فقط من لباسم رو دادم روش نوشتن این شکلیهِ:
http://s3.picofile.com/file/7432231505/07_09_2012_10_06_51_%D8%A8_%D8%B8.png
موافقم باهات 130درصد

yeganeh 18 تیر 1391 ساعت 19:12 http://www.sateeya.blogfa.com

جایی رو که گفته بودی خوندم

اینم حرفیه

افرین......به تو میگن دختر حرف گوش کن

Zhinoos.Blue 19 تیر 1391 ساعت 10:45 http://kooleh-poshti.blogsky.com

منم دقیقا توی فری استایل، مخصوصا حرکتایی مثل اسنیپ،(پارکور کار میکنی میدونی اسنیپ چیه دیگه؟) هر موقع یه نمه میترسم، تعادلم بهم میخوره، گند میزنم به حرکت! باید واقعا دلو زد به دریا تا یه شو درست از آب در بیاد

اسکیت رو میگی؟؟

خیلی دوست داشتم یاد بگیرم ولی وقتش نیست

یه کلاس خصوصی بزار بیام یادم بدی

اسنیپ؟؟؟؟؟.....نه نمیدونم چیه ما همچین چیزی نداریم

ولی یه چیری تو همین مایه ها داریم بهش میگن اِسلیپ.....که تو پارکور معنی مکث رو میده
اونی که گفتی یعنی چی؟؟؟

قبل از ورزش باید مست شد اینجوری دیگه از هیچی ترس نداری

الی 19 تیر 1391 ساعت 12:07 http://1373elahe.blogfa.com

سلام سلام میشه حجم کمترش هم بزاری؟

باشه فک کنم بتونم 22 مگا بایتیشو بزارم....خوبه؟؟؟؟

با افتخار لینک شدی دوست عزیز.
بذار دانلودش کنم میام نظرم رو میگم.
البته قبلش به مدت ۱ ساعت باید دعا کنم.چند تا نذر هم لازمه.به مدت ۱ ساعت هم باید به اسمارت نت م خواهش کنم که دانلودش کنه.
راستی آپم.

مرررسی شما هم که لینک بودی

بنده هم دست به دعا میشم تاشما بتونی بدانلودی...

خدایا به الهام خانوم همچون ایوب صبری عطا کن تا دانلودشون رو تموم کنن

الن میام یه کله به وبت میزنم

دانلود شد
هوووووووررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!

وااااااااااااای عالی بود . معرکه بود . حرف نداشت . اصلا ً جایی واسه انتقاد وپیشنهاد نذاشته بودید .فیلم برداریش عالی بود .

لپ نظر=> فوق العاده بود .


ولی تو رو خدا یه نصیحت خواهرانه من به شما میکنم یه خرده مراقب اعضای بدنتون باشید . دلتون واسه خودتون نمی سوزه واسه مادراتون بسوزه که اگه یه مو از سرتون کم بشه کلی غصه می خورن ! باشه ؟
موفق باشید STREET GROUP

هوووووووووووووررررررررررررررراااااا

مرررسی....ممنون

تو رو خدا دیگه نگو....من دارم ولووووو میشم

مرررسی ... خیلی لطف داری به ما

چشم حتما مواظبیم....اتفاقا زمستون پارسال یه نفر از رو بی احتیاطی فوت کرد

و همچنین

اینم وب بروبکسمونه!دوست داشتی یه سر بزن!

قبلا یه بار سر زده بودم...میگم اشناس برام

چشم حتما سر میزنم

Zhinoos.Blue 19 تیر 1391 ساعت 23:07 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اوکی، پایه دو تا ویسکی هستی؟

ویسکی زیاد حال نمیده

پایه وتکا هستی؟؟

نه اصلا ولش کن پایه یه 20 لیتری عرق ایرانی هستی؟؟

الی 19 تیر 1391 ساعت 23:14 http://1373elahe.blogfa.com

اره خوبه من ترافیکم خورده شده به خاطر همین میخوام حجمش کم باشه

چشم الان با حجم 24 مگابایتیشو میزارم سعی کردم زیاد کیفیتش رو از دست نده

مرررسی

student 21 تیر 1391 ساعت 11:07 http:///mnway.mihanblog.com/

سلام امیرحسین جان عجله دارم فقط اومدم آدرس جدیدمو بدم و برم
موفق باشی

سلام ..... لینکیدمت که راحت باشم هر وقت خواستم بهت سر بزنم

الی 22 تیر 1391 ساعت 00:40 http://1373elahe.blogfa.com

پس نزاشتی؟؟؟

چرا گذاشتم شرمنده دیر شد اخه چند روزی اینجا نبودم

سارا 22 تیر 1391 ساعت 15:00 http://erma.blogfa.com

سلام

خوبی تولدمه بدو بیا وبلاگم جشنه تو هم از مهمونای درجه یکی

خب اینو دارم دانلود میکنم الان نظرمو در موردش میدم

وبلاگ جدید و تغییر ادرس مبارک

سلاااااام

اخ مثل اینکه سه روز تاخیر داشتم شرمنده همین الان که خوندم میام بهت سر میزنم.....مرسی که اهمیت دادی

هااااا؟؟؟؟

کدوم وبلاگ ؟؟؟؟

از فروردین تا حالا که همین وبلاگو داشتیم!!!

یعنی چی؟؟

Zhinoos.Blue 22 تیر 1391 ساعت 23:38 http://kooleh-poshti.blogsky.com

چرا نیستی؟


































































































































































































بازم دلت میخواد از این کامنت کش دارا بذارم واست؟

نه تو رو جون هر کی دوست داری نزاررررررررررررررررررررررررررر


من بیرونا بودم حالا تو پست بعدی میزارم

دلم براے خدا مےسوزد . او دوست داشت دوست ما باشد و ما از او بتے بزرگ ساختیم او مے خواست ھیچوقت اشتباھاتمان را نبیند و ما از او پادشاھے خشمگین ساختیم کہ تا گناہ مےکنیم جہنمش را شعلہ ور تر مےسازد . او دوست داشت از او یارے بخواھیم و ما ھر وقت دعا مے کنیم حریصانہ بہشتش را طلب مے کنیم . او مے خواست بہترین ھمدم ما باشد و ما ھر وقت کسے را نداریم تازہ یادمان مے افتد خدایے ھست !!!!

به به بسی سپاس .... خیلی باحال بود

به به ... ببین چه خبره اینجاااااااا... بابا 4-5 روز نبودم بببین جه اتفاقایی افتاده اینجااااااااااااا....

واستا بدانلوده بینم چی کار کردین شما ها که انقدر هیاهو راه انداختین....

چه عجب بر شماااااا... که این کلیپتون آماده شد...

کجایی تو نیستی؟؟؟

گفتیم تا نیستی شگفت زدت کنم

آههههههههههههااااااااا شد...

اوه اوه

ایــــــــــول.... !! برآآآآآآوو...
ولی فک میکردم همه با هم گروهی کار انجام بدین...

ولی هم فیلم برداریتون خوب بود هم حرکت هاتون و هم طرز ساخت کلیپتون...

ولی یه چیزی میگم به عنوان انتقاد... چرا انقد تنهایی شده کاراتون؟!! مگه گروهی نیست؟
بیشتر فک میکنم تو و مهدیار و اندکی هم محمد جواد توی گروه یا حالا وبلاگ فعال هستید...

یه چیز دیگه..... از بین پارکور هایی که قبلا مشاهده شد( با شما نیستم منظورم افراد دیگست) خیلی به شیوه نوین تر و صحنه های جذاب تر داشتین و فک میکنم برا بیننده خستگی نمیاره و جالب بود... ( صحنه غروب آفتاب تو حلقـــم...عالی بود)

دست امیر حسینم ندرده که این کلیپ رو به این قشنگی جمع و جورش کرده...

نا گفته نماند اینکه....: خدایی ورزشی بس خطرناکی هست... تورو خدا مراقب خودتون باشین ... یه دفه دیدین گردنتون له شد...

یه پیشنهاد دیگه: اینایی که گذاشتین یه جورایی انگار واقعا موفقانه این حرکت ها رو انجام دادین و انگار هیچ شکستی نبوده تو کارتون پس اگه یه کمی هم از شکستهاتون هم بزارین قشنگ تر میشود...

یه چیز دیگه...: شما فقط پارکور کار میکنین؟؟!!

یه چی دیگه: خسته نباشین و به امید موفقیتهای ما و شما و آنها در روز های آتی...

یه چی دیگه: معلومه که روحیه طنزتونم مث خوم بالاست... بعضی جاهاش خیلی بامزه بود...

بــرآآآوو

موافقم با نظرت

خوشم میاد همتون یه پا کارشناسید....از این بابت خوشالم
خواب در مورد کار گروهی باید بگم به خاطر همون توضیح پایین عکسه که هوای بد و طوفانی نزاشت ما کلیپ رو کامل کنیم و گرنه بقیه هم کار میکردن

مرررسی ممنون منم همین سعی رو داشتم که متفوت باشه امیدوارم که اینجور بوده باشه

منظورت منم دیگه....امیر حسین منم دیگه!!!

خواهش میکنم

نه ایشالله اتفاقات بدی نمی افته....ممنون که گفتی

ایشاالله یه کلیپ سوتی وار یا بهتر بگم پشت صحنه ها رو میزارم

از نظر ورزشی فعلا بله پارکور کار میکنیم....قبلا جودو کار میکردیم

ایشالله برای شما هم همین طور ایشالله همیشه موفق باشی

اووووه اره بابا طنز که پیش ما کم میاره........

مرررررررررررررسی

هــــی واااااااااااااااااای ...

نمیدونم اومد یا نع...

امید وارم رسیده باشه دستد.... چون جون دادش تا سند شه...

اررررره اومد غصه نخور پیر میشی

سند شده

Zhinoos.Blue 24 تیر 1391 ساعت 10:46 http://kooleh-poshti.blogsky.com

بهتر است نقشه هایمان را با مداد تصورات خود بکشیم
و آنگاه؛
پاک کن را به دستان پر قدرت خداوند بسپاریم!

باریکلا ....بهت نمیاد از این حرفا بزنی

there is no spoon 25 تیر 1391 ساعت 21:59 http://delete.blogsky.com

سلام. نگاه کردم
بی خودی تعریف نکنم ولی خدایی خوب بود.همتون خوب بودین
مخصوصا اون پیرهن سفیده واقعا خوب بود و عالی بازی میکرد.
امید وارم ادامه بدین . مطمعا موفق میشین.

مرررررسی که دانلود کردی

بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطمعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامت باشی

الی 26 تیر 1391 ساعت 12:05 http://1373elahe.blogfa.com

کوووووووو پس؟

زیر بقیه لینک های دانلوده دیگه

سمعک تو نزدیا کلــــــــــــــک


دقت کن فرزندم

سارا 26 تیر 1391 ساعت 14:34 http://erma.blogfa.com

سلام ببخشید من ۳ ماه عقبم

نتیجه از تو پیوند اومدن تو وبلاگ همینه دیگه

ماکه نتونستیم اینو دانلود کنیم ولی هر چی باشه عالیه

سلام خواهش میکنم منم عقب موندم

اره دیگه

چرا به این راحتی همه دانلود کردن کاری نداره

تلاشه خودتو بکن....تو میتونی

الی 26 تیر 1391 ساعت 15:25 http://1373elahe.blogfa.com

ببخشیدا لینک دانلود کمکی از persiangig رو بزاری؟فقط دستور میدما نزنی منو؟؟

اره عزیزم میشه

سه شنبه برات میزارم(اعتماد به نفس و داشتی)

خواهش میکنم وظیفس

الی 31 تیر 1391 ساعت 00:32 http://1373elahe.blogfa.com

داداشی خداحافظ

کجااااااااااااااااااا الی؟؟؟؟


کجاااااا

زهرا 5 مرداد 1391 ساعت 22:09 http://www.rozgare-tanhayam.blogfa.com

سلام... من اینو الان دانلودیدم اما نمیدونم چرا ازم پس وورد میخوادش....

الان چی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از پرشین گیگ دانلود کن

سلام یادم رفت

نمیدونم چرا پسورد میخواد؟؟

اگه خواست اینو بزن ببین جواب میده

00980361

اگه بازم دانلود نشد بگو یه بار دیگه اپلودش کنم

الی 7 مرداد 1391 ساعت 14:45 http://1373elahe.blogfa.com

دانلود کردم نگاه کردم.عالی بود عالی/اون کیه تو خاکش کردید؟شلوغی کرده بود؟

خوشالم

اهاااااان اونو میگی...مهدیارِ که تو خاکه

مثلا افتاب گرفته به روش سنتی!!!

انگار اومدیم کنار دریا

الی 7 مرداد 1391 ساعت 23:50 http://1373elahe.blogfa.com

راستی کدومشون تویی؟

ابیه منم

الی 9 مرداد 1391 ساعت 00:22 http://1373elahe.blogfa.com

همون که رو شلوارش اسمه گروه رو نوشته؟

بابا با دقت....کف کردم

اره خودمم

ایشالله تو کلیپ بعدی جبران میکنم کمبودامو

الی 10 مرداد 1391 ساعت 00:05 http://1373elahe.blogfa.com

نه چون خوشم اومد ازت دقت کردم
زودی جو نگیرتت ها

هرهر......من منظورم دقتت بود
اخه تا حالا کسی توجه نکرده بود که مهدیار تو خاکه
.
.
.
جو؟؟؟.....منو جو؟؟؟؟....نه!!

الی 11 مرداد 1391 ساعت 00:40 http://1373elahe.blogfa.com

هه هه تازه کلیپتون رو زدم تو گوشیم
نه راستیتش عالی کار میکنی واقعا خوشم اومد

دمت گرم.........ایشالله کلیپ بعدیمون کلیپ باشگاس
و کلیپ بعدیمون کاملا خیابونیه
کلیپ خنده هم که کاملا امادس ایشالله میزارم روحیتون شاد شه

الی 11 مرداد 1391 ساعت 23:29

مرسی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد