نیاسر تابستون 91

سلام .... چاکر همه ی رفقا  و دوستان هستیم

شرمنده که نگفته چند روزی از پیشتون رفتیم....

داستان نبودنمون اینه که از شدت گرما چهار شنبه صبح بند و بساط بستیم و رفتیم نیاسر

اولش منو محمدجواد و مهدیار بودیم بعدش ابیرامم به ما اضافه شد و شدیم چهارتا

خلاصه کلی خوش گذشت که نمیدونم چی بگم از کجاش بگم هواشو که نگو...چقدر خوب بود

چیکارا که نکردیم چه غذا هایی  درست کردیم خدایی که خیلی خوب بود اخه هر وقت میرفتیم نیاسر همیشه چند تا چیز ضروری جا میزاشتیم این بار همه چیز تکمیل بود و هیچی جا نزاشتیم

برنامه ی غذایمونم این بود:

صبحونه که نسکافه(کلاسو داشتی) و چایی شیرین و خیار گوجه و پنیر میخوردیم

ناهار وشامم ماکارونی و برنج عدس و برنج ماهی و املت و جوجه بود....همشم خودمون درست

کردیم.خیلی هم خوشمزه شده بود اینجا بود که تصمیم گرفتیم که دیگه ازدواج نکنیم

چون خودمون همه کاری بلدیم...دیگه چی بگم ....اهاااان اونجا با عرب و عجم و هر چی ادم از

شمال تا جنوب از شرق تا غرب کشور دوست شدیم و عکس یادگاری گرفتیم باهاشون

کلا من نمیدونم چرا بقیه انقد با ما حال میکنن....چه میشه کرد مانیم دیگه

یه تیکه ای استیریتی هست که میگه:چه سعادتی داره یارو(مخاطب) که داره با ما حرف میزنه

خلاصه اونجا خیلی چیزا شنیدم و دیدم که میخواستم اینجا بگم ولی یادم نمیاد حالا بگذریم

دیروزم برگشتیم کاشون و دوباره از گرما پختیم و هم اکنون هم میپزیم و خواهیم پخت

خیلی هم عکس مکس گرفتیم البته دست من نیست الان یه عکس که خودم گرفتم رو میزارم

بعدا عکسایه بیشتری رو تو پستای بعدی میزارم

این عکس از بالای ابشار نیاسرِ یعنی "تالار" اونا که رفتن میدونن کجا رو میگم ما هم همونجا

بساط کرده بودیم...

(روش کلیک کنی سایز برزگشو می بینی)

نظرات 29 + ارسال نظر
شیرین 25 تیر 1391 ساعت 16:21

چایی شیرین؟
آورررین
---
پس خوش گذشته کلی بهتون....خوبه....
کر ج هم تازگیا گرم نشدهچون شمال بارونه اینجا خنکه

همیشه به شادی.و شیرینی............

اره چایی شیرین....کلا لپ مطلب ول کردی چسبیدی به اونجاش که نوشته شیرین؟؟

خوش به حالتون.....اینجام بد نیس میشه تحمل کرد ب سختی

شیرین باشی

شبنم 25 تیر 1391 ساعت 20:43 http://seven-stones.blogsky.com


از حسودی دارم منفجر میشم

حق میدم

ایشالله خوب میشه.....فک نکنم بشه

اولندش که خدارو شکر بهتون خوشید...

دیومندش...: مگه نسکافه کلاس داره؟؟!!!

بی کلاس الان چایی کیسه ای دوغزال تو بورسه.... ( تبلیغو داشتی؟؟)

بعدشم: همچین میگی همه غذا هارو خودمون درست کردیم حالا انگاری قیمه نثار قزوین درست کردین که انقد پزشو میدین...؟؟!!!


اعتماد به نفستون تو حلقـــم...

بس ندیدی ملت با وجود من چه حالی میکنن....

نبودی چن روز پیش جات تو ساری خالی بود... ترکوندیم اونجارو اومدیم.... موقع برگشت که دوستانی جذبمون شده بودند از فراغ ما دلشون آشوب بود...

حالا بماند که وقتی تو راه بودم هی میتلیدن

جویای حالمون میشدن که به سلامت رسیدیم آیـــــــا....




اصن میدونی چیه ؟؟!!

هیچــــی ولـــش کن...

+ چطـ ـــ ــ ـ ـــ ــ ـ ــ ـ ـ ـــ ـ ــ ـ ــوری؟؟؟!!!!!

خدا رو شکر......جات خالی بود

واسه ما چای کیسه ای هم کلاس داره چه برسه به نسکافه

اره اونم دوغزال مشکی.....هه هه اومدی با استاد مصرف چایی بحث کنی...ها؟؟؟

اتفاقا گفتی قزوین یه نفر اونجا بود که از همشهری های شما بود انقد تعریف قزوین رو کرد که میخواستم پرواز کنم بیام

واسه ما املتم پز داره خانوم!!!.....

اعتماد به نفس ما که رفته تو حلقت تو لوزالمعدم

اونا دیگه چه بدبخت بیچاره هایی بودن...

جنبه داشته باشید بابا دو نفر تحویلتون گرفتن شاید......بماند(اینو بگم خودم میپکم از خنده و تو ام خیلی ناراحت میشی)

من چطورم.....فک کنم پام شکسته فقط تو گچ نیس

الی 26 تیر 1391 ساعت 12:03 http://1373elahe.blogfa.com

سلام ببا خوش به حالتون یه سر هم بیاید دهات ما همواش شبا خوب بید

سلام الی جون

کجا هست حالا این دهاتتون

بگو شاید اومدیم

شیرین 26 تیر 1391 ساعت 13:00

خوشم نمیاد هی میرین بیروناااااا
هیچ مشکلیم براتون پیش نمیاد......
ما قرار بود با دوستام بریم جایی...اونم نه واسه ناهارو اینجور حرفا همینجوری عشقی دوری بزنیم
ولی...
ولی مگه این بارون میذاره؟
دیشب شورو کرده ول کنم نیست....تا الان یه بند میباره....
چه خبره؟
آخر دنیاست؟
تا حالا کرج 24 ساعت یه دم بارون نیومده بود اونم به این شدیدی...
کیههههههههههههههههههههههههههههههههه؟
چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟.....

ببخشین دیگه نمیرررررررررررررررریم

جوش به دلت عجب هوایه تمیزیه اینجا جون میده اسکیت رو اسفالت کنی

هوووووووووووووووورررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بابا ما هر وقت میخوایم بریم بیرون اول زنگ میزنیم هواشناسی یه سوال میپرسیم بعد میریم بیرون تازشم ما دور که نمیزنم واسمون خوب نیس سرمون گیج میره

نمیدونم از خدا بپرس ببین چه خبره

میشه مشورت کنم؟؟؟

خدا همه ی اونایی که قهوه شیرین رو میبینن شفا بده

ابلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــح

اسم؟ پیشه؟ قصد از دخول به وبلاگ ما؟؟؟.....پدر سوخته

[ بدون نام ] 26 تیر 1391 ساعت 13:16

سووووووووووووز به دل همتون!! دیشب که اینجا باروووون بود در حد لالیگا! صبحم با نسیم سحر گاهی که از بالکن می اومد بیدار شدم! ( هر موقع که از خواب بیدار شی میشه سحر گاه... مثلا امروز سحرگاه من ساعت 11 بود) کلا اینجا هوا خیلی خنکه

به به سفر با رفقا خیلی فاز میده، بدون مزاحم.... که لبته نصیب من نشده تا حالا!

ای دلــــــــــــــــــم....چه جالب اینجام همینطور انقد هوا افتابی بود....نمیدونم چه ربطی داشت

اوووووووه بابا تو خیلی سحر خیزیا......من خیلی زود بیدار شم ساعت 2 بعد از ظهر......به خودت امیدوار باش

خوش به حالتون....بادش اینجا میاد خنکیش اونجا

خدایا این انصافه...........هــــــــــــــــــــــــــــــــــــا؟؟؟

اره خیلی حال میده....جات خالی بیدیوووووو

Zhinoos.Blue 26 تیر 1391 ساعت 13:18 http://kooleh-poshti.blogsky.com

چه سعادتی داشتی که من برات کامنت گذاشتم!(قبلیه من بودم)

خوش به حالم......کاشکی من جا تو بودم واسه وبلاگ استیریت نظر میزاشتم

سارا 26 تیر 1391 ساعت 14:40 http://erma.blogfa.com

سوم یا شایدم اخر

خوش گذشت ؟ خب خدارو شکر . چه ادم با سعادتی هستم هااا اومدم وبلاگت نظر دادم سعادتو داری کیف کن

منظرش که خیلی قشنگه

ولی ببخشید تو جلوتر از تراسی اونوقت داشتی پرواز میکردی این عکسو انداختی

دیگه چی بگم اها پختن عالی متعالی

نمیدونم....بالاخره یکدوم شدی

خوش به حالت خیلی ها ارزو دارن برا من نظر بزارن

چقدر راحت لیاقت پیدا میکنن بعضیا....ایششششششش

اره دیگه تو هووووام........تو برو میبینی کجا وایسادم

کلا همش تو ریه هام

ZiZoOo 26 تیر 1391 ساعت 23:37 http://shaloot.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام


همیشه به گردش . من جون میدم واسه دورهم بودن های دوستانه .


یاد داستان کوه رفتن خودمون افتادم . تو وبلاگ قاب عکس . سریع رفتم اونم خوندم . خاطراتم زنده شد .

سلاااااااااااااااااااااام

اعتماد به نفست تو ریه های دودیم...هه هه

واااای گفتی کوه حوسه شمال زد به سرم....بیخودی

elahe.barobaxbahal 27 تیر 1391 ساعت 14:09 http://ht

salam delam kh gerefte bood oomadam inja koli matalebe khoob khoondam delam va shod dastetoon dard nakone

خواهش میکنم

خیلی خوشال شدم که یه نفر رو شاد کردیم

خدایا شکررررررررررر

student 27 تیر 1391 ساعت 17:35 http://mnway.mihanblog.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام با معرفت!
پسر مگه من آدرس جدیدمو برات نذاشتم چرا سر نمیزنی؟
راستی ی سوال استاااااااااااااااااد چجوری کنار آدرس street group
اون لوگوی 361 رو گذاشتی؟
جوابشو بی زحمت برام میییل میکنی؟
موفق باشی پیر هر قدرم یادمون نکنی یادت میکنیم
راستی آدرس وبتو لینک بنمایم توی وب جدیدم؟

سلااااااااااااااااااااااااااااام

خیلی چاکریم شرمنده حتما سر میزنم

اهااااان اونو میگی؟؟؟/....ها؟؟؟....چی؟؟؟

نمیشه مسیر سوالو عوض کنی؟؟؟

شرمنده مریضیم یه خورده مزمن شده

برو به این ادرس همشو متوجه میشی

http://www.bloghelp.ir/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%8A%D9%83%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A-%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA-favicon

تو سایت 1 ابزارِ
نه پس بشین تا لینک دونیت حسرت لینک ما رو بخره

student 27 تیر 1391 ساعت 17:39 http://mnway.mihanblog.com/

بابا با معرفت چرا نگفتی لینکم کردی خجالت زده شدم الان میلینکمت داداش

دیدی من چقد پشر خوفیم

خواهش میکنم وظیفمونه دوستای خوبو لینک کنیم

شبنم 28 تیر 1391 ساعت 12:48 http://seven-stones.blogsky.com

گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:
- گوشیم تو ماشینت جا مونده
میدونم
زنگ خورد جواب ندیاااا !
بابام گفت اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم؟
... ... گفتم خب حالا چرا عصبانی میشی ، کسی زنگ نزد؟
گفت نه فقط نازی اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه
گفتم واسه چی اینو گفتی ؟
گفت چون قبلش به نسترن قول دادم برین خرید..!

یوووووووووووووووووووههههههههه


خیلی باحال بود دمت گرم شبنمی

الان ساعت 3 و خورده ی نصفه شبه خیلی حال دادی

با بچه ها اینجا کلی خندیدیم

شبنم 28 تیر 1391 ساعت 13:02 http://seven-stones.blogsky.com

یارو اومده تو پیج سهراب سپهری پست گذاشته:

“آقای سپهری من عاشق شما و شعراتونم شب ها با شعرهای شما

و چشم خیس به خواب میروم، چشمها را باید شست جور دیگر باید دید…”

حالا تا اینجاش اشکال نداره ، دو روز بعدش کامنت گذاشته زیر پست خودش که:

…” آقای سپهری تورو خدااااااااااا جواب مرا بدهید حتی یک سلام

ایول بابا

سهراب رفتن تو مخش

کلا ما به همه میخندیم......فرق نمیکنه در چه سمتی باشه

خوشم میاد ما ایرانی ها حداقل تو این یه مورد فرق نمیزاریم

سارا 28 تیر 1391 ساعت 19:34 http://erma.blogfa.com

سلام این چندمین کامنته

میخواستم بگم با تبادل لینک موافقی ؟ اسمتو رو لینک کردم تو هم اگه دلت خواست منو لینک کن

سلامممممممم نمیدونم فک کنم سومیش باشه


تو حالت خوبه سارا؟؟؟؟

من که به تو سر میزدم...خوب بودی

بابا تو که خیلی وقتی تو لینکای منی....به اسم زندگی...

صد بار ازت پرسیدم چا اسمی واسه لینکت بزارم ولی جواب نظرمو ندادی

هعی خوش به حالتون . اصلا" بیرون رفتن با دوستا یه چیز دیگه است .
راستی نیاسر کجاست؟
من تازه اسمش رو شنیدم!
ولی عکسه که گذاشتی معلومه خیلی جای قشنگیه !
نشونیش رو بده تا واسه بعد از ماه رمضون یه برنامه با خانواده بچینیم!
^^^^
هوای کاشان هر جور باشه به گرمی ماهشهر نمیشه! این چند روز هم شرجیه!
^^^^
آره والا زن واسه چی تونه ! املت که بلدین . برنج عدس هم که بلدین . برنج ماهی هم که بلدین . جوجه هم که بلدین . از همه مهمتر ماکارونی هم که بلدین . وااااای من عاشق ماکارونی هستم . وقتی ماکارونی بلدی دیگه زن واسه چی تونه؟
^^^^
یه وقت سر نزنیا ، وبم لولو داره!

ارررررره سگی باحات موافقم....شرمنده این اصطلاح سگ از شوق زیاده

قمسر رو شنیدی؟؟؟

کنار قمسره مرکز گلاب گیری ایران دیگه

خیلی جای با صفا ایه
نشونیش:
اول باید بیای کاشان

بعد از هر کی بپرسی نیاسر از کدوم طرفه نشونتون میده از کاشان تا اونجا 30 کیلومتره......ابشار نیاسر معروفه بابا
حتما برید پشیمون نمیشید
خواستید بیاید خبر بده گاوی گوسفندی چیزی بکشیم جلو پاتون

هوای اینجا هم دسته کمی از اونجا نداره

ولی نیاسر خیلی خنکه.....

اره بابا یه زن کمتر زندگی بهتر....نمیدونم این ضرب المثل رو از کجام در اوردم

جدی !!!!......من از لولو میترسم
مخصوصا از نوع بد خیمش

Zhinoos.Blue 29 تیر 1391 ساعت 13:19 http://kooleh-poshti.blogsky.com

بزنم به تخته، هر روز داره حضورت تو نت فعال و فعال تر میشه!

حال میکنیا.....

کم کم میخوام غیبتامو ضغری ،کبراش کنم شما هم راحت تر باشید

ایشالله دفه ی بعدی با امام زمان با هم ظهور میکنم

Zhinoos.Blue 30 تیر 1391 ساعت 21:13 http://kooleh-poshti.blogsky.com

حالا که چی که نمیای مثلا؟!؟

شرمنده تو پست بعدی میگم چرا نبودم

yeganeh 31 تیر 1391 ساعت 12:28 http://www.sateeya.blogfa.com

من هرچی فک کردم به چی نظر بدم به هیچ نتیجه ای نرسیدم

طوری نیس خوب میشه
تو این شبا مجبورم تو رو هم به لیست مریضایی که واسشون دعا میکنم اضافه کنم

Zhinoos.Blue 31 تیر 1391 ساعت 12:37 http://kooleh-poshti.blogsky.com

بیا دیگه... جات اینجا خیلی خالیه ها...



خدایا...........
کمکم کن دیرتر برنجم،
زودتر ببخشم،
کمتر قضاوت کنم،
و بیشتر فرصت دهم...
رمضان ماه فرصت هاست، مبارک و پربار باد.
التماس دعا

راست میگی؟؟؟

نگو دارم ذوغ مرگ میشم!!!!

خیلی دوست داشتم بیام داشتم دیوونه میشدم میگم حالا واستون

شبنم 31 تیر 1391 ساعت 17:26 http://seven-stones.blogsky.com


یه وقت نیای ها خدا بدش میاد . زشته






راستی سلام

دنیا خیلی زیباتر خواهد شد اگر بیاموزیم:

دروغ نگوییم،
تهمت نزنیم،
مؤدب باشیم،
صادق باشیم،
انتقاد پذیر باشیم،
دیگران را آزار ندهیم،
وجدان داشته باشیم،
از کسی بت نسازیم،
نظافت را رعایت کنیم،
از قدرت سوء استفاده نکنیم،
پشت سر کسی غیبت نکنیم،
به عقاید همدیگر احترام بگذاریم،
مسؤلیت اشتباهاتمان را بپذیریم،
به قومیت و ملیت کسی توهین نکنیم،
به ناموس دیگران چشم نداشته باشیم و
در مورد دیگران قضاوت و پیش داوری نکنیم.

شرمنده به خدا تقصیر من که نیس


سلام......خرابتونم

غزل 1 مرداد 1391 ساعت 09:56 http://taranomorg.blogfa.com

به به
پس حسابی خوش گذروندید
خوش به حالتون
منم دلم خواست................

سلام غزل

ارررره جات خالی بود

ایشالله شمام میری

امیر 2 مرداد 1391 ساعت 17:27

Khob bod omidvaram ke bishtar beheton khosh begzare Amir hastam doste Ibrahim az Sweden.

salam amir jon
mersi
ebiram ta-arifetono mikard
bazam sar bezanid

Zhinoos.Blue 2 مرداد 1391 ساعت 19:54 http://kooleh-poshti.blogsky.com

دیگه دارم نگران میشم.. کجایی؟

خیلی لوسی اگه رفته باشی مسافرت یا علکی علکی نیومده باشی نت... والبـــــــــــــــــــته خبر هم که ندادی...

فقط عذر موجهت اینه که مریض باشی یا تصادف کرده باشی یا مرده باشی!..... (خدایی نکرده)

در غیر این صورت خیلی لوس و مزخرفی و... من میدونم و تو

سلام....اینجام

چه عجب یکی نگرانمون شد.....خودتی ژینوس؟؟؟ بهت نمیاد؟؟

نه مسافرت نیستم....خودم خیلی حرس خوردم که دوباره زیر قولم زدم

تقصیر من نبود خیلی دنبالشو گرفتم که وصل بشه نتم

هر روز از این در به اون در

البته امروز احیانا فک کنم پام تاندومش مشکلی براش پیش اومده

خدا نکنه پاره شده باشه .....داغونم

Zhinoos.Blue 2 مرداد 1391 ساعت 19:55 http://kooleh-poshti.blogsky.com

ینی فقط دلم میخواد بیای بگی رفته بودیم مسافرت با استریت گروپ... همچین جفت پا میرم تو ویترینت که حال کنی...

نه نرفتم.....همینجام ولی دور از نت

اخه این چیه؟؟؟؟....اواتارتو میگم

Zhinoos.Blue 3 مرداد 1391 ساعت 11:22 http://kooleh-poshti.blogsky.com

آواتارمو نیگا... چقد ملوس میخنده.. خخخخخخخخ

عینه هو خودته....خیلی ملوسه
نازی ادم میخواد با دستاش خفّش کنه

شبنم 3 مرداد 1391 ساعت 14:14 http://seven-stones.blogsky.com



از جملات پربار امیر برقی : ** واااای گفتی کوه حوسه شمال زد به سرم....بیخودی **

میخوای بازم از جملاتم رو بگم واست؟؟؟؟


کتابش کنم نه؟؟؟؟


ارررررره

کلی تفکر و علم پشت اون بیخودیه اخره

سارا 3 مرداد 1391 ساعت 14:54 http://erma.blogfa.com

نه بابا یه کم مربوط به نابینایی بود ولی بیشترش مربوط به این بود که نه که من هر روز یه بار عنوان وبلاگمو عوض میکنم

بازم ببخشید

ارررره دیگه هفته ای یه بار اسمه وبتو عوض میکردی و قالبتو ما هر بار میومدیم فک میکردیم اشتباه اومدیم

این بار بخشیدمت

...الهام 3 مرداد 1391 ساعت 19:50 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

پخخخخخخخخخخخخخخ !
خوشم میاد پختون میکنم !!!!!!
راستی وب بروبکس هم آپ کردم ! جریان ما با یکی از این خانومهایی که جوری حرف میزنن که رژ لبشون پاک نشه رو گذاشتم !(چی گفتم ؟ )
خلاصه دوست داشتی یه سر بزن !
در آخر:
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!

واااااای ترسیدم

باشه پخخخخخ کن!!!!

ایول باشه حتما با کله یه سر میزنم

وااااااااااااای قلبم وایساد.....اروم دختر من یه دونه بیشتر قلب باتری ای ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد