تولد مهدیار

سلام از همه این چیزا که بگذریم تولد دوست خوشتر است.

11 مرداد یه سالی، بود که یه موجود عجیب به خلقت پیوست و تمام لحظه های خوش و خرم رو از

زندگی دیگران سلب کرد و اون روز بود که دیگه مردم طعم واقعی زندگی رو حس نکردن!

این موجود هر روز بزرگ و بزرگتر شد تا جایی که دیگه سرش به سختی دیده میشد

پس از گذشت زمان او کم کم راه رفتن را یاد گرفت و اولین کلمه ای که گفت .......چیزی نگفت

او بیشتر نگاه میکرد! سال ها امد و رفت تا اینکه او بالاخره....بالاخره چی؟؟....بالاخره هیچی!

او هیچ تغییری نکرد!....در اوایل دوران دانیاسورها بود که ناگهان متوجه شدیم او می تواند....

نه !!!! او نمی توانست او هیچ کاری نمیکرد و فقط بزرگ و بزرگ تر میشد تا جایی که جک برای

رفتن به قصر قول ها در اسمانها، دیگر نیازی به لوبیای سحرآمیز نداشت!

دیگر او انقدر بزرگ شده بود که...................................................................بزرگ تر می شد

ناگهان در یک شب تاریک و ترسناک و بارونی اتفاق بسیار بزرگی افتاد و او لب به سخن گشود:

اُ اُ اُ اُ اَ اَ اَ َ....اُ اُ اُ اُ اَ اَ اَ اَ(صدای گریه)......او دهنش را باز کرد، طوری که میتوانستی حرکت گُلبول-

های خون را در کف پایش ببینی!!!!

او کودکی بیش نبود..........نیست........ نخواهد بود

او از همان بزم تولد مغزش را اجاره داد به یه کِرم گچ خور!!!....چند سالیست او میخواهد

مستاجرش را بیرون کند اما پول پیشی را که از کرم گچ خور گرفته است را ندارد پسش بدهد

او همچنان در سن طفولیت به سر میبرد......از همه ی دوستان خواهشمندیم برایش دعا

و ارزوی داشتن کمی مغز به جای گچ نموده............................به امید روزای غیر ممکن

خوب بگذریم اون بالایی ها رو گفتم بخندیم یه کم دوره هم باشیم.....هِر هِر خندیدیم

11 مرداد تولده کسی نیست جــــــــــــــــــــــــز...!!!!....مهدیـــــــــــــــــــــاااااااررررررررررررررررر

این شما و این هم دوستِ موقع هایی که حوصلت به هیچ ادم فهمیده ای نمیرسه و دوست داری

یه ادم نفهم کنارت باشه که نتونی بهش تکیه کنی

شرمنده من نمیتونم جدی باشم...دستِ خودم نیست و در اخر :

...تولدت مبارک...

(پست ها جای خالیه شما را پر نمیکنن.....وزارت فرنگ و اشرار حیوانی)

عکس کیک و یه چیز دیگه تو ادامه مطلبه....ببینید


خوب این عکسه کیکشه:.........بفرمائیــــــــــــــــد کیک تو رو خدا



این عکسه کیکشه با شمع تولدش:.............


اینم خودش وقتی کیکو زدیم تو صورتش:.............اخ چه حالی داد


حذف شد


(ببخشید یه خورده پست رو دیر گذاشتم......اماده بود فقط یه تائید میخواست)

نظرات 25 + ارسال نظر
arefeh 13 مرداد 1391 ساعت 06:54 http://ashianeye2.blogsky.com

Tavalodesh mobarak
Vali khodai ba mordadia sar kardan kare bas doshvarie man yeki az noe khaharesho daram bas taghat farsas

سیلام....خوشو اومدی
مرسی
عجب ادمای سحر خیزی.....بقیه دوستان یاد بگیرید

در گوشی:
اره خیلی سخته باهاشون سر کردن......بقیشو نگم بهتره

چی میکشی تووووو........چاره ای جز دعا برات ندارم

خدایا به عارفه صبر ایوب عطا کن

مریـــمツ 13 مرداد 1391 ساعت 10:27 http://love-courage.blogfa.com



کلی به شمع تولدش خندیدم... ینی هنو متولد نشده؟؟!!

عکسشم که .... چرا انقد چشاش قرمزه؟؟ چی زده؟؟ اصلا انگار یه فصل کتکش زدید و بعد از خواب بیدارش کردید آوردین پای کیک تولدش...

خداییش انگار خیلی خسته ست...

==================

یادم رف بگم

تفــــلدش مبــــــارکــــــ...

===================

راستی مگــــه جغدین که شبا بیدارین؟؟ آخه ۵ صبح وقت پست گذاشتنــــه؟؟؟

چرا متولد شده بود ولی قبلا این عدد منفی بود....حالا به صفر رسید

تو یه کیک ور دار بزن تو صورت یه نفر ببین چه شکلی میشه

اخی تازه حموم کرده بود......انقدرم بده کیک تو صورت بوخوره

نه این کلا این شکلی هست

خواهش میکنم.....من یادم بود

اره جغدیم......تابلو اِ؟؟؟؟؟
ای بابا اخرش لوووو رفتیم

بده ادم صبح بیدار باشه؟؟؟!!

شبنم 13 مرداد 1391 ساعت 11:04 http://seven-stones.blogsky.com


این کیک تو صورت زدن چیه شما یاد گرفتید
ترسیدم عکسش رو دیدم




تولدش مبارک

نمیدونم چیه!!!!......اگه فهمیدی به ما هم بگو

اخه نمیدونی چه حالی میده......دیگه یه رسم شده

شوعون نداره تولدا بدون این حرکتِ جانانه باشه

خواهش میکنم تولد وبلاگ شما هم مبارک

Zhinoos.Blue 13 مرداد 1391 ساعت 12:02 http://kooleh-poshti.blogsky.com

نمیدونم آیا کامنت بذارم یا نذارم
تو یه نگا به قیافش بکن ببین این الان کامنته یا نه؟

نمیدونم.....من که هر جاشو نیگا میکنم چیزی مشخص نیست

خیلی خودشو خوب نگه داشته....اصلا مشخص نیس چیه







دیدمش.......کامنته.....به جون خودم کامنته.....اره کامنته

نه نیست!!!

Zhinoos.Blue 13 مرداد 1391 ساعت 12:07 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خیلی خندیدیم!

مگه چند نفری تو که خندیدیم؟؟؟.....ها؟؟؟

عرق نعنا فرااموش نشه دل درد میگیری اینقد میخندیا

Zhinoos.Blue 13 مرداد 1391 ساعت 12:11 http://kooleh-poshti.blogsky.com

ببخشید یه سوال تخصصی پیش اومد
اول کیکو میخورید بعد میزنید تو صورتش یا اول میزنید تو صورتش بعد از صورتش جمع میکنید، میخورید؟ هـــــــــــــان؟

بفرمائــــــــــــــــــــــــــــــــید
از اوصول خاصی پیروی نمیکنه......در هر دو حالت میشه خوردش

ولی وقتی تو صورتش بزنیم بعد بوخوریم خوشمزه تره

بفرما کیک!!!!

...الهام 13 مرداد 1391 ساعت 13:28 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

هِــــــر هِــــــــــر خندیدیم !
نه خداییش خیلی خندیدم ! بخداااا !
تــــــــولـــــــــدش مـــــبــــــــارکـــــ !

مـــــــــیــــــــــگـــــــم من روزه ام ، واسم کیک بذار کنار بعد از افطار میام می خورم ! وای به حالت اگه واسه من کیک کم اومد !

کر کر کر.....خندیدم

راست میگی؟؟؟ بگو به قران

خواهش میکنم....(نمیدونم تو جواب تولدش مبارک چی میگن)

چشـــــــــــــــــــــــــــــــــم حتما واسه افطار میفرستم خونتون

...الہام 13 مرداد 1391 ساعت 14:40 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

آقا می ترسم از وبلاگ برم بیرون همه اینا کل کیک رو بخورن !
واسم بذار کنار!
یادت نره هااا !
فقط اگه واسه من کیک نموند ایقد گریه می کنم تا وبلاگت رو سیل برداره !

نه برو من دوتا بادیگارد واسه کیکا گذاشتم....در ضمن وبلاگ ما به دوربین

مدار بسته مجهزه....خیالت راحت

اوووووووه دوباره سونامی اووووومد.....تو رو خدا گریه نکن!!!

ما تازه پایه های این وبلاگو تعمیر کردیم.....تازشم ما این جا مستاجریم

yeganeh 13 مرداد 1391 ساعت 14:59 http://www.sateeya,blogfa.com

فک کنم با این تعریفی که تو ازش کردی از به دنیا اومدنش پشیمون شد

کلا جشن نمیگرفتین سنگین تر بودین

نه بابا کُلی تعریفشو کردم......خیالت راحت پشیمون نمیشه

شیرین 13 مرداد 1391 ساعت 18:35

سالام....
تولد؟
ایول چه قد این ماه ما تولد داشتیم
من تا الان 5تا تولد رفتم اونایی هم که نرفتم اس دادم بهشون....گرچه پیامک ها جای خالی مارا پر نمی کنند...

نه کم پیدا نیستم...هستم....اینجام...اونجام....همه جام....
من حوصله ندارم وبلاگ داشته باشم....حوصله ام نمی گیره...اینم دلیل

آها یادم رفت تولدو تبریک بگم


تووووووووووووولدششششششششش مبارک

فقط میشه خط اول کیکو بخونی
تو چی؟

سالام ابجی....
اره تولده
ما که فقط همین یکی رو داشتیم
بله پر نمیکنند من دیدم جاشو پر نشده

شوخی کردم.....تو همیشه هستی

اووووووه بابا چه کلاسی گذاشتی.......باشه قبول
اصلا ببخشید.....غلط کردم....خوبه؟؟؟؟


الان چی باید گفت؟؟؟

"تو خورگی تکی".........این بخاطر فعالیت زیادشه که گفتیما
فکر بد نکنی....

من چی؟؟؟.....ها؟؟؟؟

arefeh 14 مرداد 1391 ساعت 04:52 http://ashianeyearefeh.blogsky.com

Na baba sahar khiz chie manam mese to joghdam

اهاااااااان.....خوشبختم

چه حالی هم میده شبا بیدار باشی......خوش به حال جقد

...الهام 14 مرداد 1391 ساعت 12:54 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

به قرآن خیلی خندیدیم .
------------------------------------------------------------
اون سوال بود که درمورد کنکور پرسیده بودی :
الآن رتبه ها رو اعلام میکنن و اینکه برای انتخاب رشته تو چه دانشگاه هایی مجاز شدیم .
انتخاب رشته میکنیم و نیمه های شهریور ماه نتایج رو اعلام میکنن که کجا قبول شدیم و چه رشته ای .
منم آجیم فنی حرفه ای خونده گفت ما ایقد دنگ و فنگ نداشتیم .
---------------------------------------------------------
راستی آپمممممممم ! نه یعنی الهامم ولی آپ کردم ، چه جوری بگم ؟ بدو بیااااا !

اهاااااان حالا فهمیدم که راست میگی

اره از ما انقد دنگ و فنگ نداشت.... ما اول انتخاب رشته کردیم بعد کنکور

دادیم....هرهر....چه جالبه میبینی؟؟

الهام تویی؟؟؟؟......همیشه یکی میاد ادرس وبلاگه تو رو میزاره میگه من

اپمممم.......بی خودی خودشو جا تو جا میزنه....

عجب ادمایی پیدا میشنا؟؟؟

سارا 14 مرداد 1391 ساعت 14:53 http://erma.blogfa.com



خیلی خندیدم جالب گفتی

کیکش خیلی خوشگله

حیف این نبود بزنیدش به صورتش

هوس کردم

بگذریم به هر حال دستتون درد نکنه



نه بابا نصفشو خوردیم بعد زدیم تو صورتش

میخوای هنوز هستا!!!....هنوز صورتشو پاک نکرده ها

خواهش میکنم

سارا 14 مرداد 1391 ساعت 14:56 http://erma.blogfa.com

راستی عکس خودش کو من چرا نمیبینم ؟ تازه چشاشم قرمز باشه کی خورده عکسو

من نتونستم عکس خودشو ببینم من فقط تونستم عکس کیکو ببینم

نه دیگه چشاش سبز شد حرکت کرد و رفت

خودم خذفش کرده بودم.....یه خورده ترسناک شده بود

ادم شبا خوابش نمیبرد

سلام امیر!!!چرا عکس آخرو حذف کردی؟؟؟
لهههههههههیییییییی!!
بیا جواب کامنتاتو بخون حوصله ندارم اینجا کپیش کنم
تولشم مبارک دیگه پیر شدید جمیعا!!!!!!

سلام مهسا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

(اوووه فکم درد گرفت)

باشه خودم اومدم خوندم.....اصلا لازم نیست اینجا پیست کنی نه کپی
.
.
.
این مهدیار تازه به دنیا اومده

student 15 مرداد 1391 ساعت 12:32 http://mnway.mihanblog.com

سلام آقای امیر حسین
با تو که کار خاصی ندارم
تولد مهدیار مبارک!
موفق باشین!

ســــــــــــــــــلام

........

تولدش مبارککککککککک.....

سلامت باشی

اینا رو با تو نبودمو

الی 15 مرداد 1391 ساعت 13:53

وای من نبودم تولد بوده؟
با تاخیر فراوان تولدش رو تبریک میگم انشاالله غم نبینه

سلامممممممممممممممممممم

معجزه شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره تولد بوده....جات خلی بود

مریـــمツ 15 مرداد 1391 ساعت 17:45 http://love-courage.blogfa.com

چرا حذف شد؟؟؟؟

ولی من هنو دارمش تو مرورگر opera


عصبانی شد ازینکه گذاشتیش؟؟؟؟

به نظرم جالب نیومد

خوش به حالت

نه اصلا......خواستم بزارم از خودش پرسیدم بزارم یا نه!!

گفت بزار اشکالی نداره........ببین چقد به فکر شادی شماس

Zhinoos.Blue 15 مرداد 1391 ساعت 22:56 http://kooleh-poshti.blogsky.com

محمد جان تو نون بگیرُ من نمیرسم و اینا کوش؟ واس چی هی پست میذاری هی پاکش میکنی؟ با خودت درگیری یا با اول شدن من مشکل داری یا چه میدونم خودت بگو بیماریت چیه؟.........

از دست تو ژینوس!!!
تو که همیشه هستی
چرا منو تو این موقعیت قرار میدی؟
با خودم درگیرم اونم فیزیکی.....
بیماری؟؟؟.....نمیدونم اسمش چیه

Zhinoos.Blue 16 مرداد 1391 ساعت 10:43 http://kooleh-poshti.blogsky.com

من تو پست بالایی کامنت نمیذارم

بزار ژینوس....غلط کردم

مریـــمツ 16 مرداد 1391 ساعت 19:30 http://love-courage.blogfa.com

الان فقط بخاطر جنابعالی آپوندم....

خدایی وخت سر خاروندن ندارم... یه سری اتفاقای درسی برام پیش اومده...

پس بفرماااااایین...

جدا؟؟؟؟!!!!!!......من چقد مهم شدم

اهااااان چون همش خوابی وقت نداری؟؟؟

چه اتفاقی؟؟؟

چندتا واحد افتادی؟؟؟....هااااااا؟؟؟....راستشو بگو

شما بفرمایید.....

[ بدون نام ] 16 مرداد 1391 ساعت 20:23

اقا اجازه!!!!ماااااااااااااااااااااااااا

هههه من زودتر گفتم!

تنها کاری بود که از دستم بر میومد!

شما خوب باشی ماهم خوبیم شما چطوری؟

شما؟؟؟

نه خیر اجازه نمیدم.....اِ

شمااااااااااا؟؟؟

چرااا ادرس نزاشتی؟؟؟؟

من خوبم
نگفتی شما؟؟؟؟

نگار 17 مرداد 1391 ساعت 23:49

تلدش مبارررک البته با اندکی تاخییییرシ

خدا شفات بده......تخم کبوتر بخور،خوب میشی!!

نگار 17 مرداد 1391 ساعت 23:53

منظورم تولدش بودا اه از دست این گوشیمツ

تولدش مبارک...........شایدم تسلت

ای بابا از دسته این کیبوردم

مهم که هستس... هر کسی مهمه واس دوستانش...

من واس همه ی دوستام جه مجازی باشه چه حقیقی احترام قائلم و برام مهم ان... ( بخودت نگیر )

نع بابا خدا نکنه واحد بیفتم...

چیزی رو نیفتادم.. خدارو شکر همه رو پاسوندم

اتفاق منظورم درسهای آزمایشگاه برق مهندسی و کارگاه جوشکاری و ریخته گری بودش که چون در طول ترم واس گروه ما جا نداشتن مجبورا افتاده تابستون..

حالا هم داریم اونا رو میگذرونیم.. بخاطر همین گفتم مشغله درسی...

منم همینطور.........خیلی ممنون



خوش به حالت که نیفتادی

افرین

اوووووه من که جوشکاری رو همون ترم یک پاسوندم اونم با 16

ریخته گری هم نمیدونم داشتیم یا نه ولی یه چیزی تو همین مایه ها رو هم پاسوندم

ازمایشگاه ها رو که نگو همه رو قبولم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد