چی گوش میدی؟


خواستم نظرتونو درباره خوننده ها بدونم و اینکه اهنگ کیو ترجیح میدید گوش کنید؟

یعنی همون اهنگای کیو دوس دارید؟!

یا اینجوری بگم از سبکه کی خوشتون میاد؟.....به شش - هفتا سوالای زیر جواب بدید ممنون

میشم(اگه تو یکی از سوالا چندتا خوننده تو ذهنتون بود،میتونید همشون رو بنویسید فقط به

ترتیب ترجیح دادنتون باشه.......نمیدونم چی گفتم امیدوارم که فهمیده باشید)


1. از خوننده های مرد پاپ فارسی،کی؟؟

2.از خوننده های زن پاپ فارسی،کی؟؟

3.ازخوننده های مرد رپ فارسی،کی؟؟

4.از خوننده های زن رپ فارسی،کی؟؟

5.از خوننده های مرد پاپ خارجی،کی؟؟

6.از خوننده های زن پاپ خارجی،کی؟؟

7.فک نکنم کسی رپ خارجی گوش میده!...کسی هست؟؟

8.اگه کسی سنتی هم گوش میکنه،بگه کیو گوش میده؟؟

(اگه کسی چیزه دیگه ای هم گوش میکنه بگه! اگه کسی هم از این بالایی ها رو گوش نمیده لازم

نیست بگه!یعنی اگه مثلا کسی رپ گوش نمیده لازم نیست بگه به اهنگای کدوم رپر میگوشه)

[نظر دوستان رو تو ادامه مطلب نوشتم که بقیه هم بدونن]

ژینوس از کوله پشتی:

1. ابی- آرمین ۲afm (رپ هم میخونه) - سیاوش قمیشی- مرتضی پاشایی
2. زن گوش نمیدم ولی مهسا ناوی بدک نیس
3.یاس- آرمین 2afm - تتلو
4. به چشمای من نگاه کن و بگو زن رپر داریم آیا؟!؟
5. انریکه انریکه انریکه
6.جنیفر گشنگ میخونه- سلنا گمز رو هم دوس دارم
7. رپ ایرانی غیرقابل تحمله... چه برسه خارجی!
8. سنتی، من سیاوشو گوش میدم دیگه.... ابی هم بعضی آهنگ قدیمیاش خوبه... ولی بیشتر

اونایی که با کامران و هومن خونده رو دوس دارم(امیر میگه:اینا کجاش سنتیِ!!!)

شیرین:

1.احسان خواجه امیری،قمیشی،شادمهر...
2.هلن....سپیده(چون جنجالی میخونه)....لیلا...
3.  یاس،تتلو،حسین تهی،آرمین،رضایا(گه گاهی...ساسی ...)،tm bax...baro bax
4.زن رپ؟  اگرم باشه نمی گوشم
5 و 6 و 7.انریکه...سلنا گومز...جاستین بیبر...یانی
8.من شجریانم گوش میکنم ولی اگر آمار بگیرم می شه سالی 7 -8بار.

شبنم....از هفت سنگ:

همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چیز
فقط میدونم اصلا با آهنگای خواننده های زن ایرانی حال نمیکنم . نمیدونم فکر کنم یه چند تا آهنگ

ازشون خوشم میاد الآن حضور ذهن ندارم . اصلا کلا ذهن ندارم

خب دیگه چی بگم ؟
آها یادم اومد . آهنگ سنتی هم اصلا گوش نمیدم

(امیر میگه:به این میگن یه جواب جامع و کامل)

الهام....از چند لحظه:

1.قمیشی ، امین رستمی ، مهدی احمد وند ، علی عبدلمالکی ، مازیار فلاحی ،

محسن یگانه و ...

2. مهرنوش ، لیلا و ...
3. 2fm ، یاس ، علیشمس ، الآن دارم یه موزیک از زانیار هم گوش میدم باحاله ! tm bax
4.اسماشون رو بلد نیستم !
5 .lil wayne, (قیافه وحشتناکی داره ولی موزیک هایی که می خونه خیلی با معنیه )
گروه The Black Eyed Peas هم خیلی خیلی دوست دارم ! مخصوصاْ صدای اون سیاپوسته که رپ

می خونه ! اسمش رو نمیدونم .جاستین هم دوست ارم .
6. Britney Spears ,Taylor Swift  ، فرگی ، جنیفر ، موزیک Judas لیدی گاگا هم خیلی دوست

دارم . T.a . t .u

7.eminem ، pit bull
زن رپ خارجی :kesha
8.کلاً از هر موزیکی که خوشم بیاد گوش میدم .
از موزیک سنتی متنفرم ، همش تقصیر بابامه . چون هر وقت سوار ماشین میشیم بلافاصله

شجریان ، جواد یساری میذاره تا ما گوش بدیم . به خاطر همین الآن من این حالت رو دارم =

یگانه .... از دنیای خنده:

من اینجوری نیستم که فقط از یه نفر گوش کنم از هرچی خوشم بیاد گوش میکنم
ولی در کل بیشتر آهنگایه شادمهر tmbax .یاس بعضی وقتا.تتلو.تو خارجیام تیلور .... اووووووووووووم زیادن دیگه(امیر میگه:ایشونم جوابشون این بار شامل و کامل بود)

سارا.....از لبخندهای شکلاتی:

1.شادمهر عقیلی. سیاوش قمیشی .ارش حسینی. مرتضی پاشایی . یــــــــــــــــــــــاس .و غیره

(امیر میگه:یاس که رپ میخونه!!)
2. گوگوش . هلن . ماهان موین
3. ارمین تو ای اف ام امیر تتلو بیشتر تتلو  تی ام بکس  . برو بکس .

 امیر خلوت . تنبه ده . و غیره    زانیار
4.نسیم . یا همون جاستینا
5.انریکه بقیونو با اسم بلد نیستم جاستین بیبر
6.سلنا گومز . کیتی پری . ریحانا اینا جنیفر لوپز .  و غیره
7. پیت بال یا بول امینم
8. من سنتی اصلا گوش نمیدم
مریم....از خاصیت عشق این است:

1.لهراسبی و خواجه امیری.. احمد وند و  شاد مهرو  قمیشی و یگانه و سامان جلیلی
مـــــــــــــازیــــار که عاششششقشم....
یکمم معیــن گوش میدم بعضی آهنگاشو دوس دارم...
البته اینایی هم که گفتم بعضی وقتا هذیون میخونن ولی بعضی آهنگاشو  واقعا میپسندم...
2.خوانندهای زن از قدیمی ها فقط شکیلا از جدیدی ها هم مهرنوش... ولا غیر...
3.رپ هم  تتلو  یا هرچی که خوشم بیاد اونم فقط واقعا اگه کبکم خروس بخونه گوش میدم... والا حوصله تالاپ و تولوپ ندارم...
4.

5.

6.

.7

8.سنتی هم  که کلا عاشق افتخاری ام و  شجریان!

الی....از...:

1.شادمهر.احسان خاجه امیری.مازیار فلاحی.امیر علی.کلا غمگین دوست میدارم
2.یادم نمیاد
3.یاس.
4.اه اه بدم میاد
5.اینم یادم نمیاد
6.ریحانا.ادل لوری بلو ادکینس .جنیفر.سلن دیان.سلنا گومز بد نیست قابل تحمله
7.اسم اون گروه یادم رفتا توش۵۰ داشت(امیر میگه:منظورت فیفتی سنتِ 50cent)
8.ستار.شجریان.افتخاری.غلام حسین بنان(ای الهه ی ناز)

مجتبی:

من عموما رپ زیاد گوش نمیدم...

اما پاپ:مهدی احمدوند،رامین بیباک،یاحقی،احسان تهرانچی

پاپ زن:گوش دادن صدای آواز زن حرام است.

ولی برای سلنا گومز استثناء وجود داره.


نظرات 36 + ارسال نظر
Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 18:38 http://kooleh-poshti.blogsky.com

از همین جا با صدای بلند اعلام میکنم که اول شدم

تو فقط بلدی اول بشی .... ها؟؟؟

بگو چی میگوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 18:49 http://kooleh-poshti.blogsky.com

صدا بیار پاااااااااااایین ببینم.... داد نزنااااا

دستتو بنداز.........


خامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش شدم

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 18:54 http://kooleh-poshti.blogsky.com

۱. مرد پاپ:
ابی- آرمین ۲afm (رپ هم میخونه) - سیاوش قمیشی- مرتضی پاشایی
۲. زن پاپ:
زن گوش نمیدم ولی مهسا ناوی بدک نیس
۳. مرد رپ:
یاس- آرمین 2afm - تتلو
۴. به چشمای من نگاه کن و بگو زن رپر داریم آیا؟!؟














و این داستان ادامه دارد...

با سیاوش قمیشی و ابی که گفتی موافقم

مهسا ناوی؟؟؟؟؟؟........

ایولا به ژینوس که یاس و تتلو گوش میده

اره داریم زنی که رپ بخونه....مثل فریناز،آتیش و... بازم هستا فقط من نمیشناسم پسر خالم میشناسه

کلا خارجی تعطیل

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 18:57 http://kooleh-poshti.blogsky.com

حالا به ادامه ی همکارم توجه بنموئید

۵. پاپ خارجی:
انریکه انریکه انریکه

۶.زن پاپ خارجی:
جنیفر گشنگ میخونه- سلنا گمز رو هم دوس دارم

۷. رپ ایرانی غیرقابل تحمله... چه برسه خارجی!

۸. سنتی
من سیاوشو گوش میدم دیگه.... ابی هم بعضی آهنگ قدیمیاش خوبه... ولی بیشتر اونایی که با کامران و هومن خونده رو دوس دارم

توجه مینوئیـــــــــــــــم

اِ خارجیاش اینجاس...

خوفه.......عالیه

رپ ایرانی غیر تحمله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی منظور من از رپ هیپ هاپ بود نه شیش وهشت و این مزخرفات......میدونم نمیفهمی

سیاوش رو نگو که من عاشقشم از بچه گی تا حالا

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 18:58 http://kooleh-poshti.blogsky.com

راستی اون صداتو بیار پایین بود... نه صدا بیار پایین

اهااااان الان اروم شدی؟؟؟؟

میخوای اب قند واست بیارم

اخه خیلی جذبه داشتی!!!

گفتم شاید انرژی یک سالت بود که جمع کرده بودی

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 19:05 http://kooleh-poshti.blogsky.com

ای وااااااااااای!!! چرا اون کامنت خارجیا نیومد واست؟!؟ من فرستادما

چرا اومده غصه نخوررررر.......پیر میشی

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 19:07 http://kooleh-poshti.blogsky.com

نمی فهمی چیه بی تربیت؟!؟

ببخشید منظورم اینه که شما با این همه فهم و شعور حیف نیست

این خزَع بلات رو گوش بدید....واقعا حیف نیست؟؟؟

Zhinoos.Blue 23 مرداد 1391 ساعت 19:08 http://kooleh-poshti.blogsky.com

دیگه به تو ام باید بگم آپ کردم تشریف بیارید؟!؟

ای بابا جلل خالق من همین الان اونجا بودم خبری نبود...چی شد یهو
اپ شد؟؟.....چَشِم الان میایم

شیرین 23 مرداد 1391 ساعت 19:11

1.احسان خواجه امیری....قمیشی...شادمهر...

2.هلن....سپیده(چون جنجالی میخونه)....لیلا...

3. یاس....تتلو..حسین تهی...آرمین...رضایا(گه گاهی...ساسی ...)
tm bax...baro bax
4.زن رپ؟ اگرم باشه نمی گوشم

انریکه...سلنا گومز...جاستین بیبر...یانی

سنتی:من شجریانم گوش میکنم ولی اگر آمار بگیرم می شه سالی 7 -8بار...همای...

ایولا........به قمیشی و شادمهری که گفتی

هلن رو خوب اومدی با لیلا فروهرو

یاس و تتلو وتی ام و بروبکس و خیلی خوب اومدی

ساسی مانکنم گوش میکنی؟؟؟؟؟

با خارجیا که گفتی هم حال کردم....ایولا تقریبا مثل خودم میگوشی

سنتی شجریان قشنگه

شبنم 23 مرداد 1391 ساعت 19:42 http://seven-stones.blogsky.com


همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چیز
فقط میدونم اصلا با آهنگای خواننده های زن ایرانی حال نمیکنم . نمیدونم فکر کنم یه چند تا آهنگ ازشون خوشم میاد الآن حضور ذهن ندارم . اصلا کلا ذهن ندارم



خوننده چیه دیگه . لاتیشو پر کردیا



خب دیگه چی بگم ؟

آها یادم اومد . آهنگ سنتی هم اصلا گوش نمیدم

حتی متال؟؟؟؟؟....شیطان پرستی؟؟؟

یه چیزی بگو دیگه

میخوای من جا تو بگم؟

خوب خوبه بازم گفتی اهنگ سنتی گوش نمیدی.لااقل از خاطر یه چیزی محکم شدیم

شبنم 23 مرداد 1391 ساعت 19:44 http://seven-stones.blogsky.com


میکشی آدمو تا مطلب میذاری . 10 بار میذاری هی پاک میکنی .
صندوق پستیم همش شده :
وبلاگ streetgroup.blogsky.com توسط امیر حسین به روز شد

نه من قاتل نیستم.....پاک نمیکنم که ذخیره می کنم تو چرک دونیه چیه همون...

کلاس داره دیگه....یادم باشه همیشه این کارو بکنم

به نظرم جالب اومد

شبنم 23 مرداد 1391 ساعت 20:18 http://seven-stones.blogsky.com


تو چرا اینقد دیر نظرات رو تایید میکنی ؟

راستش رو بخوای اون موقع رفتم افطاری بخورم بعدشم رفتم باشگا وقت نکردم که تائید کنم

اوکِی؟؟؟

...الهام 23 مرداد 1391 ساعت 21:32 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

مرد پاپ :
قمیشی ، امین رستمی ، مهدی احمد وند ، علی عبدلمالکی ،
دـ یـــــــــــــــــگه !
مازیار فلاحی ، محسن یگانه و ...
زن پاپ : مهرنوش ، لیلا و ...
مرد رپ : 2fm ، یاس ، علیشمس ، الآن دارم یه موزیک از زانیار هم گوش میدم باحاله ! tm bax
دـ یـــــــــــــــــــگه !
حالا یادم اومد تو نظرا بعدی میگم .
زن رپ : اسماشون رو بلد نیستم !
مرد پاپ خارجی : lil wayne, (قیافه وحشتناکی داره ولی موزیک هایی که می خونه خیلی با معنیه )
گروه The Black Eyed Peas هم خیلی خیلی دوست دارم ! مخصوصاْ صدای اون سیاپوسته که رپ می خونه ! اسمش رو نمیدونم .
جاستین هم دوست ارم .
زن پاپ خارجی : Britney Spears ,Taylor Swift ، فرگی ، جنیفر ، موزیک Judas لیدی گاگا هم خیلی دوست دارم . T.a . t .u
مرد رپ خارجی :eminem ، pit bull
زن رپ خارجی :kesha

کلاً از هر موزیکی که خوشم بیاد گوش میدم .
از موزیک سنتی متنفرم ، همش تقصیر بابامه . چون هر وقت سوار ماشین میشیم بلافاصله شجریان ، جواد یساری میذاره تا ما گوش بدیم . به خاطر همین الآن من این حالت رو دارم =

]چی باید بگم من...ها

مازیار و محسن یگانه و قمیشی رو خوب اومدی

مهرنوش و لیلا رو هم خوب اومدی

بزار ببینم کدوما رو دیگه خوب اومدی

فقط یاس .... زانیار و تی ام بکسم خوبه

اون دو تا اولیا که مرد پاپ خارجی بودن رو گفتی نمیشناسمشون

جاستین خوبه .... فقط یکم تکراریه

بقیشو خوب اومدی.......

من نمیدونم چرا همه از سنتی بدشون میاد...حالا به هر دلیل

yeganeh 24 مرداد 1391 ساعت 00:47 http://www.sateeya.com

من اینجوری نیستم که فقط از یه نفر گوش کنم از هرچی خوشم بیاد گوش میکنم

ولی در کل بیشتر آهنگایه شادمهر tmbax .یاس بعضی وقتا.تتلو.تو خارجیام تیلور .... اووووووووووووم زیادن دیگه

اون خارجیه که گفتی نمیدونم کیه

ولی خوب معلومه خوب گوش میکنی.....ایولا

شبنم 24 مرداد 1391 ساعت 01:38 http://seven-stones.blogsky.com


حالا نخواستیم شب بیدار بمونی . حداقل توی روز همین نظرات مارو تایید کن میایم وبت ذوق کنیم

بیدارم من!!!

الان ساعت 4:59 ــه ....تا یه ربع دیگه بیدارم

ببخشید.......چَشِم

شبنم 24 مرداد 1391 ساعت 02:28 http://seven-stones.blogsky.com




امروز همش همزمان با من نظر دادی اما نظرات منو تایید نکردی .
اصلا قهرم دیگه هم نمیام وبت

نه طورو خدا بیا

اصلا بیا هر چی نظر داری تائید میکنم

کار داشتم خووووب

شبنم 24 مرداد 1391 ساعت 02:42 http://seven-stones.blogsky.com





































































































سکوت همیشه جواب رضاست

پس کامنت خالی هم جواب اینه که بازم میای و قهر نیستی

عارفه 24 مرداد 1391 ساعت 03:10 http://ashianeye2.blogsky.com/

سلام امیر حسین. ممنون می شوم یه سر بیای تو وبم شما رو هم همراه با دوست هایت دارم دعوت می کنم. توضیحاتش رو تو وبم دادم.

کجا؟؟؟.....اخ جون دعوت!!

باشه الان با کله میام...یه لحظه صبر کن کلاه ایمنیم رو بردارم

شبنم 24 مرداد 1391 ساعت 17:43 http://seven-stones.blogsky.com


یعنی باید اسم ببرم ؟ خب اسم زیاده . من مثلا اگه بگم سیاوش قمیشی منظورم همه ی آهنگاش نیست که . از خواننده که خوشم نمیاد . مثلا از 5 تا آهنگ سیاوش یا 2 آهنگ فروهر ....

با خود خواننده کار ندارم . فقط بعضی آهنگا به دلم میشینه

اهان گرفتم چی شد!!!....تو از اونایی که خونندش دقت کن خونــنــدش...واست مهم نیست و فقط باید اهنگ قشنگ به نظرت بیاد...درست میگم؟؟

من که عاشق سیاوشم..........اهنگ باید معنی داشته باشه

نه چرتایی که بعضی از خوننده ها می خونن

[ بدون نام ] 25 مرداد 1391 ساعت 00:48




















































































!!!

نظر خالی میدی؟؟؟

میخوای پرش کنم؟؟؟

نفرینت میکنم خدا کلید اینتر رو ازت بگیره

[ بدون نام ] 25 مرداد 1391 ساعت 09:26

من الان چی باید بگــــــــــــــــــــــــم؟

...الہام 25 مرداد 1391 ساعت 12:34 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

تو رو خدا صفحہ نظرات رو کش ندید !
خو این چہ کاریہ ؟

به شبنم بگو........خدا بگم این اینتر رو چیکارش کنه

[ بدون نام ] 25 مرداد 1391 ساعت 12:48

۱: شادمهر عقیلی. سیاوش قمیشی . . ارش حسینی. مرتضی.پاشایی . یــــــــــــــــــــــاس .و غیره

۲: گوگوش . هلن . ماهان موین

۳: ارمین تو ای اف ام امیر تتلو بیشتر تتلو تی ام بکس . برو بکس . امیر خلوت . تنبه ده . و غیره زانیار

4: نسیم . یا همون جاستینا

5:انریکه بقیونو با اسم بلد نیستم جاستین بیبر

6: سلنا گومز . کیتی پری . ریحانا اینا جنیفر لوپز . و غیره

7: پیت بال یا بول امینم

8:

من سنتی اصلا گوش نمیدم

من نسل جوونم من جوان اینده ام سنتی گوش بدم ؟


+++++

نصفشم نگفتم تازه ببین من چند تا اهنگ دارم کیف کن



تو همه اهنگا مم اون اهنگه زاینیارو بیشتر دوز دارم

یاس که رپرِ...حواست کجاس؟؟

کلا با اینایی که گوش میکنی موافقم

خیلی خوبه

فقط نسیم کیه ؟؟؟....رپر؟؟؟.....اجتماعی میخونه؟؟؟

قشنگ میخونه یا نه؟؟

سنتی که خوبه مثل سنتی های لیلا فروهر ... مریم و مرجان که خیلی

قشنگه....ولی خوب منم زیاد گوش نمیدم

سارا 25 مرداد 1391 ساعت 13:25 http://erma.blogfa.com

اون نظر بی اسمه خیلی به نظرم اشنا میاد تو چطور فکر میکنی ؟

اونو من دادم حواست باشه همون که خیلی اهنگ گوش میدم

اِ ماله تو بود....من تائیدش نکردم تا مجرمش برگرده سر صحنه جرم

دیگه حواس نمونده واست.........گرفتم

شبنم 25 مرداد 1391 ساعت 16:00 http://seven-stones.blogsky.com


چرا ؟ خو دلم میخواد . تا تو باشی دیر تایییییییییید کنی














































































































































ایشالله کیبوردت منفجر بشه تا نتونی این لامصب نگه داری هِی بری پایین

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق

مریـــمツ 26 مرداد 1391 ساعت 13:53 http://love-courage.blogfa.com

سلام

باز من ۲ روز نبودمااااااااا...

چه خبره اینجـــــــا...

خو اومدیمو گفتیم خو الان به چه دردت میخوره خو ؟؟!!!

الان فک کن گفتم که چی خو....

من نمیدونم چه جوریه...وقتی کسی نیست تو نت و نت خلوت میشه

اون موقع من همیشه هستم......کلا تو کار ساز مخالفم

خیلی بدرد میخوری تو...........الان که اینجایی.پس من برم

مریـــمツ 26 مرداد 1391 ساعت 13:55 http://love-courage.blogfa.com


من کلا آهنگای آرومو دوس دارم .. درواقع آهنگهایی که در کل سر و تهش معلوم باشه چی میخونه...

لهراسبی و خواجه امیری.. احمد وند و شاد مهرو قمیشی و یگانه و سامان جلیلی و آها یادم رف

مـــــــــــــازیــــار که عاششششقشم....

یکمم معیــن گوش میدم بعضی آهنگاشو دوس دارم...

البته اینایی هم که گفتم بعضی وقتا هذیون میخونن ولی بعضی آهنگاشو واقعا میپسندم...

خوانندهای زن از قدیمی ها فقط شکیلا از جدیدی ها هم مهرنوش... ولا غیر...

رپ هم تتلو یا هرچی که خوشم بیاد اونم فقط واقعا اگه کبکم خروس بخونه گوش میدم... والا حوصله تالاپ و تولوپ ندارم...

سنتی هم که کلا عاشق افتخاری ام و شجریان



ممنوم چه خوب تموم سوالا جواب دادی

اشکالی نداره خودم مرتبش میکنم

کلا با این چیزایی که گوش میکنی موافخم

اهنگ باید محوریت و شروع و پایان و موضوع خوب داشته باشه

چه عجب یکی سنتی گوش میکنه.....ایا این داستان واقعیست؟؟

الی 26 مرداد 1391 ساعت 14:17

من به ترتیب نمینویسما خودت جدا کن
۱.شادمهر.احسان خاجه امیری.مازیار فلاحی.امیر علی.کلا غمگین دوست میدارم
۲.یادم نمیاد
۳.یاس.
۴.اه اه بدم میاد
۵.اینم یادم نمیاد

۶.ریحانا...ادل لوری بلو ادکینس ...جنیفر..سلن دیان...سلنا گومز بد نیست قابل تحمله

۷.اسم اون گروه یادم رفتا توش۵۰ داشت
۸.ستار.شجریان.افتخاری.غلام حسین بنان(ای الهه ی ناز)


خوب بید؟؟

شادمهر که خدایی تو پاپ واسه خودش ....کارش حرف نداره.مخصوصا این البوم اخریش

خسته نباشی...هیچ کدوم رو که یادت نمیاد

ریحانا قشنگ میخونه به شرطی که فقط صوتی باشه

گرفتم چه گروهی رو میگی!!!....واقعا تو فیفتی سنت گوش میکنی؟؟؟

گوش نکن....چرت وپرت میخونه

من سنتی لیلا فروهر و مریم و مرجان و چندتایه دیگه رو گوش میکنم

بله خوب بید

الی 26 مرداد 1391 ساعت 14:23

من به ترتیب نمینویسما خودت جدا کن
۱.شادمهر.احسان خاجه امیری.مازیار فلاحی.امیر علی.کلا غمگین دوست میدارم
۲.یادم نمیاد
۳.یاس.
۴.اه اه بدم میاد
۵.اینم یادم نمیاد

۶.ریحانا...ادل لوری بلو ادکینس ...جنیفر..سلن دیان...سلنا گومز بد نیست قابل تحمله

۷.اسم اون گروه یادم رفتا توش۵۰ داشت
۸.ستار.شجریان.افتخاری.غلام حسین بنان(ای الهه ی ناز)


خوب بید؟؟

میخوای یه ده بار دیگم بگو؟؟؟.....ها؟؟

الی 26 مرداد 1391 ساعت 14:59

نظر من کووووووووو؟

الان تائیدشون میکنم

الی 26 مرداد 1391 ساعت 16:17

اره اره افرین که گفتی

برو برو بخواب تا افطار
الان اگه بیدار باشی دردسر درست میکنی واسه بقیه

سارا 26 مرداد 1391 ساعت 17:39 http://erma.blogfa.com

اینکه گفتی ریحانا قشنگ میخونه فقط به شرط اینکه صوتی باشه باهاش موافقم این چه لباساییه که میپوشن تا میای اهنگ مورد علاقتو تو پی ام سی ببینی که ریحاناست امانت با چشاش تلویزونو میخوره یعنی اینو بزنید بره

نه تنها اون بلکه همه اینجورین اصلا اهنگ خارجیو نمیشه دید ای بدم میاد اگه افتخار بود حیونا همیشه بی لباسن اونا خیلی مفتخرن پس

اره بخدا...مخصوصا همین ریحانا...تو موزیک ویدئو هاش شورشو در میاره.با این قیافش

فقط رپ ایرانی و پاپ ایرانی رو عشق است

الی 26 مرداد 1391 ساعت 22:00

من خارجی تصویری اصلا نگا نمیکنم

ولی من خیلی نیگاه میکنم

MojtabaMax 27 مرداد 1391 ساعت 14:57 http://Max-articles.mihanblog.com

من عموما رپ زیاد گوش نمیدم...

اما پاپ:مهدی احمدوند،رامین بیباک،یاحقی،احسان تهرانچی

پاپ زن:گوش دادن صدای آواز زن حرام است.








ولی برای سلنا گومز استثناء وجود داره...

سلام مجتبی جون....کجایی داداش ؟؟

کنکور رو که هنوز ندادی.

الی 27 مرداد 1391 ساعت 18:46

اگه به مامانت نگفتم صبر کن
چند روز دیگه شاید اومدم شهرتون

یعنی چند روز دیگه میای کاشون به مامانم بگـــــــی؟؟؟؟

مینو 5 شهریور 1391 ساعت 13:13 http://suncity2000.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون خیلی زیباس مطلباتون عالیه
حوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنین

سلام برتو ای دوست خوب

جدا؟؟

عالین؟؟

واااای

باشه سر میزنم...بعدا میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد