اهانت به حضرت محمد

Innocence of Muslims اسمه فیلمی تحریک‌آمیز و اسلام‌ستیزانه به نویسندگی
 و کارگردانی سام باسیل و ساختهٔ تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا است.(مردشور جفتتون)
داســـتان فیلــم توهیــن بــه حضــرت مــحمــد (ص):

 تو این فیلم حضرت محمد(صلوات)، گناهایه زیادی انجام میده. بر اساس گزارش دیلی تلگراف در

معصومیت مسلمانان(اسمه فیلمه معصومیت مسلمانانه)، محمد(ص)(صلوات) نماد شخصی

است که بچه‌خواهی و همجنس‌گرایی را مجاز می‌شمرد و صحنه‌هایی از هم خوابی

او نشان داده می‌شود(یعنی اگه دستم به این امریکایِ برسه)

فیلم ابتدا با صحنه هایی از حمله مسلمانان به محله های مسیحی نشین مصر شروع میشه

محمد به نزد خدیجه می رود و با نگاه به درون … خدیجه دخترش را میبیند.(شرمم باد)

سپس محمد با الاغی روبه رو می شود که او را اولین حیوان مسلمان می نامد

که نامش جبار است!(خاک بر سرت سام)

محمد به یارانش دستور کشتن مردان قبایل غیر مسلمان و غنیمت گرفتن زنانشون رو میده.

سپس با آوردن آیاتی زنان مختلف را برای خودش حلال میکند.

خلاصه میکنم...(ســـــــــــــــــــــــــانسور)

بعدش ماجرای عایشه خردسال و ازدواجش با محمد را به تصویر میکشد .

بگذریم...(سانســــــــــــــــــــــور)

در ادامه تو فیلم پیرزنی شاعر رو نشون میده که به خاطر مخالفتش با اسلام

به دستور پیامبر اسلام کشته می شود.

 فیلم صحنه ی خطاب معروف پیامبر اسلام در سوره توبه را به تصویر کشیده که محمد می گوید

یا مسلمان شوید یا کشته شوید!(چی بگه ادم به اینا؟!)

در ادامه پیامبر به یارانش از غنایم جنگی میگوید و یارانش را به دستیابی آنها امیدوار میسازد.

در صحنه بعدی ماجرای کشتن قوم یهود را نشان می دهد که در آن حضرت محمد با کشتن

یک مرد یهودی زنش به نام ریحانه رو به غنیمت خودش میگیره!!!

در صحنه آخر هم محمد وقتی که با کنیزش در خانه خلوت کرده و...، زنانش حبصه و عایشه

سر می رسند …

.

.
.

.

“سام باسیل” با تاکید بر اینکه فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) یک فیلم سیاسی است نه دینی، اعلام کرد که برای ساخت این فیلم که سال گذشته و طی سه ماه آن را ساخته، با ۶۰ بازیگر و ۴۵ شخص دیگر به عنوان عوامل ساخت فیلم، همکاری داشته است.

حالا خوبه مانم به مسیحیت اهانت کنیم و حضرت عیسی رو به تصویر بکشیم؟؟

هیچوخت!!!......اگه توهین کنیم که با امریکایی ها فرقی نداریم

....ــــ.(((((()))))).....ــــ
امیر نوشت:خدایی حال کن زمان پست گذاشتنو....00:00
نظرات 24 + ارسال نظر
شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:20


ma to eslam be hich kodom az adyan va peyghambar hashon bi ehterami nemikonim va hormateshon ro negah midarim

منم همین طور

فک کنم از اون جمله ی اخرم رو بد برداشت کردی!!

منم هیچوخت به هیچ کس اهانت نمیکنم

اگه بکنم با اونا چه فرقی میکنم

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:20


من یه نظر نوشتم نمیونم ارسال شد یا نه

بله ارسال شد همون بود که انگلیسی تایپ کرده بودی؟؟

اگه اونه که اومده

ســپـــهـر 26 شهریور 1391 ساعت 00:23 http://GreenDream.blogSky.cOm

منم اول شدم .



اوووووّل.

خخخخخخخ

چه زود جبران کردماا.

مرسی که سر زدی و کامنت اول گذاشتی.

مطلبت هم که مثل همیشه ، حرف نداشت.

منم میخوام هر وقت فرصت کنم ، دانلود کنم و ببینم این فیلمو.

خدا لعنتش کنه این سام رو



ببخشید اینو میگم سپهر جون

بدبختی یه جوری هم هست که نمیشه واسه همشهریمونم زیر سیبیلی

رد کرد......

نه خیر اول نشدی ....از نظر کامنتی سوم شدی فک کنم

ولی دومین نفر بودی که سر زدی

ممنونم رفیق

دمت گرم بابا

باید یه کلاسه اول شدن بیای پیشه خودم

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:24


من که به همه دین ها احترام میذارم و همه شونو قبول دارم . منظروم از همه شون البته همه ی همه هم نیست . منظورم یهود و مسیح هستش


اسلام هم به همه پیغمبرها احترام میذاره و حرفاشونو رد نکرده فقط کامل ترشون کرده

البته این نظر منه


اما نمیدونم درست شنیدم یا نه ...
اینکه توی ایران افرادی که مسلمان نیستن رو از طرف دولت اذیت میکنن ( نمیدونم چیکارشون میکنن )

ما بهترین دین رو داریم....ولی درست نداریم
میگن زمانی که امام زمان بیاد به روحانی ها میگه اینا چیه شما برا مردم میگید،دین اسلام این چیزی نیست که شماها میگید

نصفه دینو ماها نمیفهمیم......اگه نصفه بقیشو دو قسمت کنیم یه قسمتش تحریف شده اون یکی قسمتشم چون بقیه رو نفهمیدیم خودمون تحریفش میکنیم....منظورم از خودمون دوستان عزیز بالایی است

انقد دینه اسلام شیرینه ولی متاسفانه با سیاست قاطیش کردن و تو خورده
مردم میکنن که این درست نیست

دین از سیاست جداس....این جمله رو خیلی شنیدیم ولی هیچوخت خودمون بهش عمل نکردیم.شدیم عملِ انجام نشده!

کوووو اسلام؟؟

کجاااای اسلام نوشته تو جامعه ی اسلامی باید هزینه درمان هر کسی رو خودش پرداخت کنه؟؟(حالا کاری به این ندارم ولی...)

قبلنا که انگلیس بهترین دولت رو داشت و حرف اول رو تو دنیا میزد
امریکا دومی بود . بعد امریکا خواست بدونه دلیله موفقیت انگلیس چیه
فهمید انگلیسی ها واسه شهرونداش تو هزینه های بیمارستانی درمانی هیچ هزینه ای رو خوده فرد نمیده و خوده دولت میپردازه
حالا اونم این سیاست رو دزدید و نامبر وان جهان شده تو بهترین دولت
و قدرتمندترین کشور.....حالا اینو تو دینه ما گفته ولی اونا دارن بهش عمل میکنن ولی ماها بخاطر یه تصادف تا هزینه رو نپردازی اجازه ی درمان نداری.....(که تقریبا تو این چند ماهه تصمیم گرفتن که بیماران تصادفی رو سریع بهشون رسیدگی بشه)

پول نفته ما هم که مستقیم میره تو جیبه فوتبالیستامون
و ما فقط میشینیم میلیاردی ها رو نگاه میکنیمو ....کلی ذوق میکنیم

دیگه حرف نزنم بهتره

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:26


خودت هم گفتی حضرت عیسی ( یعنی احترام گذاشتی )

بله من هیچوخت به ادیانه دیگه اهانت نمیکنم
.
.
.
فقط به شیطان پرستا توهین میکنم(اسمشونم حال بهم زنه)

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:26


اول شدم آیا ؟

شبنم؟؟؟؟؟؟؟


تو اول شدی!!!!

باور کـــــــــــــــــــــــــن

سپهرم دوم شد

بالاخره اول شدی

بچه ها استیریت تبریک میگن

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:39 http://seven-stones.blogsky.com


































هووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تبریک میگم

همه ببینن که شبنم اول شده

ببیــــــــــــــنید

منم مثه تو خوشالم

چون خودت میگفتی چرا هیچوخت من اول نمیشم

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 00:44




درچین میکنی ؟ از اولش شروع کن به تایید دیگه . نظر اولم هنوز تایید نشده بقیش تایید شده . تازه الآن نظر اول و دوم منم اما گفتی سپهر دوم شده . پس کو نظر سپهر ؟

http://s1.picofile.com/file/7501409993/4524242.png

چی چی میکنم؟؟؟

اهاااان حواسم نبود

اول و دوم تو بودی فک کنم سومی سپهر جون بود

چه عکسه قشنگی

میگفتی یه ژسی چیزی میگرف!!

yeganeh 26 شهریور 1391 ساعت 00:55

نمیدونم والا.....
من ندیدم ولی نه کاره اونا درست بوده نه کار مسلمونا اگه بی احترامی کرده باشن

که تو ایران متاسفانه خیلی هست

والا ایران که هنوز به مسحیت توهین نکرده

حالا شاید این خورده کنارا کسی توهین کرده باشه

ولی رسمی نبوده

ما هیچوخت توهین نمیکنیم

چون اگه این کارو بکنیم با اونا هیچ فرقی نداریم

ابیرام 26 شهریور 1391 ساعت 01:53

بابا اینا دیوانه هستن از دیونه که توقعی نیست بذار بسازن انقدر بسازن تا....پاره بشه دین ما مثل خورشید میدرخشه کی میتونه جلوی نوره خورشیدو بگیره تو خودتو ناراحت نکن عزیزم:حالام برای اینکه روح این دوتا عوضی شاد بشه همگی باهم بگیم توف تو روحشون

سلام ابی جوووووووووون

اره دیوونه که هستن

ولی نمیشه ساکت شد

اینجا دیگه جواب ابلهان خاموشی نیست....برو لامپو بزن روشن شه

به به چه تعبیری"دینه ما مثله خورشید میدرخشه"احسنت

فقط این دوتا نیستن که،خیلیا پشت این ماجراها هستن

اگه بخوام تف کنم کلِ اب بدنم تموم میشه

مینو 26 شهریور 1391 ساعت 10:40 http://suncity2000.blogsky.com

آخ انقد دلم میخواد اینارو بدن دست من .....
مردشورشونو ببرن آخه ما به شماها چه بدی کردیم که با ما این جوری میکنین روز زمین خدا داریم زینگیمونو میکنیم
بخدا انقد دلم میخواد یکاری کنم از زنده بودن خودشون آرزوی مرگ کنن

حالا تو اعصابتو خورد نکن

نمیخواد خونه تو الده کنی

ولشون کن نفهمن دیگه

Zhinoos.Blue 26 شهریور 1391 ساعت 12:04 http://kooleh-poshti.blogsky.com

من یه چیزایی درباره توهینای این فیلمه شنیده بودم، ولی نه تا این حد


خدا جوابشونو میده...

بعــــــــــــــــــــــــــــله

تا این حد بیشتر هم بوده

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 14:03


تو ایران که همه چیز قاطیه ساست شده . اسلام هم دیگه بنا به خواسته های سیاسیه ایران تغییر کرده

بعـــــــــــــــــــــــــــــــله دقیقا

میگن نیست ولی دقیقا هست

کلا اسلام رو از بین بردن با این کاراشون

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 14:23


اسلام سلیقه ای شده . هرکسی هرجاشو که خوشش میاد قبول داره . من خودم به شخصه بنا به سلیقه و فهم خودم به اسلام عمل میکنم .

مثلا فلان دستورو که میگن از اسلامه ( حالا خدا میدونه واقعا حرف اسلامه یا نه ) اگه به عقل خودم منطقی بیاد بهش عمل میکنم اگه منطقی نباشه کلا بیخی میشم

مثلا سلیقه ی من اینه که حجابو کامل رعایت کنم و برای بیرون رفتن 7 قلم آرایش نکنم . اینو خودم دوست دارم . علاقه دارم که با حجاب باشم . خب من اگه مسلمان هم نبودم همین جور تیپو بازم دوست داشتم . پس ربطی به اینکه اسلام گفته حجاب داشته باشید نداره

موافقم باهات

اسلام یه دونه بود ولی الان شیعه ها هم چند دسته شدن

مثله سنی ها.....افسوس باید خورد

خیلی خوبه که خودت دوست داری....واقعا مرحبا خواهرم

من خودم شونصد بار مسئله ی اهنگ گوش کردن رو پرسیدم

ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدم(از حرفای علما و طلاب)

ولی خودم به یه نتایجی رسیدم که به نظرم منطقیه

کلا همه چیز رو تحریف کردن

خدا میگه به موسیقیِ باد و صدا ی پرندگان و اب گوش بدید تا ارامش بگیرید....خود خدا هم با موسیقی موافقه

البته موسیقی هم باید موسیقی باشه ها

من سعی میکنم مزخرفاشو گوش ندم

تو این مملکت دوستان بالایی هر قانونی که خوششون بیاد رو تصویب

میکنن

شبنم 26 شهریور 1391 ساعت 14:27


*** قاطیه ساست شده *** ؟؟ !!! اونوقت یعنی چی ؟


منظور قاطیه سیاست بود

ایــــــــــــــــــــــــــــش

خودم گرفتم

تازه به خودمم امیدوارم شدم

چون همش من اشتباه مینوشتم حالا یه بارم تو اشتباه بنویس

دریا 26 شهریور 1391 ساعت 18:24 http://azjensebaran.blogsky.com

آره این موضوع رو چند روز پیش شنیدم و بدجور ناراحت شدم...
همه ی ادیان و تمامی مقدساتی که به نوعی دستان مارو به خدای مهربون میرسونن محترمن...
من همیشه به عیسی مسیح احترام و ارادت خاصی داشتم و خواهم داشت............

ادم نمیدونه جوابشونو چی بده

خدا جوابشونو میده

[ بدون نام ] 26 شهریور 1391 ساعت 19:19

خدا همشونو بکشه

راستی اول شدی

به به سارا خانوم

دوباره که یادت رفت اسمتو بنویسی

خب خواهر من اون گزینه ی ذخیره مشخصات رو تیک دار کن تا هر دفه مجبور

نشی اسمتو بنویسی...اوکِی؟؟

اونو که میدونستم

اول شدن دیگه واسه من عادی شده

سارا 26 شهریور 1391 ساعت 23:55 http://erma.blogfa.com

کی میشه منم اول بشم ؟

میشه غصه نخور

باید یه مدت کلاس بزارم برات

تا این مهارتو یاد بگیری

MojtabaMax 27 شهریور 1391 ساعت 20:46 http://Max-articles.mihanblog.com

میخواستم بهشون فحش ناموسی بدم،ولی میترسم وبتو شیلتر کنن

یه مقاله جدید نوشتم میای بخونی داداش؟

نه مجتبی جون بده راحت باش


فقط در حد سوخته و سگ باشه...مثل پدر سوخته

من عاشق این مقاله هاتم مجتبی جون

فک نکن نمیخونم

اصلا الان میام اونجا میگم واست

مریــــمツ 27 شهریور 1391 ساعت 22:45 http://love-courage.blogfa.com/

سیلام ... خوبی امیر؟؟؟

چه خبرا؟؟

آره من ندیدم این فیلمو ینی جرات نکردم برم ببینم... میدونی که؟؟؟!!!!

ولی با این تعاریف خدا لعنتشون کنه چیز خیلی کم و عادی هستش اما همین براشون کفایت میکنه...

ولی امیر از جمله آخرت خوشم نیومدش هااااااااااا...

خب حضرت مسیح هم درسته پیامبر ما نیست اما ما هم به عنوان پیامبر خدا قبولش داریم... پس جایز نیست بگیم به پیامبر اونا اهانت کنیم... چون همشون یکی ان و به نوعی قبولش داریم...

سلام بد نیستم ...چطوری خانوم پر مشغله؟؟

خبری نیست....غم فراق و دوری شما

اگه پیداش کردی حتما ببین

کجا میتونی پیداش کنی هیجا نیست الا یوتیوپ

خاونمه مریم خانوماون جمله ی اخره منو زیرشم رو خوندی؟؟

پس نخوندی که این حرفو میزنی

من غلط بکنم به مسیحیت توهین بکنم

مریــــمツ 28 شهریور 1391 ساعت 08:20 http://love-courage.blogfa.com/

چرا خوندمش فقط خواستم ...

خواستم...

خواستم...


















هیچی نخواستم....

افرین

تو همین که هیچی نخواستی خیلی خوبه

اصلا سکوتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بهـــــــــــــــــــــــــــــتره

...الهام 28 شهریور 1391 ساعت 15:05 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

کالیکاتور پیامبر اکرم رو کشیدن چکار کردیم ؟
رفتیم تو خیابونا و گفتیم : الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و ...
کلام خدا رو سوزوندن ، چکار کردیم ؟
رفتیم تو خیابونا و دستامون رو مشت کردیم و گفتیم : الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و ...
این فیلم خاک بر سری رو ساختن چکار کردیم ؟
بازم رفتیم تو خیابونا و همین کار رو انجام دادیم !
آقا مرسی ، دم خودمون گرم ، زحمت کشیدیم ، خسته نباشیم که ایقد شعار میدیم !
باور کن همش شعاره ! کی دلش واسه اسلام سوخته ؟!
حالا اونا چکار کردن ؟
به یارو گفتن : دستت درد نکنه که قرآن رو سوزوندی ،
واقعاً سپاس گذاریم که کالیکاتور حضرت رسول رو کشیدی به این میگن هنر ، خیلی خیلی ممنون که این فیلم خاک بر سری رو ساختی ، هنر هشتم رو رونق بخشیدی !
گردن کلفتای بین الملل چکار کردن ؟
اونا واسه بدبختای فلیسطینی چکار کردن ، که بخوان واسه ما کنن ؟ واسه حق ضایع شده ی ما مسلمونا !
میگن اگه چیزی بگیم ، آزادی بیان میره زیر سوال !
تا کی ساکت بمونیم خدا ؟
ولی میدونی که ، ظالم سالم ـه !!!!!!
داداشی خیلی عصبی بودم ، چون اصن داستان فیلم رو نمی دونستم و الآن که خوندم ، آتیشی شدم !
ببخشید خیلی چرت و پرت گفتم !

اولندش که ابجی جون شما هیچـــم چرت و پرت نگفتی

همش حقیقته محضه.....اینو خودتم انکار نمیکنی

دومندش واقعا شگفت زده شدیم

خیلی کوبنده نوشته بودی

واقعا میخوام بگم این بار خیلی خیلی باهات موافقم

حرفه دله همه یما رو تو چند تا خط گفتی

الهام خیلی کارت درسته

همیشه حرفه ای نظر میدی

این واسه من خیلی مهمه

معلومه وخت وارزش قائل میشی واسه نوشتن

حرفی رو نگفته نزاشتی که من بخوام بگم

ولی راست میگی این شعارا فقط شعاره حتی بعضی وختا شعار میدیم که شعار دادیم.......من موندم این اعتراض ما چه چیزی رو برمی انگیزه

ممنون از حرفات....خیلی خوب بود

...الهام 28 شهریور 1391 ساعت 15:33 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

قسمت 27 مستند ظهور رو دیدی ؟

دارم ولی یادم نمیاد دیده باشم یا نه

چطور مگه؟؟؟

...الهام 29 شهریور 1391 ساعت 14:10 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

کوچیکتیم داداش !





اگه داری حتماً نگاش کن . آخرای قسمت 27 ام یه قسمت کوچیکی از فیلم توهین به حضرت عیسی را گذاشته .

قربونت ابجی

پاتو بردار بزار نفس بکشیم ابجی(ما خاکه کفه پاتیم)

الان میرم سراغش ببینم چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد