خدا خیلی رحم کرد

....بسم الله الرحمان الرحیم....

السلام علیک یا مجمعٌ نتی ها....اینک حضور فعال و مستمر  خود را در هر چه بهتر ساختن این

وبلاگ به خودم و شما ها و امیر و بچه ها تبریک عرض میکنم

این پست اولین پستِ(قابل توجه ژینوس)من یعنی ابیرامِ.

خواستم اولین پست رو با خنده شروع  کنم البته برای شما خنده داره ولی برای من درسِ عبرتی

شد تا به امیر اعتماد نکنم(خودتون ببینید متوجه میشید)

خوب از هر چی که بگذریم سخن کلیپ خوش تر است.....با هم مــیـــبــیـــنــیـــم!!

(دیدن فیلم را به همه توصیه میکنم تا همه بفهمن امیر چه دلسوزیه)



حالا فهمیدید امیر حسین چه آدمیه؟؟!!
البته اشکالی نداره ، رفیقه دیگه چیکارش میشه کرد؟هر چه از دوست رسدخوش است

خوشا به حالِ ما که چه چیزایی از رفیقامون بهمون میرسه

پشت هر حادثه ای حکمتی نهفته است،واسه منم حکمت خوشایندی داشت

که تا قبل از این حادثه بدنی به سختی و سفتی فولاد داشتم که بعد از ان حادثه

حکمت نمایان شد و من شدم یکی از نرم تنان روی کره ی زمین

ولی عجب خاطره ای شد واسه ما اون روز......یادش بخیر که نه،چون هیچوقت یادم نمیره!!

»»یادتون نره که به امیر اعتماد نکنید»»»
نظرات 57 + ارسال نظر
ZiZoOo 30 شهریور 1391 ساعت 17:33 http://shaloot.blogsky.com

سلام
خوش امدی .
موفق باشی .
من که اصلا نخندیدم . کلی هم نارراحت شدم . انقد که الان حس میکنم خودم هم گردنم داغون شد .
الان خوبی ؟ چیزی که نشد ؟

مرسی ممنون اره خدا رحم کرد الان خوبم.(تبریک میگم شما اول شدید)

...الہام 30 شهریور 1391 ساعت 17:54 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

إ شما که داشتین فرار میکردین !
‏.
‏.
‏.
من هنوز نتونستم کلیپ رو ببینم ، هر وقت دیدم نظرم رو میگم.

من که هنوز فراریم

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 20:20 http://seven-stones.blogsky.com


sghl

عه به به عضو جدید . خوش اومدید


بذار فیلمو ببینم بعد نظر بدم

خیــــــــــــــــــــــــلی ممنــــــــــــــــــــــــــونم

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 20:21


آخه این چه حرکتی بود ؟

الآن مثلا امیر باید چیکار میکرد ؟

خب معلوم بود میخوری زمین دیگه


امیر اصلا هم غیر قابل اعتماد نیست

شمام مثل امیر خان ما خیلی با احساسی....

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 20:22



نوچ نوچ نوچ

عجب دوستایی . بجای کمک دارن میخندن

افرین به این دقت





















شما ساعت کاریت چطوره ؟ ساعت خوابت چی ؟

چه وقتهایی هستی ؟


کی بیایم دنبال نظراتمون ؟

منو امیر باهم تو یه شیفت هستیم

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 20:38






ای بابا من فکر کردم شما فرق داری

میخوای شیفتمو عوض کنم

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 20:40





خدایی من نفهمیدم اینجا امیر باید چیکار میکرد شما با مخ نیای رو زمین

یکم توضیح بدید لطفا

به امیر دقت کن اون باید تا اخرین لحظه منو نگه میداشت تا که پاهام به زمین برسه اما زودتر از زیر من فرار کردok












زمان مکالمات تلفنی

پسر به پسر = ۰۰:۰۰:۵۹

مادر به پسر = ۰۰:۱۰:۳۰

پدر به پسر = ۰۰:۰۲:۳۶

پسر به دختر = ۰۱:۱۵:۰۱

دختر به دختر = ۰۰:۲۹:۵۹

دختر به پسر = ۰۰:۰۰:۰۵















پس نتیجه میگیریم دخترا بی وفا هستند















توصیه حیف نون به فرزندش:

اگر به یکدیگر احترام بگذاری ، یکدیگر نیز به تو احترام خواهند گذاشت !

.

.

.

حیف نون : آقا سیب ها کیلویی چنده؟

فروشنده: دوهزار تومن

حیف نون : یک کیلو پرتقال و دو کیلو گلابی لطف کنین
















آره یکیتون روز کار باشه یکیتون شب کار

ok

بابای من بهم گفته چطور ثروتمند شده

یه روز یه سیب تو خیابون پیدا میکنه برش میداره ۲۰۰ تومن میفروشتش!

خوب بعدش؟

بعد با اون یه ۲۰۰ تومن دوتاسیب میخره؛هرکدوم رو ۴۰۰ تومن میفروشه!!

خوب بعدش؟

بعدش عموش میمیره بهش ارث میرسه !

بیچاره عموش

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 20:52




خب الآن خوشحال شدی ؟

نظر قبلیا به افتخار شما بودا

من کلا خوشحال هستم ولی بیشتر خوشحال شدم




پلیسه به یارو میگه :

گواهینامه داری؟

میگه :

بزار داشبورد رو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته !

شبنم خانوم ممنون زحمت کشیدی

شبنم 30 شهریور 1391 ساعت 21:07



hdkl Hovda .

lk fvl

ای بابا . گفتم اینم آخریش . من برم دیگه






هربار از بیرون میام بابام میپرسه کجا بودی

منم هربار میگم بیرون بودم

بعدش دیگه هیچی نمی پرسه

دوست داره فقط مطمئن شه خونه نبودم !

.

.

.

بزرگترین نعمت اینه که اگه کسی پشت سرت حرف زد

رفیقات با پشت دست بزنن تو دهنش

.

.

.

” آخرش هیچ گ*هی نمیشی ” چیست؟

نوید آینده ای مبهم از سوی والدین به فرزندان !
















فعلا بای

چندتا دعا هستش که مستجاب میشه:1:دعای مریض.2:دعای پدر و مادر در حق فرزند.3:.....4:.....خدا نکنه پدر و مادر برامون اینجوری دعا کنه البته دعا نیست نفرینه

...الهام 30 شهریور 1391 ساعت 21:41 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

آقا ابیرام

چرا کلیپ واسه من اجرا نمیشه ؟




کلیپهای اپارات تو مرورگر اکسپلورر اجرا نمیشه وبا فایل فاکس ومرورگرای دیگر بهتر اجرا میشه . اگه با اکسپلورر امدی اجرا نشد مرورگرت رو عوض کنok

Ghasedak 30 شهریور 1391 ساعت 22:02 http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلاااااااام عمووووووووووووووووووو ابی

خوبی ؟!! گردنت چی شد ؟!!


وااااااااااای بابایــــی چیکار کردی !!

راستی خوش اومدی عمو

سلام عمویی اره خوبم گفتم خدا رحم کرد الانم جزیی از نرمتنانم انشاا...شماهم خوشحال باشی

الی 30 شهریور 1391 ساعت 22:15

سلام به به مبارکه انشاالله خدا چرخ پستتون رو بچرخونه
این کار امیره؟؟؟؟/
من میترسمممممممم

سلام الی خانوم ممنون از دعایی که در حق ما کردی.من از گفتن جمله ی پ ن پ خوشم نمیاد اره امیر بود.اگه خیلی ترسیدی خوندن نماز ایات براتون واجبه

ZiZoOo 30 شهریور 1391 ساعت 23:00 http://shaloot.blogsky.com

اووووووووووووووووووووو ه
واسه اولین بار من اول شدم !!!!!
خودم به خودم تبریک میگم
خداروشکر که خوبی . واقعا خیلی اتفاق بدی بود .



راستی اول شدن من زیاد مهم نیست فعلا فعالیت بسیار بالای شبنم تو نظر گذاشتن خیلی بچشم میاد ...
خسته نباشی شبنمی ...
خداقوت .

خـــــــــــــــــــــــــدا رحــــــــــــــــــــــــــــم کرد!!!!!!!!!

شبنم خـــــــــانوم لطف دارن

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 00:06


خب خداروشکر چیز خاصی نشد انشاالله بهترم میشه...

ممنون از اینکه درک کردی!!!!!!!!!!

اینکه انشاا...بهتر میشه...منظورت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 12:43


خب ینی کامل خوب بشی دیگه...

ممنون مرسی

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 16:51


سلام عمو ، زنمو کجاااااااست ؟!!

زنمو رفته شکار واسه شام شب

Street Group 31 شهریور 1391 ساعت 20:21 http://streetgroup.blogsky.com

من نمیدونم چرا هر بار که این کلیپ رو میبینم یه حسه خوبی بهم دست میده

انگار دوباره متولد شدم اخییییشششششش

چه خوب کوبیدمت زمین

چرا نمردی.....اَه

میخوای فردا بریم یه جا دیگه امتحان کنیم

مثلا رو اسفالت چطوره؟؟

هرجا دوست داری امتحان کن



چون من دیگه جزیی از نرم تنان هستم دیگه طوریم نمیشه

Street Group 31 شهریور 1391 ساعت 20:21 http://streetgroup.blogsky.com

من کی یَم:
اخ جوووووون صحنه مرگو گرفتم
این تیکه هه رو بریم نشونه استاده بدیم
کی بود؟؟

اینکه معلومه دیگه.........



مهدیارو میگی دیگه

الی 31 شهریور 1391 ساعت 20:23

زنمو رفته شکار واسه شام شب
مگه شما تو غار زندگی میکنیید؟
رفته شکار؟ایول بابا خانومت شیرمردیه برا خودش

زنمو بخاطر شما میره شکار




اگه من برم شکار کی نظرات شماها رو تایید کنه

Street Group 31 شهریور 1391 ساعت 20:27 http://streetgroup.blogsky.com

اخ اخ شاید نشناسیش

ببین اینجوری بهتر میشناسیش:

اوووووهووووو

نَــــــــــــــــــــــــنِ
صحنه مرگ گِرِفتِ شد

اوووووهووووووو

بریم این تیکهِ عه رو نشون استاده بدیم

بابا اینکه مهدیاره دیگه

دریا 31 شهریور 1391 ساعت 21:08 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام نشد کلیپو ببینم ولی به حضورتون در وبلاگ تبریک میگ و تشکر از حضورتون...
نظر لطف شماست

سلم ممنون از نظرتون ....



همون بهتر که شما کلیپو ندید چون دیدن این صحنه ها برای روح لطیف شما خوب نیست یه وقت کلیپو نبینی ها

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 21:49


ای بابا همیشه کارای سخت واسه خانوماست چرا خودت نرفتی عمو ؟!

اینجاها نیست یه سلامی کنیم خدمتشون ؟!!

سلام دارن خدمتتون


اگه عمو بره کی نظرات شماها رو تایید کنه


شکار که کاره سختی نیست اگه نره خودشم باید شب گرسنه بخوابه

الی 31 شهریور 1391 ساعت 23:32

نظر من کوووووووووووو؟
بگم امیر دوباره از این حرکتها باهات بکنه ناقص بشی؟
چرا نظر منو تایید نکردی؟
ای مردم این اقا نظر منو نشون نمیده

یک تن سالم یک لب خندان دعای امروز من برای هر روز تو....


انقدر زود عصبانی نشو برای قلبت خوب نیست


(جواب خوبی رو با خوبی جواب بدی رو هم باخوبی باید داد)


من خودم به امیر میگم این دفعه یه جوریی بزنه که ناقص بشم


حالا چی رازی شدی

به به ... سیلام آق عمــــو...!!!

چطوریایی؟؟ چه عجب !!!!!!! ۱ این طرفااااااااا؟؟؟؟

بلخره یه خودی نشون دادیااااااااااا...

خوشالم که اومدی....

خوش اومدی....

الان این گردنت چطوره؟؟؟؟

همیشه و همه جا موفخ باشید برادر...

سلام ابجی
قسمت این بود دیگه ماهم اومدیم

منم خوشحالم که اومدم

خوش باشید

خدا خیلی رحم کرد خوبم ممنون مرسی


شما هم همچنین ممنون

رز 1 مهر 1391 ساعت 11:45 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلام اپمممممم

یا حضرت عباس بیچاره.......

سلام



طوریم نشد نگو بیچاره




بگو ای خـــــــــــــــــــرشانس(خدا خیلی رحم کرد)

السلام علیک یا برادر ابی!

و رحمت ا...خواهر

دوست عزیز من هیچی نمیگم، در قبال این عمل شریف امیر حسین

سکـــــــــــــــــوت

چه روح لطیفی اخه

ولی خداییش چه باحال ژخش زمین شدی

با حالی از خودتونه

چمنای زیرت نابود شد که
پارک خراب کن

فدای سرت تنت سالم باشه

خیلی باحال بود کلیژه رو میگم)

ممنون باحالی از خودتونه

شبنم 1 مهر 1391 ساعت 14:47



دعوتت میکنم بیا تو گروه ما . بازیه باحالیه

شمال شرق بزن بیا

کجا بیام؟؟؟

میشه یه توضیحی بدی؟؟؟

شمال شرق بزنم بیام؟؟!!!

چی رو؟؟

فکر منه خنگم باش

شبنم 1 مهر 1391 ساعت 16:05


چون توی پست بالایی بهش اشاره کرده بودم اینجا توضیحات کوتاه شد

of nvsj ;vnl phgh ]d;hv ;kl

خیله خب درست کردم حالا چیکار کنم

Elham 1 مهر 1391 ساعت 17:10 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

Na nemishe !


man hamishe mororgaram fire fox e !
ba sistem khodam ke miomadam vasataye kelip kompiuteram hang mikarad , nemi2nam chera !

alan ham k ba sistem ajim omadam bazam Ejra nemishe .














shoma kareton 2roste aqa Ebiram .
moshkel az sorat net mane .

شرمنده کاری دست من نیست

همین بهتر که ندیدیی برای روح لطیف شما دیدن اینجور صحنه ها خوب نیست

Ghasedak 1 مهر 1391 ساعت 17:39


سلام عمو خوبی ؟!!

زنمو هم سلامت باشه ، از شکار اومد ؟!!

میگم تو وبلاگا نیست آیا ؟!!

ببخشیذ زن عموی وجود نداره من هنوز دهنم بوی شیر میده

شبنم 1 مهر 1391 ساعت 17:47


الآن ثبت نام کردی ؟!! تو بازی هستی ؟!!

http://s1.picofile.com/file/7507875157/555555.png


برو توی تنظیمات اینارو بزن

نه نیستم

تو یه صفحمم که مدیریت اکانت و اینا داره

نمیدونم چیکار کنم

اصلا شبیه این صحه هه که دادی نیس

شبنم 1 مهر 1391 ساعت 18:42

http://s3.picofile.com/file/7507925806/amir1.png

http://s1.picofile.com/file/7507926234/amir2.png

http://s1.picofile.com/file/7507927197/amir3.png

http://s3.picofile.com/file/7507927311/amir4.png

http://s3.picofile.com/file/7507927953/amir5.png




اسم بازیش عصر پادشاهانِ . اشتباهی تو یه سایت دیگه نرید

دعوت نامه به ایمیلتون اومده

اینا رو رفتم

ثبت نامم کردم

انقدرم خنگ نیستم

کسی نیست بگه بلد نیستین این کارا رو کی اجبارتون کرده :|

راست میگی نظرتون جالبه

به به سلام خوب هستید ان شاالا؟اخه شما به امر اعتماد میکنید؟اوون اگه بلد بوود که خودش اونطوری نمی افتادپاش داغوون شه!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پاش خوب شد راستی؟!
اها یچی دیگه شماهم ایشالازودترخوب شیدوازای حرفا!

امیرم خوبن منم خوبم


شما چطوری؟؟

رز 2 مهر 1391 ساعت 12:59 http://www.leilytanha.blogfa.com

الان اون که افتاد کی بود اخرش؟؟؟؟؟؟

امیر به ابیرام اعتماد کردو بعدش امیر با کله خورد زمین

پس به ابیرام اعتماد نکنید

Ghasedak 2 مهر 1391 ساعت 18:00


زنمو وجود نداره ؟!! اولش که وجود داشت ، من زنمو میخوااااااام

10سال دیگه

[ بدون نام ] 3 مهر 1391 ساعت 10:48

ققققققققققققققق
اخه تو رو چه به پارکور

من امدم پاکور تا بقیه به خودشون امیدوار باشند

رز 5 مهر 1391 ساعت 11:04 http://www.leilytanha.blogfa.com

نه حدسم درست بود اون که افتاده ابیرام.....

الی 5 مهر 1391 ساعت 11:32

اخیش راحت شدم نظرم رو تایید کردیا
دستت درد نکنه

shiva 5 مهر 1391 ساعت 19:13 http://shekarnamaki.blogfa.com

سلام اقا ابیرام میگما این واسه من با زنمیشه اگه میشه لینک دانلود بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد