31 شهریور



روز 31 شهریور ساعت 12 یه فرشته به دنیا اومد، ایناهاش:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
البته حالا دیگه واسه خودشون خانمی شدن:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید(موهای این دختره کوو؟)
این الیِ وختی که ناراحته :تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدوختی الی بیکارمی شود:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
اینم الی وختی امروز تولدشه و اینا رو میخونه:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
اینم دوستاشن امروز واسه تولدش اومدن اینجا:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
اینم بچه های street ـــن دارن شعر تولد تولد رو میخونن :تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
سیستم کجــــاس پس؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدمیخوایم بترکونیم اهااان دی جِی هم اومد:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
این چه دی جِیِ؟!اصلا ادم قِرِش نمیادتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
اهاان این خوبه:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
ها ماشالله.....بیاااااااااا دست دستتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
نه اینجوری فایده نداره ،کسی بلند نمیشه برقصه بزار الان با  پایین هماهنگ میکنمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
بله بله....خب هماهنگ شد.اینم از این بفرمائید:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
دوستان قرصِ ایکسِ شکلاتی هم هست بفرمایید:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
دی جـــــــــــــــی بنــــواز:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدهمـــه بیاید وســــط
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
اینا کی یَن این وسط حالا عشقشون به هم گل کرده:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیددست دستتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
تولـــد تولـــد ، تولدت مبارک
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدبیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشن
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
(اسمایل استرس داشتن برای فوت کردن به شمع های کیک،فوووووووووووت)
خوبه دیگه پرو نشید سریع کیکتون رو بخورید برید مگه اینجا پارتی سراس.بدو ببینم
اومدن تو خیابون پارتی گرفتن!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید........(اینو به خودم گفتم)
اوووووووووه اوووووووه دیدی چی شد.الی بابات اومد:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
جمعش کنید سریعتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید.الان کتکهِ رو هم میخوریمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
ایـــنـــــــــــــــــــــم از پارتــــــیــــه مجــــــــــــــــــــــــــازی
و...
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید
نظرات 164 + ارسال نظر
...الہام 31 شهریور 1391 ساعت 07:46 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

ای بابا ، بازم دچار ایهام شدم من .
چرا اینجوری میکنی با من؟
زود باش بیا توضیح بده ببینیم امروز چه خبره.
البته امروز واسه من هم خیلی روز خوبیه ، چون تولد مامانمه ‎‏ .

منم بودم ...یعنی واقعا خواب بودم نفهمیدم چی نوشتم

من با خودمم مشکل دارم

الان درستش کردم فک کنم فهمیدی چه خبره

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

تولدش رو تبریک میگم

ایشالله 200 ساله باشن

اصلا 1000000000000000000000000000 ساله

...الہام 31 شهریور 1391 ساعت 07:49 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

ای بابا ، بازم دچار ایهام شدم من .
چرا اینجوری میکنی با من؟
زود باش بیا توضیح بده ببینیم امروز چه خبره.
البته امروز واسه من هم خیلی روز خوبیه ، چون تولد مامانمه .

نه واقعا دچار ابهام شدی

...الہام 31 شهریور 1391 ساعت 08:04 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

آهان کم کم داره ایهامم رفع میشه .
الی جون تولدت مبارک . انشاالله ۱۰۰ ساله شی ،
نه ،
‏۱۲۰ ساله شی ،
نه ،
‏۱۲۰ سال کمه ، همیشه زنده باشی .
‎‏ ‏
‏.
‏.
‏.
بگو اولین نفری بودم که بهش تبریک گفتم .

رفع شد؟؟ الهام مطمئنی رفع شده؟؟

گمون نمیکنما!!!

خوبه یه چیزایی دسگیرت شده

جای امید هست

راست میگی!! الهام اولین نفر بود که تبریک گفت

اصلا اولم شده بودی

...الہام 31 شهریور 1391 ساعت 08:10 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

هوررررررررراااااااااا !
فردا اول مهر ، دیگه داداشم میره مدرسه .
کاش مدرسشون جوری بود که تا شب تو مدرسه بودند .‎‏ خیلی خوب میشد ، نه؟

وااااااا

مگه تو کِی میری دانشگاه؟؟

بهمن ماه؟؟؟

چرا؟؟ مگه خیلی اذیت میکنه؟؟؟

اره خوبه......

...الہام 31 شهریور 1391 ساعت 08:16 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

راستی بازم روز دختر رو به خودم و بقیه دخترا تبریک میگم .
‏.
‏.
‏.
چیه؟‎‏ چرا اینجوری نیگام میکنی ؟

جوشه منو در میاری؟؟؟

میخوای به بابات و فرمانده بگم بیان سراغت

یا میخوای داداشت رو صبح تا شب بندازم به جونت

یا ما شیش تا بیایم با گروهتون کَل بندازم

...الہام 31 شهریور 1391 ساعت 08:23 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

شما که خودتون استادید
همیشه پستت رو تو یه فایل تکست بنویس و بعد واسه ویرایش و جینگول مینگول کردنش بذارش تو صفحه نوشت پست . اینجوری دیگه خیالت راحته که ذخیره داریش .
بازم پوزش می طلبم به خاطر این جسارت .

خیلی ممنون از راهنمائیت ابجــــــــــــــــــــــی الهام

دستت درد نکنه از این به بعد همین کار رو میکنم

گرفتم چی میگی....

واقعا ممنون



سلام


خب مجبور بودی اون موقع صبح پست بذاری ؟


دیوانه ای دیگه

سلااااااااااااااااااااااااام

دیگه دیفونم

از یه دیونه چه توفعی میتونی داشته باشی

شبنم 31 شهریور 1391 ساعت 11:19



اگه اول شدم زود باش جایزمو بده .








راستی ...
چرا ابی رو ول کردی ؟
چطور دلت اومد ؟
گناه داره




اما ایول خیلی خندیدیم . شادمون کردی

نه خیر بیخودی زور نزن هیــــــــــــــچم اول نشدی

هنوز باید کلاس بری تا بتونی حرفه ای اول شی

چه فنی بهش زدم

هر چی فن کشتی کج بود پیش فنِ من کم می اورد

نمیدونم چرا زنده موند فقط

اخه خیلی محکم زدم.چرا نمرد؟؟

من که تا دیدم اینجوری زدمش الکی کتفمو گرفتم که من وااااای کتفم درد گرف تو کلیپ نگا کنی معلومه

میثم 31 شهریور 1391 ساعت 11:24

تولدش مبارک

ممنون اقا میثم

شبنم 31 شهریور 1391 ساعت 11:25



تولد الی خانم هم مبارک

نه اینجا فایده نداره

میرم به خودش بگم

با شماس الهه خانوم

کجاااا میری؟؟؟

نه کجاااااا میری؟؟؟

تو به من بگو کجاااا میری؟؟

میگم کجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

الی 31 شهریور 1391 ساعت 11:43

امیر حسین خفت میکنم
من اینجوری قر میدم؟

ولم کن داری منو خفه میکنی......ول کن الی

اره دیگه اینجوری قر میدادی

من یادمه بابا

الی 31 شهریور 1391 ساعت 12:21

مرسیییییییییییییییییییی
ممنون از تولد مجازیت
کیک الان اتیش میگیره برم فوت کنم بیام

خواهش میکنم
قابلتو نداره
شمعاش به خاطره فسیلی بودنته ها!!!
میبینی چقد زیاده!!




































اوه اوه اینجا چه خبره ؟ آقا ما رفتیم . الآنه بیان جمعتون کنن

پارتیه

اونم از نوع سیاسی اجتماعیش

منم با خودت ببر

کجااااا رفتی؟؟؟

منم میااااام

الی 31 شهریور 1391 ساعت 12:37

من سالمندم تو فسیلی

خوشبختم از اشنائیتون

.
..
.
.
.
چطوری سالمند؟؟

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 12:48 http://earsplitting-silence.blogsky.com/


سلاااااااااااااام بابایــــــــــــی ، خوبی ؟؟

eeeeeee اینجا تفلده اوه اوه پارتی هم که هست

بابایی فک نمیکنی واسه بچه بدآموزی داره ؟!! من که رفتم بیشتر از این نمونم بهتره

سلااااااام دختریم(بابا شاهی باید بخونی)،اره خیلی خوبم

اره بابا همه دعوتید بدو بیا...نه نمیخواد بدوئی

چون الان اینجایی دیگه

باش بابایی اشکال نداره برو اون قسمت

اونجااااا

قسمت پارتیه کودکانه

مامانت کووووووو؟؟؟؟

الی 31 شهریور 1391 ساعت 12:53

چطوری فسیل

قوربونت

فدای تو سالمندِ ارجمند

شبنم 31 شهریور 1391 ساعت 12:56


آقا اینجا پارتی بازیه
من اول شده بودما

چرا نظرات منو تایید نمیکنی ؟


آقا اصلا قهر

نه باور کن نیس

بزار ببینم

نه خیر اول نشدی

الان همه رو تائید میکنم ببین

خب الان تائید میکنم دیگه

...الهام 31 شهریور 1391 ساعت 12:59 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

هم کامنتام رو خورد !

نه غلـــــــــــــــــــــــط کردم الان تائید میکنم

الی 31 شهریور 1391 ساعت 13:03

امیر حسین دلم به حالت سوخت گیر کردی دسته چندتا دختر

نخند به من چه....عهه

سوخت گیری رو خوب اومدیخوشم اومد

الی 31 شهریور 1391 ساعت 13:13

بازم ممنون بابت تفلد

خواهش میکنم

تولده خودتونه

یادم نمیره واسه تولد من چیکارا کردی

منم ممنونم

شبنم 31 شهریور 1391 ساعت 13:21


سوخت گیری ؟











بزار برم چند تا پسر بیارم . اینجا همه دخترن . آدم بشو نیستی .

تو وبلاگ پسرونه چه معنی داره همه دختر باشن ؟

پ ن پ






اصلا تو به من بگو چرا وبلاگتو این شکلی کردی؟؟؟

ای بابا

درستش کن دیگه....اَه

پسرم داررم یه دو سه تا

راست میگیا

واقعا چرا اینجا همه دخترن؟؟؟

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟

شبنم 31 شهریور 1391 ساعت 13:23



چقد سنگ دلی تو . واسه چی اینجوری ؟ چطور دلت اومد درد کشیدنشو نیگا کنی ؟ محکم تر میزدی زمین حداقل بمیره اینقد اذیت نشه

اوووووه اووووه اگه تو بودی فک کنم بعد از این حرکت

با پات لهش میکردی

یا با ناخون گیر خونشو تموم میکردی

یا همون بالا که کوبیدیش به زمین یه بار دیگه بلندش میکردی شات کانتو در می اوردی میزدی تو مخش

تو که بی رحم تر از منی شبنم!!!






































http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484






















http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484


















http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484





















http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484




















http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484



















http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484

















http://www.seven-stones.blogsky.com/Comments.bs?PostID=484





















خیله خوب چند بار میگی

میخوای یه صد بار دیگه بگو

ولی حیف شد بهش استراحت دادی

من و بچه ها دوس داشتیم باشی

ZiZoOo 31 شهریور 1391 ساعت 13:58 http://shaloot.blogsky.com

اوووووووووووووووووووووووووووه چه خبره .
چه مراسماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
چرا کارت دعوت نداشت ؟!
به مدیر برنام هام بگم روز تولد منم ازین کارا کنه . فقط با کارت دعوت .






الی جووووون تولدت مبارک . الهی بگردم چه روزی به دنیا امدی نمیدونی شادی کنی یا غصه ی باز شدن مدرسه ها رو بخوری ! البته اینا همش واسه قبل از دانشگاته . بعد دانشگام میشه اول مهر رو پیچوند ولی بهرحال استرس داره .

واااااای بخدا یادم رفت عضو گروه خودمون رو دعوت کنیم

البته دعوت میکردما ولی چون اینو دو ساعت پیش گذاشتم.پستِ رو میگما

زیزو همیشه همه جا از نظره ما دعوته

چطوری؟؟

با اِیجنتت هماهنگ کن بیای

الی فک کنم ترم سه دانشگاه باشه حالا دیگه

مدرسه نمیره

من چرا استرس ندارم که باید برم دانشگاه کوفتی


چرا واقعا؟؟

الی 31 شهریور 1391 ساعت 14:05

الهام جون اقا میثم شبنم جون ممنونم از تبریکاتتون

نمیخوام ناراحتتون کنم ولی الان فهمیدم بابا بزرگم رفته کما دیگه بیار نمیشه براش دعا کنید


.
.
.
بچه ها برای پدر بزرگ الی دعا کنید از کما بیاد بیرون

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:24


پارتی کودکان ؟!! کوووووووووو کجااااااااست ؟!!

مامانم ؟! نمیدونم مامانم کیه !!

تو که بزرگ شدی دخترم 17 سالته خجالت نمیکشی بری با بچه ها بازی کنی

حالا من یه چیزی میگم تو چرا میخوای بری پارتی

پس چیکار میکنی بدون مامان؟؟

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:25


بابایی چرا با عمو ابی اونجوری کردی ؟!! گناه داشت آخه !

نمیگی بدنش چه نرم شد عوضش
.
.
.
شده عینهو کـــرم


نمیخواستم اینجوری بشه

میخواستم یه جور دیگه بکوبمش رو زمین که تموم کنه ولی نشد

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:32


ای وای چی شد !

انشاالله که زووووووووووووودی خوب میشن و از کما میان بیرون...

ایشالله
که
خوب
میشه
واسش دعا کن دختره گلم

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:36 http://earsplitting-silence.blogsky.com/


من مامان میخوام اما شما نمیگی مامانم کیه!

دخترم من نمیدونم کی قبول میکنه مامانه تو باشه

تو دختری!1

تو باید واسه بابات استین بالا بزنی

من که نمی تونم

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:37


واقعا ؟!! ینی خوب شد ؟!!

اره بابا خیلی هم بهتر شده

این قضیه ماله تابستون پارساله

همون موقع که زدمش زمین نیم ساعت بعدش خوب شد

البته اگه من بودم فک کنم تموم میکردم

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:38


باشه بابایی من واسه سلامتیشون دعا میکنم...

افرین دخمل گلم

الحق که به بابات رفتی

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:41


بابایی فک میکنی 17 ساله ینی بزرگ ؟!!

من کودکم ، پارتی کودکان کجاااااااااست میخوام برم

اره دخترم تو دیگه وقتشه بفرستمت خونه بخت

نه نمیفرستمت اگه بری من تنها میشم اینجا

میخوای بری پارتی؟؟

باشه

پشت اون دیوارس که گربه روشه

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:41


آخه من بچه ام چیکار کنم ؟!!

نه خیرم تو خیلی هم بزرگ شدی دخترم

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:43


آها مال پارسالِ ؟!!
من فک کردم تازگیا اینجوری شده تو پستش بهش گفتم انشاالله بهتر میشی بعد تعجب کرده بود !!

پس بگو بخاطر چی تعجب کرد!!

اره ماله پارساله

بخاطر همین گفته بود یادش بخیر

ولی نگفته بود که این اتفاق ماله پارساله

امسال اگه بشه میخوام دیگه کارشو تموم کنم

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:48


eh جاش چه باحاله پس من رفتــــــــــــــــم...

برو با بچه ها بزنید برقصید

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:49


خونه بخت ؟!!

من قصد ازدواج ندارم میخوام ادامه تحصیل بدم

باشه پس ادامه تحصیل بده دخترم

همینو به خواستگارات میگم

میگم دخترم قصد تحصیل نداره میخواد ادامه ازدواج بده

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:50


خب آخه من مامان از کجا پیدا کنم ؟!!

نمیــــــــــــــــــــــدونم دخترم

من پیرمرد رو تو این شرایط قرار نده دخترم

خودتــــ یه جوری پیدا کن

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:50


wow بابایی چه خشن شدی !!

الان مهربون و دل رحمم

کاریش ندارم گناه داره

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:52


من میرم با اون گربهِ برقصم...


.
.
.
کم نیاری پیشش؟؟!!

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:53


باشه بابایی بگو

اقایون محترم که پاشنه ی در رو از جا در اوردید

دختره بنده قصد ازدواج نداره فعلا

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:55


اصلا خودم همینجوری میسوزمو میسازم دیگه نوموخوام...:((

با شما هم قهرم بابایی...

دختره گلم کیو واست بیارم بشــــه مامانت؟؟؟

من موندم؟؟؟

دختر خوب با باباش قهر نمیکنه

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:57


نه بابایی اون کم نیاره من کم نمیارم...

عربیش خیلی خوبه ها نیگا اینجوریش نکن

من دیدم اون گربه هه عربی برقصه

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 14:57


آفرین بابایی خوب گفتی...

من به خاطر دخترم همه کاری میکنم

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 15:05


همه کار میکنی ؟! پس مامان واسم پیدا کن دیگه...

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا

کی رو واسه این دختر بیارم

دوستان گل دخترم مامان میخواد کسی هست ؟؟؟

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 15:06


من عربی نمیرقصم که ، من تکنو و ایرانی میرقصم

خوبه پس کم میاره!!!

دخترم کِی تو رقص یاد گرفتی که بابات نفهمید؟؟

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 15:08


تازه بابایی به عمو ابی بگو من زن عمو هم موخوام...

اون داره

...الهام 31 شهریور 1391 ساعت 15:18 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

من از 7 ، 8 مهر میرم دانشگاه !
حالا بذا بعداً جریانایی که من با این موجود داشتم ، میذارم ، تا ببینید چه جور موجودیه !
------------------------------------------
من گناه دارم ، میشه هیچ کدومشون رو نفرستی ؟!
-----------------------------------------
من کادو الی رو به کی بدم ؟!

با کدوم موجود الهام؟؟؟

اره میشه.فقط به خاطر تو هیچ کدوممون نمیایم

نمیدونم میخوای همینجا بهش بده

نمیدونم

...الهام 31 شهریور 1391 ساعت 15:26 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

همـــــــــین جا بـــــــش میدم !

http://up.vatandownload.com/images/nm0db2qbjwxnttz11xqh.jpg



این جیگیلی منه ، نیگاش کن چه خوشگله !

من که اصلا بازش نکردم کادو رو ببینم

اصلا

Ghasedak 31 شهریور 1391 ساعت 15:39


ee بابایی پس زن عمو کجاست ؟!

نمیدونم کجاس باید از عمو ابی بپرسی

...الهام 31 شهریور 1391 ساعت 15:40 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

میـــــــدونم !

چقد من پسر خوبیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد