شراب فروش

گروه اینترنتی میشی گروپــــ


سرمایه داری در نزدیکی مسجد قلعه فتح الله کابل رستورانی ساخت که در آن موسیقی و رقص

بود و برای مشتریان مشروب هم سرو می شد ملای مسجد هر روز در پایان موعظه دعا

می کرد تا خدا صاحب رستوران را به قهر و غضب خود گرفتار کند و بلای آسمانی بر این رستوران
 نازل یک ماه از فعالیت رستوران نگذشته بود که رعد و برق و توفان شدید شد و رستوران به
 خاکستر تبدیل گردید
ملا روز بعد با غرور و افتخار نخست حمد خدا را بجا آورد و بعد خراب شدن
 آن خانه فساد را به مردم تبریک گفت و اضافه کرد: اگر مومن از ته دل از خداوند چیزی بخواهد،
 از درگاه خدا ناامید نمی شود ما خوشحالی مومنان و ملای مسجد دیری نپایید

صاحب رستوران به محکمه شکایت برد و از ملای مسجد خسارت خواست
ملا و مومنان چنین ادعایی را نپذیرفتند قاضی دو طرف را به محکمه خواست و بعد از این که
سخنان دو جانب دعوا را شنید، گلویی صاف کرد و
گفت : نمی دانم چه بگویم ؟
!سخن هر دو را شنیدم
یک سو ملا و مومنانی هستند که به تاثیر دعا و ثنا ایمان ندارند
وسوی دیگر مرد شراب فروشی که به تاثیر دعا ایمان دارد
(این داستان خیلی مفهوم داره)
نظرات 47 + ارسال نظر
شبنم 2 مهر 1391 ساعت 18:50





آدم باید دلش پاک باشه



آدم!!!

هوممممم؟؟

این الان کجاش خنده دار بود

مفهوم خاصی برداشت نشد

توقعی بیش از این هم نمیشه ازت داشت

غیر از اینکه مسلمونه مسلمون نیست

افرین

ولی یادت باشه خودت اموزش دادی

حالا برو از روی مسلمونِ مسلمون نیست صد مرتبه بنویس

شبنم 2 مهر 1391 ساعت 21:40 http://seven-stones.blogsky.com


اول نشدم ؟

چرا دقیقا شبنم خانوم گل اول شدن تبریک میگم جایزتون رو بعدا خدمتتون میدم

oOOoaaaaahhhhhh !!!!!!!!!!


عجب مفهوووووووومی داشتااااااااااااا

دمت دیش....

الان مثلا خواستی بگی گرفتی چی شد؟!عمرا!!

کاملا با دو خط آخر موافخم...


قبلنا میگفتن ملا ها بوی ایمان میدن....

یجورایی الان بر عکس شده و دیگه باید بگیم ایمانشون بو میده....

میـــِِِِِــــه نــــه؟؟؟

اره راست میگی

تو این زمونه ادم به ملا جماعتم نمیتونه اعتماد کنه

نمیدونه کی خوبه کی بد


فک کنم الان تازه فهمیدم موضو چیه....!!!

ولی یه چیزی: الان من شدیدن به اصرار کردن دعا و تاثیرش ایمان دارم .... و دعا هم میکنم خیلی زیاد...

ینی الان من شراب فروشه میشم یا ملاهه؟؟؟!! کودومش؟؟؟

عه اینو ندیده بودم

کجا بود این نظرت که من ندیدم؟!

خب

تو چیزی نمیشه تو هیچ کدوم خوب نیستن

هم اون بده هم ملاهه

جفتشون هیچ فرقی با هم ندارن

ولی شما فرشته ای هستی واسه خودت

حالا الان که من هستم هیشکی نیس....



کجااااایین پــــــَ ؟؟؟

عه تو هستی خب منم هستم الان ساعت 11 و نیمِ من هستم در خدمتتون

اروم باش عزیزم اروم باش


میگم اررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررروم باش

الی 3 مهر 1391 ساعت 13:41


دریا 3 مهر 1391 ساعت 16:48 http://azjensebaran.blogsky.com

بسیار بسیار زیبااااا بود!

ممنون

چرا جواب کامنت بالاییمو ندادی؟؟

من به شدت منتظر جوابمم...

ندیده بودمش به جانه خودم

الان جوابشو دادم و از انتظار درِت اوردم

برو بخون ببین چه هندونه ای زیر بقلت گذاشتم

عاقا خودت توضیح بده در مورد مضمونش

یخورده با دقت بخونی میفهمی ها

الی 3 مهر 1391 ساعت 20:20

ببخشید که دیگه حال و حوصله هیچی رو ندارم حتی نمیدونم چه نظری واست بزارم یا چیزی بگم
دلم از همه دنیا گرفته
چرا خدا خواستم رو بهم نمیده؟
من که ازش خواسته بودم عمری بهم بده که مرگ عزیزام رو نبینم ولی...

نمیخواد بزاری

اشکال نداره

تقدیر اینجوری میخواد دسته من و تو نیس

توهم زدی در حد در حد در حد..................... در حد چی؟؟؟

در حدِ برق 3000 ولت

الی 3 مهر 1391 ساعت 21:22

یعنی نظر نزارم؟

منظورم اینه که تو حالت ناراحته

اصلا ولش کن

اشتباه برداشت کردی چون من بد گفتم

تو نظر بزار

مرد وبلاگت از بی آپی!



کاملا مشخص بود خواستم یه چیزی گفته باشم؟؟!

اپ میکنم چشم


میخوام یه خاطره از بچه ها بگم

شبنم 3 مهر 1391 ساعت 21:32



بازی خوبه ؟

البته هنوز اولشه . یاد بگیری خیلی خوش میگذره . شهرت وقتی بره بالا و قدرتمند بشی بقیه رو مدریت میکنی . برو توی اتحاد ما . اولین اتحادیم . من اونجا ملکه ی اتحاد شدم

اره خوبه

فقط خیلی علاف میشم تا ارتقا پیدا کنه

واااااا....چه جالب!!

برم ببینم کجا رو میگی

الی 3 مهر 1391 ساعت 21:34

نظر بزارم یا نزارم؟

بزار بزار بزار

من دوستای خوبی مثل تو دارم اونوخ بهشون بگم نظر نزارید؟؟

غلط بکنم

kldo,hn ikn,ki cdv fygl fbhvd...

میگم نمیخواد هندونه زیر بغلم بذاری... من خودم میدونم فرشته ای بـیـش نیستم...

فرشته ی بی بال....

الان ریــــا شد؟؟؟؟؟

خلاصه هر حاجتی ، خواسته ای، سفارشی چیزی از خــدا داشتین من در خدمتم....

+ منتهی صــفــو بــهم نرنــین خــواهــشـن....

چقد بده اینجوری میشه!!!

اوووووه چه نوشابه هایی

میخوای بده من واست باز کنم؟ها؟

تارف نکن

اووووه چه هوا خودشم داره ...فرشته ی بی بال

نه ریا نشد

من پارتی نمیخوام

پس باید وخت بگیرم ازت

آپ کردی یه کامنت به اسم من بذار، اول شم

من قالتاق نیستم

قالتاق اینجوری نوشته میشه؟؟

بهش نمیاد اینجوری باشه

قالتاق؟؟؟؟؟؟؟؟

همون چاپلوس

آها اوکی گرفتم، اصطلاح کاشونی بود

فک کنم

الان میــه نگفتی پارتی نمخوای؟؟؟؟

پ دیه واس چی میگی وخ بگیری واس خودت؟؟؟

حرفات تناقض داره هااااااااااااا

کلا نفهمیدم چی گفتی

وااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟

ایناهاش عین حرف خودتو اوردم:

"من پارتی نمیخوام

پس باید وخت بگیرم ازت"

الان آ نَدین؟؟؟ ( به ترکی گفتم فهمیدی؟ )

اهااان ببخشید یکم اختلال فکری برام پیش اومده

نمیفهمم چی میگم

خب الان اینو که گفتم قضیه همین شراب فروشه دیگه

هم خر رو میخوام هم پالون خر رو

smms 3 مهر 1391 ساعت 22:56 http://www.smms361.blogsky.com

خداحافظ
تو خوشحال باش من رفتم

خدافظ

ناناحت

اوگـــــــــــــــــی....

برات پی ام گذاشتم... نبودی...

دیگه چشام داره در میاد... فعلا.

راستی بسه امیر برو بگیر بخواب... یه امشبو بزار او هورمونه بخ بخ ترشح بشه ...

چرا بودم هستم

الانم هستم

تو اشتباه زدی

حالا که زوده تازه میخوام برم بیرون یه دوری بزنم حال و هوا عوض کنم

بفرما

به جان خودم دیدم که هستی...

ایناهاش: نوشته امیر الون 16

مگه تو نیستی به اسم امیر حسین ذوالفقاری ؟؟؟

من با اسم مهسیما هستم

پس چرا من ندارمت ها؟؟

اره درسته

من مهسیما ندارم

ایدیتو بده

شبنم 4 مهر 1391 ساعت 12:49



میخوام خودم بگم چی جایزه بدی

میشه ؟

اره بگــــــــــــو

فقط یه چیزی باشه که از پسش بر بیام

دریا 4 مهر 1391 ساعت 16:35 http://azjensebaran.blogsky.com

هر دو وب بروزن....

نظر منو خوردی کوفت خورده

ای بابا ندیدمش

غزل 4 مهر 1391 ساعت 17:49 http://taranomorg.blogfa.com

واقعا جااااااااااااااالب بود

ایمان آدم به ظاهرش نیست.............
مهم اینه که توی دل آدم چی باشه

بعله بعله

کاملا باهات موافقم

jaleb bood

پ ن پ میخواستی جالب نباشه

ZiZoOo 4 مهر 1391 ساعت 20:25

سلامی با انرژی فراشلوتـــــــــــــی تقدیم به استریت
چطوریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟؟؟؟؟




نمیدونم چرا این متن رو نگرفتم . داستانهای نکته در و آموزنده رو دوست دارم ولی این یکی رو نمیگیرم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر پایه ی گروهمون

خوبــــــــــــــــــــــــــــــــیم

یعنی این دو تا با هم هیچ فرقی نمکنن با هم

چون اون ملاهه با این که خیلی دعا میکرد ولی موقع اعتراف تو دادگاه

به قاضی میگه من کاری نکردم تقصیر من نیس

ولی اون شراب فروشه با این که هیچ اعتقادی به خدا نداش

پیشه قاضی ادعا داشت که دعای ملا بوده که این بلا سرم اومده

پس بنا براین این دو تا هیچ فرقی با هم نمیکنن

مگه میشه من تو اد لیستم داشته باشمت اونوخ تو نداشته باشی منو؟؟؟

گذاشتم برات ای دیمو... اون بالا نوشتم...

من الان اددت کردم

اگه نشد بهم بگو تا بهت بگم چیکار کنیم

من هر وخت تو وبلاگ هستم ایدیمم روشنه

شبنم 5 مهر 1391 ساعت 01:10


آی دی خودت و آی دی همه دوستاتو بده دعوت کنم بازی . این بشه جایزم . خیلی هم خوشحال میشم


منو دوباره جانشین کن حذف شد

که چی بشه؟؟

من زیاد ندارم

ایناس:

فرستادم به ایدیت

shiva 5 مهر 1391 ساعت 19:52 http://shekarnamaki.blogfa.com

سلام داداش اگه خواستی تو وبم اول شی خبرم کن یه را ه حل دارم برات

سلام ابجی

خبرت کردم

بگو دیگه

shiva 5 مهر 1391 ساعت 22:28 http://shekarnamaki.blogfa.com

از این به بعد اول پستامو رمز دار میزارم رمزشو بهت میدم بهد رمزشو پاک مینم به همین سادگی وبه همین خوشمزگی

خسته نباشی

من همین جوری اولم همیشه

shiva 5 مهر 1391 ساعت 22:48 http://shekarnamaki.blogfa.com

باش خب پست گذاشتم برو اول شو

کو من که ندیدم؟؟

هاااا؟؟/

چیکارش کردی؟؟

میخوام اول شم

انقد منو حرص نده

Elham 6 مهر 1391 ساعت 11:27 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

In dastan sharhe hale bishtare mahast ,
ba'zi vaqta be e'teqadatemon mibalim me3 hamon moqei k molla toofan v ra'd o barq ro natije 2a haye khodesh o baqiye mardom donest ; ba'zi vaqta e'teqadatemon ro faramosh mikonim v zire pa leh mikonim me3 moqei k molla in etefaq ro ye amele tabii donest v natije 2a ro enkar kard .
Amma nabayad faramosh konim k eteqadaye kheyli az na moslmona az man moslmon nesbat be khoda bishtar o behtare . Kheyli az on e'teqadati k ma zaheri paziroftim ona qalban qabolesh daran .
Yademon nare k hich chizi , hich ettefaqi bedon khast o qodrat khoda anjam nemishe , chon khoda salahe ma ro mikhad . 2a kardan ye qesmati az ettefaqai hast k mikhad etefaq biofte , shayad 20 % , baqiyash khast khodast .‎
Mamnon kheyli kheyli dastan jalebi bod .

اوووووووه(خسته نباشید به خودم میگم به خاطر اینکه تونستم این متن رو بخونم)اخیییییییییییییییش

بنده کاملا با حرفات موافقم ابجی

ماها به همه نشون میدیم خدایی هستیم ولی در واقعیت کاری به خدا نداریم ولی بعضی ها کلا خدا رو قبول ندارن ولی ایمان دارن همچین خدایی هست

ممنون که سر میزنی ابجی

Elham 6 مهر 1391 ساعت 11:34 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

Hanoz khone ajimam ,
Ensha allah farda bar migardam .

هوووووووووووووووووووورررررررررررررااااااااااااا

پس، فردا میبینمت

student 6 مهر 1391 ساعت 12:22 http://http://mnway.mihanblog.com/

سلام سلام سلام سلام
امیر حسین جان ممنون که نبودم سر میزدین بابا خیلی بامعرفتینا
هنوز نت ندارم ولی به زودی...
وای خیلی گلین ممنون
موفق باشین

سلاااااااااااااااااااااااااااااام

وظیفمه نگرانه دوستای گلم بشم

ایشالله که ما رو از حضورتون مستهفیض بفرمایید(درست گفتم؟)

مهدیار واسه چی رفته؟

مگه کجا رفته؟؟؟

رفته؟؟

کجاا؟

نمیدونم والا به من هیچی نگفته

ازش پرسیدم ولی نگف

چمیدونم والا

نچ نچ نچ من گفتم اِ ربط !!!!!!!!

ربط یعنی نسبت دادن چیزی به چیز دیگر.

در جمله ی: "مسلمونه مسلمون نیست." کلمه ی مسلمونِ اولی، به کلمه ی دوم ربط داده نشده که ما از اِ ربط استفاده کنیم.

"مسلمونه" یعنی آن مسلمان.

ولی ما اگر میخواستیم اسم یا صفتی را به "مسلمون" نسبت دهیم، از اِ ربط استفاده میکردیم.


عمرا اگه فهمیده باشی

yeganeh 6 مهر 1391 ساعت 21:16

داستانش خعلی تکرار یود ولی برای اینکه دلت نشکنه قشنگ بود

عمرا اگه شنیده بودی



انشاالله که اینطوری نیست داداش !

من توی این سایت یه چیزایی خوندم که مطمئنم حتماً به دردت می خوره !

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D9%82



اینم در مورد دانشگاه هاش :

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

کاش این طور که می گی نباشه !

من که اصلا امیدوار نیستم کنکور کارشناسی رو قبول بشم

چی میشه اگه این کنکور رو بردارن

اَی خدا چی میشه اگه بردارن


ممنون

سایتا رو سیو کردم بعدا برم مطالعه نمایم

مینو 10 مهر 1391 ساعت 22:41 http://suncity2000.blogsky.com

آره امیرحسین من گرفتم میدونم تو هم گرفتی

خوشبختم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد