بازم گلچین


اون دو ستانی که عکسا رو نمیبینن اینجا تو ادامه مطلب گذاشتم این عکسا خاطرات ما رو زنده میکنه،الان زنده شده ول کنه ما نیس

















نظرات 46 + ارسال نظر

به به!

همین؟؟

الی 5 مهر 1391 ساعت 22:00

پس چرا از خودت عکس نزاشتی؟

همینجوری

دقت نکردم

شبنم 5 مهر 1391 ساعت 22:08


alh kdgsv ckn'd ld;kdn ?





شما نیاسر زندگی میکنید ؟

سوال خوبی پرسیدی

ما کلا زیاد میریم نیاسر

همین بغله گوشمونه

رویا 5 مهر 1391 ساعت 22:12 http://nafasetala-1371.blogsky.com

سلام آقا امیرحسین ببخشید
یه سوال داشتم میدونی
مهدیار یه دفعه چش شد دیگه وبش نمیاد ممنووووووووون

سلام
...خواهش میکنم

بفرمائید

والا اینجور که به من گف گفتش که از حرفه بچه های نتی و چت روم ناراحت شده تعطیل کرده

هیچی دیگه به من نگفت

نمیگفت

salam bah agh mohammadjavad oomade bood mahshar?bikhabar?pa u kojaii!

سلام الهه خانوم

خوبی مهندس؟؟

من و محمد جواد با هم اومده بودیم

عیده پارسال بود که اومده بودیم

ee khosh oomadid !khabar midadid!man khoobam merc shoma khoobi?

خبر میدادیم که فرار کنید؟

منم خوبم ممنون

الی 6 مهر 1391 ساعت 00:12

از خودتم بزااااااااااااااااااااار

من بزارم فک میکنن منظوری دارم

فردا ایشالله عکس تمرینات پارکوری که بهت میگفتم رو میزارم تا بببینی

سارا 6 مهر 1391 ساعت 01:18 http://erma.blogfa.com

هر وقت‌آپ کردی بگو یه بار ما هم اول بشیم

ا راستی امروز علی سره من دعواش شد حالا وضوع دعوا علی با اون آدمه خودش بود
که میشه علی با خودش دعواش شد

باشه حتما بهت خبر میدم

عه !!

باید یه بار برام توضیح بدی چی شده

Elham 6 مهر 1391 ساعت 01:27 http://Chandlahzebia2.mihanblog.com

چه نگاهه عمیقی

negar 6 مهر 1391 ساعت 08:21

عکساشونوووو...
گشنگ بود.

مرسی چشاتون قشنگ میبینن

ببخشید گشنگ میبنن

رز 6 مهر 1391 ساعت 11:41 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلام قشنگ بود
غروب پسرعمه زا قشنگ بود...

سلام چی؟

بعله بعله غروبش قشنگ بود

تو اون عکس مهدیار،(غروب آفتاب نیاسر) اگه قسمتای پایینشو، یعنی اونجایی که روش واستاده رو تیره کنی قشنگ تر میشه

اهااان راست میگی

دمپایی هم پا کرده

دیگه حوصله ی این کارا رو ندارم(میخواستم غیر مستقیم بگم بلد نیستم)

عکس اولیه رو گفتم

نه راست میگی؟؟

ول کن!!

ببخشید سومیه

عه اونو میگی وااااا

باشه فهمیدم

همه ی عکساتون قشنگن...




عکاس همشون محمد جواد بوده؟ آره دیگه... شما که از این استعدادا ندارید عکاسی استعداد میخواد، مث استعداد من تو نقاشی

ممنون مرسی ژینوس


به ترتیب عکاساشو میگم تا بدونی:

اولی:مهدیار

دومی:خودم

سومی:محمد جواد

چهارمی:خودم

پنجمی:خودم

ششمی:خودم

هفتمی:خودم

هشتمی:خودم

نهمی:خودم

عه همش که شدم خودم

تو که کلا خدایِ استعدادی تو نقاشی

راستی به مهدیارم بگو برگرده

حوصلم نمیرسه

دلیلشو بعدا ...

اون بدون شرحتون منو کشته

منم رو کشته.....

shiva 6 مهر 1391 ساعت 15:01 http://shekarnamaki.blogfa.com

نظر من کوشششششششششششششششش؟

دو دقیقه صب کن من بیام

همش اینجا نیفتادم که

آره دیگه... نخواستم بگم به خاطر دمپاییش

کل عکس رو این دمپایی قشنگ کرده

رویا 6 مهر 1391 ساعت 21:22 http://nafasetala-1371.blogsky.com

سلام ممنون که جواب دادین
عکساتون خیلی قشنگه

خواهش میکنم

اگه چیزی از کاراش فهمیدم شما رو هم در اطلاع قرار میدم(اووووف چقد لفظ قلم حرف زدم)

بهتون خبر میدم

dg nemiiayn inja?biia bem parkor yad bede!he he he na nayaaa !!!!
alan dochare khod dargiri shodame!!!

چرا الان میام

قرصات رو بخور الهه

تو این سن این چیزا پیش میاد .....عادیه....

شبنم 7 مهر 1391 ساعت 11:46


آی دی هایی که داده بودی پرید . یاهو یهو پرید دیگه رو هیستوری نمیادش که برشون دارم

میخوای یه بار دیگه بفرستم؟؟؟


عکساتون خیلی خیلی قشنگ بود !
مــــــــــــــن
آمممممممممممممم
از عکس پنجمی خیلی خوشم اومد !
کلاً عکسای این تیپی خیلی دوس دارم .

از فارسی نوشتنت معلومه برگشتی خونه

همش خونه ابجی تلپ بودیا

مرسی

خوبه بازم ملسی

عکــــــــس آی 2 و 3 هم منظره ش عالــــــــی بود .

چشاتون منظره رو قشنگ میبینه

عکس اولــــــــی :
من اینجا رو خیلی دوس دارم !
پاتوق خانوادگی مونه !
بیشتر موقعها ، اکثراً روزای تعطیل ، عصراش میریم اینجا .
کلاً دریا خیلی دوس دارم !
.
.
یه چیز دیگــــــــه : واسه رفتن به دانشگاه هم از این مسیر رد میشم !

اوووه بله بله یادم نبود شما همش اونجا افتادید

خوش به حالتون جای با صفایی بود ما که خیلی خوشمان امد

منم دریا رو دوست دارم ولی نه هر دریایی

اوووووووه پس کلا اونجایی

یه بارگی خونه رو هم ببرید اونجا دیگه

یک دانه سوال !
البته 2 دانه بود !
عکســــــــا رو چه جوری اینجوری کردی ؟
.
.

که کج میشه رو میگی؟؟!!

یه کد داره که موقع پست گذاشتن باید تو پستت بزاریش که اینجوری نشون بده عکساتو

دریا خانوم لطف کردن این کد رو به من دادن

(امروز چقد لفظ قلم حرف میزنم من)

خواستی بگو تا برات برفستم

بهناز 7 مهر 1391 ساعت 17:42

سلام


عکساتون خیلی جالب بود.

سلام بهناز

ممنون چشاتون جالب میبینه

سیـــــــــلااااااااام بر امیر بزرگ...

چطوری برادر؟؟؟

اون عکس بدوب شرحتون + استریتی تون منو بیچاره کرده....

همگی زیبا بید....

راستی میخوای برا اینکه بتونی پستهای فرنوشو ببینی برات وی پی ان ( فیلتر شکن) ایمیلل کنم؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااام بر مریمِ مرغی(چون شبا زود میخوابی گفتم)

خوبم خواهر شما چطوری؟؟؟

قشنگ بود؟

مرسی ممنون

جدی؟؟

وی پی انت سرغتش بالا باشه ها

اگه این پیازه رو میخوای بفرستی خودم دارم

باشه بفرس

خبرم کن

الی 7 مهر 1391 ساعت 22:30

گمم نکن...
در گوشه ای از حافظه ات مینشینم آرام...
فقط بگذار بمانم...

اِی بروی چشم

شما رو سره ما جا داری

این الان یعنی چی؟؟

الی 8 مهر 1391 ساعت 11:02

دلم گرفتیه

چرا؟؟

inghad vase sabtenam hers khordame ke kolan ghat zadam!!!!too in sen pish miiad dg baradar!!!

میفهمم چی کشیدی

من که پدرم در اومد تا دانشگام کاراش درست شد

امروزم ساعت 2 بعد از ظهر باید برم خدا بخیر کنه مشکلی پیش نیاد

دیگه حوصلم نمیرسه از این اتاق به اون اتاق برم

آرررررررررررره دیروز ساعت 11:05 برگشتم به وطنم .
الآن آپ می کنم .
.
.
.
این کج شدنه کد داره ؟
راستش می خواستم عکس آی روزی که کلاس رو رنگ زدیم بذارم تو وبلاگ بکسمون ، گذاشتم ولی اصن جالب نشده بود ، به خاطر همین حذفش کردم ، گفتم اگه اینجوری بذارم جالب میشه !
لطف می کنی کدش رو بم بدی ؟
بعد از این کد چه جوری استفاده می کنن ؟

بازگشت مهندس کامپیوتر و برنامه نویس رو به میهن نت تبریک عرض میکنم

ای بابا چرا وبت اپ نمیشه الان من باید برم دانشگاه ساعت دو تا 6 و نیم کلاس دارم ....فک نکنم بتونم اول بشم

اخ جووووون پس اون وبتونم به راهه

هوووووورررررراااااا

بزار ببینیم چیکار کردین شماها با این کلاسه بدبخت

بعله همین الان میام وبت هم کد رو میدم هم طرز گذاشتنشو

داداشـــــــــــــــی
خیلی خیلی خیلی خیلی ... خیلی ممنون .
باور کن نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم .
انشاالله بتونم جبران کنم .
.
.
.
.
.
.

منم فردا از ساعت 2 تا 6 کلاس دارم . اولین کلاسمه. مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی .

خواهش میکنم ابجی
همینجوری که تشکر کردی خودش یه دنیا ارزش داره
جبران شد
.
.
.

.
الان باید کلاس باشی هرهرهر
مبانی کامپیوتر؟؟
من اینو قبلا پس کردم البته فک نکنم این همون باشه
برا شما بیشتره
جوش به دلت من خونم

خو
چه چه!
همین! باور کن دیگه جای بیشتر از این رو نداره=))

باور نمودم

کشته مرده ی اون اسمایل گذاشتنتم

شبنم 8 مهر 1391 ساعت 15:25


are berfest

فرستادم

سارا 8 مهر 1391 ساعت 16:26

سلام خوبی تو بودی قبول میکردی ؟ من الان ۹ روزه منتظرم یه خبره خوب بم برسه هر روز خبر بد تر یرسه

هرچیروکه بیشترازهمه میخوای3بارتکرارکن،بعدآیه زیروبخون:

بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیکردم واقعاقبول میشه اگرپاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته که خوشحال میشی!

سلام

این دیگه چیه؟؟!!

ول کن سارا این چیزا خبر خوب نمیاره واسه ادم

بیخیالش

دریا 8 مهر 1391 ساعت 20:02 http://azjensebaran.blogsky.com

مرسی
خیلی لطف دارید واقعا.......
تشکر از هر دوی شما...
موفق باشید

وای امیر من جدیدن عاشق حرکات پارکور شدم... چن روزه هی دارم این کلیپتونو نیگا میکنم...

خداییش اونجاهایی که خودتونو میکوبونید زمینو دوس دارم... خیلی دوس دارم خودمو بکوبونم زمین... هی دارم تمرین میکنم....

خیلی حرکت جالبیه کوبوندن رو زمین....فک کن آدم داره راه میره بعد خودشو یهو پرت کنه زمین.. حرکت مهدیارو تو این فن دوس دارم.... کاش میشد کاری کرد که این ورزش تو همه جا باشه ... مخصوصا واس خانوما...

از دس شماها کاری بر نمیاد؟؟ پس تو اون مصاحبهه چی کردین؟؟؟؟

ایولا

دارم بهت امیدوار میشم

کلا واسه گرم کردم ما خودمونو میکوبیم زمین
هم بدن سفت میشه هم گرم میشیم

ولی تو از کجاهاش خوشت اومدها!!

من خودمم خیلی دوس دارم این ورزش فراگیر بشه
ولی به خاطر بعضی از مسائل و جدید بودنش هنوز رسمی نشده

ایشالله تو یه کلیپ که ماله یکی از بچه های گل و خوب و حرفه ایه پارکوره
تا چند روز دیگه اماده میشه میزارم واسه دانلود
البته تو سایت خودشونم میزارن
تو یوتیوپ و اپاراتم میزارن منم اینجا میزارم چون مانم توش نقش داشتیم

اون مصاحبه که گفتم بخاری ازش بلند نمیشه

ساعت ۱۲ شب خوابیدن دیگه کجاش زوده که بهم میگی مریم مرغی؟؟؟

+ منظورت از پیازه چیه؟؟؟؟

نه سرعتش بد نیس.... ما که راضی بیدیم...

به زودی برات ارسال میکنم....

+ راستی بجز مهسا . منو فرنوش ترم پنجیم... مهسا ترم ۳ بیده

راست میگیا
ولی خب حالا تو عمرت یه بار ساعت 12 خوابیدیا
همش ساعت 9 بعد از اینکه زباله ها رو میزاشتن بیرون تو میخوابیدی
یه فیلتر شکنه شبیه پیازه من بهش میگم پیاز
باشه برفست
خیلی پیریا
به مهسا امیدوار شدم

نیستی باز ؟؟؟؟

رفتماااااااااااااااااااااااااااااا

برم؟؟؟

رفتم....

برو نه نیستم

سلام برسون

از سایه برو

زیاد دور نشیا

دلم برات تنگ میشه ها!!

ژینو راس میگه... ینی بلد نیستی عکسارو روتوش کنی؟؟؟؟

خشنگ میشه هاااااااا ...

میخوام یه پست راجع به فتو شاپ بزارم...

ولی احتمال میدم زیاد استقبال نشه ... چون با خوندن متن نمیشه خوب یاد گرفت.. باید زیر دست خودم باشید تا خوب یاد بگیرید....

ولی اگه سوالی چیزی داشتی در این خوصوص ( ترفندهای فتو شاپ) بگو خودم بت یاد میدم... انقده راحته...

شما فک نه بلد نیستم

من واقی=عیت رو به تصویر میکشم بدون دست کاری

بزار بزار

من مشتقام یاد بگیرم

نه نمیخواد بزاری.صب کن بعدا بزار

پس باید حضوری باشه ها؟؟

چشم حتما مزاحمتون میشیم

استعداد عکاسیت فوق العاده ست !


من اگه رشته ریاضی رو واسه دبیرستان انتخاب نمی کردم ، 100 % می رفتم عکاســــــــی .


کلاً یه ذوق و استعداد خاصــــــی میخواد .


موفق باشـــــــــــی داداش امیر .. .

خواهش میکنم
کلیپِ پارکورم رو خودم فیلم برداری کرده بودم
(بعد از سالها استعدادم کشف شده)

من عینه توام ولی میگن اینده نداره.حداقل تو شهر ما که نداره


اره اره

سلامت باشی مهندس

ساعت 12 شب ، امشب ، وبلاگم آپدیت میشه !
دوس داشتی بیا اول شو !

اخ جوووووون

البته الان که دارم جواب مینویسم اول شدم

خیلی دوس دارم اول شم نمیدونم چرا

رز 10 مهر 1391 ساعت 13:44 http://www.leilytanha.blogfa.com

اره پس چی؟

بعله

Zhinoos.Blue 12 مهر 1391 ساعت 19:48 http://kooleh-poshti.blogsky.com

ببیبین من اینجا یه دونه کامنت گذاشته بودم، آموزش کامل زبان فارسی... اون کوش؟؟ گاوم انقد کامنت نمیخوره که بعضیا میخورن

اگه تو صفحه دومی نباشه

به جانه خودم من کاریش نکردم

چرا اینجوری نیگا میکنی

میگم من کاریش نکردم

ولم کنید منوووو کجااااااا میبرید من زن و بچه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد