12 مهر

سلااااام به بچه های گل نتی......این گل بابت عذر خواهی ازتون بخاطر دیر اومدنم:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب امروز از دیروز میگم که تولد محمد جواد بود(یکی از بچه های گروهون دیگه)دیشب با

بچه ها قرار گذاشته بودیم بترسونیمش و ابیرام زنگش زد و بهش گف محمد لباس کثیفات رو

بپوش که امیر و اینا میخوان تا دیدنت کیک رو بزنن تو صورتتتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدمهدی زنگش زد و بهش گف 

برات یه کیک سفارش دادیم سنگ قبرِ"پرانتز باز تو راه که داشتیم میرفتیم دنبالش یه گربه بر اثر

بی احتیاطی و نگاه نکردن به سمت راستش هنگام عبور از خیابون تشریفشون رو بردن روی سِپَر

جلو ماشینمون و با لاستیک عقب روی ستون فقراتش رد شدم.مُــــرد چند قدم راه رفت و بعدش

افتاد وایسادیم دیدیم مُرده پرانتز بسته"خلاصه رسیدیم به ارزانکده 0361 محمد جوادو(این

ارزانکده هم داستانی داره واسه خودش که تو قسمت "چه خبرا؟"میگم)پیاده شدیم و بوس و اینا

رو شروع کردیم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید(اینا چرا بهم بوس نمیکنن عه!)منتظر بود کیک رو بزنیم تو

صورتش،انداختیمش تو ماشین و بردیمش پارک و اونجا نشستیم و شروع کردیم به چرت و پرت

گفتن و خندیدن بعدش رفتیم کادویِ کیکیش رو بیاریم بهش گفتیم کیک نیس یه کادوئه بیا بازش

کن.حالا مگه باز میکرد؟هعی ما میگفتیم حواست باشه برق نگیردت و حواست باشه یهو

مشت از تو کادو نیاد بیرون بزنه تو صورتتتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید.واااای که چه حالی میدادکادوش رو عکس

گرفتیم ازش قبل از این که بهش بدیم ایناهاش:





بعدش که با هزار ترس و لرز از اینکه یه وخت چیزی تو این جعبع نباشه که بترکه بیاد بیرون
بازش کرد و خوشال شد اینجوری:(میخواستم از کادوشم عکس بگیرم ولی چون شب بود
نشد بگیرم جالب در نمی اومد بعدا میگیرم میزارم)بعدش من و حسین رفتیم و کادویِ اصلی رو
براش اوردیم و یواشکی از پشت سر تقدیمش کردیم؛یه عصای رینگ اسپرت و مجهز به سیستم
پروازتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدعصا رو که دید خیلی خوشال تر شد!فک کنم این بهترین هدیه بود که گرفته بود...هرهر
خلاصه از ساعت 8 شب تا 12 و نیم نشسته بودیم و میخندیدیم البته یخورده هوا سرد بود
به خاطر همین نتونستیم از خودمون حرکات موزون نشون بدیم.همین دیگه برگشتیم خونه
و دیشبم اینجوری داشت تموم میشد که تو راه برگشت گفتیم بریم بالا سره جنازه گربه هه
یه عکس یادگاری با مرحوم بگیریم که دیدیم اصلا نیسبه جونِ خودم مرده بودا
فک کنم با این سرعت و فشاری که ما با ماشین روش رد شدیم فقط قُلِنجِش شکست
(اووووووه اووووووه چقد فک زدم)


نظرات 37 + ارسال نظر
Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:20 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اووووووووووووووووووول

افرین

هرهر

شیرین ببین چه سرعت عملی داره ژینوس

یاد بگیر

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:20 http://kooleh-poshti.blogsky.com

آخـــــــــــــــــــــــیش... خیالم راحت شد... چن وخت بود اول نشده بودم!

منم چند روزه جایی اول نشدم

عقده ای شدم

خواستی اپ کنی بگو اول بشم

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:20 http://kooleh-poshti.blogsky.com

فقط دلم میخواد اول نشده باشم

چرا خیالت راحت اول شدی

بله بله الان تو اتاق فرمان به من گفتن که شما واقعا اول شدید

تبریک میگم

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:24 http://kooleh-poshti.blogsky.com

آقا عاشق اون گربه هه شدم

فک کنم اونم عاشق تو بود

که از عشق تو خودش پرت کرد ژیر ماشین

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:24 http://kooleh-poshti.blogsky.com

ا محمد جواد همون کاستون؟؟

نه همون پیکاسوعه

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:25 http://kooleh-poshti.blogsky.com

پ نه پ

شانس اوردی خودت گفتی وگرنه....

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:25 http://kooleh-poshti.blogsky.com

حالا کادو شکیه چی بود؟

یه قبر کوروش سنگی بودو با یه دونه دروازه ملل بزرگ

خیلی خوشگل بودن

البته محمد جواد خیلی چیزای تزئینی دوس داره بخاطر همین اینا رو براش گرفتیم

بعدا عکسشو میزارم

شیرین 13 مهر 1391 ساعت 13:26

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخخرررررررررررررررررر
آخر...آخر...آخر


چیه؟......چرا اینجوری نگام میکنی؟..
آخر. شدنم سعادت می خواد نه؟
....

بله بله سعادت میخواد که تو نداری و پرسپولیس همش نائلش میشه

حال کردی قرق استقلالیم گل کرد

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 13:26 http://kooleh-poshti.blogsky.com

منو از عمق وجود خوشحال کردی! یاد گرفتی بنویسی "تولد" ننوشتی"تولده"



که البته فک کنم حواست نبود

بجونه خودم میخواستم"ه" بزارم نمیدونم چی شد نزاشتم

دارم ادم میشما

شیرین 13 مهر 1391 ساعت 13:32

تولدش مبارک

هزارسال قبل از اسکی موها؟؟؟؟

موزه ی پاریس؟؟؟؟؟؟
چندسالگی؟؟؟؟؟؟

قاتل
جانی
امیر اجل

مگه چه قد سرعتت زیاد بود؟

کارت شناسایی...گواهی رانندگی....شناسنامه...سویچ...تحویل بده تشریفتو ببر ...ماشینتم میره طبقه آخر پارکینگ...به مدت مدید


آره...راست میگی خیلی فک زدی

تولده شما هم پیشا پیش مبارک

البته به فسیلیه شما که نمیرسه

ممنونم القاب برازنده ای بود

سرعتی نداشتم گربه هه با سرعت اومد

گربه رو باید جریمه کنی

اقا اصلا دیه گربه رو میدم

بردار ببر ماشینو

نخواستم

حالا من یه چیزی گفتم تو دیگه نمیخواد بگی

شیرین 13 مهر 1391 ساعت 13:33

دیدی دوباره اول شدم؟



نه خیر اول نشدی

site01 13 مهر 1391 ساعت 18:44 http://www.site01.10r.ir

89230360585آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

سلام به به چطوری تو؟؟

از این ورا؟؟

ببین باز دیر اومدی اول نشدی

این بار زود تر بیا که اول شی باشه؟؟

شبنم 13 مهر 1391 ساعت 19:25 http://seven-stones.blogsky.com


تولدش مبارک

خسته نباشی

الی 13 مهر 1391 ساعت 19:59

بوسش کردی؟

اره اونم چه بوسییییییییییییییییییییییی

الی 13 مهر 1391 ساعت 20:08

وای شب ساعت ۱۲ تو پارک بوسش کردی؟خاک عالم
بد اموزی داره برادر نگو

اره وَوووووو چه حالی داد

نه حال نداد

اَه اَه

بزار سانسورش کنم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق

elahe 13 مهر 1391 ساعت 20:51 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

tavalodesh mobarak!!

تولدش مبارک

حالا این وسط

باااااااااااااااااااباااااااااااااااااا



این که سن ـه عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی ... عمه خانوم رو داره !

عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی عمه ی ... عمه خانوم که یک صدم عمر این رو ندارن

الی 13 مهر 1391 ساعت 21:54

خلیج فارستون کشته منو

خدا رحمتت کنه

برای شادی روح تازه کشته شده برف شادی

از این شکلکــــــــه خیلی بدم میااااااد :

http://pichak.net/blogcod/zibasazi/05/image/www.pichak.net-356.gif



ابجی جون فقط به خاطر تو عوضش میکنم

تا دیگه بدت نیاد

عوض شد

ای بابااااااااااااااا من هی تبریک می گم
هــــــــی نمیــــــــاد

نمیدونم ، شایدم اومده باااااااشه !

چــــــه اشکالـــــــی داره ؟
دوباره تبریکــــــ میگم !

تولدش مبارک
انشاالله 100 ساله شه
نه
120ساله شه
نه
120سال کمه
همیشـــــــه زنده بااااااااشه !

البته ایشون که ماموتـــــــــی هستن برای خودشان .

بگو طوری نیس که

ایشالله رو ولش کن این حالا حالا ها زندس

پسرخاله ی خودمه دیگه

حرف نداره یه دونس

چـــــــــــــــه خووووووش خـــــــــطه






یاد بگیر امــــــــــــیر داداش .

من خودم نوشتم ابجی

ⓖⓞⓛⒾツ 14 مهر 1391 ساعت 14:55

هر بار که میام اینجا
بیشتر پی به این موضوع که خیلی دانشمدی میبرم

یعنی چی ؟؟

منظورت چیه خواهر؟؟

این دست خـــــــــط شماست داداش ؟




بابا عالیـــــــــــه !



مـــــن هم دست خطم خوبـــــــه ولی با ذربین دیده میـــــشه !

آیه ابجی دسمه خطمه خودمه

همه جزوه ی منه بدبخت رو میگیرفتن و میگیرن

یه بار رفتم انتشارات دانشگامون پرینت بگیرم

دیدم برگه های من اونجاس و امادس برای تکثیر

عه ریز مینویسی؟؟

آررررررررره خیلی ریز می نویسم !

ولـــــــی دست خطت خیلی قشنگه !

حق دارن که جزوه هاتو بگیرن !
من تا حالا کسی ازم جزوه نگرفته ! اگه هم بگیره باید بعدش بره چشم پزشکـــــــی !
ولی خیلی تمیز می نویسم !

خوبه که قشنگه...

بعده ها یه پست میزارم که هر کسی با دست خطش یه چیزی بنویسه برام

برفسته منم بزارم تو پست ،خودتو اماده کن

ممنون نظره لطفته ابجی گل

من که یه بار بیشتر جزوه نمینویسم بچه های دانشگاه اکثرا یه بار مینویسن
یه بارم پاک نویس میکنن

دریا 14 مهر 1391 ساعت 15:52 http://azjensebaran.blogsky.com

امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه
تولدشون رو تبریک میگم.
با آرزوی موفقیتهای پی در پی

بعله خوش گذشت

ممنون

مرسی

بهار 14 مهر 1391 ساعت 16:38 http://bahar91.blogsky.com

تولدش مبارک
کادوش به نظر خیلی خوشگل میاد(جواب ژینوس)
کلا چیزای تزئینی قشنگن چه برسه مقبره کوروش باشه

اره خیلی خوشگل بود

من که خودم خیلی دوس داشتم

محمد جواد که فک کنم خیلی خوشش اومد

.....خیـــــــــــتلی قشنگ بود

هوس شیراز زد به سرم

نگار 15 مهر 1391 ساعت 00:00

اول اینکه بگم تنهاجایی ک راحت باگوشی پست میذارم فیس بوکه واسه همین همش تو فیسم...
دوم تولدش مبارک اصلا هرچی آدم باشخصیته متولدمهره...
ایول ب شما ک دوستاشین من دوستام ازاینکارا واسه تولدم نکردن فقط کادو دادن نه هیجانی هیچی...
همین دیگه فعلا بای بای

نگاری ادرس فیست رو بده

بلکه اونجا ازت بهره مند شیم

بده دیگه

ابجی بده ادرستو

میگم بده

بدددددده دیــــــــــــــــــگه

اصلا نفهمیدم تولد مهر ماه بود

چرا بهم نگفتی تولد کی بود

همین جا واست میترکوندم

تولدت مبااااارک


سلااااااااام بابایی

اومدم تفلده اون یکی عمو رو تبریک بگم که دیر رسیدم

اما بازم در هرصورت به عمو بگو تفلدش مباااااااااااارک

سلاااااااااااااام دخترم

باشه حتما اگه یادم نره بهش میگم

مینو 16 مهر 1391 ساعت 11:18 http://suncity2000.blogsky.com

خسته نباشی امیر حسین
فکر کنم خیلی خوش گذشته نه؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامت باشی خواهر

اره خیلی خندیدیم

ⓖⓞⓛⒾツ 16 مهر 1391 ساعت 14:42

ینی اینکه به قرعان خیلی موخامت ....آخه پرفسوری:دی

خواهش میکنم

من منتعلق به همم

لطفا یکی یکی

اقا حل نده

yeganeh 17 مهر 1391 ساعت 17:41

ههههههه
تولدش مبارک

تولده شما هم مبارک


بابایی این کیه رو کاغذ کشیدی ؟!!

منو حسین و ابیرام و مهدیاره که تو یه شکل خلاصه شدیم

Ghasedak 17 مهر 1391 ساعت 18:33


آها معلومه بهتون میاد

جدی؟؟

خوشگلیم پس!!

Ghasedak 17 مهر 1391 ساعت 18:56


آره خیلی خوشگلید بپا چشتون نزنن

به خودت بخن

shiva 18 مهر 1391 ساعت 13:38

نظر من کجاس هاااااااااااااااااااااااااننننن(ماشین سواری بود انگار)

نظراتت؟؟

کجا قرار باشه؟؟

نمیییییییییییدونم

میان راه دوری نرفتن

ZiZoOo 18 مهر 1391 ساعت 15:14 http://shaloot.blogsky.com

جای من خالی . مطمئنم خیلی بهتون خوش گذشته .
تولدش مبارک .



کادو رو ول کن من عاشق اون کاغذ کادو شدم . دلم خواستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتشششش....



چه پسر خوش خطی متنشو نوشته !!!

تو که نیومدی!!

اشکال نداره دفعه ی بعدی میای

اهاااااان این یارو مغازه ایه هم میگف چقد خوبه شما این همه ایرانی هستید

خودمم خیلی کاغذ کادو رو دوس داشتم

اوووووهووووووم

من نوشتم دیگه ابجی

Zhinoos.Blue 27 مهر 1391 ساعت 19:19 http://kooleh-poshti.blogsky.com

به یه نکته ای دست یافتم

تو این عکسه اون جایی که نوشتی مکان نگه داری: موزه ی پاریس

سوتی داده بودی، اول نوشته بودی: موزِِی پاریس

خخخخخخخخ

راستشو بگو... کی بهت گفت درستش کردی؟

وااااااای تو دیگه کی هستی

من خودم سوتی دادم

اینجا که سوتی میدم هیچ همه جا سوتی میدم

سوتی های من جا و مکان نداره

به جونه خودم این یکی رو خودم درستش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد