بدو بدو داغ داغ

بازی داریم هر کی پایس وایسه میخوایم اسم فامیل بزنیم

زمان برگزاری:ساعت 8 شروع میشه

مکان برگزاری:سنتیگو برنابعو

....ادرس رو بالاخره الی داد....لینک عوض شد دوباره بیاید تو فقط سریع

دوباره کلیک کنید....من خودمم بلد نیستم همش تقصیر الیِ


فعلا بازی رو یاد گرفتیم و چهار نفری بازی کردیم من خودمم بلد نبودم اصلا

نمیدونستم چه جوریه.اما حالا دیگه فهمیدم چه جوریه اگه از بازی اسم فامیل خوشتون اومد بگید

تا اون هفته هم بازی کنیم

نظرات 38 + ارسال نظر
شبنم 13 مهر 1391 ساعت 20:31


هستم

خب شبنم که هست

elahe 13 مهر 1391 ساعت 20:37 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

چی؟کجا؟
این که گفتی حالایعنی چی؟!

میخوایم یه بازی اتلاین بکنیم

بازی اسم فامیله

باید سه چهار تایی به بالا بریم تو بازی تنهایی نمیشه

اسم فامیله دیگه بازی که کردی

قراره همه باشن

به الهامم بگو بیاد

بهش اس بده بیاد

البته من خودمم از بازیش زیاد نمیدونم این چیزا رو هم الی به من گفته

شبنم 13 مهر 1391 ساعت 20:43


عه انگاری اول شدم

اسم بازی که میاد سرعتم میره بالا

معلومه مثل من عاشق بازیی هستیا

بیکار نباش برو مغازه بغل دو تا چیپس و پفک بگیر بیار

قبل از بازی بخوریم

elahe 13 مهر 1391 ساعت 20:47 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

ok

بدو بیا لینکش رو گذاشتما

هاااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟

آآآآره منم هستم....

بجون خودم الان که نگا کردم ساعتو ... ۱۹:۴۵ دقه ست ...

پ چه جوریاس که ساعت پستت ۲۰:۲۰ دقه ست؟؟؟؟

حالا از چی بزنیم؟؟؟؟؟

از ؛ ظ ؛ خوبـــــــــه؟؟؟؟

اخ جووووووون مریمم اومد

هووووورررررررراااااا

مریم باش که میخوایم بازی کنیم

ولش کن اونو

بلاگ اسکای هنوز مشکل داره با این ساعت جدید و قدیم

لینکش رو گذاشتم بدو بیا تو

الی 13 مهر 1391 ساعت 21:02

خدا کنه بچه ها وبلاگت رو بینن

دیدن

شیرین 13 مهر 1391 ساعت 21:02

من دیر رسیدم....گفت برای شما مقدور نمی باشد
همه اش تقصیر این ساعتمه

حالا دوبارهبیا تو وبلاگم بزن بیا تو

بدوووووووووووووووو

10 دقیقه بیشتر وخت نداره ها



انقده بدم میاد یکی لحظه حساس بهم گیر بده که پاشو کار دارم با نت...

اه اه...

برم حالا بعد شاید بتونم بیام.... اه...

ببخچید

عه کجاااااااااااااا


نروووووو بازی شروع شده

نروووو

الی 13 مهر 1391 ساعت 21:09

فکر کنم منم شارزم داره تموم میشه
خودت برو تو وبلاگم
تو پیوندهای روزانم اسم فامیل رو بزن
برو تو بازی ثبت نام کن ادرس رو بده بچه ها

باشه

دیشب همه رو بازی کردیم

نیومدی که

بدویین دیگه...

من الان هستم اما این یارو هه رو زدم میگه واستا تا بقیه بیان...

کـــــــــوشین پ؟؟؟؟؟







]vh kld j,kl ,hvn al ?

چرا نمی تونم وارد شـــــــم ؟
من و الهه نمی تونیم وارد شیم !
میگه دیر اقدام کردید .

بازی که تموم شد

بعدا توضیحش رو میدم

تو یه پست دیگه میگم

lk fhcd ld o,hl !
اییییییییی خداااااااااااااا
من بازی می خوااااااااام .
نمیشه زمانش رو تغییر داد ؟

بعدا بازی رو توضیح میدم چه جوریه

خودمم تازه فهمیدم باید چیکار کنیم

زمانش رو هم هر چی شما بفرمائید

امیر قهرم من با همتون

جدی میگم...



اومدم... فک کنم از همتون هم زودتر اومدم ...

اما تا آی دی و اسممو زدم ... یاروهه گف صبر کن تا دوستاتم بیاد... یه رب واستادم اما هیش خبر نشد...

گفتم شاید ترکیده سایتشون...

اومدم بیرون یه بار دیگه وارد شدم..

اما این بار

گف نمیشه بیای تو....

با همتون قهرم که سر کارم گذاشتین....

عه اخه چرا؟؟

ببخششون مریم

این بازی رو خودمونم تازه یاد گرفتم

اینجوریه

مثلا وختی من میزنم و ثبت نام میکنم تو بازی

یه لینک بازی به من میده که اونو به شماها میدم خودمم تو همون لینکم

شما ها که وارد لینک شدید بعد از ثبت نام باید منتظر من باشی تا تائید کنم بریم تو بازی.من تو لیست خودم اسم اونایی که اومدن تو بازی رو میبینم وختی تعداد به حد نصاب رسید مثلا چهار تا شدیم من شروع بازی میزنم و شما بعد از من شروع بازی رو میزنید
اگه تو یاهو مسنجر همه آن باشیم راحت میتونم بهمتون خبر بدم کی وارد بازی بشید و شروع بازی رو بزنید اونجایی که تو گفتی وارد نمیشد
بخاطر این بود که وخته ثبت نام برای بازی محمدود 10 دقیقه وخت داریم همه وارد بشیم و ثبت نام کنیم تا من شروع بازی رو بزنم و همه بریم تو بازی ...دیشب فک کنم سه بار بازی کردیم

دیدی سر کار نبودی؟؟؟

الی 13 مهر 1391 ساعت 21:42

بازی حقیقت رو برو ببینیم چه جوره

رفتیم دیشب

نیومدی که

الی 13 مهر 1391 ساعت 21:51

منم ادرس میخوام خوب

دادم

Zhinoos.Blue 13 مهر 1391 ساعت 23:58 http://kooleh-poshti.blogsky.com

چقد بهت گفتم بیا

دیر اومدی همه چیپسا رو خوردن

مـــــــا که اسم و فامیل بازی نکردیم امیــــــر .

جرئت حقیقت بازی کردیم .

ولــــــــــی خوب بود
البته اگه هم بازیات واقعاً پایـــــــه باشن .



واسه هفته دیگـــــــه ،
انشالله اگه زنده بودم ،
منم پایـــــــــم .

بازی میکنیم ابجی
عمر باقیست
بازی هم باقیست
یه وختی معین میکنم
پنج شنبه هفته ی دیگه همه اسم فامیل بازیکنیم
همه پاین ابجی
شما که باشی همه هستن

دریا 14 مهر 1391 ساعت 15:59

چند سال پیشا بازی میکردیم اما نه تو نت.رو کاغذ...
خیلی دوس داشتم این بازی رو.
خوش بگذره بهتون
من زیاد تایم ندارم.
خوش باشید.بازیه خیلی جالبیه...

ممنون مرسی

شیرین که با حرف دوم بازی میکرده ما تو حرف اولشم موندیم

سارا 14 مهر 1391 ساعت 16:12 http://erma.blogfa.com

خوبی ؟

سعی میکنم مطالبمو طوری رنگ بندی کنم که معلوم باشه

بعد امیر حسین این علی خیلی دیونست دیروز اردو بودیم عرفان گفت از حرکاتش علومه خیلی دیونست معلومه آدم چلیه

آخه بر میگرده به من آمار میده میره با یکی دیگه دوس میشه



دیروز تو اردو یه سنگی بزرگی از بالی کوه پرت کرد تو آب نزدیک بود سنگه بخوره تو سره گواهی


دقیقا داداشم دیروز اینجوری بود

سلام به به سارا خانوم

اره خوب بود فقط همون اولیه رو نمیشد خوند بقیشون رنگبندی خوبی داشت میشد راحت خوندشون

وااااا عجب ادمایی پیدا میشن
چیشششششششش

هرهر....تو دوس داشتی بخوره تو سرش یا نه؟

شبنم 14 مهر 1391 ساعت 17:14 http://seven-stones.blogsky.com


من 3 دوره بازی کردم

با کی ؟؟؟

با خودت؟؟

elahe 14 مهر 1391 ساعت 17:54 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

چطوری؟؟

قیافه نگیر واسه من

الی 14 مهر 1391 ساعت 20:19

هه بازی حقیقت چه جور بود؟

خوب بود

فقط حوصله ی ادم سر میرف

بعضیاااااا دروغ گفتن به جای حقیقت

شبنم 14 مهر 1391 ساعت 20:44 http://seven-stones.blogsky.com


با شما دیگه

اسم از ط نوشته بودی طهماسب

اونو که یهووو قطع شد واسه من

تو یا هو مسنجر آن باش موقع بازی


من دیر رسیدم که

آبجی شبنم بازی کرد نذاشت من بازی کنم

موقع بازی یه لحظه آن شدی بعد رفتی!!

ابجی شبنمتم که تو یاهو مسنجر نمی اومد من بهش بگم چیکار کنیم

قیافه الا رو نگا
عینک زده .
چه بهت میاد الا !
‏.
‏.
حال داداچم چطوله؟
خودم و الا با هم یه پست گذاشتیم.
بدو بدو بدو زود تند سریع بیا اول شو .
بدو

زبونه خودتم که پیداس ....هرهر(از گذاشتن اسمایل اقا معذوریم)
.
.
.
ملسی ابجی گلم
خوبم شما که میپرسی بهترم میشه

اوووووومده بودم

اینجا.

هوووووم؟؟


بابایی خودت میای نظر میدی خب نظرات خودتم تایید کن دیگه

الی 15 مهر 1391 ساعت 09:48

اره مهدیار به منم خیلی میگفت چرا عوض نمیکنی
حالا نیست که ببینه عوض شده

اوهووووووم

نویسنده ی این وبلاگ که هست

اونم خیلی گرفتاره بنده خدا

elahe 15 مهر 1391 ساعت 10:54 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

خوبم شماچطوری!؟
ازاوون اسمایلیه خوشم میاد باحاله!
گفتم بیامو با نظر ام وبلاگتو نورانی کنم!!!!

خوبی؟!!

واقعا خوبی؟؟

گمون نکنم!!

اخرین باری که دیدمت کلیو متری مریخ بودی

فک نکنم خوب باشی

کدوم اسمایلیه؟

میگم چقد اینجا نورانی شد پس کاره تو بود!!؟

دستت درد نکنه

حالا که داری نورانی میکنی یه ریسه لامپم اونور ببند

shiva 15 مهر 1391 ساعت 15:08 http://shekarnamaki.blogfa.com

اپم بدو اول شو

عه اپی؟؟

چه جالب!!

منم امیرم

خوشبختم

نایس تو میت یو

رز 15 مهر 1391 ساعت 15:36 http://www.leilytanha.blogfa.com

هستم ولی خستم
گر نروم میرم...

خوشمزه؟؟

این هفته اگه بودی بیا

ⓖⓞⓛⒾツ 16 مهر 1391 ساعت 15:06

:|

:)

=))

:))

shiva 17 مهر 1391 ساعت 14:27 http://shekarnamaki.blogfa.com

بازم اول نشدیچقدر میکیفه اول نشی

من بالاخره اول میشم

حالا میبینی


من پشت سیستم نبودم

خب چرا سیستمو میدی دست بچه....هرهر

Ghasedak 17 مهر 1391 ساعت 18:32


هر هر ؟!!

بچه ؟ منظورت آبجی شبنمِ ؟؟؟

راستی امروز روز جهانی کودک بود یادت رفت بهم تبریک بگی

پ ن پ قِر قِر

اره همون کوچولو هه

بزرگ شده؟؟

اخـــــــــــــــــی

عه راست میگی

نمیدونستم

الان بهت میگم

Ghasedak 17 مهر 1391 ساعت 18:55


الآن اون جمله آخر که نوشتی ینی تبریک گفتی ؟!!

نه تبریک نگفتم

ولی خیلی دوس داشتم بگم

shiva 17 مهر 1391 ساعت 20:28

شرط بندی سر اول شدن

باشه شرررررررررررررررررررررررررط

مینو 24 مهر 1391 ساعت 16:48 http://suncity2000.blogsky.com

باشه ولی از حالا بگم من برنده میشم!!!

میبینمو تعریف میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد