تمرین پارکور

ادامه مطلب واسه همس چه اونایی که میبنن چه اونایی که نمیبنن عکسارو

ما ها اینجوری راه میریم



نمای دور از برو بوچ در حال تمرین



چی بگم والا؟!!



(*)این خودمم موقع گرفتن عکس مهدیار داش عکس میگرف بهم گف حتما میخوای بنویسی

امیر در حال تفکر در خلقت و اینا اره؟؟

من بهش گفتم نه میخوام زیرش بنویسم مهدیار در حال عکس برداری از امیر که داره تفکر...



(#)این مهدیاره که رفته تو هوا...خدایی خیلی رفته بالا

اسمه حرکت ساید اسلیپِ



اینم که دیگه توضیح نمیخواد...بگم بدون شرح؟؟


نظرات 35 + ارسال نظر
Zhinoos.Blue 16 مهر 1391 ساعت 16:32 http://kooleh-poshti.blogsky.com

یعنی داغ تر از این هم میتوانست باشد؟؟؟

تو دیگه کی هستی بابا

دسته منو از پشت بستی.....ببخشید شیطون؟؟


نخیر بابایی شما در حال تفکر در خلقت نیستی من میدونم داری به چی فک میکنی !

wow عمو مهدیار چه پروازی کرده تازه اون بالا ریلکس کرده

دارم به چی فک میکنم؟؟؟

دارم به دلار فک میکنم؟؟

دارم به مرغ فک میکنم؟؟

دارم به سکه فک میکنم؟؟

دارم به اجناس برقی فک میکنم؟؟

دارم به خورد و خوراک فک میکنم؟؟

دارم به چی فک میکنم بابایی؟؟!!

خیلی ریلکس تو هوا خوابیده

سارا 16 مهر 1391 ساعت 19:13 http://erma.blogfa.com

چرا نمیشه اول بشم

اونو بیخیال این عسا خیلی قشنگناااااا

بابا سعادت میخواد اول شدن

اینایی که میبینی اول میشن

چند ساله مشغوله دعا و نیایشن

شوخی نیس که

سلام .
الآن بدجور خوابم میاد !
بعداً میام کلـــــــــــی نظرمو میگم !


فقط اینو بگم که عکاسی داداشم حرف ندارِ آ !

مرغیا!!

کی ساعت 7 و 8 شب میگیره میخوابه

هاااا؟؟

من عکس نگرفتم...هرهر

بیشترشو مهدی گرفته من فقط اونی که مهدیار تو هواس رو گرفتم

شبنم 16 مهر 1391 ساعت 20:41 http://seven-stones.blogsky.com


.
.
.
.
چیه تا حالا چند تا موجود بیابونی از نزدیک ندیدی؟؟

غزل 17 مهر 1391 ساعت 10:52 http://taranomorg.blogfa.com

عکسای جالبی بود
خیلی بهتون خوش میگذره ها
خوش به حالتون
منم میخوام بیام

ممنون

ملسی

مچکرم

اونقدرام خوش به حالمون نیس

باید با منشیمون هماهنگ کنی

سارا 17 مهر 1391 ساعت 13:53 http://erma.blogfa.com

امیر حسین علی عبدالله پور گفته ما تو پیست ۱۲ تا علی داریم ولی من همرو با فامیل صدا میزنم جز علی عبدالله پور

مثلا علی گواهی داریم من میگم گواهی . علی راهطی کن داریم من بش میگم راطی کن . علی پرندی داریم من بش میگم پرندی . علی موسیوند داریم من بش میگم موس موس و غیره ...





چه خبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره

تولیدی علیه؟؟

yeganeh 17 مهر 1391 ساعت 17:42

اره واقعا مهدیار خیلی پریده

کلا تو جامپا خیلی قوی این بشر


نخیر بابایی از این خبرا نیست به یه چیز دیگه فک میکنی


راستی جایزتو دیدی ؟

ن بابایی به هیچی فک نمیکنم

اره بابایی دیدم دستت درد نکنه

همون قبلنا دیده بودم

از اون ادامسا رو میخوام

اون ادامس خرسیا منو یاده قم میندازه

Ghasedak 17 مهر 1391 ساعت 18:31


آره گفتی منم باور کردم

آها خوبه نوش جان

من خودمم از اون آدامسا خیلی دوس دارم...

به کی فک کنم اخه؟؟

اصلا داشتم به خدا فک میکردم

موخواااااااااام

از اون ادامسا موخوامممم

Ghasedak 17 مهر 1391 ساعت 18:54


آره دقیقا بابایی آفرین خیلی باهوشی

منم میخوااااااااام شما باید برای من آدامس بخری تازه باید امروز واسم کادو میگرفتی

میدونستم(الان دارم خودمو میگیرم)

چی ادامس؟؟

من هر روز تو دانشگاه میجوئم

حرف ابجیمو خیلی قبول دارم تو وبلاگت گفته

همچین حرف دله منو زده در مورد ادامس

جــــــــــــــــــــــــــــــغـــــــــــــــــــد













کی من؟؟؟

ممنون

ممنون







(خواستم بگم خیلی اعتماد به نفس دارم)

بــــــــــا همونی بودم که از مهدیار تــــــــو هوا گرفتـــــی !

آخـــــــــه کی می تونه از خودش اونم از پشت در حال فکر کردن به ... ( منظورم از این ... همون غروب آفتاب بودا ) عکس بگیره آخـــــــــه ؟؟؟

درستـــــــــــه خوابــــــم ولـــــی نه تا این حــــــد !!

اهاااااااااااان.........ما اینیم دیگه به این میگن شکار لحظه ها

فکر کردن به؟؟؟؟

گفتم چی؟؟؟

اهاااااان غروب افتاب رو میگی خیالم راحت شد ابجی

گفتم نکنه ابجیه ما هم فک میکنه من ....

تو برو بخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

خاااااااااااااااااااا پیششششششششششششششش

elahe 17 مهر 1391 ساعت 21:33 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلان عکسا قشنگ بود ولی یچی بگم؟
بنظرم قبلیا جالبتر بودن
ولی اینام باحالن

سلام ممنون مرسی

ایولا الهه ی گل

همیشه انتقاد کن

خیلی دوس دارم عیب کارو بدونم

خیلی از این کارت خوشم اومد

حرفه دلو زدی

واسه " چی بگم والا ؟ "
چـــــــــــــی بگم والا ؟؟

من در مورد واسه"چی بگم والا"

که تو نظر دادی گفتی<چی بگم والا>

من چــــــــــــــــــــــــی بگم والا

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
مــــــــــــــــــــهــــــدیــــــــااااااااااااررررررررررررررررررررر
کجـــــــــــــــــــــــــــــا رفتـــــــــــــــــی پســـــــــــــــــر ؟
بیــــــــــــــــــــــا پاییـــــــــــــــــــــــن !
وااااااااااااااااای
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی این عکســــــــــــــــه باحال بــــــــــــود !

الآن چشام اینجــــــــــــــــوری شـــــــــده :
البتــــــــــــــه از پشت عینک :

اووووووووووووووووی

مهدیار جون کجاااااااااااااااااااااااااااا رفتی؟؟


بیا پایــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــن دیگه

چای بیارم برات اون بالا

ابجیم چرا دنیا رو از پشت شیشه میبینه؟؟

فک کنم موقع نشستن پشت سیستم عینک میزنی ها؟؟

این عکســـــــه در کنار غروب آفتابت رو دیدم یاد این رپ افتادم !

باورش سخته که بری تو از کنارمن یه روز
مگه نگفتی که تا آخرش به پای شب بسوز
به یاد من چه زودمیافتی و میگی بمون به پای عهدمون
ولی فراری ام همیشه از نگاه سرد تو
چرا سهم من از توئه فقط چشای بسته ؟
من و تو اسیر شبیم با یه سکوت سنگی
بدون ، بدون تو خوراکمه غــروب غــمــگــیــن

( خلـــــــــــــــاصه )

عکســـــــت مــَــهــــلــــــی قشنگه !

به به رپر هم که هستی ابجی

من تو چه خوانواده ی فرهنگی ای بزرگ شده بودم نمیدونستم

آآآه بیاااااا

باریک قشنگ بود

چقد پشت سره من حرف زده این شعره

عکس مهدی مار رو میگی؟؟

اره خیلی قشنگه



اگـــــــه تو هم الآن داشتی این آهنگ رو گوش میدادی اینجوری می شدی !

آخه این گروه بروبکس تا کی می خوان ایقد چرت و پرت بخونن !



یه قسمتی از این چرت و پرتــــآ !
اون منم بچه پولداری که دستش تو جیب خودشه با پیش میره جلو
آره منم همونی که کارت vip داره و راش میدن توی هر (جان؟)
بخدا منم بووووووووووووووووووووووق
آره منم که قیافم خیلی خاصه
ذهن و فکرمم با کلاسه
هیچ میدونی من معلم رقصم
اونم رقص دانس توی لاس وگاس بوووووووووووووووووق
هیچ میدونی از نظر تحصیلات
مدرکم دکتراست
توی اقتصاد
از واردات بگیر تا صادرات
فکر نکنی که حرفام باد هواست

استغفرالله ! مـــــــَـهلــــــــــی زشت بید !

اهااااااااااان

قشنگه که.....(خواستم فقط یه چیزی گفته باشم)

کارت وی ای پی داره و راش میدن توی هر کازینو

فک نکنی من این چرت و پرتا رو گوش میدما نه اصلا

....نه چیز دیگه دارم گوش میدم باور کن این نیس

....اره اون منم که ذهن و فکرمم با کلاسه

ای که گفتی یعنی چه؟؟ همین مــــــــــهلـــــــــــــی!!

آره پشت سیستم که میشینم عینک میزنم . اینجوری :


مـــــــــَــــــهلی یه کلمه ماهشهریه به معنی خیـــــلی !
فکــــــــر کردی گفتم : مهدی ؟

اووووووووه چه عینکی قشنگی؟؟؟

طبیه؟؟؟

مــــــــــــَهلی رو باید حتما کشید؟؟

اره فک کردم گفتی مهدی!!

نخند بهم خووووب نمیدونستم

الی 17 مهر 1391 ساعت 23:00

عکساتون خیلی باحالا اون عکس مهئیار هم معلومه خیلی زحمت کشیدی

نه زحمتی نداشت

من فقط یه کلید زدم ازش عکس گرف

زحمتی نداش

خیله خوب حالا چون خیلی اسرار میکنی

باشه من زحمت کشیدم

خستم نباشم

آرررررره باووووو
میدونم داداشم از این چرت و پرتا گوش نمیده .‎
شما فقط از این جور آهنگا گوش میدی :
هی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی وی
‏‎‎‏(نوای سنتی)
یه وقت فکر نکنی من از اون چرت و پرتآ(بروبکس) گوش میدمآ.نه.اصلا"!

اخ گفتی

هااااااااااااااااااااااااااااااااااهاااااه هاااا هااااااااااااااااااااااای(سنتی)

میدونم ابجیمم از اینا گوش نمیده

اصلا ابجی من دو سه روزه خوابه

ZiZoOo 18 مهر 1391 ساعت 15:08 http://shaloot.blogsky.com

دلم برای دوستام تنگ شده ...
چطورین ؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام



همه خوبن

خودت چطوری ابجی؟؟

هههاااااااااااااااااااااا؟؟؟!!!!!

میگماااااااااااااا رد پاهه قشنگ بود...

اونی که کتونی ها توشنن و روش نوشتین هم زیباست...

مهدیارم که کلا رویایی وارناک افتاده ...

فقط یه سوال: این عکس مهدیارو از توی فیلم شکار کردین یا تو هوا یه دفه عکس گرفتین؟؟

فک کنم از تو فیلمه آآآآره؟؟؟


عهههه قشنگ بود؟؟!!

اون دوتا اولیا کاره مهدیاره

چی بپرس

نه خودم ازش عکس گرفتم

تو فیلم نبوده

اشتباه فک کردی

سارا 18 مهر 1391 ساعت 20:28 http://erma.blogfa.com

تولیدی علی



ا سم نصفشون یادم نیست


تولیدی علی




اووووووه پس خدا بخیر کنه

حـــــــــــال داداشم چطوره ؟؟

دانشگاه هلاکت کرده ! آره ؟؟

من نه امروز کلاس داشتم نه فردا دارم!

ولــــــــی پنج شنبه خوب می خوان تلافی کنن !
با این برنامه ریختنشون !

سلام ابجی

دانشگاه؟؟

دانشگاه دیگه چیه؟؟

ایه خاصیه؟

اخه کی پنج شنبه ها کلاس داره که ابجی ما داره؟

الی که جمعه هم کلاس داره

من که تا سه شنبه میرم و خیلی هم از برنامه ریزیشون لذت میبرم
(خواستم به خودم اعتماد به نفس بدم)

یکش باز نشد
جالب بود

سلااااااااام

خوش اومدی

دیگه ساعت 3 و نیم که میای همین عواقبم داره

elahe 19 مهر 1391 ساعت 14:05 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلام برادر.
چطوری؟خوبی؟خوشی؟کیفت کوکه!؟
چه خبرا!؟

سلام خواهر محترمه

خوبم مرسی

اِ ی همچین بگی نگی خوشیم

یاد گرفتیا کاشونی حرف بزنی

افرین

خبره خاصی که نیس

اگه باشه چند روز دیگه معلوم میشه



بیا یه اعجوبه ی دیگه آپ کردم....

الان با کله میام تو وبت

بریـــــــــــــــــــــد کنار

Zhinoos.Blue 20 مهر 1391 ساعت 12:40 http://kooleh-poshti.blogsky.com

چه جای خوشگلی میرید تمرین میکنید...

خوشگله؟؟

فقط هر بار باید بعدش رفت دوش گرف

golshan 21 مهر 1391 ساعت 14:28 http://barobaxbahal4riazi

kheili khosham omad az ax ha akhe honari gerefte shodan man o farzane ham ke asheghe in karaeim taze akasimonam herfeie age khahesh koni miaym azaton ax migirim :D shokhi mikonam:P

اوووووه پس فرزانه خانوم علاوه بر منتصب کردن دوستان به القاب مختلف

هنر عکاسیه حرفه ای رو هم دارن....چه جالب

یه سخنــــــرانی توپ تو وب " آرشیو مقالات آخر الزمانی " ، " مجتبی مکث " هســــــــت ! فوق العاده ســـــت !
از اون سخنرانیآ نیست که آدم تا 5 دقیقه ی اول رو به زور گوش میده ! تازه اون 5 دقیقه هم همش چرت میزنه !
سخنرانیش معرکه ست ! در مورد همین فیلم توهین آمیز !
اینم لینکش :

http://max-articles.mihanblog.com/post/comment/new/60/fromtype/postone/fid/1350238390507b00b6f2439/atrty/1350238390/avrvy/0/key/25879e0c6b84897aeca5306668004ed4/#post_form

حتمــــــــاً دانلود کن و گوش کــــن ! مطمئنم خوشت میاد !

مکث ارتیکل؟؟

اخ جوووووون

حتما میدانلودمش

ما رفتیم دانلود کنیم

راستی ابجی اگه بازم از اینا رو گوش دادی یا دیدی که خیلی باحاله بهم بگو تا منم دانلود کنم

ممنون که بهم گفتی ملسی

یه سخنرانی توپ تو وب " آرشیو مقالات آخر الزمانی " ، " مجتبی مکث " هست ! فوق العاده ست !
از اون سخنرانیا نیست که آدم 5 دقیقه ی اول رو به زور گوش میده ! تازه اون 5 دقیقه هم همش چرت میزنه !
سخنرانیش معرکه ست ! در مورد فیلم توهین آمیز !
اینم لینکش :


http://max-articles.mihanblog.com/post/comment/new/60/fromtype/postone/fid/1350238390507b00b6f2439/atrty/1350238390/avrvy/0/key/25879e0c6b84897aeca5306668004ed4/#post_form

حتماً دانلود کن و گوش کــــــــن ! مطمئنم خوشت میاد !

به جونه خودم دانلود کردم باور کن دانلود کردم

به پیر به پیغمبر دانلود کردم

حتمـــــــــــاً داداش !!

دونده 5 اسفند 1391 ساعت 05:43

سلام برادر عزیز
خوبین؟
عکسها خیلی قشنگ بودن
مخصوصا کادربندی و طرز نگاه اونی که توش یه کفش بود و شما در حال تفکر رو خخیلی خوشم اومد
آفرین داشت
اگه یکم فقط کیفیت عکسها بالاتر بود که دیگه حرف نداشت!

کلیپ هم الان داره دانلود میشه
ممنونم

سلااااام ممنون خوبم مرسی همه خوبن

مررررررررسی

ممنون خیلی خوشالم.نظراتو خیلی دوس دارم.چون خیلی دقت داری روش

اره اینکه گفتی کیفیتش پایینه مووافقم

مممرررررررررررسی

ادرس بزار هم لینک شیم

soheil 10 اسفند 1391 ساعت 17:51

اول سلااااااااااااااااااام دوستووووووووون دارم . خعلی ام خوبوووووو باحاللللللللللللللللللل

سلاااااااااااام

ما هم شما رو دوس میداریم

چقد اشنا میمونی به نظرم؟؟من تو رو جایی ندیدم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد