بار دومیه


خب بعضی ها که بازی رو بلدید اونایی که بلد نیستن اینجوریست:
همه تو یاهو مسنجر ON باشن چون اینجوری به موقع میگم کِی بیاید تو بازی
این بازی اینجوریه که من تو یاهو مسنجر به شما یه ادرس میدم شما تو اون ادرس
که همون ادرس بازی اسم فامیلِ، ایمیل و اسم ـتون رو وارد میکنید
میرید تو یه صفحه که به شما میگه صبر کنید تا دوستاتونم بیان تو بازی
زیرشم نوشته "شروع بازی"من تو صفحه ی خودم اسم اونایی که ایمیل و اسمشون رو وارد
کردن و وارد بازی شدن میبینم هر وخت ببینم همه بچه ها اومدن من شروع بازی رو میزنم
اون موقع شما باید شروع بازی رو بزنید تا وارد اصلِ بازی بشید،من تو یاهو مسنجر بهتون میگم
کِی شروع بازی رو بزنید.این فرایند(حال کردی کلمه رو)کمتر از ده دقیقه باید انجام بشه
یعنی تو ده دقیقه همه باید بیان تو بازی اگه دیر کنید بازی براتون بسته میشه
پس سریع بیاید تو بازی
توو یاهو مسنجر ON باشـــــــــــــیدااااااا
نظرات 15 + ارسال نظر
site02 20 مهر 1391 ساعت 18:18 http://www.site02.sub.ir

8965230351آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.sub.ir

هووووم؟؟

اگه سقف درامد به 756 تومن رسید یه خبر بهم بده منم بیام تو این کار

شبنم 20 مهر 1391 ساعت 18:55 http://seven-stones.blogsky.com

اهاااااان

الان این یعنی فهش؟؟

شبنم 20 مهر 1391 ساعت 18:55 http://seven-stones.blogsky.com

اونوخت این یکی یعنی ببخشید دیگه تکرار نمیشه بخوام فهش بدم ...اره؟


بازی دیگه ای نیست بابایی ؟!

نمیدونم شاید باشه

ولی من که این پشت پیر میشم تا بخوام به همه بگن بیان تو بازی


بچه ها نیومدید.
ایقد خوش گذشت.
ایقد بازی کردیم.
اسم و فامیل بازی کردیم.
دیگه چی بازی کردیم؟
آهان
جرئت حقیقت بازی کردیم.
از من پرسیدند معدل پارسالت چند شد؟
خدا رو شکر اصلا" نتونستم وارد بازی شم.
میدونم الان همتون این شکلین =>
یا این شکلی=>
شایدم این شکلی=>
منم که طبق معمول این شکلی=>
ولی دوستان گذشته ها گذشته.باید به کمک هم فرداهامون رو بسازیم و به فکر آیندمون باشیم.موفق باشید دوستان.
من داداش امیرم میدونه که اصلا" اهل حرص درآوردن نیستم.مگه نه داداشی؟اینا رو محض اطلاع گفتم تا شما هم بدونید.
تاسلامی دیگربدرود دوستان.
(هیئت حرص درآوردگان میهن بلاگی هااااا هاااااا یوووو هاااا)

بهشون بگو

بهشون بگو دم به دقیقه نتت قطع میشد

اره تا به تو رسید قطع شدی هنگ شدی

از همون اول میدونستم تا بریم تو بازی حقیقت تو جا میمونی

دقیقا همون شکلی بودیم=

اره دوستان ابجیه ما اصلا اهل این حرفا نیس

دسته خودش نیس که ..... این نتش نمیزاره

من اگه نتت رو ببینم یه جای صاف روش نمیزارم بمونه

یادم باشه به مدیرت میهن بلاگ بگم از تو یه تشکر ویژه به عمل بیاره

اخه حیف نیس جوابه این همه تبلیغات رو نمیدن

elahe 23 مهر 1391 ساعت 11:52 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

salam chetori?
che roozi?
che saati?

سلام

چی میگی تو؟؟

داری یابو آب میدی

من که بهت گفتم کِی بود

تو یاهو مسنجر بهت گفتم

یادت نیس؟؟

پنج شنبه هفته پیش بود

elahe 23 مهر 1391 ساعت 18:12 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

aha rast migi yadam nabood!aslan khoone naboodam ke biiam!manam mikhastam biiam kho

منو باش فک کردم ده نفر میشیم

طوری نیس

جات خالی خوب بود

تــــــا چند روز دیگه وای فای ـم وصل میشـــــه !

دیگه نه اعصاب شما خط خطی میشه نه مـــــن !

بـــــــــــــــدو بیــــــــــــآ !

ســــــــــــوژه گذاشتم تـــــــــوپ !

جدی؟؟

واقعا راست میگی؟؟

اخ جون وای فای

اجی گوشتو بیار:میگم ابجی وای فای دیگه چیه؟

Zhinoos.Blue 24 مهر 1391 ساعت 17:00 http://kooleh-poshti.blogsky.com

بچــــــــــــــــــــه ها خبر خبر!

امیرُِ زدم سوسکش کردم تو اسم فامیل! خخخخخخ حال کنید!

کی گفته؟؟

من؟؟

برو بابا

اومدی دو نفری داری بازی میکنه تقلبه

قبول نیس دو نفری بازی کنی

بالا پنج نفر قبوله

Zhinoos.Blue 24 مهر 1391 ساعت 17:03 http://kooleh-poshti.blogsky.com

راستی اون موقع که تو مسنجر گفتی ژینوس؟؟؟ من گفتم: هومممم؟؟؟

مامانم پیشم بود، گیر داده: درست حرف بزن، هومم یعنی چی؟

پوکیده بودم از خنده از دست این مامانم

Zhinoos.Blue 26 مهر 1391 ساعت 18:34 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خخخخخخخ! بعضیا کامنت تایید نمیکنن!

کیا؟؟؟؟ بگو مانم بهش بخندیم

Zhinoos.Blue 28 مهر 1391 ساعت 08:42 http://kooleh-poshti.blogsky.com

میبینم که جواب کامنتمو یکی در میون میدن بعضیا

کیا؟؟؟

چه ادمایه خلاقی پیدا میشنا

به به

افرین بهش

اخر نگفتی کی این کارا رو میکنه ما از وجودش معنویت رو فیض ببریم

negar 28 مهر 1391 ساعت 21:09

yadete gofti tavalodam key hast!
tavalodam fardast...:-)

عه نگار؟؟؟

چرا زود تر نگفتی

یعنی متولد 29 مهر ماه 73 ای؟؟

اره؟؟

تولدت رو صمیمانه تبریک میگم از ته قلب

وای فای ( wi fi ) چیست ؟

وای فای چیست ؟

وااای مااامااانی وای فای چی بود ؟؟

آهــــــــــــا

یادم اومـــــــــد !

وای فای یه وسیله ست که به تلفن خونه وصل میشه و اینترنتت رو مث امواج رادیویی پـــخشششش شون میکنه !

یعنی چی ؟

یعنی اینکه دیگه لازم نیست از مودم های که با سیم وصل میشه استفاده کنی !

سرعت اینترنتت هم بستگی به فاصله ی کامپیوترت از وای فای داره !

موبایل هایی هم که نرم افزار متصل به وای فای روشون وصل باشه مث سونی اکسپریا هم می تونن از این طریق وارد وای فای شن !
موبایل ـآی دیگه رو نمیدونم ولی آجیم سونی ایکسپریا داره و راحت با گوشیش وارد از طریق وای فای وارد اینترنت میشه و فیسبوک و مسنجر و کلی برنامه ی توپ دیگه هم ساپورت میکنه !
هزینه ی اینترنت ماهیانه هم روی قبض تلفن خونه اضافه میشه !
یه چیز دیگه ،
ممکنه همسایه ها هم بتونن از وای فای ـت استفاده کنن ولی سرعتش واسه اونا پایینه ،
چون مث امواج رادیویی ـه دیگه !
اگر سوال دیگری باشد در خدمتیم !



چی میگه ابجیم

اِی روح خویسه ابجیم کجایی بیا اینا رو واسم ترجمه کن

تو که همش به ابجی من گیر میدادی؟؟اووووهوووووووی؟؟

اهاااااااااااااان فهمیدم همون وایرلس خودمونه

اوکی

چیزه خوبیه....شیرینیش فراموش نشه

نگار 30 مهر 1391 ساعت 23:32

دیگه نشد دیگه زودتر بگیم...
آره 29 سال 73
دیگه دارم پیر میشم!!!!:-|
مررررسی بابت تبریک...;-)

من که زود تر ازت پرسیده بودم

باید بهم میگفتی تفلد واست میگرفتم

من اینجا واسه همه تفلد میگیرم

اره خیلی داری پیر میشی

من بچه کوچیکتم

انقد دلم برا پستای باحالت تنگیده که نگوووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد