گفتار نیک کردار نیک پندار نیک


به خود می بالیم که کوروش ،زاده سرزمین ماست. او که منشور حقوق بشرش،

شهره جهانی دارد و حاکی از طرز تفکر ایرانیان در سالیان دور دارد.سالیانی که حاکمان 

با غلبه بر سرزمینهای دیگر ،مردمان آنجا را به بردگی می گرفتند،زنانشان را به کنیزی و از

ساختمان هایشان جز ویرانه برجای نمی گذاشتند.
بار دیگر در برابر شکوه و عظمتش ،اندیشه ها و کردارش سر تعظیم فرود می آوریم.به روان پاکش

درود می فرستیم.باشد که فرزندان خوبی برای او باشیم.
به عنوان یک ایرانی .. یک نواده کوروش فکر میکنم بهتره به جای اینکه فقط یادشو زنده نگه داریم

.

.

راهش و منشش رو سرمشق خودمون قرار بدیم !!

متاسفانه تو مملکت ما به خوبی از کوروش یاد نمیکنن.یادمون باشه اون بود

که صلح رو اغاز کرد.

متاسفانه کوروش را یه مردِ زرتشتی و اتیش پرست جلوه دادن

و فروهر نشونه ی کوروش را علامت زرتشتی میدونن و...چه طرز تفکرایی!

نظرات 51 + ارسال نظر
SINA 7 آبان 1391 ساعت 14:58 http://SINARO.BLOGFA.COM

SALAM WEB KHOBY DARY BE MAHAM SARY BEZAN

تبریک میگم دوست عزیز اول شدی
.
.
.
.
.
(اینم واسه بقیه دوستان بود)

Zhinoos.Blue 7 آبان 1391 ساعت 15:39 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اون پستی که پارسال واسه کوروش گذاشته بودی رو یادمه

هعــــــــی..! عمره ها! میبینی چقد زود میگذره؟!؟ انگار همین پارسال بود

اوهوووووم یادش بخیر

یه ساله گذشت ما هنوز اینجا تلپیم

یه سال گذشت وااااااای انگار همین نودی بود که رد شد

[ بدون نام ] 7 آبان 1391 ساعت 16:39

تولد کوروش بزرگ مبارک

واقعاااا حیف

تولدشه؟؟؟

یا بزرگداشتش؟؟

شما؟؟؟

هر چی شما بگید


اول ؟

دوم ؟

سوم ؟

میدونم هیچُم...

یکم تفکر واسه پست :

افرین درست گفتی دختری یَم هیچم شدی

اووووه خیلی داری متفکر میشی دیگه فک نکن

من دارم دود میبینم

امپرت اومد بالا

فک نکن دخترم

اصلا مگه تو درس نداری...عه!!

شبنم 7 آبان 1391 ساعت 17:23


سلام . خوبی بابای آبجیم ؟

بذار فکر کنم !!!! لابد الهام اول شده


شایدم الی


شایدم نسیم

نه حتما ژینوس

اصلا خودت بگو کی اول شده ؟ زود بگو

هرکسی اول شده من تو جایزش شریکم





گفتار نیک کردار نیک پندار نیک




نامش نیک ترین نام در تاریخ وفرهنگ ایران و جهان است!
نامش برایمان یاد آور سرافرازی 2500 ساله ی ایران است!
نامش موجب افسوس ما برای از دست دادن آن دوران است!
نامش در برگه ی بیست و نهم ماه اکتبر گاهشمار جهان است!
ولی شرمسارم که بگم نامش در گاهشمار میهنش ایران نیست!
هفتم آبان برابر با بیست و نهم اکتبر روز جهانی کورش بزرگ است!
روز ایرانی و جهانی کورش بزرگ بر شما پارسیان ارجمند فرخنده باد!

سلام ابجی دختری یَم ...خوبی؟

میگم میخوای فک نکن...چطوره؟؟

تو هم داری مثل ابجیت زیاد فک میکنیااا

کلهم خونواده ای از اون بالایی زیاد کار نکشید.....هرهر

سینا()اول شد ابجی دخترم

جایزش این بود که من بهش افتخار دادم نظرشو تائید کنم

پس تو هم شریکی



...مرسی

shiva 7 آبان 1391 ساعت 17:35 http://shekarnamak.blogsky.com

منم میخواستم ژست بزارم

خو بزار دیگه

اشکال نداره بزار

از کسی کمک بگیر اگه دستت به صفحه کلید و پاورِ کِیس ــت نمیرسه

شبنم 7 آبان 1391 ساعت 17:43


http://s2.picofile.com/file/7170046448/Hamed_Fard_Navid_Bagheri_Kooroshe_Saghir_128_kp_B2R.mp3.html








کوروش پاشو ببین کشور توی راهه مهیبیه/پاشو بنگر که ملت توی خوابه عمیقیه

بــبین به دنیا داریم میگیم که ما برتریم/درحالی که ماها همه یه مشت گدا پروریم

ببین یه جوون از ته دلش بت داره میگه/اینجا لواط و زنا جزئی از کرداره نیکه



کوروش ناموس فروشی رو دوره قیمته/کوروش ملت گفتار نیکش فحش و غیبته

کوروش تو رو تحقیر و ویران کردن/اسمت خط خورده از تقویمه ایران رسما

راستی مقبره ات با سیل و بلاها رفته/عکست فقط سر دره قلیون سراهان نصبه

کوروش ارامش خیلی وقته زندانی شده/نماد فروهر نماده شیطانی شده

کوروش داره برمیکرده عقب زمونه/کوروش راستی میدونستی خدا عرب زبونه؟

یعنی جهنم جای ماست که فارسی خوندیم/دنیا پیشرفت کرد ما دوره ی ....موندیم

کوروش خلیجتو خلیجه عرب نامیدن/ولی بازم عربو توی وطن راه میدن

همون عربهایی که هستن تشنه به خونمون/همونا که دخترا رو کردن زنده به گورشون

هستن همسایه ی ایرانه ما روی کاغذ/ولی دستشون با دست بیگانه ها تو یه کاسه اس

کجایی که ببینی دلا خونن/همه درگیره یه لقمه نونن

حتی جوونای ایران/دیگه هیچی از عشق نمیدونن

یه روز میاد که به جز یه نقشه/چیزی از ایران باقی نمونه

کسایی که رفتن و جون دادن/ به خدا واسه ی بهشت نبوده

انقدر درگیر شدیم که غیرت/دیگه واسمون معنا نداره

کوروش بیدار شو وقت خواب نیس/شدیم طفلی که مادر نداره

هرکی میاد به اسمه یه مادر/یه چیزی ازمون بر میداره

یه روز میاد که یه ایرانی/دیگه هیچ چیزی از خودش نداره

دلت گرفته کوروش میدونم تابع احساسی/مردم اشک ریختن سره قبر ناصر حجازی

ولی چه فایدع اسطوره ها در اغوش میرن/ و بعد از مدتی از یادها فراموش میشن

بغضی تو گلومه مثل یه دیوانه تو بندم/چرا تندیستو دادن دسته بیگانه تو لندن؟

چرا یادت کوروش از همه حیث دود شده؟/نوشتن عقده ها فقط تو فیس بوک شده

کوروش مرد و مردونگی از تو افکار رفته/صلاح کشتار جمعی شده اخباره هفته

جوونا جیباشون خالیه و از دم بیکارن/اونا فکر خالی کردن و بار زدنه سیگارن

کوروش جوونا از بی پولیشون جنون میگیرن/و یه عده ریش سفید نشستن جومونگ میبینن

از همون ریش سفیدایی که جیباشون شده/پوله ملت که تو حسابای سیباشون پره

ما هم هر روز از دیروزمون مرده تر هستیم/که یه ملته سیاه پوشه مرده پرستیم

کوروش هواپیماها به عشقه ملت میپرن/و مسافرا رو به بهشت و جنت میبرن

بعده این حادثه مردم رخته سیاه میپوشن/شرابه مرگو با یه بخته سیاه مینوشن

کوروش جای اینکه به امیده اینده بشینی/حامد حاضره بمیره ایرانو پاینده ببینی

کجایی که ببینی دلا خونن/همه درگیره یه لقمه نونن

حتی جوونای ایران/دیگه هیچی از عشق نمیدونن

یه روز میاد که به جز یه نقشه/چیزی از ایران باقی نمونه

کسایی که رفتن و جون دادن/ به خدا واسه ی بهشت نبوده

انقدر درگیر شدیم که غیرت/دیگه واسمون معنا نداره

کوروش بیدار شو وقت خواب نیس/شدیم طفلی که مادر نداره

هرکی میاد به اسمه یه مادر/یه چیزی ازمون بر میداره

یه روز میاد که یه ایرانی/دیگه هیچ چیزی از خودش نداره

قدیمی بود
.
.
.
.
.
.
.


ادم تو شیلنگ شنا کنه اینجوری ضایع نشه

yeganeh 7 آبان 1391 ساعت 18:06

من اصلن خودم کوروشم
نمیگفتم ریا نشه

تولدش مبارک

نه باااااابااااا

کوروش تویی؟؟

حتما شما خانومشی

یا حتما اسمتون رو تو تاریخ اشتباه درج نمودی یَن هاا؟؟

اسمت کوروشه نیست؟؟

تولدش بود؟؟

تولد تولد تولدش مبارک

بیا شمعا رو فوت کن تا .... تا چی؟؟

shiva 7 آبان 1391 ساعت 19:22 http://shekarnamak.blogsky.com

پست نه ژست

نزدیک بود خودم دوباره بهت گیر بدم

همچین میگم انگار خودم اخر سواد و بی غلطیم

بهار 7 آبان 1391 ساعت 19:36 http://bahar91.blogsky.com

کوروش توی دنیا همتا نداره فقط اون بوده که توی جنگاش خون و خونریزی نبوده
در مورد زرتشت هم چون همه در حال پرستش یه چیزی بودن فکر می کنن زرتشتیان آتش پرستند و آتشکده محل عبادتشونه در حالی که زرتشتیان آتش پرست نیستند و آتشکده محلی بوده فقط برای بردن آتش به خونه ها در هنگام سرما وگرنه محل عبادتشون نبوده

کلا باهات موافقم

ارزش نداره در مورد حقیقتایی که بعضی ها از اونا امتناع(داشتی؟؟؟)بله میفرمودم از اونا امتناع میکنن حرف زد

Zhinoos.Blue 7 آبان 1391 ساعت 19:40 http://kooleh-poshti.blogsky.com

به خود می بالیم که سایت street ،زاده سرزمین ماست. او که منشور حقوق بشرش،
شهره جهانی دارد و حاکی از طرز تفکر ایرانیان در سالیان دور دارد.سالیانی که حاکمان
با غلبه بر سرزمینهای دیگر ،مردمان آنجا را به بردگی می گرفتند،زنانشان را به کنیزی و از
ساختمان هایشان جز ویرانه برجای نمی گذاشتند.
بار دیگر در برابر شکوه و عظمتش ،اندیشه ها و کردارش سر تعظیم فرود می آوریم.به روان پاکش
درود می فرستیم.باشد که فرزندان خوبی برای او باشیم.



هرهرهرهر

هیــــــــــــــــــــس

اصلش همینه که دسته توعه

کوروش خودش رو چسبوند به ما

shiva 7 آبان 1391 ساعت 20:44 http://shekarnamak.blogsky.com

خودت چی

اره دیگه خودمم پر از غلطم

shiva 7 آبان 1391 ساعت 21:07 http://shekarnamak.blogsky.com

پست گذاشتم بدو اول شو

هر وخت یاد گرفتی ادرست رو درس بزاری من میام

سارا 7 آبان 1391 ساعت 21:54 http://erma.blogfa.com

سلام خوبی ؟

یه چیزیم شده خودم نمیدونم چم شده بعد نمیدونم میخوام چیکار کنم بعد مثه این آدمای بلا تکلیف شدم همش فکر میکنم معتاد شدم

ا گوشیامونو میخوان بدن

وااااای امیر حسین دیدی داستانی که گذاشتم چقدر قشنگ بود ؟؟؟؟؟؟؟





سلام خوبم ملسی

شما خوبی؟؟

از نوشتت گرفتم قاط زدی....مشخصه

معتاد.........الودگی صوتی......اکسیژن هدر کن.....

هرهر.....بالاخره داری به گوشیت میرسی

بخاطر سفارشات من به مدیر عزیزتون بودا وگرنه گوشی بی گوشی

خیلی قشنگ بود....قشنگ تصورش کردم


بابایی من کلا زیاد فک نمیکنم شما نگران نباش...


----------------------------------------------

بابایی اینم هست که میگن آدم تو آفتابه شیرموز بخوره ولی ضایع نشه


ولی به نظر من اینکه آهنگ قدیمی بوده ضایع شدن نداره در هر صورت قشنگه چه ربطی به قدیمی بودنش داره ؟!!

دخترم تو کار بزرگترا چرا میپری

خودم عاشق اون اهنگشم که درباره کوروش کبیر میخونه

کلهم اهنگای حامد فرد رو دارم

خیلی دوسش دارم

ابجیت کلا تو فاز ضد حال هست خواستم منم یخورده ضد حال بزنم

ببیین چه هوشی دارم من

تو وبه قبلیم ابجیت اولین نظری که گذاشته بود نوشته بود قدیمی بود

حالا پستش رو یادم نیس چی بود

اصلا هم کینه ای نیستماااااااا....خدا نکنه

فقط خواستم بشوخم

باشه دیگه نمیشوخم

رز 8 آبان 1391 ساعت 10:04

وای وای وای وای...

تو فکرشو نکن ..... پیر میشی می مونی تو خونه میترشیااااااا

رز 8 آبان 1391 ساعت 10:15

ها پروفایل رو مطالعه فرمودید...اری؟چقد باهوشم...

بلی پروفایلتون رو مطالعه نومودیم......تازه داری به یک صدم هوش سرشار من میرسی خیلی باقی داری هنوز

احــــــــــسنت

و چه طرز تفکرایی !

افریـــــــــــــــن

واقعا که!!

منم کوروش :
پسر بهشت در اوستا
سیروس در تورات
سایروس در انجیل
ذولقرنین در قرآن
نخستین شاه جهان
اولین دادگستر گیتی
پدر ایران زمین











اینو نگار واسم فرستاده بود ! قشنگه ! و افتخار انگیز !

واسه ما که نمیفرسته


خیلی قشنگ بود

دمش گررررررررررررررررررم

دمه ابجیه ما هم قیژژژژژژژژژژژژ

داداش امیـــــــــــــــــر


خیلـــــــــــــــــی قشنگ نوشته بودی !
کیف کرده ای یَم به خدا !

جااااااااااااااانم ابجی خانوم

مرسی.......از یه جا خوندم نوشتم

خودم که بلد نیستم بابا

خواهش می کُنییَم

غزل 8 آبان 1391 ساعت 14:10 http://taranomorg.blogfa.com

بخشی از وصیت نامه کوروش کبیر:

مرگ چیزی است شبیه به خواب . در مرگ است که روح انسان به ابدیت می پیوندد و چون از قید و علایق آزاد می گردد به آتیه تسلط پیدا می کند و همیشه ناظر اعمال ما خواهد بود پس اگر چنین بود که من اندیشیدم به آنچه که گفتم عمل کنید و بدانید که من همیشه ناظر شما خواهم بود ، اما اگر این چنین نبود آنگاه ازخدای بزرگ بترسید که در بقای او هیچ تردیدی نیست و پیوسته شاهد و ناظر اعمال ماست


یادش گرامی

ممنون غزل

خیلی دوش داشتم

کیف کردم

دمت گرم

بهار 8 آبان 1391 ساعت 15:29 http://bahar91.blogsky.com

بله جمله ی لفظ قلمتونو دیدم استاد

یاد بگیر

فقط وای نستا نگاه کن

elahe 8 آبان 1391 ساعت 15:50 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

به به به
من عاشقه کورووشم
با چیزایی که گفتی موافقم
like

سلاااااام چطوری تو؟؟

خوبی؟؟

اوهووووووم

کوروش کجااااایی که ببینی

الی 8 آبان 1391 ساعت 18:17

نران نباش نمردم

نران بودم خوووو

رز 8 آبان 1391 ساعت 18:44 http://www.leilytanha.blogfa.com

بله ...!!!بزن کنار باد بیاد
باهوش بودم.....

نترس به اون جاها نمیکشه...

یخ نکنی؟؟نَچـــّای؟؟؟

اره در حده خودت باهوشی

چرا دارم میترسم

شبنم 8 آبان 1391 ساعت 23:41


خودم میدونم آهنگ قدیمی بود !!!!
اما مهم این بود که مربوط به پستت نظر دادم


ای کینه ای اصلا خوب کردم گفتم . تو همیشه تکراری و قدیمی پست میذاری


ایول خواهری ازم دفاع کرد





نه خدایی خیلی کاره خوبی کردی تکستش رو واسم گذاشتی

ممنون....من خودم این اهنگشو صد بار گوش دادم

خیــــــــلی دوسش دارم ....مخصوصا تصویریشو که درست کردن

اشکه ادم در میااااااد

...............................

اخ جووووون حرصتو در اوردم حرصتو در اوردم

..............................

به این میگن ابجی بسیجی

shiva 8 آبان 1391 ساعت 23:54 http://shekarnamaki.blogsky.com

اینم ادرس ( به اعصاب خودت مسلط باش)

یه بار دیگه ادرستو اشتباه بنویسی خودت میدونی و دمپایی ابری

دریا 9 آبان 1391 ساعت 03:00 http://azjensebaran.blogsky.com

درک میکنم............
کاش قدر و منزلت تمامی بزرگان رو بدونیم.........
مرسی از حضورتون

بعله موافقم

خواهش میکنم



بعضیا کامنت میدن ، ولی کامنت تأیید نمی کنن !

پیــــــــــــرم کردی داداش امیـــــــــــر ...

چه ادمایی پیدا میشن ابجی....نچ نچ نچ

ادم نیستن که....فرشتن

خودمم پیر شدم ابجی

ببخشید

راستش رو بخوای حال نداشتم

ولی الان خیلی سرحالم

توپ توپ

Ghasedak 9 آبان 1391 ساعت 17:18


باشه بابایی حالا چرا دعوا میکنی منم خواستم یه چیزی گفته باشم اصلا دیگه چیزی نمیگم...

دعوا نکردم که

میخواستم امتحانت کنم ببینم چقد واسه خواهرت ارزش قائلی

چی گفتم خودمم نفهمیدم

ســـــــــــــــلام داداش امیــــــــــــر

ساعت 12 امشب وبلاگم آپدیت میشه !

ال شیـــــــآآآآآآ !!!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ابجی جون


هیییییییییییییس اروم بگو بچه ها نشنون

هیییییییییییس اروووووم

باشه باشه

من رفتم ال شم

فعلا

غلــــــــــــط املایی داشت ..

منظورم این بود که حتماً بیا اول شو !!

همون ال شم بهتره

میام ال میشم

شک نکن الم امشب

شیرین 10 آبان 1391 ساعت 16:54

احسنت...احسنت

پیام گروهی

دوستای عزیزم
پیشاپیش عید غدیر خم مبارک
عیدیتون محفوظ........

البته میدونم بهترین هدیه دعا کرنه...برا همه تون دعا میکنم...البته اگه قبول شه

((نمی دونم میدونستین سیدم؟؟؟؟؟؟

خبریه؟؟ همه میگن احسنت

بچه ها این شیرین سیـــــــــــــــــــده

ایها الناس شیرین سیـــــــــــــــــده

پول بده

دعا واسم کار ساز نیس

پول بده
من این چیزا حالیم نیس
پول بده ببینم

به به خوش اومدی

داری یاد میگیریا

بهار 10 آبان 1391 ساعت 18:39 http://bahar91.blogsky.com

من یه نظر نوشته بودم تعداد نظراتتم بیشتر شده چرا نیستش؟
راستی آپم بیا به کلبم سری بزن

همه اینا رو گفتی که بگی اپم

الان همه رو تائید کردم درست شد 4 ماه دیگه(منظورم بهار بود دیگه)

شبنم 10 آبان 1391 ساعت 21:20



حسین(Street group)

حسین یکی از بچه های گروهه دیگه

الان این وبلاگ چهار تا نویسنده داره

میبینی چقد مینویسن

واقعااااااا دسته گلشون درد نکنه که میگن اینجاااااااس

فقط منه بدبختم

بهار 11 آبان 1391 ساعت 08:03 http://bahar91.blogsky.com


چهار ماه دیگه از سر زدنتون خوش حال شد



خوبی چهار ماه دیگه؟؟

خیلی اسمت قشنگه!!!

elahe 11 آبان 1391 ساعت 13:28 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

salam khoobam merc
u chetori?
khoobi?
are korosh n is ke bebine!
nis dg!

سلام

آی خوبم

آی بازم خوبه

نیس که ببینه الهه عاشقشه

shiva 13 آبان 1391 ساعت 13:44 http://shekarnamaki.blogsky.com

اشتباه بنویسم؟؟؟؟؟؟ اخه چرا من بچه رو ب خشونت تهدید میکنی؟

درست بنویس
.
.
.
.
.
الان به ارامش تهدید کردم

رز 14 آبان 1391 ساعت 15:55

علیکمممممممممممممممم

نه نمیچاییم..

تو دیگه کی هستی؟؟؟!!!

یــــــــــــَخ نِکُنی

رز 15 آبان 1391 ساعت 10:53 http://www.leilytanha.blogfa.com

دست شیطونوبستیم...
ادرس نذاشتم فقط ....

چه جوووووووورررررررم

بزار

مینو 15 آبان 1391 ساعت 10:54 http://suncity2000.blogsky.com

کاملا موافقم باهات بزن لایکو

اوهووووووووووووم

زدم لایک رو واست

رز 15 آبان 1391 ساعت 18:17 http://www.leilytanha.blogfa.com

اینم ادرس وب...
چ جوررررررررررم!!!!!!!!!!!!!

اهااااااان


حالا شد یه چیزی

shiva 18 آبان 1391 ساعت 19:39 http://shekarnamaki.blogsky.com

ننه جون بچه رو ب ارامش دعوت میکنن ن تهدید

اخی

یادش بخیر

من اینم رو خیلی خونده بودم ولی نت نداشتم که تائید کنم

الان ارامش ِ محضم

shiva 1 آذر 1391 ساعت 17:33 http://shekarnamaki.blogsky.com

الان دیگه نوت بزرگ شده

گیر دادیاا شیوااااا

نوه ی من داره واسه خودش نوه میاره

تو کجای کاری؟؟

[ بدون نام ] 1 آذر 1391 ساعت 23:17

وااااااااا نوه ات فعلا قصد ادامه تحصیل داره نوه اش هم نداره

نوه ی عزیزم تو دیگه داری هفت ساله میشی

بو میگیریاااااا

زود باش ...یا خودت یه کاری بکن یا خودم استین بالا بزنم واست

shiva 2 آذر 1391 ساعت 16:52

ننه جون خودت بلاتکلیفی میخوای واسه نوه ات استینن بلا بزنی؟؟؟؟؟ میخوای نوه ات واست استین بالا بزنه؟؟؟؟

نه من تکلیفم معلومه....سه بار باید از رو تصمیم کبری بنویسم

نه ننه جون من واست استین بالا میزنم...کی میخوای

فقط اسمش رو بگو ...خودم کت بسته با یه دسته گل و کت وشلوار پوشیده میارمش سره سفره عقد..چطوره؟؟

shiva 6 آذر 1391 ساعت 14:56

همچین بدتم نمیادااااا

شیوا 6 آذر 1391 ساعت 15:25

نخیرم

فردا میارمش سر سفره عقد

shiva 12 آذر 1391 ساعت 14:55 http://shekarnamaki.blogsky.com

ن اون فعلا کار داره

اسم شریفشون؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد