کلیپ پارکور محسن



اینم کلیپ شاخ محسن از پارکور361 که شاهکار کرده....هعی میخوام بیشتر بگم ولی میگمخودتون ببینید بهتره......به قول بقیه،بچه ها Street  فان این کلیپ رو درست کردن
هرکی این ورزش رو دوس داره دانلود کنه ببینه

.
.
.
لینک دانلود........(پرشین گیگ)
حجمش:75 MB
تایمش:04:54 دقیقه
فرمتش:MP4

مشکلی ، سوالی ، چیزی داشتید بفرمائید
نظرات 38 + ارسال نظر
دریا 11 آبان 1391 ساعت 04:01 http://azjensebaran.blogsky.com

OOOOOOOOOh my god
very nice and and interesting

یعنی داغ تر از این نمیشد اول شد

اوووووووووووووووووف سوختیـــــــــــــــــم

دریا 11 آبان 1391 ساعت 04:17 http://azjensebaran.blogsky.com

lotf darid
mamnun
aval ham ke shodid
man ham eyd ro pishapish be shoma va goruhetun tabrik migam
moafagho shad bashid

خواهش میشوی یَد

ممنونیه

بعله دیگه...شمام اول شدی

ممنون ما هم تبریک میگیم

بهار 11 آبان 1391 ساعت 08:18 http://bahar91.blogsky.com

واقعا عالی بود

دیدی؟؟

فک نکنم شماها از این چیزا خوشتون بیاد

شبنم 11 آبان 1391 ساعت 12:45


میدانلودم یکم بخندم شاد بشم

به این یکی دیگه نمیتونی بخندی

البته تو فانش ما سهیمیم

ولی این یکی از بهترین تریسور هاس(به ماها میگن تریسور)

elahe 11 آبان 1391 ساعت 13:30 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

کلیپه اقامحسنه؟
باشه بعدا میاییم میدانلودیمش

پ ن پ کلیپ خانوم محسنه

باشه اشکل نداره

هر وخت خواستی دانلود کن

شبنم 11 آبان 1391 ساعت 13:53


مثل همیشه خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود

مثل همیشه خنده دار نبود؟؟

شیرین 11 آبان 1391 ساعت 15:41

اول؟
.
.


اوووووووووووووووووووف پسررررررررررررررررررررر
چه باحاله
عکس آخریه ..پاین سمت راست
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه باحالن
بابا شماها دیگه کی هستین؟؟؟؟؟

اره از اخر اول شدی شیرین

دانلود نمیکنی؟؟؟؟

خب دانلود کن ببین دیگه

اهاااااان فهمیدم چه حرکتی رو میگی

دانلود کن ببین

اون حرکتی که تو ازش خوشت اومده اسمش:شوت گِینِر اسلیپ ــه

Zhinoos.Blue 11 آبان 1391 ساعت 15:57 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اول اول اول!




گفتم دور هم باشیم

افرین اول شدی

برنده شدی

احسنت

همیشه اول میشی
..
.
.
.
خواستم یخورده دوره هم رو گرمترش کنم

Zhinoos.Blue 11 آبان 1391 ساعت 15:58 http://kooleh-poshti.blogsky.com

بذا بدانلودم ببینم چه کردن اوشون

گذاشتم برو دانلود کن

س س س سلـــــــــــــااااااااااااااااام داداش امیــــــــــــر

سلام بر ابجی اب کشیده ی خودمون

دیگه دسته گل به اب ندادی

ببخشید به رودخونه ندادی

الان ایهام شد یا مشبه به؟؟

الان تو دسته گلی دیگه

محــــــــــسن جزء street group نیست !!


درستــــــــــه داداش امیر ؟؟

نه نیست.......محسن رو تقریبا یه سالی هست میشناسیم

بله درست فرمودی

75 مگا بایت ؟؟

داره دانلود میشه !

از همین الآن ذکر و صلوات رو شروع می کنیم .

انشاالله به حول و قوه الهی تا آخر دانلود زنده باشم ، بتونم این کلیپ پارکور رو ببینم !

همــــــــــه باهم : انشاالله !

پ ن پ 75 کیلو بایت

خب خوبه ادامه بده

شاید سرعت پایین دانلودت بخاطره اینه که دانلودش غیر مستقیمه

دیدی دیگه

چون بهم گفتی دیدم

بالاخره واست دانلود شد

پیس پیس پیس پیس پس پیس پیس سس پیس پیس پیس سس پیس پیس پیس پیس سس س س س پس پیس پیس پیس پس پس پیس پیس پیس پیس س س س پیس پیس پیس س س س پیس پیس پیس پیس پیس پیس پیس س س س پیس پیس سس س س س پس پیس س پیس پیس س س س پیس ...

دارم ذکــــــــــــــــــر میگم !!

اررررررررررررروم چقد پیس پیس میکنی

ارررررروووووم تر اون گربه ی بالا دیوار رو میترسونی

خـــــــــــــــداوندا به من و دوستام صبر عطا بفرمـــــا


الهــــــــــــــی آمین


خدایا سرعت اینترنت را بهبودی عطا بفرما

الهـــــــــــــی آمین

خــــــــــــــــــــدایا سرعت دانلود مارا افزایش عطا بفرما

الهـــــــــــــی آمین

خدا به همه صبر بده

الهی امین

انگار فقط الهام نبود که از دسته سرعت دانلود ناراحت بود بقیه هم همین نظر رو دارن....تو یه سایت دیگه اپلودش میکنم

البته واسه تو که بالاخره دانلود شد الحمدلله؟؟

میـــــــــــــــــگم :


هیچــــــــــــــــی قالب زمینه سفید نمیشه !!

یک ماهه دارم دنبال یه قالب توپ می گردم واسه وبلاگم پیدا نمی کنم !!

همــــــــــه قالبا عاشقانه شـــــــــدن ...

هعــــــــــــی ....

اخ گفتی

من سه روزه دنبال یه قالب تک با زمینه ی سفید میگردم

این سفید بودن زمینش خیلی به من کمک میکنه

مشخصه دیگه

پیدا کردی به منم بگووو

دیگه قالب اینجوری پیدا نکردم

هعی میخوایم قالب رو عوض کنیم ولی پیدا نمیشه که نمیشه

صد تا سایت رفتم چیری پیدا نمیشه که نمیشه

ابجی تو که باید خودت قالب بسازی ....واسه منم بساز



یه پست نوشتم و هنوز دانلود نشده !

خدا بهت صبر بده

من اگه بودم دیوونه میشدم

البته گفتم سرعت پایین دانلود فک کنم بخاطره لینک غیر مستقیم بودنش بود

elahe 11 آبان 1391 ساعت 21:50 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

دانلودیدمش!
اما فقط اولش مییاد بعد قطع میشه!
فایل مشکل داره داداش!

خو ابجی با برنامه دانلود منیجر باید دانلود کنی

داری؟؟

فک کنم با برنامه داخلی دانلود کردی وسطش قطع شده

اول برنامه هه رو دانلود کن بعد ببین چی میشه!!

این سایت دانلود برنامه دانلود منیجر:

http://www.p30day.com/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%AC%D8%B1-internet-download-manager-v6-6487.html

اینم لینک دانلود برنامه دانلود منیجر:

http://dl.p30day.com/soft/91-08/internet/IDM6.12Build23-%5Bwww.P30Day.com%5D.rar

اینم رمز فایل زیپ:

www.p30day.com

برنامه رو دانلود کن

بعد با برنامه کلیپ رو دانلود کن

اگه بازم مشکلی داشت بهم بگووو

غزل 11 آبان 1391 ساعت 21:59 http://taranomorg.blogfa.com

واقعا شاهکار بود




فقط یه چیز: این شلوار چیه چرا اینجوری؟؟؟؟؟؟؟/

ممنون مرسی
.
.
.
چی؟؟

....دوس داره اینجوری باشه

بهار 12 آبان 1391 ساعت 15:20 http://bahar91.blogsky.com

نه اتفاقا من عاشق اینجور چیزا نیستم ولی مثلا اگه مثل الان یه ویدئو باشه دوس دارم ببینم
یکی از بچه های کلاسمون که دیوونه این ورزشه

گفتم که...

خوبه ..... بده به دوستت ببینه

الی 13 آبان 1391 ساعت 13:11

الهه راست میگه موافقم باهاش

چی؟؟

همون که گفته وسطش قطع میشه؟؟

گفتم که باید با برنامه دانلود منیجر دانلود کنی

کلیپ قشنگیه



وااااااااااااااااااااااای خــــــــــــــــدااااااااااااا



محـــــــــــــــــسن مث فنریه !!


.
.
مرسی ابجی
.
.
.
فنریه؟؟

همون فنر منظورته؟؟



جـــــــــــــــــــــل الخــــــــــــــــالق



فکــــــــــــــــــــــــم افتـــــــــــــــاد ... .

من خودم این کلیپ رو تقریبا هفته ای 5-6 بار میبینم

ترم 3 ، 4 زبان html رو می خونیم !!

خیلــــــــــــــــی ساده ست تا حدی که به عنوان زبان برنامه نویسی به حساب نمی آورنش !!

خوندیــــــــــــــم یه قالب خوشگل واسه خودم و street group می سازم ...



دله منو اب میکنی؟؟

خوش به حالت ابجی

موفق باشی

سربلندمون کن

شیرینی فارق تحصیلیتم از الان فراموش نشه

ملسی ممنون

راضی به زحمت نیستیم ابجی

این قالبه رو نگا کـــــــــــن :

http://www.weblogskin.com/code-themes/101/show.php


زمینه ش سفیده ! ولی خودت باید بسازیش ...

بازم می گردم ، شاید بهترش رو گیر آوردم داداش امیر !

wooooooooooooooow

ایول ابجیه

یه جورایی فک کنم این بدردمون به خوره

خیلی خوبه

هم زمینش سفیده هم هیدر بالاش جون میده واسه تغییرات

ممنون

یه دنیا ممنون

بهترین ابجی دنیایی

قـــــــــــــابل داداش امیر گل رو نداشـــــــــت اصلاً !

ببخشید که به زحمت افتادید عروس خانوم

آره ...


منظورم همون " فنر " بـــــــــود ...

مچکرم از ترجمتون

این رو نگا کن داداش امیـــــــــــــر :

http://www.mytheme.ir/view_themes.php?no=32

اون قبلیه خیلی بهتر بود رو همون کار میکنیم

من که نه

محمد جواد


بازم دمت گررررررررررررررررررررم عروس خانوم



داداش امیـــــــــــــــــــــــــــــــر

بدو بیـــــــــــــا قالب منو نگـــــــــــا کــــــــــــــــن !!



دارم میـــــــــــــــــــــــــــــام

خــــــــــــب داداش امیر ،
من اینم بگم و برم بخوابم دیگه !


my theme قالبای زمینه سفید قشنگی داره ! حتماً یه سر بزن !

اینم یه نمونه دیگه ش :

http://www.mytheme.ir/view_themes.php?no=33

برو بخواب ابجی

انقد تو این سایت اون سایت نرووووو

پیر میشیااااااااااااااااا

اره قالباش خوبن

فقط بیشترشون هیدر ندارن

منم که دنبال هیدر

اوهووووووووووووووووووووم

واقعا یه دنیا ممنون

خیلی جالب بود
فقط هر چی دقت میکنم،شاخ این اقا محسنو نمیبینم!
اخه مگه کسی هم میتونه با شاخش همچین کلیپی درست کنه؟؟؟که نوشتی کلیپ شاخ محسن!

دقت کن پسرم

بیشتر دقت کن

نمیبینی هنوز بعد از عید قربون محسنه زندس

بخاطر شاخاش بود که جونه سالم بدر برد

elahe 14 آبان 1391 ساعت 12:50 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلام امیییررر یه خبره توپ تو وب بروبکس گزاشتم بخونی کف میکنی!!!!!
یه سر بزن داداش



بعله خوندم

تو نمیگفتی کی باید این خبر مهم رو میگف

دستت درد نکنه ابجی الهه

مباررررررررررررررررررررررررکه × 100

رز 14 آبان 1391 ساعت 15:56

با تاخیر عید مبارک
نتم خراب بود...
نمیشه بدون دانلود دید..

عیده شمام خراب بود...ببخشید مبارک باشه

ننتون به سلامت باد

چرا میشه....ولی بازم یه جورایی دانلود حساب میشه

اصلا بیخیالش

الی 14 آبان 1391 ساعت 19:59

خوبی؟

....بزار فک کنم

(...)از خودت یاد گرفتم

ینی دم همتون گرم.... خیلی جالب بودش...

حتی از قبلی هم پر محتوا تر.....

اونجایی که با دوچرخه هه میوفتی رو ماسه ها.... رو حال کردم.... دمت گرم...

بعدشم امیر؟؟؟ من خیلی نگران اون جاهایی ام که خودتونو پرت میکنین رو ماسه هااااااا....

یه وخ چیزی نباشه توشون داغون شه بدنتون؟؟!!!!!!

تیغی... کلوخی... سنگ خشنی... عقربی... تمساحی ... چیزی نباشه اون زیر...

جدی میگما..... فک کن داری بی خیال میافتی رو ماسه ها... بعدش .... دیگه پر کشیدی به آسمونااااااااااااا

وااااای چقد ما رو خجالت میدی

دیدی؟؟؟پ ن پ ندیده

از کجا فهمیدی منم که با دوچرخه میفتم؟؟

نه ابجی اونجایی که ما میریم تا دو متر و خورده ایش ماسه و ریگه

چیزیمون نمیشه....البته ما چیزیمون نشد ولی بعضیا شدن

که هنوزم پاسوزشه

کلا اول چِک میکنیم بعد حرکت میزنیمخیالت راحت

اونقدرام چل نیستیم

خوبه دیگه اینجوری هم ما یه پروازی به اسمونا داشتیم هم تو از دستمون راحت میشی

golshan 24 آبان 1391 ساعت 10:30 http://barobaxbahal4riazi

man k har kari kardam nashod dl konam

ابجی الهام دانلود کرده ازش بگیر ببین

هرهر

ZiZoOo 8 آذر 1391 ساعت 11:15 http://shaloot.blogsky.com

اینجا من کلی تایپ کردم بعد سیستم هنگ کرد و همش به باد فنا رفت .................
حیف اونهمه ذوق درکردن من !



خلاصه اش این بود :

آقا محسن کارت خیلی درسته . دست مریزاد . فقط به بچه های گروه بسپار کلی مراقبت باشن چون وقتی میری بالا سالم برگشتن و چطور برگشتنت با خداست ....


فردا پامیشم میام کاشان با گروهتون یه عکس یادگاری بگیرم . فردا که معروف شدین برم پوزش بدم البه اگه تا اونموقع خودم عضو گروهتون نبودم



مثل همیشه میکس حروکات رو آهنگ عالی بود .



نمره گروه :
20
هزاران آفرین و مرحبا .... بر شماها بچه ها ....

بازم از تو خوبه سیستمت هنگ میکنه من نتم هنگ میکنه

هر دو ساعت یه بار نیم ساعت قطع میشه

درک میکنم چقد بده اینجوری بخوره ذوقه ادم

اقا محسن با شماستاااااا
محسن اگه بدونه چقد ازش تعریف کردی بال در میاره بنده خدااااا..هرهر

فردا؟؟؟صب کن با مدیر برنامه هامون چِک کنم
.
.
.
چِک شد ! میتونید تشریف بیاریدقدمتون روی چشم
اگه من میکس میکردم که خیلی خوب میشد...من میکس نکردم
ممنون مرسی

عوضش من دارم منفجر میشم از ذوق زدگی

دونده 14 اسفند 1391 ساعت 13:07 http://www.mycolddays.blogsky.com

سسلام برادر خوبم!
چطورین؟

عاغا امروز این کلیپ محسن اقا رو دیدم. فوق العاده لذت بردم. چند بار نگاهش کردم
تدوین جالب ........ حرکات معرکه...... چرخشی های جالب....

شوخی هاتون که دیگه حرف نداشت. حسابی خندیدم! عرض کردم که اگه صداهای خودتون باشه و خنده هاتون خیلی زیباتر می شه. اون صحنه ای که سه تایی می چرخید و پرت می شین زمین و بعدش شوخی شهرستانی و شیرجه زدن روی هم ... خیلی خیلی باحال و قشنگ بود! چقدر خوب قرمزه جاخالی داد! وگرنه له می شه!!! دی:

یا اون تیکه ای که قلمدوش دارن می دوند پایین تپه یا چند نفری پریدن رو دوش هم و دارن شلوغ کاری می کنن خیلی لذت بردم! این ها نمک کلیپ بود واقعا!

اون تیکه ای که با دوچرخه میاین و می افتید زمین منم یه عکس همون شکلی دارم!!


کلیپ حس رو هم دیدم.
کلیپش به اسمش کاملا میامد
حس آزادی... رفاقت های فابریک و دوستی...
واقعا زیبا بود
اما مهم حس علقه ی خودتون و حسی که به این کلیپ دارید مهمه

امیدوارم دوستی هاتون ادامه دار و سالم باشه ، تا همیشه........



===========

حال دوستتون آقا مجید چطوره؟
براش خیلی دعا می کنم
امیدوارم که خوب بشه

=
پ.ن:
من فقط به احترام شماست که آدرس می ذارم. وگرنه عادت ندارم آدرس بذارم!
دلم نمیخواد اذیت بشید

سلااااااام به روی ماهت خواهر

خوبیم ممنونیم...ایشالله شمام خوب باشی

وااااااااااااااااااای مرسی ابجی دونده!!

شوخی شهرستانی رو خوب اومدی..خخخخخخخ

دوچرخه هه من بودم

اون شلوار قرمزه که گفتی همون داش مجیده که بیمارستان خوابیده

اره با صدا خودمون باشه بعضی جاهاش جالب میشه.مررررررررررسی

..................................

ممنون که کلیپا رو دانلود میکنی ابجــــــــــی

مرررررررررررررررسی.اوهووووم خودم کلیپ حس رو دوس دارم

بازم از اینا درست میکنم ان شالله.خخخخ

ایشالله شمام سره مبارکتون بهبود یابد

.........................

از مجید سه روزه خبر ندارم.فقط میدونم عملش عقب افتاده

و پنج شنبه عملش میکنن.بعد ببینیم چی میشه

فعلا رو تخت بیمارستان خوابیده و بی حرکته

ممنون ایشالله دعاها مون جواب میده و خوبه خوب میشه

........................

نمیخواد ابجی ادرس بزاری من لینکت کردم

راحت باش.

مرررررررررررررررررررررررررررسی ابجی

خیلی گــــــــــــــــــــلی

دونده 15 اسفند 1391 ساعت 13:16

آخ آخ آخ!

کاملا اقا مجید بی حرکته؟! از گردن به پایین و یا از کمر به پایین؟

نمیخوام موج منفی بفرستم ولی اونطور که به نظر می رسه قطع نخاع شده
عمل کردنش هم فقط برای فیکس کردن مهره های شکسته است و هیچ کار دیگه ای نمیکنه...... متاسفانه نخاع و اعصاب قطع شده رو هنوز بشر نتونسته ترمیم کنه

واقعا براش متاسفم....خیلی متاسفم

دعا می کنم خدا به جوونی اش رحم کنه و به حق محمد و ال محمد معجزه ای رخ بده و حالش خوب بشه
آمین

تقریبا دستاش رو حرکت میده ولی بدنش کاملا بی حسِ

بیشتره میگن قطع نخاع

ولی ایشالله معجزه بشه خوب بشه و سلامت

ایشالله که خوب میشه

آمیــــــــــــــــــن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد