عید غدیر

نام:حسین-->یکی از بچه های گروپ

کنیه:داروغه

سن:200 سال کوچکتر از محمد جواد

مکان زندگی:خونمون

شغل:معمار امروز!!--->لباس فروش اینده

میزان تحصیلات:دیپلم تمام قدیم --->که میشه دکترای امروزی

شرح حال: بی حال!نه شوخی کردم حالمون بد نیست بزرگه!دو سه تا فرش 12 متری میخوره

شرح کار:الان با امیرم داره یادم میده که چجوریه که اینجوریهخب منم از این به بعد اینجا

هستمو پست میزارم! امیر میگه:باشَ که تو ئَم خَی نِو ِشت

شرح پست:کلا خواستم خودمو یه معرفی کرده باشم(چقدرم معرفی کردم)و بگم کــــــــــــه(اینم تازه یاد

گرفتم که بکشم)چی میخواستم بگم؟آهان میخواستم بگم کـــه عیدتون مبارک

مهدیار و محمد جواد باید عیدی بدن امیرِ میگه یه نفر دیگم هست که باید عیدی بده

امیر میــگـــه:شیــــــرین خانوم عیدی ما یادت فراموش نَشَوئیَد


نظرات 35 + ارسال نظر
الی 12 آبان 1391 ساعت 13:38

به به اقا حسین
خوش اومدی
خدا کنه تو هم مثل ایر زود زود اپ کنی
خواستم فقط حضور بزنییییییییییییییییییم

شما لطف داریییییییین!
چششششم ،سعی خودمو خام کَ...

Street Group 12 آبان 1391 ساعت 14:36 http://streetgroup.blogsky.com

مطمئنم این اولین و اخرین پستی بود که نوشتی

ببینم چقد جنم داری بازم بنویسی

از تو هم فک نکنم ابی گرم بشه

4 تا نویسنده!!!فقط منه بدبخت

بیاید بنویسید دیگه

حالا یه پست واسه ما نوشته!اونارو داری با داروغه یکی میکنی!!

شبنم 12 آبان 1391 ساعت 15:15


به به سلام رفیقِ امیر برقی

بذار ببینم برای تو چه اسمی انتخاب کنم

مثلا اوستا حسین یا بگم حسین بنا
نه اینا جالب نیست

صبر کن فکر کنم ببینم چی بگم

علیک سلام
میخای برا من اسم انتخاب کنی!
این که فکر کردن نداره
خب معلومه...

elahe 12 آبان 1391 ساعت 17:18 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلام خوبید؟
به یه نفر دیگه هم اوومد اینجا
ایشالا که شما مثله مهدیارو قبلیا نباشیو اپ کنی الهی امین!!!

علیکم سلام!
الحمدولله...
الهی همییییییییین
نه ایشالا،اومدیم که باشیم...

الی 12 آبان 1391 ساعت 18:05

اه؟من اول شدم؟

بلههه
از شما به دلیل اولین ارایُه کننده کمال تشکر را داریم.

ابیرام 12 آبان 1391 ساعت 18:54

عیده شماهم مبارک

انشاا...که تو هم مثل من یه نویسنده فعال باشی

اون که درست!
نویسنده شدن مثل جناب عالی لیاقت میخاد که ما نداریم.!

شبنم 12 آبان 1391 ساعت 19:07


خب چه اسمی روت بذارم ؟

حسین داروغه

الی 12 آبان 1391 ساعت 20:29

...اشک شوق بود؟

غزل 12 آبان 1391 ساعت 20:46 http://taranomorg.blogfa.com

سلام

عیدتــــــــــــــــون مبارکــــــــــــــــــ

منتظر پستای جدیدت هستم البته اگه بیای آپ کنی!!!!

ممنون

دریا 13 آبان 1391 ساعت 03:53 http://azjensebaran.blogsky.com

salam
khosh omadid
eyde u ham mobarak
omidvaram hamishe be shadi benevisid
va
eyd ghadir ro be street group tabrik migam
moafagho salamat bashid
va merci az hozure hamishegitun be az jense baran

سلام علیکم
عید شما هم دوباره مبارک
ممنون از اینکه به منم سر زدید....اخ سرم



سلااااااااااااااااااااااام آقا حسیـــــــــــــــــــن

رفیق داداش امیر ...



سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بر ابجی داش امیر

منم میگم :

باشَ که تو ئَم خَی نِوشت !

شمـــــــــــــا هم مث آقا ابیرام اکتیوی آیا ؟؟

نه به حده ابیرام که نمیرسم
اونکه مفیده مفیده واقعا
.
.
.
ایشالله که اکتیو میشویــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

از آشناییتون خوش وقتیم داروغه !

منم الهام پارازیت هستم !!

الهام؟؟

چرا هِی نویز میندازی رو خط تلفن ما؟؟؟

خودمو کشتم تا به اینترنت وصل شدیم

همش تقصیر پارازیتای تو بود

ایهام دار شدم ..

ایهام و شبهه :

عاشــــــــــــــــق اون بالایی...
عاشــــــــــــــــق وام های مورد دار...
عاشــــــــــــــــق رانندگی
عاشـــــــــــــــق سفر و طبیعت
عاشـــــــــــــــق زندگی و موزیک
عاشـــــــــــــــق کشتی کج
عاشـــــــــــــــق ونیز
عاشـــــــــــــــق...


ســــــــــــول : منظور از اون سه نقطه آخری چه می باشد ؟؟
زود باش جواب ؟؟

همین دیگه عاشــــــــــــــــــــق این سه تام(...)

من خیلی نقطه دوس دارم

شبنم 13 آبان 1391 ساعت 16:49


نه اوستا حسین خوبه

مگه من عملم؟؟؟

من کمه کمش ناظرم

شما میتونی منو مهندس صدا کنی

شیرین 13 آبان 1391 ساعت 17:36

سهلااااااااااااااااااااااااااااااااام
به به نویسنده ی جدید....
امیدواریم تنبل از آب در نیاید...



عیدتوووووووووووووووووووووووووووووووووون

مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

.
.
.

.
.
.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اِهِـــــــــــــــــــم

تنبل؟

من؟

هِع من زرنگه زرنگم

عید شمام مبارک ســـــــــــــــــــــــــــــــید

ایشالله دو هزار سالگیتون میایم عید دیدنیتون

شیرین 13 آبان 1391 ساعت 17:39

ببخشید اگه دیر شداااا








یادم رفته بود تو کامنت قبلی بگم....حافظه ندارم دیگه

خواهش میکنم

امیر بم گف یه پست واسه عید غدیر بزاریم

میدونم.معلوم بود
.
.
.
شوخی کردم

الی 13 آبان 1391 ساعت 20:32

...

این که گفتی یعنی چه؟

elahe 13 آبان 1391 ساعت 22:21 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

shoma memari mikhooni?
sakhte aya?

نه
من مکانیک خودرو میخونم
ولی چون تو همه ی کارای بنایی دخالت میکنم!بچه ها بهم میگن معمار

بهار 14 آبان 1391 ساعت 11:57 http://bahar91.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خوش اومدی
از معرفیت به نظر میاد پستای بعدیت جالب باشه

علیک سلام
خیلی ممنون از لطفتون

Masuod 14 آبان 1391 ساعت 12:04 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

فک کنم آدرس منو از لینک باکس خاله الهام پیدا کردی ؛ نه ؟

عزیز دلم شما 1 لینک بالاتر کلیک کردی

مجتبی لینکش زیر لینک منه

نه!
داشتم از کوچه رد میشدم دیدم کف کوچه افتاده بود

نه شوخی کردم

از عمو امیرحسین گرفتم

elahe 14 آبان 1391 ساعت 12:45 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

اهان!
توکارا بنایی؟!!!!!
یچی تو مایه های کارگرو اینا!
هه هه شوخیدم ناراحت نشیدا
معمار شدن الکی که نیس!عه

اره
ولی قراره ازش بیام بیرون تا یه لباس فروشی شیک بزنم
تازشم تو این زمونه که معمار شدن کاری نداره،فقط یه کم سرمایه میخاد

رز 14 آبان 1391 ساعت 15:59

سلااااااااااام
عید غدیر بر داش امیر حسین هیچ ربطی ندارد...

پسرعمه زا وداش محمد جواد عیدتون مبارک...

چه امار خوبی...

علیک سلام
پسر عمه زا یعنی چه؟

دیگه تا وقتی امیر بی بی سی رو داریم غمی نداریم،چون هرچی امار بخواهیم بدون کمو کثری بهمون میرسونه!

yeganeh 14 آبان 1391 ساعت 16:58

به به

حالا اینجا سوال پیش میاد که شیرینیه این دوتا کو؟

سِلام
البته این دوتایی که من میبینم،شیرین نیستن که هیچ بیمزه هم هستن
اهان اینا قندشون بالا بود شیرینی بر نداشتن!

elahe 14 آبان 1391 ساعت 18:36 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

موفق باشی!
کی میگه معمار شدن کاری نداره؟
درساشو خوندی مگه؟
میگم بکسمون بیان براتا!

ایشالا...

به درس خوندن نیس!به تجروبه س،که ما داریم حرحرحر

سارا 14 آبان 1391 ساعت 19:33 http://erma.blogfa.com

سلام خوبی حرف زدن

خوش آمد میگم

بعد عیدتونم مبارک دیگه


ببخشید من امروز یه چیزیم شده

علیک سلام

چه چیزیییییییت شده؟؟؟

student 14 آبان 1391 ساعت 19:39 http://mnway.mihanblog.com

سلام سلام سلام سلام

خوش اومدی student
فک کنم چیزی بیشتر از این غافلگیر نمیکردتون (بازگشت من)
ممنون که این مدت که نبودم سر میزدی
الحق باید بگم آقای امیر حسین بامعرفت!
موفق باشی

علیک سلام

می خواستم بگم که من حسینم نه امیر حسین[:S024:

الی 14 آبان 1391 ساعت 19:59

خوبه همیشه اینجایی ها

خب ما اینیم دیگه

میخاسم بّگواَم که مَ مِث بعضییا نیسم!

منظورم از ابیرامو،مهدیار بود

الی 14 آبان 1391 ساعت 20:00

بفرما خرمای الی

رز 15 آبان 1391 ساعت 10:51

پسر عمه زا دگه اونی که باس بفهمه میفهمه..

یعنی من نفهمم دیگه

رز 15 آبان 1391 ساعت 18:16

نه برادرمنظورم سید ها بودن که اسم یکیشون رو شما متوجه نشدید..

چه جالب

ولی اصلا شبیه سیدا نیس!واسه همین متوجه نشدم

حسین جان این رز خانوم پدیده ی جدیده نسل مبهم است

منظور از پسر عمه زا اونی رو میگه که رفته مشهد

به خوبیه خودت ببخشش

فکرمیکنم اینا کلا تو کار پدیده ن

سلام حسی خوشالم که از خودت یه خودی نشون دادی.....

ممنون

elahe 17 آبان 1391 ساعت 18:45 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

اقا حسین چقد فعالییی شما به افتخارش
این وبلاگ هر روز اپ میشه چقد پست گذاشتید خسته نباشید یکم استراحت کنید

الان اصلا تیکه ننداختم

اینم از پست!دیگه چی

رز 19 آبان 1391 ساعت 09:21

خودت برا خودت کامنت میدی وجواب اره همون که رفته مشهد...

چی نوشتی؟

زبان فارسی رو فکر کنم پاس نکردی

شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد