کلیپ حسِ street




سلام بروبوچ...چوطوریدوو؟؟خوبیدووو؟؟
خب بی مقدمه برید کلپ رو دانلود کنید.فقط یه چیز این کلیپ از خودمونه ولی پارکور نیس
فقط جنبه یادگاری داره!مالِ سال 90ــهارزش یه بار دیدن رو داره.حتما ببینید!
از لینک های زیر دانلود کنید مشکل داشت بفرمایید
persiangig..................................................دانلود با حجم Mb 62
4shared....................................................دانلود با حجم 62 MB
persiangig..................................................دانلود با حجم 39 MB
نظرات 26 + ارسال نظر

یوووووووووهوووووووووووووووو
اووووووووووووووووول
شـــــــــــــــــدم آیــــــــــــــــا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یوهوووووووووووووووو ....من بیشتر از تو خوشال شدم ابجی

اره که اول شدی

نمیدونم چرا من انقد خوشال شدم

هوووووووووورررررررررررررراااااا کلیپ یادگاری
از داداش امیــــــــــــر و رفقاااااااااااااش

دارم میدانلوده ای یَم ...

(به جونه خودم خیلی انرژی میدی ابجی)

دمت قیــــــــــــــــژژژژژ

نظرتو یادت نره در موردش بگی ابجیااااا



داداش امیر می بینی خدا چقد منو دوست داره ؟؟؟؟؟؟؟

امتحان امروز که کنسل شـــــــــد

واسه بار دوم تو وبلاگ داداشم اول شــــــــــــدم ...



الآن ذوق مرگ می شم ..

خدا چقد دوست داره ابجی

منم رو دوس داره...چون یه ده روزی تعطیلم کرده

البته بواسطه ی خوده ما وبچه های کلاسمون

میدونی چجوری؟

اینجوری که ما نمیریم میشه تعطیل

دیدی چه فلسفه ی کوتاهی داشت؟!

حالا چرا اسمش رو گذاشتین حــــــــــــس ؟؟؟؟؟

خیلی سوال قشنگی پرسیدی.منتظر بودم یکی بپرسه تا بگم
قصش اینه.:
من وقتی یه کلیپی رو میکس میکنم موقع ذخیره کردنش همینجوری یه دست رو کیبورد میکشم که یه چیزی بنویسه و ذخیره شه بره پِی کارش
این کلیپ رو سه چهار بار درستش کرده بودم واسه بچه ها هم که بلوتوث
میکردیم میگفتن دوباره تو رو صفحه کلید دست کشیدی که بیخودی با یه اسم سیو شه.....خلاصه دیدم الکی نوشتم"HES"
گفتم چه اسمی بهتر از این چون هم کلیپ احساسی هم یادگاری

داداش امیر


لوگو وطن دانلود نیست

لوگو کوله پشتی ـه ...

نمیشه اندازه ش رو تغییر داد ؟؟؟؟

بیا نگاش کن ببین بهتر نشده ؟؟؟؟

اهااااااان

الان میام کدش رو بهت میدم امتحان کنی

چـــــــــــــــه جالب ...

همینجوری دست کشیدی روی کیبورد و شده HES

خیلی جالبه ..

ولی اگه زبان کیبوردت فارسی بود میشد " اثس "



=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

خوش به حالوت همه ی کلاستون با هم پایه ـن ...

اوهووووووم.یه بار تو عمرا همینجوری یه چیزی تایپ کردیم شد حس

واسه خودمم خیلی جالب بود

اره خوب بود که فارسی ننوشتم

اره از اون پایه های روزگارن.....التماس میکردن شما بچه های کاشونی نیاید

منم که از خدا خواسته.....یه ناهار مهمونم کردن گفتم باشه حالا ببینم چی

میشه ...سعی میکنم نیام دانشگاه

داداش امیـــــــــــــــر

یه دنیا ممنون ...

درست شد ...

باور کن درست شد ...

بیا نیگاش کن ...

جااااااااااااانم ابجی الهام؟؟

نمیدونم چرا من انقد ذوق میکنم

هوووووووووووررررررررررررررررااااااااااا

اومدم ببینم

داداش امیــــــــــــر

دیــــــــــــــدمــــــش کلیپ حس رو ...


خیلــــــــــــــــــی باحال بود ...

هم آهنگش ، ، هم فیلم برداریش ، ، هم میکسش ... ... فوق العاده بــــــــود ..

سلااااااااااااااااااام

چطوری ابجی؟؟

به به ...... پسندیدی؟؟

مرسی یه دنیا ممنون

خوشالم کردی

دمت قیژژژژژژژژژژژژژژژژ

یه انتقاد کوچولو کنم ؟؟

بعضی از صحنه هـاش یه کم تار بود ...

اخ جوووووووووووووووون انتقاد

اهاااااان تاریش رو میگی

من خودم دوس دارم وقتی تار میشه

ولی این دوربینه دیگه شوره هر چی تاره در اورده

(خوده دوربین تار میکنه)

عه ؟؟

چـــــــــــه دوربین با کلاســـــــــی ...

اونجاش هست که 3 نفر دارن راه میرن و یه دفعه بر می گردن خیلی باحاله ...

اونجاش که محمد جواد هم داره می خونه جالبه ، انگار داره با آهنگ می خونه ...

اونجاشم که خودت انگار داری یه چیزی می خونی هم خیلی باحاله ... خیلی جالب بود ...

اونجاشم که سنگ پرتاب میشه تو آب هم جالب بود ...


کلاً همــــــــــش جالب بـــــــــــود ...

دمـــــــت قیــــــــژژژژژژژژژژژ

اره....نه بابا همچینم با کلاس نیس(ولی من خوشم میاد از این جور دوربینا)

اهاااااان همون اولش رو میگی فهمیدم خیلی سعی کردم با اهنگ هماهنگ شه....فک کنم بهتر از این نمیشد دیگه کاریش کرد

ایول چه خوب محمد جواد رو شناختی.داره رپ میخونه.فک کنم صادق رو میخوند.

یادش بخیر....خودم خیلی این کلیپ رو دوس دارم.به دم نشست

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی

خیلی لطف داری ابجی

دستت درد نکنه

دمِ خودت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

دمِ خودت قیژژژژژژژژژژژژ

من فقط داداش امیر و آقا حسین و مهدیار و محمد جواد رو می شناسم !!


اونجاش باحاله ...

اونجایی که انگار با تفنگ خودتو میزنی و میافتی رو زمین ...

چی گفتم ؟/

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

یه اتفاق خیلی قشنگ واسم تو شب شام غریبان افتاد می خوام بنویسمش ...

یه اتفاق عرفانی رمانتیــــــــک

دمِ خوده خودت قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ(با من یکی به دو نکن ابجی)

خب خوبه دیگه ما هم همیناییم به اضافه ی ابیرام و حمید

که حمید خیلی وخته متاهل شده و خودش رو بدبخت کرده

اهااااااان اونجا تو بیابون داشتیم پارکور کار میکردیم

اون گنبد رو دیدی؟

اون گنبد بزرگترین گنبد خاورمیانس!!
...............................................

منتظر پستت هستم ابجی
به به عرفان رمانتیک!!!

مهسا 7 آذر 1391 ساعت 18:11 http://love-courage.blogfa.com

دوباره سلوم!!!!
نه دیگه اومدم که بمونم!!!!ولی نه در قالب وبلاگ نویسی!!!
پ.ن:تشویش:تشریف

سلام دوباره

خوش اومدی مهسا خانوم

خب پس کوووو اون وبلاگ نویسیت

من که هر وخت میام تو چیزی ننوشتی

تشویش واقعا یعنی تشریف

استغفرلله

سلام
چه جلب بود funساختینش
خ باحال بووود
دستت ندرده
اهنگشو هم دووس دارم خشنگه!
خلاصه خووب بوود بسی خوشمان امد!

سلام الهه خانوم

اوهوووووم خودم خیلی دوس دارمش

دست شما درد نکنه

اهنگش ماله ریحاناس

خوش حالم که خوشت اومد ازش

راستییییییییییییی
کلیپ محسن هم دوباره دانلودیدم
خ باحااااااااااااااااااااااااااااااااال بوووووود



خ قشنگ بوود خسته نباشیییییین

افرین

به بر این حسن سلیقه

مرسی ممنون

دمت گرم که دانلود کردی

[ بدون نام ] 7 آذر 1391 ساعت 21:11

یچی دیگه!
من هیچ کدومو نمیشناسم که!!!
میشه بگی دقیقا کیا توو این کلیپتوون هستن؟
کی کیه واینا؟
فک کنم تو اونی هستی که شلوار طوسی و بلوز چه رنگیه!فک کنم سبز پوشیدی اره؟!!!
هر عکس و کلیپی که میذارین خ فرق دارید!!!
تشخیص نمیدم کی کیه!!!!!!!!

من رو درست گفتی

تیشرت ابیه حمید متاهله ماست

اونی هم که شال گردنشه و تیشرتش مشکیه محمد جواده

اونی هم که سنگ میندازه تو اب مهدیاره

اونی هم که دست تکون میده رو به دوربین حسینِ

ابیرامم همون اول نشونش میده که داره پشت بوته ها با گوشیش حرف میزنه

حالا شناختی؟؟؟

نظر قبلی یادم رف اسممو مشخصاتمو بزنم!
!!!!!!

ایندفعه که مشخصاتت رو وارد کردی گزینه ی "ذخیره ی مشخصات " رو تیک دار کن......دیگه همیشه مشخصاتت میمونه

اینـــــــو نگــــــــا کن داداش امیــــــــر :


http://binazir.mizbanshop.com/cat/4/1/


من دقیقاً اینجوری ام :

ابجی من بعضی از اینا رو دارم

وااااااااااااااااااااااااای که چقد قشـــــــــــنگ بودن


دلم تنگش شد

خیلی تنگ شد

اخــــــــــــــــــــی یادش بخیر

ممنون که یاده منم انداختی

حالا واسه بچه ها چرت و پرت میزارن همش شده عروسک مروسک

yeganeh 8 آذر 1391 ساعت 17:26 http://www.worldlaugh.lxb.ir

خعلی باحال بود
فقط اینی که واسه خودش میخوند که عکسشم سمت راست بالا کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟

اونی که میخوند محمد جواد بود

ZiZoOo 8 آذر 1391 ساعت 19:27 http://shaloot.blogsky.com

نظر من کوش ؟!

نظری نبود ابجی!!

منم شک کردم گفتم چطور واسه این نظر نذاشتی

بخدا نبود نظری

ZiZoOo 12 آذر 1391 ساعت 22:08

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 5صفحه نظر بوووووووووووووووووووووووووووووووود


خیلی دوس داشتم میبود

بخداااااااااااااااااااااااااااا

نمیخواد ابجی دوباره بزاری خسته میشی

ولی خلاصش رو بزار دوس دارم نظرتو بدونم

ZiZoOo 14 آذر 1391 ساعت 16:25 http://shaloot.blogsky.com

آره خودمم خیلی حرص میگیره ......
ولی بخاطر گل روی خودت میزارم .

خلاصه :

1)مثل همیشه آهنگ رو خیلی خوب انتخاب کردین . باریکلا .
2)بازم بعد از اینکه 10 بار نگاهش کردمو لذت بردم . چندباریم فقط گذاشتمو و آهنگشو گوش کردم و کارام کردم .
3)اصلا هروقت من این کلیپ های شمارو میبینم واسه چند لحظه از کل دنیا و مسایلش فارغ میشم . خیلی زیاد دوستشون دارم . خیلی حس خوبی بهم دس میده . کی بشه منم بیام تو گروهتون بپرو بالا کنم ؟!
4)تصاویر بازم مثل همیشه خیلی خوب بود . آهنگ هم خیلی خوب رو تصاویر میکس شده بود .
5)بالاخره فهمیدم چطوری از یه حرکت چندتا تصویر تصویر با نما های مختلف میگیرین !
ولی بهتره پیدا نباشه . وقتی پیداس و دوربین ها مشخص هستن دیگه حس کلیپ اصلی بهم دس نمیده . احساس پشت صحنه بودن کلیپ بهم دس میده . خوبه که سورژه های پشت صحنه ای از کلیپ اصلی جدا باشه تا کار تمیز تر بنظر بیاد .
6)البته کلیپ پشت صحنه رو نمیگما . همون که کلا حرکت توش نیست . اون که خیلی دل نشینه . همه چیشم درسته . باریکلا . منظورم ویدئوی محسنه ...
7)خیلی بهتر میشد که یه آهنگ با محتوای ایرانی حالا یا رپ یا سنتی یا هر سبک دیگه ای هم تو کلیپ ها استفاده بشه . اونجوری حداقل یه کلیپ کاملا ایرانی قشنگم به آرشیوتون اضافه میشه . هرچند این آهنگ های خارجیتونم منو هلاک کرده . بس که قشنگن . میشه یه چندا واسم بفرست اصلا ؟!
8)خیلی زیاد گروهتونو دوس دارم . موفق باشین و سلامت .

امیدوارم چیزی از قلم نیوفتاده باشه
قربان شما نیمچه کارشناس ZiZoOo









دیگه دارم از ذوق میمیرم

واااااااااااااااااااااااااااااااااای

ابجی چیکار کردی

دمت گرم.نظرت منو کشت

خیلی کیف کردم

همیشه نظراتو دوس داشتم

ممنون که وخت گذاشتی و دوباره واسم نوشتی

میدونم وخت نداری.همین که نوشتی یه دنیا ممنون

خیلی دوس داشتم نظرت رو در موردش بدونم

تو همیشه تو گروه ما هستی

................................

من خودمم خیلی دنبال این هستم که اهنگ فارسی بزارم
یکی رو تازگی ها پیدا کردم خوبه فقط فهش توش میده دوس ندالم
یه اهنگم که درست میخونن مثل بچه ادم که نمیتونن رپ بخونن
حتما باید دو تا فهش و حرف زشت توش بچسبونن

.....................................

هیچی رو از قلم ننداختی
کوچیکه شما داش امیر حسین

ZiZoOo 14 آذر 1391 ساعت 16:37 http://shaloot.blogsky.com

2 تا صحنه ی خیلی مهم رو یادم رفت بگم که خیلی دوسشون داشتم ...
یکی صحنه ای که امیر حسین دستاشو میگیره بالا و آهنگم انگار میگه بیا بیا ...
یکیم اون صحنه تو کلیپ محسن که سه نفری رو سر و کول همین و میچرخین . صدای خنده ای که واسه خوده صحنه ست رو بهش اضافه کردی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی شده . یعنی عاشق اون صحنه ام . همیشه منم باهاش میخندم .

چه خوب شناختیمکیف کردم

دمت قیــــــــــــــــــــــــــــــــــژ

اهااااااااااااااان فهمیدم کدوم تیکش رو میگی

ولی ابجی من کلیپ محسن رو میکس نکرده بودم

هر وخت من میکس کنم اخرش مینویسم

اون کلیپ رو یکی از بچه های پارکور میکس کرده بود

به نظره خودم میکس میتونس بهتر از این باشه

ZiZoOo 14 آذر 1391 ساعت 16:42 http://shaloot.blogsky.com

اینم یادم رفت بگم
خخخخخخخخخخخخخخخ

اونجایی که کی رو کل مهدیاره فکنم . دارن باهم از یه سراشیبی میرن پایییین . عاششششق هیجان اون صحنه ام ....


آقا اصلا همشو دوس دارم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ رو خوب اومدی

مهدیاره که رفته رو کله ی ابیرام نشسته

واااااااااااااااااااای اگه بدونی چه حسه بدی داره اون لحظه

میدونی مثل چی میمونه؟!

مثل اینکه از پشت بشینی رو موتور

ما هم شما رو خیلی خیلی دوس داریم

ZiZoOo 14 آذر 1391 ساعت 16:45 http://shaloot.blogsky.com

اونجا که مهدیار میپره بالا و بای بای میکنه بعدشم محسن میپره و میخوره زمین خیلی قشنگ رو آهنگ میکس شده . اونم دوس دارم کثیر کثیر ..........



ذ و ق میکنیم ...............


البته این نظرات واسه اون کلیپه ها ولی اینجا میگم . فرقی نداره ......

محسن قشنگ تر میخوره زمین

ادم جیگررررررررررررررررش حال میاد وختی با کله میره تو زمین

اخییییییییییییییییییییییش(چقد بی رحمم من!)

اشکالی نداره خودم متوجم

دمت گرررررررررررررررررم داغ نمیدونمممم

کلا ایووووووووووووووووووووووولا

یه سوال ذهن مغز فندقیه منو مشغول کرده ...

این گنبدی که گفتی بزرگترین گنبد خاورماینه ـست دقیقاً کجاست ؟؟

یعنی کدوم شهره ؟/

کاشان - بادرود- امامزاده اقا علی عباس

.......تقریبا 60 کیلومتری کاشوونِ

:D 20 آذر 1391 ساعت 21:49

mohandes ye kam hajme filmato kam kon bad bezar
khob yani che? hey be dostam migam bian dl konan migan hajmesh ziyade nemikonan
aberooo heyeto bordiiid

هان؟یو؟؟
خب اگه حجمش رو بیارم پایین کیفیتشم میاد پایین...من که نمیدونم کی هستی
اگه میخوای دانلود کنی تا چهارشنبه بهم بگو تا حجمش رو بیارم پایین
ممنووووووووووون.بگیاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد