پرواز

نظرات 30 + ارسال نظر

عــــــــــــالی بود داداش

اووووووووووووول شدم؟

برو حال کن ببینم من کیم که سره کلاس کنترل صنعتی هم پست مینویسم هم پست میزارم...هرهر
بله اول شدی...تبریک میگم
امشب باید شیرینیش رو پیتزا بدی.من زنگ میزنم به همه بچه ها میگم تو اول شدی که امشب حتما بریم پیتزایی...هه هه

سلام
بد و بیا خوش میگذره

سلام

اومدم خوش گذشت

سلووووووووووم

ایــــــــول....

قشنگ بود مخصوصن اینجاش:

دردم از اینه که عمری خودمو نشناخته بودم...

تو تو آسمونا بودی با پرنده های آزاد ....

من تن خسته رو یه دفه یادت نیوفتاد...

------
این یه تیکش منو یاد یه بی معرفت انداخت....

سلاااااااااام....چطوری مریم؟؟
خوبی خواهر؟؟
منم بعضی جاهاشو خیلی دوس دارم که الان یادم نیس...هرهر

چیییییش میبینی چه بیمعرفتی بود...هعـــی چی بگم.میخوای خودم ادبش کنم.چه پسرایی پیدا میشناااا...هرهر(حرف مفت رو داشتی برات در اوردم؟...)

مهدیار کجاست؟؟؟!!!!

یا میگی بیاد یا خودم دستشو میگیرم بیاد اینجا....

« جان مریم » بگو بیاد یه پست اینجا بزاره!!! خب؟

مهدیار هست حالشم خیلی خوبه
بهشم گفتم مریم سراغتو میگرف.بهش هزار بار گفتم پست بزار....نمیدونم چرا نمیزاره.
بازم بهش میگم....چیکارش کنم اخه؟!من که هر چی گفتم عینهو خری میمونم که در گوشش یاس میخونه...
باور کن خیلی بهش گفتم
نمیدونم دیگه چیکار کنم...
الان اون بیمعرفتی که گفتی این بود؟؟

منم یه بار سر کلاس طرح ریزی واحد های صنعتی که تو سایت برگذار شد.... کلن با نتش کار شخصی میکردم..

اصلن من میمیرم واسه درس گوش ندادن برا اینکه تو نت باشم..... اونم وقتی نتش مفتی باشه...

اره اخ اخ گفتی
الان دیگه کلاسم تموم شده
و استاد دقیقا جلوی چشمام وایساده.....داره میره.خب رفت.اخییییش راحت شدم
وای چقد من چیزی فهمیدم...هرهر
کلا حال میده گوش ندی و کاره خودت رو بکنی...خیلی حال میده

به مهدیار بگین بیاد....

چششششششم به جونه خودم بهش گفتمشا
شاید نمیدونه از کجا باید پست بزاره...نت نداره فک کنم

چرا حرف میزاری تو دهن من...؟؟

کودوم پسر؟؟؟ برو بابا.... من دوستای پسر فقط توی نت دارم... و یجورایی بیشتر شماهایین...

+ تو این دوره زمونه کسایی که با جنس مخالف دوست نباشن یجور کلاس داره.... الان من مثلن با کلاسم...

+ منظورم یکی از دوستای نزدیکم بود که بیخودو بیجهت با هم سرد شدیم...

+ نع بابا مهدیار که با معرفته... یکیتون از اون یکی با معرفت ترید...

+ پس حتمن بهش بگین که یه پست بذاره حتی شده یه پست خالی....

به پست خالیشم راضیم...

بابا من یه چیزی گفتم نمیخواد انقد جدی بگیری

اصلا بیخود کردم ....ببخشید تور و خدا نزن منوووو...به پات می افتم
نههههههه.....جونه با کلاسیت ببخش منو

هرهر....چه واسه منم با کلاس شدن ایشوووون

.......................................
چشم حتما بهش میگم بیاد یه پست بزاره.خیالت راحت ابجی
اگه نخوادم بزاره میبندمش به نت که مجبور بشه بزاره

مه سا 21 آذر 1391 ساعت 18:58 http://love-courage.blogfa.com

آخ که دلم کباب شد!!!!
میبینم چن وخته نیستی امیر حسین نگو اوضاع از این قراره!!!!قفس و آینه و....

اووووووم؟؟؟!!!!

حرف تو دهن من میزاری واسه چی؟؟؟؟
عهههههههه!!!بدون منظور بود این پسته

شایدم منظور داشت...نمیدونم

بیخیال.....من که میبینی نیستم بخاطر اینه که نت ندارم الانم با گوشیم
تو وبتونم اومدم همه رو خوندم ولی هر کاری کردم صفحه ی نظراتتون باز نشد که نشد

هووووووووووورا

برو برا بچه محلادو تعریف کن

از اشعار اقا شایانم فیض عالی را بردیم

راستی چرا نمیای بریم پیتزایی؟گرفتی مارو!

حداقل یه تک میزدی من نمیام که به پیک موتوری بگم بیاره دَمِ خونَتون...

پس بیا واست تعریف کنم
تو؟؟؟پیتزاااا؟؟مگه ممکنه؟؟!!
واااااا.....استغفرلله چه چیزایه غیر ممکنی رو باید بشنویم.خدایا منو ببخش

الی 22 آذر 1391 ساعت 00:16

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
محشر بود
امیر حسین عالی بود

رز 22 آذر 1391 ساعت 12:28 http://www.leilytanha.blogfa.com

اخه داشمون شاعر شدع...



اره من پیداش کردم..حالا گریه نکن زار زار میبرمت بازار..

من؟؟شاعر؟؟
ولمون کن بابا
من شعره یه نفر رو هم غلط غلوط میخونم چه برسه به این که من شعر بگم...خودم خندم میگیره



کجا بود؟؟تحت تعقیبه!!

elahe 22 آذر 1391 ساعت 12:35 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com


چه غم انگیز بناک بود
ولی خوشچل بود...

خیلی قشنگه
شعر اهنگ سیاوش قمیشیه
خیلی دوس دارم شعرشو

ممنون الهه

yeganeh 22 آذر 1391 ساعت 14:50 http://www.worldlaugh.lxb.ir

چه چیزا

هرهر...میدونم نفهمیدی

تو هنوز فکرت درگیره اون کیفس که شمال ازت دزدیدن :))

رز 22 آذر 1391 ساعت 20:10

هشدار برای کبری ۱۱ دنبالشن..

حالا ما یه چیزی گفتیم..

تو اگه شعر بگی همه شاعرا انصراف میدن....شوخی کردم..

شوخی کن اشکالی نداره که

راحت باش

خیلی راحت باش

راحت ـه راحت

راحت باشیاااا

دیگه نگمااااا

ببین راحت باش با من

میخوای با دو تا فهش شروع کنی؟

سلام داداش امیر .
خوبی ؟ ‎‏ خوشی ؟ ‎‏ سلامتی ؟
راست میگیا ، باگوشی راحت تره .
ولی با سیستم میشه نوشته رو کش داد .
صب کن ببینم . ‎‏ باگوشی هم میشه ، نگــــــــــــــــــــــــا
داداش امیر فردا ۲ تا امتحان میان ترم دارم .
نصف شب باید بیدار شم و تمومش کنم .
التماس دعا .
فردا میام مفصل (؟) شایدم مفسل ‎‏ شایدم مفثل ‎‏ ( ‎‏ ) نظرامو لیگم .
فعلا"

سلام ابجی الهام

خوبم سلامتن خوشم

تو خوبی؟ سلامتی؟ خوشی؟

هرهرهر

اره با گوشی راحتره....منم راحت ترم

مخصوصا تو میهن بلاگ که بخوام بیام

البته الان با سیستم اومدم

همون مفصل اولی درست بود

امتحانات چطور شد؟؟خوب شدی این دو تا رو؟؟؟

ســِـــلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


فوق العاده بـــــــــــــود این شعره ..

از یاس بود آیا ؟؟؟؟

آخه می خوندمش یاد ریتم یاس می افتادم ..

نه فک نکنم یاس باشه ... ... ولی فک کنم رپِ ...

آره داداش امیــــــــــر ؟؟؟؟؟

سلام اقاااا جون...خوبی؟؟

خودت جوابتو تو چندتا کامنت پایینی دادی

خخخخخخخخ

به کامنته خودت مراجعه کن

امشــــــب می خوام آپ کنم ..

همـــــــــــون پست عارفانه رمانتیک نمی دونم چی چی ...

در حسرتش موندم

که اول شم

نوموخواااااااام

بـــــــــــدو بدو گذاشتمــــــــــش ..

بیـــــــــــــــا اول شو ..

..........پنج روز بعـــــــــد

داداش امیر
چه قد من خنگما ...

آخه خنگ .. زیر شعر نوشته شایان جعفر نژاد بعد می گی این شعر رو یاس گفته /؟ ..

میدونی دفه قبلی که اون نظر رو داده بودم قسمت دوم شعره باز نشده بود ... الآن باز شد ...

یه لحظه به خودم شک کردم ..
اثرات زیبای درس خوندنه ...

خب حق داشتی

منم بودم همین فکر رو میکردم

یعنی منم خنگم؟؟(اون که بعله)



این شعر ماله اهنگه جدید سیاوش قمیشی به نام پرواز

الی 24 آذر 1391 ساعت 20:20

این اهنگ رو الان تو مهواره انداخته بود و من برای اولین بار شنیدم یه لحظه احساس کردم این اهنگو حفظم بعد یادم افتاد ها من ایجا خوندم

ههرهرهرهر.....اره همون شعر اهنگ سیاوش قمیشی

همون جدیده.......لایک

عه

هه هه

الی 25 آذر 1391 ساعت 20:12

باهات قهرم

.وات؟؟

رز 25 آذر 1391 ساعت 22:18 http://www.leilytanha.blogfa.com

باز که این نویسنده گم شد...

نویسنده باز اید به کنعان ......غم مخووووور رز

رز 27 آذر 1391 ساعت 12:03 http://www.leilytanha.blogfa.com

من الان غم میخورم..

نونم واست بیارم؟

اب چی؟

بیارم

میترسم از گلوت نره پایین...هرهر

رز 28 آذر 1391 ساعت 14:05 http://www.leilytanha.blogfa.com

نه ممنون....

نه خواهش میکنم

این دو تا آخری ( امتحانا ) که عالی بود ..



خدا رو شکر واسه امتحان ادبیات همه بچه ها پایه ،
کل برگه های کلاس کپ همدیگه س ..

امتحان آزمایشگاه هم که عملی بود و فن سی پی یو هم وصل نمیشد اگه بدونی چکار کردم ، یه بلایی سره فنه آوردم ..

آخرشم استاده اومد بالای سرم و گفت : چکار می کنی ؟؟

گفتم : استاد پایه های فن ـش خرابه و وصل نمیشه !!

نگاش کرد و گفت : آره راس میگی !!

و رفت ..

مادر بورد هم وصل کردیم و بعدش سی دی و بعدش فلاپی و خدا رو شکر پاور نداشت کیسه و مث بقیه بچه نمی خواست روشنش کنم و گرنه سایت منفجر میشد ..

یکی از بچه ها کیس و باز کرده بعد وپیچاش رو گذاشته بود تو جیبش ،

امتحانش رو داد و از سایت اومد بیرون ..
دست کرد تو جیبش تا کل پیچا تو جیبشه ..

ایقد خندیدیم ازش ...

خدا رو شکر

من یه سیستم سالم دارم بیارم واسم داغونش کنی؟؟

پاورم داره اگه بخوای میتونی بسوزونیش!!

اون کاره دوستت با اون کاری که با کیس کرده بود رو من دقیقا با یه دستگاهه برقی کردم که خیلی ضایع تر از این بود

یه چیزی مثل اجاق برقی بود

وختی بازش کردم که درستش کنم یه جعبه بهم دادن که پیچ و مهره هاشو بزارم توش که گم نشه....منم وختی کارم تموم شد جعبه رو تو اجاق برقی
جا گذاشتم.....همه دنبالش میگشتن....

سارا 30 آذر 1391 ساعت 12:38 http://erma.blogfa.com

امیر حسین میخوام کپیش کنم بزارم تو وبلاگم چون واقعا عاشق متنش شدم ولی کپی نمیشه میشه خودت بیای بدی بهم ؟

دو تا عکسه سارا
باید زمینه ی قالبت سفید باشه....
من که دوس دارم تو هم بزاری
ولی نوشته نیست
عکسه.یعنی تو وُرد نوشتم از عکس گرفتم گذاشتم

قوربون دستت ، اگه بیاریش ( سیستمت ) که خیلی ممنون میشم .
بالاخره باید چند تا سیستم داغون کنی تا یاد بگیری .
‏;:;:;:‎;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:‎
شما دیگه خیلی باحالی داداش امیر
بابام وقتی وسیله ای بش میدیم که درست کنه ، با کلی پیچ و مهره چسبیده به وسیله تحویلش میده .

خخخخخخخخخخخ...پس واجب شد بهت بدم
به به پس با بابات همکارم بنده...خوشبختم
از بس دقیق کار میکنیم اینجوری میشه....هرهر

سارا 1 دی 1391 ساعت 16:32

سیوش کردم

حل شد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد