17اذر چه خبر بود؟

اُوهوووم...

17 آذر چه روزی است؟(بود)؟؟؟

    1.روز ملی شدن صنعت نفت                                                         2. 11سپتامپر

3.قیام خونین 17شهریور                                                              4.تولد داش حسین


بــــــــــعله درست فهمیدید!احسنتتولدِمنهالبته متاسفم واسه اونایی که جوابو اشتباه

زدنخلاصه بِگذَریم...داستان از این قراره که 17 اذر تولد من بود که واقعا جای همتون خالی

بود!شاید بپرسین چرا خالی؟چرا پر نه!اخه واسه این که همه ی بروبکس استریتی

دور هم بودیمحالا میخام داستانو به طور سانسور شده(غُلاصه ای)واسَتون بگم...

اولش که قرار شد بریم باغ فین(پاتوقِمونه)جای خیلی با صفاییهکه نشد که البته بعدِش

رفتیمجاتون خالی اول که از سرما یه قوری چای سفارش دادیم...بعد با چند دست کشک

بادمجونای معروفِمو یه دلی از عزا در اوردیمخلاصه بعدشم یه چند دست لبوی شفارشی

گرفتیم که واقعا لبوهاش خوردن داش...خلاصه میرسیم به جای خوب داستان که چه لحظه ی

شیرینیه(البته بیشتر واسه من)از اون جایی که من شکارچیه سوژه های نابم از بین کادو هم 

یه سوژه گرفتمکه عکسِشَم گذاشتَمولی اما محتواش چیز خوبی بوداحالا نمی پرسین

که چرا از کیک خبری نیست؟اخه داستان داره...صب کن اول عکسش رو بزارم



 ماجرا از این قراره که تولد یکی از بروبوچ استریتی بود...اونم بیچاره از همه چی بی خبر یه کیک

سفارش داده بودماهم نامردی نکردیمو کیکو تو صورتش زدیمنمیدونید چه حالی میده

(اینم قیافه ی بَکس هنگام زدن کیک توی صورتش)...(اینم قیافه ی اون)

البته این کار واسه افراد زیر 18سال توصیه نمی شود!

دیگه نمیدونم چی بنویسم!

البته گذاشتن این پست یه کم طول کشید ولی از قدیم گفتن هر وقت جلو سودو بگیری ضرره!!!

نظرات 33 + ارسال نظر
RockON 22 آذر 1391 ساعت 01:08 http://darkmelody.blogsky.com

سلام امیرحسین جان .. خوبی آقا ؟
دادا پارکور کار میکنی ؟!!
خیلی خوبه ایوولا .. من چند روز پیش رفتم ثبت نامش .. خیلی دوس دارم
خلاصه اینه که مخلصیم

سلام داش عماد

ممنون از حضورت...

فکر کنم منو با داش امیر اِشتِب(اشتباه)گرفتی!

اخه من حسینم نه امیر حسین...حالا فهمیدی؟

امیرحسین(street group) 22 آذر 1391 ساعت 01:12

اول از همه اول...هه هه
بعدش میخوام یه چیزی در مورده دو تا پست پایین تر رو بگم همون پست"سوژه" رو میگم.هر کس متوجه نشده چرا طرف این روزنامه رو اونجا چسبونده بخونه
اماکن به مجسمه های برهنه گیر داده و صاحب مغازم بخاطره اینکه روی سینه ی این مجسمه رو بپوشونه برداشته این کاغذ رو چسبونده....فک کنم حالا دیگه همه فهمیدید چی شد
اخه تو نظراتش که میخوندم میدیدم بعضی ها کلا از بحث خارج شدن
حق دارن شاید بد گفته حسین نمیدونم!! خلاصه من گفتم اینجا بگم که همه بدونید جریان از چه قرار بوده

متاسفم...!

شما دوم شدین

شما شانس اول شدن تو این پستو از دست دادین

البته شما همیشه در قلب ما اول هستی داشَم

یه تشکر ویژه هم واسه توضیح پست سوژه که باعث شد رفع ابهام شود

رز 22 آذر 1391 ساعت 12:24 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

به به تفلده
تفلد تفلد تفلدت مبارک
عجب نامرداینا هفته پیش تولد بوده دیر اپ میکنن که شیرینی ندن ولی ما شیرینی میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایم....

بابا این همه چسب چسب برق و زدین...

الان چند ساله شدی...
با گزینه ی اخر اینو بدون کسی اشتب نمیزنه..

سلااااااااااااااااااااااام

خیلی ممنون تفلد شما هم پیشاپیش مبارک

اَه نقشه مانو فهمیدی...

این همه نقشه کشیده بودیم که شیرینیو دو در کنیم،بلاخره لو رفت

اصلا شیرینی چه قابلی داره شما بفرما کیک

خب چسب برق متفاوت تر بود اخه

من دقیقا نمیدونم چند سالمه!اخه قبل اینکه حضرت ادم بیاد من روی زمین بودم...هه هه هه

elahe 22 آذر 1391 ساعت 12:25 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com


هه هه هه
چه باحااااااال
چقد خوردید!!!!نترکید!

تازه اینا رو خلاصه ای گفتم

قبلش چیپسو پفکو میوه و تنقلات دیگم خورده بیدیم...

yeganeh 22 آذر 1391 ساعت 14:50 http://www.worldlaugh.lxb.ir

چسب نواری قحطه؟؟؟

تولدش مبارک

چه میشه کرد...
مگه چسب برقم دل نداله که یه بارم واسه کادو مصرف بشه

تفلد کی مبارک؟؟؟؟؟؟

تفلد من یا کی؟...هااااااااا؟...یا کی؟

رز 22 آذر 1391 ساعت 20:01 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلام پیر مرد

رنگ چسبه بیشتر ب چشم میخوره نه..

شیرینیشم بده کیکش پیش کشمون...

ممنون.

حس 6 گفت..

سلام دختر کوچولوی من

موافقم!

شیرینی واسه شما چه قابلیه...

بهار 22 آذر 1391 ساعت 20:49 http://bahar91.blogsky.com

پس خیلیییییییییییییی بهتون خوش گذشته
حالا توی اون کادو چیه؟
راستی تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک
اون بخش کیکم که برای زیر 18 سال توصیه نمی شه پس یه تیکه کیک بیارین من بخورم

تازه بیشتِرِ خیلیییییییییییی خوش گذشته

توی کادو یه تی شرت خیلی خیلی خوشِل...

تفلد شما هم پیشاپیش مبالک...

اخِــــــــــــــــــــی هنوز 18 سالت نشده

شریک mj 22 آذر 1391 ساعت 20:50

تولدت مبارک ولی فکر کنم خیلی خلاصش کردی اصل کاریو نگفتی !! این جور موقع ها یچیزی میکشن دور هم اگه گفتی ؟

واااااااااااااااااااااااااااای چه بچه بی تربیتی،اصلا چه شریک بی تربیتی

واقعا که افکارت خیلی خرابه،یه کم از اون شریکت یاد بگیر

شریک...خب اخه یادش بده

ما که(بروبوچ استریتی) وقتی دور همیم فقط نقاشی و نفس و زحمت و... از این مایه ها رو میکشیموووووووو

RockON 22 آذر 1391 ساعت 21:27 http://darkmelody.blogsky.com

خو چه میدونستم 2تا نویسنده داره

اشالی نداره...

خلاصه خوشحال میشویم که دوباره به ما یک سری بزنید...

اینم یه جمله کتابی

سلوووووووووووووووووووم....


بَـه ! بــَــه !

تولدت پســـاپـــس مبـــــارک...

چرا پــَــ انقده دیر؟؟!!!

الان تو این کادوست یا کیکه؟؟؟

ایــول سوژه جالبی بود با چسب برق کادو کردن... کلی خندیدم!!

یادم باشه سری بعد خواستم کادو بدم اینطوری باشه..

هفته بعد تولد فرنوشه رشتشم برقه... جون میده یه لامپ ۱۰۰ وات رو با چسب برق کادو کنم و بهش کادو بدم....

-------------

بهر حال تـِـوَلـدت هزاااااار بار مَبــارک...

الهی که همیشَه تو زندگیَت موفق باشی دوستَ خوبـِـم...






















سلووووووووووم

ممنون

اخه یه مشکل واسم پیش اومده بود نشد که زودتر بزارم

حالا دوست دارین که توش چی باشه؟

تفلد فرنوش خانم رو پیشاپیش از جانب بروبکس استریتی تبریک بگی هااا

صـــــــــــــــــــــــــد وااااااااااااات چه خبره مگه؟

ممنون از حضور گرمتان در این هوای سرد زمستونی...

نگفتـــی چن سالت شد؟؟؟

فک کنم تازه منفی هارو رد کردی شدی ۱+ ! آره؟؟؟

ینی تا پار سال ۱- بودی الان تازه رفتی تو ۱+ !!!!

ول کن ابجی میترسم ریا شه!

اخه اون روزا که ادم روی زمین نبود من بودم

فک کنم ریاضیتم ضعیفه...

اخه از 1- یکی بریم بالاتر میشه 0 نه 1+

واقعا که کی به شما دخترا(بعضی ها البته) نمره میده؟

همین کارا رو میکنید که پیشرفت نمیشه

afsane 22 آذر 1391 ساعت 22:54 http://barobaxbahal4riazi

بازم تولدتو تبریک میگم هم ماهی. وااااااااااااااااااااایییییی نگا کادوش چسب برقه که اووووووووووون ک ک ک ک ک ک وای دلم

خیلی قدم رنجه فرمودییُوووووووووووو

واقعا که عجب کادویی بوداااااااااا

[ بدون نام ] 23 آذر 1391 ساعت 16:18

??????on chasb barghe hatman kare amir barghie are
...
tavalloooooooooooooooooooooooodet
mooooooooooooooooooooooooooooooo
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



..
namarda

???hameye keiko khordid

اون کادو مال پسر خاله ی امیره ولی فک کنم چسبش از امیر باشه...هِ هِ

خیلی ممنون

کیـــــــــــــــــــک...؟
هاااااا
کدوم کیک؟

فک کردی من کیک واسه اینا میخرم که بزنن تو صورتم...هَ هَ...کور خوندَن...

راستی چرا اسمو نشونی ازت نمیبینم؟؟؟

چرا نیشه شکل گذاشت؟؟؟

shirin 23 آذر 1391 ساعت 16:20

?chera farsi nemishe


on ghablie man bodam yadam naboood esmam nist

خب اسمت کجاست؟

میخای صداش کنم بیاد؟

نکنه اسمت باهات قهر کرده!؟

تولـــــــــــــــــــدت مبارکـــــــــــ


واسه هزارمین بااااااااارررررررر

جای این که هزار بار تکرارش کنی بهتر نبود یه کادو میاوُردی؟



اون کادو هه خیلی باحال بود ...

چسب 1 ، 2 ، 3 استفاده می کرد خیلی بهتر می چسبیدا ..

چســـــــــــب لوله ...

یکی از اون برو بوچ استریتی که کیک رو زدین تو صورتش " مهدیار " نبود ؟؟؟؟؟؟

نــــــــــــــــــــــــه

کشـــــــــــــــــــک بادمجووووووووون

مـــــــــــــــــامانــــــــــــی

کشـــــــــک بادمجون می خوام ..

چه جوری بدون من از گلوتون پایین رفــــــت ؟؟؟؟؟؟

چه جوری تونستین ؟؟؟؟؟

چه جوری عجقم و خوردین ؟؟؟؟؟؟

قوربون پیاز داغاش ..

نه فایده نداره ، دیگه باید خودم یاد بگیرم ..

اررررررررررره کشک بادمجون دلت اب شد؟

باید میومدی

اتفاقا خیلی راحت از گلومون پایین رفت...هِ هِ

شوخی کردم هنوز تو گلوم گیره

واااااااای که چقد شکمویییییییی

مگه اشپزی بلد نیستی؟؟؟

نکنه فقط بلدی نیمرو درست کنی؟

میترسم اونم بلد نباشی... هَ هَ

چرا " مهدیار " بود !
واسه چی میگی نه ؟

اخه هم مهدیار بود هم حمید

من شکمویم . خیلی .
آشپزی ؟
آآآآآآآآآآآآم
نیمرو بلدم
تمام رو بلدم
املت بلدم
دیدی آشپزی بلدم ؟؟
بقیه شم یادم اومد و یاد گرفتم بت میگم .

واااااااااااااااااااای که چقد اشپزی بلدی

واقعا که چقدم دست پختت عالیه

پس بی صبرانه منتظر غداهای بعدیت میمونم

اصلن یه چیز دیگه...؟

اینبار که اشپزی کردی حتما عکسشو تو پستات بزار،خوبه؟

بهار 24 آذر 1391 ساعت 06:16 http://bahar91.blogsky.com

آره 18 سالم نشده اینکه گریه نداره
تازه ببین چقدر نسبت به سنم فهمیدم
کیک چی شد نمی دی

مرد که گریه نمیکنه

بـــــــــــعله

کیک؟

کدوم کیک؟

اهاااااااان

ای ادم زرنگ،میخای بزنید تو صورتم

مه سا 24 آذر 1391 ساعت 15:41 http://love-courage.blogfa.com

آیا دنیا در ۲۱دسامبر۲۱۲ نابود میشود؟؟؟؟؟؟؟
همه چیز در لاو کاریج!!!!!
دامی برای جیمز باند و بروبکس!!!!

مه سا 24 آذر 1391 ساعت 15:48 http://love-courage.blogfa.com

آیا دنیا در ۲۱دسامبر۲۱۲ نابود میشود؟؟؟؟؟؟؟
همه چیز در لاو کاریج!!!!!
دامی برای جیمز باند و بروبکس!!!!

اخه چراااااااااااا دو بار میفرستی؟

اهااااان

نکنه میخای بگی که واقعا جدیه

الی 24 آذر 1391 ساعت 20:18

داداشی به خدا شرمندتم من نمیدونستم و اگرنه برات تولد میگرفتم

البته هنوزم دیر نشده هَ هَ

مگه نمیدونی هر وقت ماهیو از اب بگیری میمیره

رز 24 آذر 1391 ساعت 22:29 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام پیر پیر مرد..

دگه خودت که میای دستگاه چمن زنم با خودت بیار...
در وبلاگ اجی رز این یک قلم جنس پیدا نمی شود.

شلااااااااااااااااااااااام

اِی به چشــــــــــــــــــــــــــــــــــم

مینو 25 آذر 1391 ساعت 11:57 http://suncity2000.blogsky.com



ببخشید دیر فهمیدم تولدتووون مبارک
ان شاالله هزار ساله شین

خیلی ممنون از حضورتون

؟

مه سا 25 آذر 1391 ساعت 18:45 http://love-courage.blogfa.com

هووووووووووووویییییییییییی!!!!(با لگد)!!!
خیلی سخته بیای وبمون؟؟؟؟؟
اصن دیگه قهر قهر تا روز ۲۱دسامبر!!!

رفتم سر زدم

چیه این اراجیف؟

جوابشم توی وبت نوشتم

taranom 25 آذر 1391 ساعت 20:17 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

salam khobin dige kadoye mj ro maskhare nakoniya khili ham khoshkele bade mojebate shadi shoma ro faraham mikone bedone mavajeb

شلاااااااااااااااااااااااام

من که اشاره به این داشتم که محتوای خوبی داشت

اخه منظور منم از گذاشتنش شاد کردن بروبوچ بود

من خودم به شخصه با داش mj خیلی حال میکنم

تازه همیشم باعث موجبات شادی بروبوچ توی جمع میشه

خلاصه ما همه جوره هوای داشمونو داریم

رز 25 آذر 1391 ساعت 22:17 http://www.leilytanha.blogfa.com

...

مهسا 26 آذر 1391 ساعت 22:59 http://love-courage.blogfa.com

اراجیف دیگه؟؟؟اگه دیگه پامو گذاشتم اینجا!!!حالا میبینی!!!
نظرتم تایید نمیکنم تا بسوزه ...

حالا اگه این اتفاق افتاد من اسممو عوض میکنم...

نظر منو تایید نمیکنی؟

خب معلومه!

حقیقت مثه ته خیاره

حالام ما یه چیزی گفتیم شما به بزرگواری خودد ببخش دیگه

حالام بیاووووو اول شوووووووووووو

سارا 30 آذر 1391 ساعت 12:36 http://erma.blogfa.com

تولدت ژسا ژس مبارم البته بببخشید من دیر اومدم

این چه حرفیه میزنی!دیر اومد چیه! همینم که اومدی خودش یه دنیا ارزش داره

مگه نمیدونی میگن دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه

ای ناقلا نکنه اینا همه نقشه بود که کادو نیاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد