موکت


اتفاقا چند روز پیشا رفته بودم دَمِ مغازه ی دوستم که بغلش یه مغازه املاکیه دیگم دارنکه تازه کَفِشو موکت انداخته بودن منو دوستم که بیرون نشسته بودیمو همین جور گَپ میزدیم دیدیم یه موتوری با بَچَش اومدن برن تو مغازه...دیدن کفِش موکته

خلاصه اونام از همه جا بی خبرکفشاشونو در اوردنو رفتن تو مانم وقتی این صحنه رو دیدیم از خنده روده بُر شده بودیم

تازه جالِبِش ایجاس که وقتی رفتن،!پدرش از مغازه اومد بیرونو صورت و چشماش سرخ سرخ بود(اخه تو مغازه که نمی تونس بخنده) خلاصه تا گفتیم یارو رو دیدی بیچاره پکید از خنده هنوزم هر وقت یادم می افته خندم میگیره 


اینم یه سوژه دیگه ...


 

 

نظرات 24 + ارسال نظر



آخـــــــــــــــی بـَـخ بـَـخ ..

چــــــــــــه تمیزه ..

خوش به حاله زنش .. .

اره طفلی هم تمیزه هم ساده!

رز 27 آذر 1391 ساعت 12:06 http://www.leilytanha.blogfa.com



خیلی باحال بود..

ممنون

elahe 27 آذر 1391 ساعت 14:02 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

من اینجانظرگذاشته بودمااااااااااااا
کووووش؟

هَنووووووووووووووووووووز نیومده

فک کنم چرخِش پنچر شده... زاپاسشو عوض کنه حتما میاد هَ هَ

بهار 27 آذر 1391 ساعت 16:36 http://bahar91.blogsky.com

بیچاره چقد خجالت کشیده

اصلن به قیافه ـش نمی خورد که فهمیده باشه

لا یخسر و قوم من قوم

هیچ گاه یکدیگر را مورد تمسخر قرار ندهید(با اون صدا ترجمه خونه شبکه سه موقع اذون بخون)

....ولی عجب اوشکولی بوده...هرهر

رز 28 آذر 1391 ساعت 14:09 http://www.leilytanha.blogfa.com

به به برادر حاج شیخ امیر حسین...اقا تقبل لله...


بابا چند بار بگم دیگه پیر شدم!

من حسینم نه امیر حسین!

ببین چه زمونه ای داریم... من پیر شدم شما جوونا الزایمر گرفتین

فک کنم زمونه دیگه برعسک شده! هر چند هفته ی اخره دیگه!










( . . . )


هــــر هــــر...

تو ام مث من دنبال سوژه ایا....

واستا یکی دارم .... بزودی میزارمش....

تاهزه اینا که واسه ما چیزی نیس

پس زودتر بزار من دیگه طاقت ندالم

Zhinoos 29 آذر 1391 ساعت 19:21

من اینجا چی باید بگم؟؟!
فقط میخندم!

بَه به ژینوس خانوم

وبلاگ ما رو نورانی فرمودییُو

چه خبرا؟ نیستی؟

دلمون واسَت چوچیک سُده بود!

واقعا که چقدر داری از مُخِت کار میکشی! یعنی نمیدونی چی بگی؟(سلامی، علیکی،...)

ریز بخند زشته! چه معنی داله دختر بلند بخنده...

شوخی کردم

خیلی خیلی خوش اومدی

خلاصه مشعوف شدیم از دیدنت ابجی

بازم بیااااااااااااااااااااااااا

الی 29 آذر 1391 ساعت 20:13

ما جایی که خودمون مییشیم رو موکت کردیم چون واقعا زمینش سرد میشه

البته ما جایی رو که سرد میشه بخاری روشن میکنیم

تازه کف خونمونم از سیستم های گرمایشی استفاده میکنیم!

البته شوخیدم

yeganeh 29 آذر 1391 ساعت 22:09 http://www.worldlaugh.lxb.ir

تشکر که سر زدی

چیه؟
چرا اینجوری => ‎‏ => نگام میکنی ؟
مگه تا حالا منو این تیپی => ‎‏ => ندیدی ؟

ایام ایزنمتا !
درست سیلم کن خو .

وااااااااااااااااااااای
خب چجولی سیلیت کنم؟
دیگه صریح تر از این...

الی 1 دی 1391 ساعت 18:48

من مغازه رو گفتم داداشیه دیفوونه
البته ما بخاری هم روشن میکنیم ولی از زمین سرما میاد خوب

اهاااااااااااااااان
به من میگی دیفونه!
خب هستم دیگه...البته دیفونه امام زمان(عج)

واقعنی متوجه شدی چی گفتم ؟

نه متوجه نشدم اصلا

شوخی میکنی !
ولی تا حدودی درست جواب داده بودی خو !

دقیق متوجه نشدم!

حالا منظور از سیلیم،(سلام) بید؟؟
من تو همین فقط موندم!

رز 4 دی 1391 ساعت 12:33

سلام پیرمرد ...
سلام حاج اقا...
هفته اخر !!!ههههه هنو هستیم...

سلام ننه جون...
سلام حاج خانوم...

هِــــــــــــــــــــــــــی یه هفته ی دیگه باید انتظار اقامونو بکشیم
(اللّهُمَ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج)

درست سیلم کن ..

یکی درست نگام کن ..

سـِـیل : نگاه ..

افتاد ؟؟؟؟؟

اهااااااااااان...
حالا فهمیدم!
می بینی چقد این روزا خنگ شدم؟
اخه یکی گفت سیلیم یعنی سلام
خب حالا به چه زبونی بود؟

زبان بیسیار بیسیار شیرین ماهشهری ..

بـــعله
واقعا سوژه ی خوبی شده بود واسه من! واسه این که تو معنیش مونده بودم

shiva 12 دی 1391 ساعت 15:45 http://shekarnamak.blogsky.com

زبان بسیارررر شیرین ماهشهری

احسنت به ان زبان شیرین
بِّـــــــــــپا قندِت نزنه بالا خخخخخخ
واقعا که ماهشهر هم شهرش هم زبانش خوشِله

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:25

بعله....الان قراره بنده به خاطر اینکه واسه امتحانام نمی تونستم بیامو نظر بدم حالا وقت..وقت چیه؟؟؟؟
اگه گفتی....





وقت جبرانه....
از همین پست تااااااا آخرین پست....

ببینم چه کردی....

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:27

خیلی پست جالبی بودااا....

موکت؟؟؟؟....خب شاید بیچاره خیلی ساعتو تو مغازشه واسه همینم خواسته مثل خونه خودش بشه
اشکالی داره؟؟؟؟

ممنون
عجب نظر منطقی ای بوداااا
نه چه اشالی داله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد