من فقط اینو میدونم که...

این گرونی و وضعِ بنزین و تحریم و هزار کوفت و مرگه دیگه بزرگترین ضربه ای که زده اینکه:

.

.

.

.

.

ما رو از خانواده هامون دور میکنن.مهر و محبت رو کمتر میکنن!دیگه اون مهر قدیمی نیس

دیگه کمتر پیدا میشه کسی واسه کسی کاری بکنه!دیگه کم کم سایه معرفتم داره میره! و و و

.

.

.

البته جدیدا متوجه شدم این گرونی ها یه خوبی داشته و اونو به عینه دیدم و شنیدم

این تحریم محریم و اینجور بحث ـا رو قیمت سیگار تاثیر گذاشته و پدره دوستم بعد 10 سال

تصمیم گرفته سیگار رو ترک کنه

نظرات 40 + ارسال نظر

انشاالله اول .
‏.
‏.
‏.
خدا رو شکر گرونی یه فایده ای هم داشت
دیروز یکی از آشنایان دنبال یه دارو بود حالا اسمش رو نمیشه اینجا گفت واسه بچه ش که مریض بود تا تبش رو تنظیم کنه ماده اولیه ش جز مواد دارویی تحریم شده بود .

اره ابجی اول شدی

نچ نچ نچ........خدا بگم چیکارش کنه باعث و بانی شو

taranom 28 آذر 1391 ساعت 13:29 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

aaaaaaaffffffffffaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiin ham be to ke bahoshi chizaye be in mohemi kashf mikoni ham be babaye dostet ba in erade mashaaaaallllllllaaaaaa

خخخخخخخخخخخخ........ما اینیم دیگه
من جاذبه رو هم کشف کردم خیلی راحت....حالا بماند چجوری
امروز فهمیدم بعد از بیست و هشت سال تصمیم گرفته ترک کنه
اگه دو سال دیگه هم میکشید باز نشست میشد

رز 28 آذر 1391 ساعت 14:07 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اینا رو بیخیال نفس و عشق است...

چیو حسین راست میگه؟

اااا چه جالب..

چیـــــکار داری ؟؟؟!

تو زندگــــیتو کن....!!

بــی. خــی. یـــال....

================

کــــی خــستَــس؟!!!

(همــــه با هم با صدای رَسا و بلند: )

دٌ ششــششـــــــــمــَـــن.....

زندگی همینه...

اگه بخوام واقعا زندگی کنم باید برم یه جایی که اسمش کوه سفیده
بهترین جا واسه زندگی واقعیه....سالی یه بار میرم دو سه روز اونجا میخوابم
خیلیییییییییییییییییی باحاله....عینه بهشت روی زمینه
نه بوق داره نه دود.....مردمش تلویزیونم ندارن
موبایل فقط یه جاهاییش انتن میده
کلا لاستیِ واسه خودش

mj 28 آذر 1391 ساعت 19:08

اول اول اول

خخخخخخخخخخخخخخ.....اره اول شدی پسل خاله

بابا دمش گرم

واقعا که کارش ایول داله

حالا هِی بگید گرونی به ضرر مردمه!

.........چایی هم خیلی دوس داره
باید اونم رو گرون ترش کنن انگار کم نمیاره

حالا دیدین گرونیه یه حکمتی توشه...

اصلن دولت با این کار داره سلامتی مردُمُ تضمین میکنه

اره واقعا

یکیش خوده من کامل سلامتی روحی دارم با این کارارش

بابا پیرمرد...

نخــــــــــــــند میزنمتااااا

دریا 28 آذر 1391 ساعت 21:31 http://azjensebaranam.blogsky.com

azjensebaranam.blogsky.com
آدرس جدیدمه
جالب بود....

پس اون چی شد

اوکی حل شد

مرسی

elahe 29 آذر 1391 ساعت 17:40 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com


اهان اون ماله اولیه بود
این ماله دومیه

بعله بعله......

Zhinoos 29 آذر 1391 ساعت 19:19

چقد وبت خاک گرفته!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(آرایه استفهام انکاری)

ارایه ی چی چی؟؟ادبیاتت تو حلقم؟؟

خودتی؟؟تو هنوزم زنده ای ژینوس؟؟

جلل خالق!!

میای تمیزش کنی؟؟

باید بیای

بدو ببینم.از اون گوشه شروع کن تمیز کردن

الی 29 آذر 1391 ساعت 20:12

اقای مهندس سوالی داشتم
چند نوع پیوند نیمه هادی وجود داره؟
یکیش را به دلخواه توضیح دهید

دو تا وجود داره خانوم مهندس

نوع npn و نوع pnp

سوال دیگه ای داشتی در خدمتیم

توضیحم نمیاد.....بزار فک کنم
اووووووووووووم

اگه خواستی بگو

شما دو تا هم حتمــــــــاً دارین درس می خونید و برنامه ریزی کردید ..

آره ؟؟؟؟؟

بابا نمی خواد ایقد خودتون رو اذیت کنید ، همه دسته جمعی از شنبه درس می خونیم دیگه ..

درس کجا بود ابجی....کلا تو دانشگاهم.خونه نیستم که درس بخونم
باشمم نمیخونم.دیگه حوصلم نمیاد که بخونم
دیدی که برنامه ریزیمووو
ببین چه اراده ی قوی ای دارم من

yeganeh 29 آذر 1391 ساعت 22:09 http://www.worldlaugh.lxb.ir

به نکات کاملا پهنی اشاره کردی

یلداتون مبارک

یلدای تو هم مبارک

به همین شب دعا میکنم کیفت پیدا بشه

سارا 30 آذر 1391 ساعت 12:34 http://erma.blogfa.com

عه داداش امیر
مگه فرجه هات شروع نشده ؟

بابا فرجه!!!

نه بابا من و این دانشگامون کلی داستان داریم با هم

16 ـهُم امتحانات شروع میشه

12 هم امتحان ازمایشگاهی دارم

دهم هم دارم

ششم امتحان دارم

کلا فرجه بی فرجه یه جورایی

بدبختی خراب شده رو سره ما

ما هم تلافیش رو سرشون در میاریم.کلی اعتراض زدیم هیچکی توجه نکرد
بعد از امتحانا قول گرفتیم از بچه ها تا 25 نیایم دانشگاه

خوشگل 25 روز تعطیلش کنیم

در اصل دو هفته تعطیلیه

مانم 25 روزش کردیم

street group(مهدیار) 1 دی 1391 ساعت 01:12

منظورت پدر دوووووووووود ک نبود ن؟؟؟؟؟؟؟؟
الان تو خوابگاه با لب تاب اومدم نت وای ال اس داره چه سرعتیم داره لینک دانلودشم ازاده البته از ساعت 8 ب این ور اومدم الان مثل خری ک تو کارخونه تی تاب ولش کرده باشی خوشحالم .....
راستی یلدات مبارک .....ما ک این جا هر چی میخوابیم صبح نمیشه اون جا چطور؟؟؟
راستی فردا دیر نکنی یادت باشه دم در جهنم وایسی ها را نیفتی بری!!!!!

دقیقا منظورم پدره دوووووووووووود بود...هرهر
میخواستی بگی تو خوابگام...میخواستی بگی سرعتت دانلودت بالاس؟میخواستی بگی ترافیکتم ازاده؟
میخواستی بگی خوشالی؟
میخواستی یلدا رو بهم تبریک بگی مثلا؟
میخواستی بگی صبح نمیشه؟
میخواستی بگی وایسم منتظرت؟
میخواستی چی بگی؟؟هاااا؟؟؟
راستشو بگو(باید همشو مثل معتادا بخونی)

سلام به دوستای خوبم...
بخدا نمیدونم به کدومتون سلام بگم
پس به همه سلام میگم
امیر حسین ...حسین...و.........ابیرام...........
یلداتون مبارک...

منم سلام عرض میکنم خدمتتون
شما به هر کدوممون سلام کنی انگار به هممون سلام کردی
یلدای شمام مبارک

مرسی
شما لطف دارید
ممنونم

الی 1 دی 1391 ساعت 18:47

خوب میشه یکیش رو توضیح بدی؟
بعدم کلمه کامل این دو تا رو بهم میگی؟
یعنی
pnp
npn
مخفف چه کلمه هایی هستند؟
و یکیش رو توضیح بده
فدات اگه میشه یکم زود بگو باید پوز استاد و بزنم زمین
ایا پوز درسته؟

ببین الی
به نظره خودم دو نوعه.همین دو نوعی که بهت گفتم
مخفف کلمهی خاصی نیس
مخفف مثبت و منفیه
مثلا p حرف اولpositive به معنی مثبت
فهمیدی تا اینجاشو؟
بعدش تو کتاب خوندم نوشته نوع p - n یکیش رو هم توضیح داده که این پایین ازش عکس گرفتم تو دو صفحس بخون خودت ببین چیزی میفهمی
اگه نفهمیدی بهم بگو!چون گفتی عجله ای هستش منم همینو پیدا کردم
چیزای زیادی خودم ازش یادم نیس

http://s2.picofile.com/file/7592560214/1.jpg

http://s2.picofile.com/file/7592563224/2.jpg

اگه همینی بود که میخواستی
منبعشم به استادتون بگو "مبانی الکترونیک نوشته یدکتر سید علی میرعشقی"که حالششو ببره

عجب تاثیره مثبتی!نوچ نوچ نوچ هلاکه این تاثیرات شدم!

تازه 28 سال بوده که میکشیده
بقول پسرش دو سال دیگه باز نشست میشد
هرهر
به این میگن تاثیر مثبت

راستی یلدای استریت گروپیا مبارک یکم دیرتبریک گفتم اخه نبودمو به نت دسترسی نداشتم...

پارسال یه پست داشتم واسه یلدا
تا گفتی یلدای استریت مبارک یادم اومد...یادش بخیر
چه زود گذشت.....امسال یخورده تو وبلاگ تنبل شدیم و استریتی کار نمیکنیم......

بعــــــــــــــــــــــله نداشتید

مهسا 1 دی 1391 ساعت 19:25 http://love-courage.blogfa.com

وبی ک ازش قالب گرفته بودیم فیلتر شده.

خخخخخخخخخخخخ...هرهر

مهسا 1 دی 1391 ساعت 20:00

راستی مرسی بابت تبریک تولد فرنوش هم از تو تشکر میکنم هم از حسین ولی خودش ک نمیاد وب هیچ!!!اصن دیه مارو هم یادش رفته

وظیفم بود

چه دوستایی پیدا میشنااااا
ما دوستمون ازدواج کرد
هر روز زنگ میزنه احوالمونو میپرسه
هر روز باهامون میاد بیرون
.
.
.
چه لافی اومدمااا

فرنوش 1 دی 1391 ساعت 20:05 http://love-courage.blogfa.com

امیر حسین؟
سهلام!
مرسی بابت تبریک تولد!
ایشاللا 220 سال به این سالا!
خوفی حالا؟

سلام بر خواهر فرنوش

خوبم ملسی

مبارکه هم تولد هم ازدواجتون

الی 1 دی 1391 ساعت 20:48

پس نظر من کووووووووووووووووووووووووووو

دارم برات پیدا میکنم بزارم

آره یه سری چیزاش خوبه ، ولی هیچ میدونی این تحریم روزانه چند نفر را میکشه ؟

اگه تحریم نباشیم و بهترین نوع کامیون اروپایی بیاد تون جاده های کشور چرا کامیون هوو هر روز آدم بکشه؟

اگه فورد موستانگ جی تی به قیمت 15 تومن بیاد ایران ! چرا مردم پراید بخرند 11 تومن بعد بزنند به یه مرغ و 5 نفر کشته بشن ؟؟؟؟

----------------------------------------------------------------
یه حادثه جالب !!! :
نمی دونم تو اخبار شنیدید یا نه ...

چند وقت پیش ، تو مشهد ، یه مینی بوس (از اون پدرلعنت هاش !!! ) یه عده معلم بیچاره را میبرده بیرون شهر تفریح !

چرخش در میره ، 20 تاشون زخمی میشند!

بعد حلال احمر میخواسته یه حال اساسی به معلم های حادثه دیده بده ، یه هلیکوپتر میفرسته که چند نفر از حادثه دیده ها (فقط زخمی بودند ! ) را بیاره مشهد ، تو راه هلیکوپتر سقوط میکنه و همه فاتحه !!!
این هم دیگر نتایج تحریم !!!

لایک

با حرفات موافق بودم داش مسعود

اره والا

از دسته ما هیچ کاری برنمیاد.بهتر که حنجرمون رو واسه این چیزا اذیت نکنیم.وقتی فایده نداره پس بدردمونم نمیخوره که اینجوری در موردش حرف بزنیم

کی واسه حرفای ما جوونا ارزش قائله؟هیچکس

دین با سیاست کاملا مخلوط شده

اه اصلا ولش کن

حیفه ادم که به این چیزا فک کنه

Oh oh
چه بی انصافایین !
ولی نگران نباش .
انشاا... این ترم همه رو پاس می کنی .
من هم واست دعا می کنم همیشه موفق باشی .
مگه چند تا داداش بزرگ تر از خودم تو این دنیا دارم . ‎

ایشالله ...خدا از دهنت بشنوه ابجی
دیگه مخم نمیکشه.....داره فسفرام تموم میشه
همه میرن دانشگاه که راحت شن و یکی دو روز برن
منه بدبخت چهار روز کامل اونجام
از دوره ی دبیرستان و هنرستانم بیشتر اونجام
بعضی از درسامونم واسه پایان ترم جزوه های میان ترم رو حذف نکردن و تو پایان ترم میادش...کلا بدبختی داریم ما با این دانشگاه
ممنونم!دستت درد نکنه
ایشالله همشو قبولم
ابجی خیلی ممنون
فرجه هات تو حلقم

salam khobin mishkele ghalebamo hal kardaaaaaaaaaaaaaaam

نه خیر خودت حل نکردی

سایتشون فیلتر شده بود خودش حل شد

سلااااااااااااااااااااام

ماهم همینطور .
قسمتی که میان ترم ازمون امتحان گرفتن واسه پایان ترم حذفش نکردن .
هیچ کدوم از درسا .
البته وضعیت من خیلی بهتر از شماست . چون تعداد واحدام کمتره . همش ۱۶ واحد که ۲ واحدش آزمایشگاهی بود و پاس شد . مونده ۴ واحد تخصصی که موندم چه جوری برنامه نویسی پاسکال رو پاسش کنم ؟ از بس زشته . استادمون که اصن چیزی حالیش نبود !
بقیه ش عمومی !
خدا خودش کمکمون کنه .
شنبه هم مث اینکه جدی جدی داره میاد . چه زود اومد .

هه هه
چه بد....ما غلط میکنن حذفش نکنن
پدرشونو در میارم استادای مفت حقوق بگیره دولت رو
من 20 واحد دارم که فقط اصول سرپرستیش عمومیه و یه واحده
19 واحدش تخصیصه!ایشالله که همش پاس میشه
شنبه هم داره میاد
واقعا اگه به برنامت عمل کنی من این شکلی میشم:

۱۹ واحد تخصصی ؟
بابا ایول
انشاا... . انشاا... همش پاس میشه .
ما می تونیم . ‎
فردا جدی جدی میخوام به برنامه م عمل کنم .
شاید یه فایده ای داشت .
اگه کشش آوردم بت خبر میدم .

ایشالله خدا از دهنت بشنوه

ماااااااااااا میتوانیـــــــــــــــم

ببینم چی میکنیااااااا!برنامت رو عشق است ابجی

بهار 2 دی 1391 ساعت 15:49 http://bahar91.blogsky.com

تبریک می گم به پدر دوستت
اینکه گرون نشده؟!

چی گرون نشده؟سیگار؟؟چرا شده؟؟

مگه تو توزیع سیگاری؟؟

هستی؟؟؟

ای بچه ی بد!!

بی تربیت....هرهر



این پیرروزی بزرگ را به خودم و تمام مسلمین جهان و در کل همه تبریک می گم ..

حتمـــــــــــاً می گویید چه روی داده شده است ؟؟؟؟

الآن خدمتتون عرض می کنم !

مــــــــــــــــــــن

خــــــــــــــــــــــــــب ؟؟؟؟؟؟؟

مـــــــــــــــن

خــــــــــــــــــب ؟؟؟؟؟؟؟



















یه لیوان آب please ..





قوووووووووووولووووووووووپ
قوووووووووووووو لــــــــــــووووووووپ










آخیـــــــــــــــــــش ..










مـــــــــــــــــن
خـــــــــــــــــــــب ؟؟؟؟؟؟




امــــــــــــــــــروز

خــــــــــــــــــب ؟؟؟؟؟؟؟؟













خیر سرم درس خوندم خوشحالم ..

افرررررررررررررررررررررررررررررررررررین

چقد من خوب میگم افرین.....هرهر

احسنت!به ما هم یاد میدی چجوری درس بخونیم؟؟

اخه من تا میرم بخونم میبینم باید برم کلاس

اهااااان از اون لحاظ

فک کنم این الهه خیلی علاقه ی خاصی به شکلکای بلاگ اسکای داره

رز 4 دی 1391 ساعت 12:31

افرررررررررررررررررررین باریییییییییییییییییییییییکلا

Zhinoos 4 دی 1391 ساعت 19:00 http://kooleh-poshti.blogsky.com/

یوهوووووووووو!!!
هیشکی اینجا نیست؟؟؟؟

ارووووووووووووووم

میگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم ارررررررررررررروم

صـــــــــــــــــــــــــداتو بیــــــــــــــــــــــــــــار پایین

بچمون خوابـه

سـِـلام داداش امیر
دانشجو کوشا ..

میدونم ..
میدونم ..

دانشگاه نه واست کـِـیف کوک گذاشته ، نه دِماغ چاق ..

طاقت بیار مــــــــــــــــرد ..

فقط می خواستم بگم : دِلِمون بِرَد تَی شُدَ

سلام ابجی الهام

ببین چی میکشم

فقط بی صبرانه منتظر اول بهمن ماهم

چون یه مدتی از دست دانشگاه راحت میشم

خدایا برسونش

student 6 دی 1391 ساعت 14:35 http://mnway.mihanblog.com

خوبه که این پدر تصمیمی به این خوبی گرفته!
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام!
باید غافلگیر شده باشین
دلم براتون تنگ شده بود
ممنون که نبودم سر میزدین
مثل همیشه یه امیرحسین بامعرفت داریم
خوش برگشتم!

شلااااااااااااام به به

ما هم همینطور.تنگولیده بود....تو هی میری نمیای
لااقل مثل من باش میرم ولی میام...هرهر(چه فرقی داشت اخه؟)
ژینوسم هست..........یادت رفت بگی.خخخخخخخخخ
ممنون
مرسی
خجالت زده میکنی ما رو
خوش برگشتی

...الهام 8 دی 1391 ساعت 23:15

واسه درس خوندن اول باید خلوص نیت داشته باشی .
داری ؟

خخخخخخخخ ..... نه ندارم

خب مرحله ی بعدی

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:28

این تاثیرش خیلی بالا بوده ها...نه؟؟؟؟


ای زندگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.................................................................................

اره عجیب اثر کرده

تازه مرحله ی دومش رو موندم میخواد چیکار کنه

کمره ما که شکست

کمره همه رو شکسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد