اخرین کلیپ 2012

..........اخرین کلیپ 2012 پارکور بروبوچ..........
یعنی اخرین کلیپی که تو سال 2012 گذاشتماااا وگرنه بازم از 2012 میزارم...چی گفتم؟



یه تمرین دوره همی بود که با بروبوچ رفته بودیم.خوش گذشت
دانلود کلیپ از لینک های زیر در تو حجم و کیفیت مختلف
لینک پیشنهادی من همین 48 مگابایتیِ.کیفیتش بهتره.دو جا اپلودش کردم که مشکلی واسه
دانلودش نداشته باشید
presiangig.......................با حجم 48MB
4shared............................با حجم 48MB
persiangig.......................با حجم34MB
4shared............................با حجم 34MB
هر مشکلی داشتید تو دانلودش بهم بگید تا درستش کنم

نظرات 47 + ارسال نظر
بهار 7 دی 1391 ساعت 07:11 http://bahar91.blogsky.com

تبریک می گم
راستی چند وقته دارین اینکارو می کنین؟

اول شدیاااااا

تبریک میگم

خیلی وخته

دو سه سال(البته فشرده)



هــــــــــــــوووووورررررررررررررااااااااااا

بازم کلیپ پارکور از داداش امیر و رفقاش ..

دانلود می کنم و نظرمو میگم ..

انرژی اووووووومده ابجی

بالاخره گذاشتمش این کلیپِ رو

بعله دانلود کردی نظرتم رو دیدم ابجی گل

اول نشدم نه؟؟؟

بذا من این عمو فیلترچی رو ببینم

چرا اول شدی

اقا به جونه خودم ژینوس همیشه اوله

فقط دیگه اسم اون عمو رو نیار که میترسم

ولی یه حسایی داره بهم میگه اول شدم...

نه خیـــــــــــــــــــــر

باید مثل بهااااااااااار سحر خیز باشی که بتونی اول شی

دیدمش... پیرهن آبیه جدید بود؟
آخه قبلا تو کلیپا نبود.

من که پیرهن ابی توش نمیبینم!!!تو از کجااااا دیدی؟؟

منو و مجید سفید پوشیدیم فک کنم

مهدیار سبز پوشیده

مسعود جونم قرمز بود فک کنم

اصلا ابی نبود توش........شماره عینکت رو ببر بالا

من توجه نمودم، دیدم تو همه کلیپا این ماشینه هست!

این ماشینا خودش پارکور کار میکنه...هرهر

تبلـــــــــــیغه!!داریم غیر مستقیم از تو این کلیپا به فروش میرسونیمش

الی 7 دی 1391 ساعت 15:49

سرعت اینترنتم پایینه نتونستم دانلود کنم

تو میتونی ..... طاقت بیار

صبـــــــــــــــــور باش

شبنم 7 دی 1391 ساعت 16:09 http://seven-stones.blogsky.com


سلام سلام

زدم دانلود بشه . تموم شد میام نظر میدم ( الآن این نظر نیستا )

چشششششششششششم یادم رفت سلام

ایشالله که خوشت میاد

(اینم جواب نظر نبوداااا)

سارا 7 دی 1391 ساعت 16:24 http://erma.blogfa.com

بالاخره تونستم دانلودش کنم

خب خدا رو شکر که کسی مشکلی نداشته تو دانلودش

سارا 7 دی 1391 ساعت 16:25 http://erma.blogfa.com

اول نشدم ؟

نه ابجی اول نشدی

تسلیت میگـــــــــــم

الی 7 دی 1391 ساعت 23:48

مهدیار منو کشته با اون رقصش
بهش بگو استعدادت خیلی زیاده ما بهت افتخار میکنیم
تو هم که نیاز به نفس مصنوعی داری

ربات که میره باحال تره.......استعدادش تو انواع رقصاص به جز بابا کرم

هرهر

خخخخخخخخخخخخ.............داغون شدم



خیلـــــــــــــــــــی باحال بود ..

به قرعـان ..

خیلی خیلی کلیپ خفنی بود ..

دمتون گرم بروبوچ street

ممنونـــــــــــــــــــــــــیه

بازم ممنــــــــــــــــــــــــون

دمه شما و بچه های بروبکستون گرررررررررررررررررررررررررم

[قهقهه میهن بلاگ]

آخرش که مهدیار می رقصه خیلی باحاله ..

باورت نمیشه از خنده رو ده بر شدم ...

{من چی بگم؟؟....نمیدونم}

خخخخخخخ........اره خیلی باحاله

منم همینو میخواستم

حس کردم یه 2 ،3 نفری تو این کلیپ جدیدن ..


معرفی نمی کنی داداش امیر ؟؟؟؟؟

چهار نفر بودیم

من و مهدیار و مجید و مسعود

من و مهدیار رو که میشناسی

مسعود و مجید هم از بچه های گلِ پارکور 361 ـن

اون تیشرت زرده هم که محسنِ خودمونه(که یه لحظه تو فیلم هست)

داداش امیر ؟؟؟؟؟

اونجا چرا افتاده بودی رو زمین ؟؟؟

چرا همه می خواستن بلندت کنن ؟؟؟؟؟

ها ؟؟

من تو اون صحنه پکیده شدم ابجی

رو اون لاستیکه پام لیز خورد گیج شدم رفتم تو هوا با سر خوردم به لبه ی کنار لاستیک و با کمر کوبیده شدم به زمین نفسم گرف
مهدیار داشت نفس میداد بهم..........زیاد اینجوری میشیم

سلام امیرحسین خوبی؟
کلیپ جدید هورا هورا
گذاشتم دانلود بشه ...

بلی سلام خوبم....شما؟؟؟

ممچکلم


به دیدمش

افلین

خعلی باحالو جلب بود
دمتوووون گرم!
اونجا افتادی رو زمین،حالت خووب نبود!!!
ای وای!
چرا مواظب خودتوون نیستید شماها!

ممنونیه

خیلی شرمنده میکنیه

من اون روز کلا پکیدم

انقد خوردم زمین که راه هم میرفتم میخوردم زمین

چه میشه کرد والا!باید ریسک رو گذاش کنار

ازحرکتاتوون خوشم اوومد باحال بودن
مهدیارم که کلا خ باحاله!!چه زیبا میرقصن ایششوون!!!!!!!
خ خندیدم!!!
اون تیکه ها که پشت سره هم یه حرکتو میریرد خ باحال بود
خب دیگه چی بگم؟!
هیچی دیگه کلا و جزا خووووب بود

مهدیار از روزی که اومده پارکور مطرب شده!خخخخخخخ

رقص درخواتسی هم قبول میکنه تا تو کلیپ بعدی بزاریم

کلا منم تشکر میکنم از توووووووووووووووووووووووووووووووو الهه خـانـــوم

ولی شما جوونی هنوز ارزو داری یکم مراقبه خودتون باشید !!!!!!!
ولی ورزش خ باحالیه دووسش دارم

نه بابا کجا جوونیم؟!!!......سنمون همسن یه بچه ماموت شده

منم خیلی دوسش دارم.....میخوام باهاش ازدواج کنم

رقص درخواستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهش بگو کلیپ بعدی همون ربات بره !!!!!!!!!!! هه هه هه هه

اوهوووووووووووووووم

بهش میگم حتما ربات بره...خخخخخخخخخخخ

salam khobi download kardam beeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssssiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ziba bod vali heyf ke khoshkeleton tosh nist namak nadare vali ghashang bod dameton garm hamishe por enerji bashid

سلاااااااااااااااااااام...نظرت تار عنکبوت بسته بود اینجا...هرهر

اره نبود .... لیقات نداشتیم همراهیش کنیممممم ....هه هه

shiva 8 دی 1391 ساعت 20:44 http://shekarnamaki.blogsky.com

من درس دارم نمیتونم دانلود کنم

اکشال نداره....هر وخت تموم شد بیا ببین.همین جاست جایی نمیره

من خیلی پارکور دوست دارم چون تو کوهنوردی خیلی میتونه به ادم کمک کنه ،

از نظر بدنی هم خیلی قوی ام ...

ولی خب باشگاهی جایی بلد نیستم و حالشم ندارم که برم ...

شهر شما الان هواش اینقدر گرمه ؟!!!

الان تو مشهد سگ یخ میزنه !!!

تو دزدی و فرار هم کمک میکنه..خخخخخخ

افرین.معلومه از وبلاگت...هرهر

خب اون دلیل دومیت بیشتر صدق میکنه

چون مشهد پر از باشگاه پارکوره

نه خیر ایجا قندیله هواش

اون روز هوا یخورده گرم شده بود ما هم زدیم بیرون واسه تمرین

شبنم 8 دی 1391 ساعت 21:36 http://seven-stones.blogsky.com


مهدیار که کلا دلقک از نوع باحالشه خوشم اومد

توأم که مثل همیشه داغونی . خب برادر من یکم مراقب باش . نیگا بقیه هیچیشون نمیشه

از موزیکش هم خوشم اومد

والا مهدیار اگه بفهمه بهش گفتی دلقک...خودشو میکشه

ما که اره خواهر همش میپکیم

ممنونیه

شبنم 8 دی 1391 ساعت 21:37 http://seven-stones.blogsky.com


یادم رفته بود بعد فیلم بیام نظر بدم . الآن نظرت رو دیدم یادم افتاد

خب الان این نظره؟؟

نظر نیس؟؟

نظر قراره بشه؟؟

چیه؟تکلیف روشن کن خواهر

الی 8 دی 1391 ساعت 22:27

http://eshghe-latif.blogfa.com/post-206.aspx

دانلود فیلم حضرت ابوالفضل

میســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

...الهام 8 دی 1391 ساعت 22:52

می خوام باهاش ازدواج کنم تکیه کلام منه .
مثلا" تخمه که می شکونم دوست دارم با تک تکشون ازدواج کنم .
_____
آره واقعا" پارکور همه ش ریسکه
دیروز پام لیز خورد .
______
آجیم از کارای مهدیار خوشش میاد .
کلا" کلیپاتون رو خیلی دوست داره .
حیف ، نشد امروز این کلیپتون رو نشونش بدم . حالا ببینم انشاا... هفته دیگه که دوباره اومدم پیشمون نشونش میدم . خیلی خوشحال شد وقتی فهمید .
_______
ما بریم بخوسیم دیه !

تکیه کلا؟؟یا تیکه کلام؟؟کدومش درسته؟؟هاااان؟الان از همین اولش ایهام خانوم شروع شد....هرهر

یخ زده بود زمین که لیز خوردی؟؟کسی بود بخنده؟؟حیف شد!!

خخخخخخ.....مهدیار سفارشی هم کار میکنه
اره حتما نشونش بده
کلیپامون کم کم داره از حالت پارکور و حرکت به رقص و هر هر و کرکر تبدیل میشه

...الهام 8 دی 1391 ساعت 23:23

راسی یه چیز دیگه
هیچی ولش
تو یه شکلک خلاصه ش می کنم .

یعنی چی الهام ابجی؟؟

من کاری کردم؟؟

یو کاری کردی؟؟

هر چی هست انگار ناراحتی

منم عذریه میخواهی یَم

عه آبی نداشت؟؟

راس میگی؟

سه دقیقه وخت گران بهای مرا علاف نومودی که کلیپ رو باز بینی کنم ببینم تو کجا پیرهن ابی دیدی!!بزنمت؟؟

من برم فیلمو بازبینی کنم ببینم کی بود

باز بینی نومودی؟؟

کتک جواب نمیده .... نه؟؟

آهان پس مهدیار بود

خب خدا رو شکر که ترکیب رنگت درست شد

دقیقه 2:6 ماجرا چی بود؟

این اواتارت چه باحاله!!!

ماجرا از این قرار بود

که من از رو همون لاستیک ابیه مثل صحنه ی بعدیش رفتم بالا
فقط فرقش این بود که با کله اومدم پایین
عینه موشک رفتم بالا با زاویه ی سی درجه هم سقوط کردم رو زمین
(پام لیز خورد)



ایــــــــــــــول....

دانلولیدمش....

+ خب این اولش که با قیافه مهدیار شرو میشه ترکیدم....

پس ملومه تا آخرش ترکیدنیـــه...!!!

+ آها بزا قبلش از آهنگه بگم...:

تمام حرکاتتون با آهنگ تنظیم شده... مخصوصن حرکات مهدیار!

آهنگـــه میاد به کاراتون...
ایول....

+ مهدیار شیرجه زد تو شن؟؟؟؟؟؟

+ اونی که کلاه گذاشته کیه؟؟!!! من میشناسمش؟؟؟

+ صب کن! صب کن... نیگر دار فیلمو ... بزن عقب!!!!

امیر تویی؟؟؟ چرا قش کردی؟؟؟

بگـــــــو من تاقــتشو دارم....

مهدی چرا داره اونطوری میکنه تورو؟؟؟


+ دیدی گفتم با قیافه اونجوری مهدی شرو شه تا تهش خنده داره....

این چه باحال میره....


=====

خب خسته نباشید میگم به دستندرکاران این کلیپ...

اندکی لبهایمان کــــش آآآمــــــــــد....

مث خــودم پایــه Fun ــیـد!!!

قِـــشَـــی بووووووووووو!!!!!!

مرسی ممنون

اون که کلاه داره از بچه های گل پارکوره کاشونه...اقا مجید هستن

اره خودمم که قش کردم!قش؟؟نه بابا نفسم گرفت.همین

طاقت یا تاقت؟؟؟ممنون که منو تو ادبیات به خودم امیدوار میکنی حاچ خانوم

هرهر ....ه هه ههه ههه

مهدیار داره نفس میده...اینجوری نفس میدن

مرررررررررررررررررررررررررررررررسی

نظره لطفتونه

عه چرا از کلمات خارجی استفاده مینه مویی؟؟

بله ما پایه ی فانیم(الان این فارسیشه....هرهر)

کاشونی بووووود؟؟افررررین

[ بدون نام ] 9 دی 1391 ساعت 16:09

وااااااااااااای
خیلی باحال بود
عجب کلیپ فانی بود...مخصوصا داش مهدیارمو
بابا کشته مارو اون دوبلاتون

مرسی بچه ها عجب روزی بودا...
امیدوارم که تو این رشته و یا هر کار دیگه ای موفق باشید
پس من همیجا واسه کلیپای دیگَتون لحظه شماری میکنم

خب خودت بهم گفتی این نظره که اسم نداره تویی!!

حسینی دیگه!!

خخخخخخخخخخخ....خواهش میکنم

اووووووه اشتباه گفتم فک کنم داش رضامونه این

خوبی رضا جوووون .... هنوز پیشرویی؟؟؟

ممنون

ایشالا لندن میبینمتون

من الان اونجااااام....وای عجب سرعتی داره

بیا ببینیمت........بیا محله ی 88 تایی ها

student 12 دی 1391 ساعت 13:25 http://mnway.mihanblog.com

hello
باز هنر نمایی بروبچ street groupمارو شاد نمود!!!!

مواظب خودتون باشین مادر
میدونم خیلی حرفه ای شدین ولی خب دیگه!!!!!!!!!

سیلااااااااااااااااااااااااااااام آقا جااان

ممنونم....چه حالی داری کاکا هی این آلت + شیفت رو بگیری
فارسی انگلیشش کنیااااا

مواظبیم ننه جوووون

شما مواظب دندونات باش گمش نکنی...هرهر

مرررررررررررررررررررررررررررررررسی

دریا 13 دی 1391 ساعت 11:52 http://azjensebaranam.blogsky.com

تبریک میگم
آفرین
فقط مراقب خودتون باشید
خوشم میاد خطر پذیرید....یعنی ریسک پذیرید

من که فعلا دارم از سرما خوردگی میمیرم

چشممممممممم حتما

خیلی حال میده خطر کنی دست و پات بشکنه بعدش مثل بوووووق پشیمون شی...هه هه

عه چررررررررااااااااااا؟؟ایشالله زودی خوب شی خواهریه

امیر من هیج جوره نمیتونم دانلودش کنم!!!

شاید با وی پی ان اومدی

من از سه چهار تا سیستم امتحان کردم میشه خ راحت دانلود کرد

فک کنم تو مهسا باشی

مریمم دانلود کرده بود

با وی پی ان نیاااااااااااااا

زنده اید؟؟؟

کمی تا قسمتی مرده

salam khobi ye sar be ma bezani etefaghi nemiyofte daraje marefatet like bishtar mikhore

شرمنده ترنم خااااانوم

حسین بهش گفتم به بچه ها سر بزنه

خودمم که اصلا وخت ندارم

شنبه امتحانای پایان ترم شروع میشه تا 30 ـهم

افتضاح داغونم.هیچی بلد نیستم

شما ببخش

مهسا 16 دی 1391 ساعت 14:00 http://love-courage.blogfa.com

وی پی انم کجا بود برادر. . .

اخه هر وخت پست گذاشتی باید با فیلتر شکن میومدیم میدیدمش

مهسا 17 دی 1391 ساعت 11:04 http://love-courage.blogfa.com

ای بابا !!!!من نبودم که امیرحسین فرنوش بود که پستاش نامریی بود!!!!
باتشکر

عه!جدی؟!

میبینی؟؟

میبینی چــه پیر شدم؟؟

هعـــی روزگار تو با من چه کردی

مهسا 17 دی 1391 ساعت 11:09 http://love-courage.blogfa.com

ای بابا !!!!من نبودم که امیرحسین فرنوش بود که پستاش نامریی بود!!!!
باتشکر

فهمیدم...درسته پیرم ولی کر که نیستم

یاده حرف امام افتادم که میگف ورزشکار نیستم ولی ورزشکارا رو دوس دارم

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:03 http://love-courage.blogfa.com

هرهرهر!!!!!

ممنــــــــــــــــــــــــــــون

student 21 دی 1391 ساعت 19:07 http://mnway.mihanblog.com

آره مادر
میدونستم پیر شدم ولی...
زدین تو ذوقما حالا دیگه ما شدیم پیرشما جوون بابا دست شما مرسی

خب بالاخره باید یه فرقی بینه جوونا و شما کهن سالا باشه!!

خخخخ شوخی کردم به دل نگیریاااا دل درد میکنی بعدش باید عرق نعنا بخوری دلت خوب شه ...اوووووووووووف کلی گرفتاری داره

دونده 24 بهمن 1391 ساعت 13:14 http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام
لینک ۴۸ مگا بایتی رو دیدم و الحق و الانصاف که لذت بردم!
ممنون از زحماتتون و همچنین دردها و زمین خوردن ها و پکیدن هایی که متحمل شدید! دی:

عاشق پارکورم شدیدا!

این پسر بانمکه منو یاد داداشم میندازه که خدای مسخره بازیه!!! دی: امکان ندازه عکس یا فیلم بگیریم و این موجود از خودش خوشمزه بازی در نیاره! انصافن هم حسابی میخندیم!

مراقب خودتون باشید

سلاااام وااای چقد این دوستمون اینجا نظریده

به به

مرسی داداش یا ابجی

جدی؟؟؟؟پس منتظر باش یه کلیپ دیگه تا اخره همین هفته از خودمون میزارم.بد نیس قشنگه

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

اون پسر با نمکه مهدیار اسمشه..خخخخخ
خوبه دیگه مهدیار شعبه نداره ..هه هه

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد