همه دعوتید...


خب اقایون و خانوما اینجا سرده.همه بفرمائید ادامه ی مطلب.بفرمــــــــــــــائیدhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik2/rally.gif

(ورود اطفال مجاز بوده و در صورت بروز هر گونه حادثه،جنس فروخته شده،حق با مشتریست)

صاب مجلس اینجا نیست یا هست؟؟نمیدونم!خودتون از خودتون پذیرایی کنید...بفرما!راحت باشید

عه چقد تارف میکنید!!گفتم راحت باشید دیگه!!

خب...اِهِم یک دو سه امتحان میشود!...دی جـــــــــــــِی؟؟بنــــــــــــــــــــواززززززز

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اُوووووووه بیا وســــــــــــط(عه زشته).....بفرمایید چایی و آبتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید{استعاره از ویسکی و وتکا}

یووووهوووووووو(بی جنبه).......لی لی لی لی لی(عه عروسی که نیس اینجوری میکنی)

مهدیار بیا وسط هلوکوپتریِ زشتت رو بزن ..... منم میام سکه ی زشتم رو میرم...هرهر

اوووه داش یادم میرفت.ابیرام بیا وسط که تو آخره بریک دنسی...بدو بیا.بعدشم باید اون

رقص مخصوصت رو بکنی....بدو دیگه خجالت نکش.نزار بگم کجاها رقصیدی، افررررین

بعلـــه دیگه بقیه هم که واستادید منو مینگاهید!!!!بیاید وسط...آهاااااان

پیام ناشناس:بخورید و بیاشامید اگه تونستید اسراف هم بکنید تو این وضع اقتصادی

اوهووووی شما دو تا کجا میرید؟اوندفه تو اون تولده هم شما دو تا این وسط لاو 

میترکوندین.اینجا جای این لاو بازی ها نیس؛عه!!

دی جـِــــــی؟؟بیشتر بنواززززززیه لحظه ننواز!ببینم صاحب مجلس اومد یا نه...اوووم

خب شما ننواز تا من به همه اعلام کنم چه خبره اینجا!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدخب میکروفون رو بده من

اِهِم اِهِم!اقایوووون خانوووومااااا clapping.gifفک نکنم کسی بدونه اینجا چه خبره،خب معلومه کسی

نمیدونه واسه چی اومده اینجا!امرووووووووز{مثل اون یارو تو خنده بازار بخون}19 دِی تولده

دیـیییییییییییید{صدای سوت کشیدن باند از فرکانس زیاد...خخخخخخ}تَق تَق...اِهِم{خوب شد}

شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے امروز تولدهِ......مبارکه.بزن دست قشنگه رو....اُاُاُوووووووهClap

شاید بعضی ها نشناسیدش!خودش میاد اینجا حرفاشو میگه بهتون.حتــــــــــما

شماها:

خب چرا اینجوری نگاه میکنید....راحت باشید بزنید برقصــــید(دیسکو دیسکو...هرهر)

http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hulasmiley.gifmade by Laie

اونایی هم که واسه کیک اومدن خبری نیس ازش!

تو این وضع توقع دارین کیک هم واستون بیارم؟؟؟همین مهمونی هم کلی خرج دستم گذاشته!

(راست میگه من میدونم!بنده خدا کلی خرج کرده،ولش کنید کمرش شکست)

عه ؟؟ وجدان خویس خودتی؟؟چه عجب با من مهربون شدی و طرف منو گرفتی؟میشه واقعا؟؟

من و وجدانم:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

از طرف همه ی بچه ها تولدتون مباااااارک.

نظرات 44 + ارسال نظر
دریا 19 دی 1391 ساعت 01:00 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلااااااااام
بعد از این همه درس خوندن واقعا این جشن تولد بجا بود.........
ولی خوب حیف که کیک و چای نیست.....
خوب تبریک میگم به شیرین خانم گل
امیدوارم که همیشه سلامت و پیروز و شاد باشن..........
کلی هم خندیدم با این پست.......
حواستون به اون دو نفر باشه که یواشکی نرن از جلو چشاتون دور نشن...........
بازم تبریک میگم و مرسی از شما که اینجوری برای خوشحالی دوستاتون جشن میگیرین
شبتون بخیر

تبریک گویم اول شدید

سلاااااااااااااااااام

اره میچسبه واقعا

زیاد شلوغش کردم.....

دیگه من با این گرونی و تورم چی میتونم بخرم اخه!

ایشالله

منم همینو میخواستم که شما بخندی

اره باید بدیم منکرات ببردشون از اینجا بیرون

مرسی و مرسی

بهار 19 دی 1391 ساعت 08:05 http://bahar91.blogsky.com

منم نمیشناسمش ولی هر کی هست تولدش مبااااااااااااااااااااارک باشه
تو هم خوب جشن گرفتی آورین آورین
من تا کیکمو نخورم نمی رم

منم نمیشناسمش ...خوشبختم..هه هه

با شماس شیرین خانوم

مرسی وظیفه بود که اینجوری ازشون تشکر کنم

کیک دیگه چیه؟؟

من که نمیدونم چیه

به خودش بگو

الی 19 دی 1391 ساعت 10:01

اوه اوه تولد چه خوب
مبارکه انشاالله به سلامتی و شادی دونه دونه صد سال و بگذرونه
عاشق و معشوق که هستند همچنان

بله بله تولده

مبارک باش

اره این عاشق و معشوق همچنان هستن.تو تولده تو هم بودن

فک کنم تو و h باشید!!....اره؟؟

اخه اینجا جای اینکاراس؟؟بزنمتون؟؟

عه!خجالت بکشید!

شیرین 19 دی 1391 ساعت 10:40

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

ممنوووووووووووووووووووووووووونم....
خیلی ممنووووووووووووووووونم...
خیلی خوشحال شدم .....
واقعا سوپرایز شدم......
/
/
اصلا فکرشم نمی کردمااااااا

خیلی ممنون..مرسی ..

(غیر از این شکلکه دیگه نبود واسه خنده و شادی؟؟؟.

خب خودت اومدی دیگه.

خواهش

و خواهش

و و خواهش

ووو خواهش

اووووف خسته شدم از بس خواهش کردم

التماس

و التماس

هرهر

یعنی من همچین ادمی هستم که وختی به وبم یکی سر میزنه جبران نکنم ...نچ نمیشه

شیرین 19 دی 1391 ساعت 10:45

من خداییش خیلی خوشحال شدم بچه ها.....دستتون درد نکنه...ممنون امیر .....
...
خب......آقایون تشریف ببرن بیرون می خوایم ما دخترا یه کم بزن برقص کنیم...
.
.
کیک؟؟؟؟؟


همون که شما فرمودی.....

اون دی جی تونو بگو شاد تر بزنه....من خعلی خعلی خوشحالم......
در پوست خود نمی گونجویییییییییییم0بابا شاه)

تولدت مبارک....ایشالله اندازه ی یه کلاغ عمر کنی...ههه هه

خواهش(اوووه دوباره خواشه و التماس دعا شروع شد)

اقایون بریم بیرون یه دست بووووووووووووق بزنیم و کیف کنیم

بزارید اینا واسه خودشون خوش باشن

ما رفتیم راحت باشید خواهرااا

کیک نمیخوای بدی؟؟خجاااااالت بکش

شاد بزن دی جی....با تو عما !! میگم شاد بزن اووهوووووی

شما ببخشش نمیفهمه هدست تو گوششه

منم بودییَم نمی گُنجَویدییَم

شیرین 19 دی 1391 ساعت 12:11








همچنان در حال ذوووووق کردن میباشیم.....
.
.
.











.....عجب ذوقی بود

شیرین 19 دی 1391 ساعت 12:49

من اول نشدم راستی؟؟؟؟




نچ نشد که اول شی تو پستِ خودت

رز 19 دی 1391 ساعت 12:57

سلااااااااااااام میدونستم تولده از اول عنوانت...
شیرین کیه اوووووووووووووووووو......
فک کردیم تولده داش امی گفتیم شیرینی بسونیم..


شیرین خانم تولدت مباااااااااارک

سلاااااااااااام افرین تو چقد میدونی!!خوش به حالت(مثل بابا اتی بخون)

شیرین کیییییییییییییییییییییییییییییییییه؟؟؟(بابا اتی ای بخون)

داش امی؟؟؟منظورت امیر بود یا ابی؟؟

شیرینی رو برو از شیرینی فروشی بسووووو...هرهر

بگو به حساب من!!

با شماس شیرین خانوم



چطوری فرشته جوون

اووووووووه جون به لبمون کردی تا گفتی که چه خبره.

هرجند خودم میدونستم



تولدت مبارک شیرین خانوم .

به به

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام عجیجــــــم....خوبی؟دلم برات تنگ شده بود

فرشته هم خوبه.تو که خوبی؟(چجوری دخترا این شکلی میحرفن سپهر؟)

خوبه همینجوری باشیم بهتره.یه وخت دیدی کم کم عاشق هم شدیم

هرهرهر....از الان گفته باشما!من قصد تحصیل ندارم و میخوام ادامه ازدواج بدم

خودت که میدونی!خوبه دیگه

مهسا 19 دی 1391 ساعت 18:56 http://love-courage.blogfa.com

به به سلام تولده شیرین خانوم مبارررررررررررررک!!!
مبارک مبارک. . . تفلدش مبالک!!!!
حالا کی هس اوشون؟؟؟!!!!امیرررررررررررررر؟؟؟؟خبراییه کلک؟؟؟!!!!!هرهرهرهر!!!!خخخخخخ!!!!
اونوخ چند ساله میشن؟؟؟؟!!!

به به سلام.

مبارکه واقعا

کیشون؟؟کوشون؟؟چیشون؟؟

بعلــــــــــــــــــــــی؟؟


نچ اصلا از این خبرا نیس مهسا!

ایشون از بچه هایی هستن که به وبه ما سرمیزدن واینا

الان چند سالتون شد شیرین خانوم؟؟

50؟

500؟؟

5000؟؟

....500000؟؟؟

بازم صفر میخواد سنِت؟؟

مهسا 19 دی 1391 ساعت 19:28 http://love-courage.blogfa.com

آهان امیر!!!!یه سوال!!!چرا آخرش نوشتی تولدتون؟؟؟!!!!ینی ۲ نفر تولدشه!!!یا همون شیرین خانوم منظورته؟هوم؟

خب یه بار تو عمرمون احترام گرفتیم و جمع بستیم.تو گیر دادی؟

دو تاس دیگه شیرین+خانوم میشه دو تا

tafalodet mobalak
hapalodet momalak
tavalodet mobarak
Happy Birthday(english
feliz cumpleaños(french
祝你生日快樂( chin
Alles Gute zum Geburtstag(alman
जन्मदिन मुबारक(hendi
Χρόνια Πολλά (mesri
お誕生日おめでとうございます(japan
felix dies natalis (latin
salam be 11zaban vasat neveshtam tavalodet mobarak 100000000000 sale beshi

اووووووه چه کرررررررررررررردی!!!

اخ اخ اون قسمتش که نوشتی 誕生日おめ خیلی قشنگه

تاثیر رو تحت ادم قرار میده...به به

اینا رو همه با من نبود

سارا 20 دی 1391 ساعت 13:14 http://erma.blogfa.com

هنوز نخوندم میخوام ببینم کی اول شده ؟

دریا خانوم اول شده

کلا شبا من هر وخت اپ کنم دریا اول میشه

سارا 20 دی 1391 ساعت 13:18 http://erma.blogfa.com

تولدش هزار بار مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک اقا ما هم تولد میخوایم


پام شکست اینقدر رقصیدم



تولد من کی بود ؟



حالا مهم نیس مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

سلام
واااااااااااااااو چه خبره
شیرین خانم هرچند نمیشناسمش!!تولدش مبارکش باشه ایشالا
شیرین خانم مبارکه

سلاااااااااااااااااااااااااام عــــــــــــــــــ

شیرین خانوم با شماس الهه خانوم

شـــــــــــــــــــــــــــــیریـــــــــــــــــــــــــــــــــــن

اینجا رو نگااااااااااااااااااااااا

توللللللللللدههههههههههههه

حیف تو نت نمیشه جیغ زد

ولی من میزنم

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

ارررررررررررروم کَر شدیم رفت

اررررروم سرررررررررررم رفت

(مثلا خودم الان داد وهوار نکردم؟)

شیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریــــــــــــــــــــــــــــــــن

من لفظی نمیتونم ابراز احساسات کنم! باید جیغ بزنم

تولللللللللللللللللللللللللللللدت جییییییییییییییغ

شیرین با توعه...

من گوشام هدست بزارم کر نشم

شیـــــــــــــــــــــــــــــــــریــــــــــــــــــــــــــــــــن

هزار سال.... جیییییییییییییییییغ... زنده... جییییییییییییییغ ... باشی و ... جییییییییییییییغ... خوش حاااال.... جیییییییییییییغ

عــــــــــــــــــــــــــــــه فکره این پیره مردا هم باش که اون ته مجلس نشستن

عه زشته یه بزرگی کوچیکی گفتن

هییییییییییییییس انقد خوب نیس جیغ بزنی

جیغ

اهان این خوب بود

احساس میکنم تا رفتی جیغ بزنی یکی دهنتو گرف...هه هه

گلو درد گرفت کی بوردم شیرین

ولی اشکال نداره.. بازم جیغ

شیرین واسه کیبوردت که انشاالله سرِهمه(ببین کی داره از ادبیات حرف میزنه؟)کمپود میخره

من این هدست رو در نمیارررررررررم هر چقد میخوای داد بزن و جیغ

بهار 20 دی 1391 ساعت 18:22 http://bahar91.blogsky.com

ااااااااااااااااااااااا نمیدونی چیه؟
کیک نوعی شیرینی است(ترجیحا شکلاتی )که تو باید الان بهم بدی

شیرینی چیه دیگه؟

یکی یکی!

من هنگ کردم الان

چون دو تا کلمه جدید شنیدم

یکی شیرینی یکی شکلاتی

شیرین 20 دی 1391 ساعت 19:21

اهم....صدا میاد؟؟؟


چه خبره اینجا.......دست همه تون درد نکنه که اومدینو تبریک گفتین خیلی ممنون
خطاب به دختران:
بریم خودمون یه جایی یواشکی واستون کیک و همه چی خلاصه به راهه....آخه من می ترسم جلو اینا کیکو بیارم بعد بزنن تو صورتم....بعد آرایشم خراب میشه


بابا الهام؟؟؟ تو دیگه باید منو خوب بشناسی که...بابا یادت نیست اون دفعه ی اومدم وبلاگت گفتم تولد منم با نمی دونم کی بود از بچه های گروهتونه؟؟؟...تو هم گفتی باشه نوزده دی واسه همه تون تولد میگیرم؟؟؟
یادت رفت؟؟؟
......
بابا من خیلی وقته میام این وبلاگ نظر میدم.....

ینی نمیشناسین؟؟؟؟؟

صب کن ببینم....اووممممم بله صدا میاد

باز خطاب شد به دختران

جای ابجی الهام هم خالیه حسابی...خخخخخخخ

دختران از امیر میشنوید بزنید تو صورتش محکم که کامل کیک شه بجا شیرین...هرهر

راست میگه!الهام تو که باید بشناسیش
الهام تو این پست مگه نظر گذاشته بود؟؟؟
الهام داره درسش رو میخونه!یادم نمیاد اینجا نظر گذاشته بود یا نه
اشتباه نگرفتی شیرین؟؟

گریه نکن تقصیره خودته

به به ...

چه تولــــد با حالی....

تولد شیرین خانومم مبــــــــــــارک بوده باشه...

هزار بار مبـــــــــارک...







(من همین جور به موزیک گوش بدم بهتره)

رز 20 دی 1391 ساعت 23:17

پ ن پ اسی بود

خب میم داره نه ب ...امی

اقا امــــــــــــــــــــــــــــــــیر...اوهوووووم

اخه کی امیر رو امی صدا میکنه

این کاشونی ها هم با این که گند میزن به اسم یارو موقع صدا زدنش امیر رو امی نمیگن......تو محله ی شما امیر رو امی میگن؟؟

اِمیـــر میگن....اِمیره هم میگن کاشونیا

من تو ایران به اون قوطی هایی که توش آلبالو یا آناناس و این چیزا میریزن واسه مریضا میبرن میگیم کمپــــــــــــــوت! نه کمپود

خب تو، تو ایرانی ولی من که نیستم

اینجایی که ما هستیم کاشونه.برو نقشه رو خوب نگاه کن دقت کن ایران وسطش سوراخه....اون سوراخ کشوره کاشونه که موقع جدا شدن قاره ها از هم رفت تو ایران و ایران سوراخ شد

ما اینجا به این اسم مسخره ای که شما میگید میگیم کمپود

شیرین 21 دی 1391 ساعت 12:11

18 میشم..........یادم رفت کامنت قبلیه بگم......

18 میشه!!

یادش رفت تو کامنت قبلی بگه!

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:46

هه...من از پایین که اومدم یه هو به این پسته که رسیدم دوباره ذوقیدم...


آخ جوووون تولدمه......

بود ینی......خب الان که دارم اینو می نویسم که نیست....

تو اون پایین چیکـــــــــــــــــــار میکنی؟؟!!هه هه

تولدت بود!!

هرهر

رفت تا سال 92

اخـــــــــــــــــی نازی !! داری پیر میشیااااا

کم کم باید فکره اخرت باشی

ایرانی نیستی؟؟

اجنبی!

نچ نیستم!

خو یعنی اگه ادم ایرانی نباشه این همه خواص خوبی که این پایین گفتی رو داره؟؟

اگه میدونستم زود تر ایرانی نمیبودم...هرهر

منافق

الله اکبر پیرو خط رهبر

مرگ بر منافق مرگ بر امریکا و اسرائیل

(جو گرفتم)

دیکتاتور

دیکتاتور که خوبه!!

سیسیولالیسم!!

بدبخت

خب این یکی درسته...هرهر(10 امتیاز)

ظالم

کاپیتولاسیم

ستمگر

فقر فرهنگی!کپی غیر مجاز!پیگرد قانونی!

عریانگر سیاسی! بازم بگم؟؟هااا؟؟

بیشعور..! (نقل قول از اوشون)

به استاده من توهین نکن

فاسد

مزدورررررررررررررررررررر

مفسد

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــی تربیت(صداتو کلفت کن و کشش بده و بخون)

مَفسود! (کلمه کم آوردم، مترادف ردیف میکنم)

خودتی!دختره بی تربیت مترادف ردیف کن خود مفسد

بَسِته دیگه

بازم میخوام...

دیگه پررو نشو واسه امروز بسته... اگه پسر خوبی باشی هر دفعه اومدم وبت چند تا کلمه جدید بهت یاد میدم

اخ جوووووون هووووووورررراااااا

قول میدی؟(مثه بچه ها بخون)

یادت نره ها!!

هرچقدر بیشتر وب تو رو میبینم ...بیشتر مطمئن میشم
که هفتادی هستی !!!
بلکم هشتادی ...والا...
پسرم این همه اسمایلی چیه خووووووووو:-"

واااااای....خوبه داری مطمئن میشی

پ ن پ میخواستی شصتی باشم..خو هفتادیم دیگه

از اینجور چیزا خوشم میاد

تولش مبارک ...

رز 27 دی 1391 ساعت 23:35 http://www.leilytanha.blogfa.com

کسی نمیگه من میگم امی مشکلیه...

من مشکیم؟؟

الان به کسی هم نگفتی نه؟؟

ⓖⓞⓛⒾツ 8 بهمن 1391 ساعت 09:55 http://flowerever.blogsky.com/

آره موافقم ورود اطفال مجازه با این همه اسمایلی ...ینی یه دونه ای پسرم :))

مامااااااااااااان به پسرت نگو دیووونه اینا فکره بد میکنن..خخخخخ

رز 10 بهمن 1391 ساعت 14:28 http://www.leilytanha.blogfa.com

مشکی نه مشکل...

بابا درست بخون پسرخاله...
نچ

درسام تموم شد....الان نیتش رو دارم واسه چهار ماه دیگه موقع پایان ترم بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد