چه خبره تصویری...هه هه



محمدجواد:

حسین:

ابیرام:

مهدیار:

و اِمیره:
من و وجدانم: و دوباره

نظرات 63 + ارسال نظر
دریا 20 دی 1391 ساعت 21:57 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام
همه به نوعی .......یجورن...و آقا امیر یعنی دیگه آقا دیگه نه؟
تب داره و مدام در حال مطالع و سرچو ای بابا.....
یعنی بقیه اونجوری....شما اینجوری......عجب....و مدام هم که این وجدانتون ندا سر میده......خیلی با وجدانتون درگیریدا......
خندیدم کلی..........

سلام

همه به نوعی؟؟؟

1)علاف
2)دیوونه
3)خوشگدرون
4)سه مورد بالا

همش درسته...ههههههه

نه اقا نمیخواد!اقا امیر یجوریه.خندم میگیره

نه تب ندارم سردمه چایی میخورم و درس میخونم(عمرا) ولی اینجور نشون داده میشه..هه هه

اره این وجدان یه 7-8 روزی میشه ول کنه من نیس

مرسی

رز 20 دی 1391 ساعت 23:13

ایجور که من فهمیدم باس
داش مهدیار خوش گذرون
داش حسین پیرمرد:قان قان
داش امیره:سرما خورده..اره که درس بخونی تو...
عجب وجدانی...
کامی ابیرام هم خرابه اره..
داش محمد جواد:کلا درگیره...

حسین پیره مرد؟!!!حسین بیا که ماموت شدی رفت

سرمام خوب شده.یه ذره بود بیشتر شما به لیوان چای دستش توجه کن

درسم که مثلا میخونم

اره دقیقا همش خرابه و گیرشه

خخخخخخخخ

رز 20 دی 1391 ساعت 23:18

در وبلاگ اشک عشق چه خبر بید ایا میدانستی؟؟


اپ بید

راست میگی؟؟؟؟؟

جلل الخالق

من درس دارم مگه نمیبینی؟؟؟

وقت ندارم

ببخشید بعدش میام حسابی جبران میکنم

من بودم میگفتم تا 30 عُم کم پیدام

تو بودی میگفتی دوستان بعدا میام وباتون از خجالتتون در میام؟؟؟

تو مگـــــــــــــــــــه درس نداری

من مثلا الان کم پیدام دیگه.مگه نمیبینی؟؟

گوشتو بیار:قبول کن من و تو نمیتونیم فقط حرفش رو میزنیم..هه هه

حسینوووووووووووووووو چه موووهایی داره! همونی که نشسته تو ماشینو میگم

راست میگیااااا

اخه این بشر کجا این همه مو داره؟؟

یاد یه چیزی افتادم! بذا تعریف کنم

یه عاقایی تازه عضو خانوادمون شده، موهاش بلند بود میبست... اولین باری که اومد خونه مامان بزرگمینا، بابا بزرگه گفت علی رضا جان دفعه بعد یا موهاتو کوتاه کن، یا نیا تو خونه............ آی چه حاااالی کردم من! دو ساعت داشتم میخندیدم از دست این بابا بزرگه! دمش گرم حال کردم

بتعریف....میگوشم

عاقا؟؟خبریه؟؟لی لی لی؟؟ژینوس عروسی کرد؟مبارررررررررررکه!!هه هه
حال کردی به این میگن حرف مفت در اوردن واسه یه نفر در عرض کمتر از یک میلی ثانیه
خب میگفتی.بزار ببینم چی گفتی
ژینوس؟؟خبریه؟؟
خخخخخخخخخخخ باحال بود دمش واقعا گرم

وجدان امیر حسین با توعم!

ببین زیاد با این امیره کل کل نکن... حالش خوش نیست.. معلوم نیست با خودش چند چنده. تو آروم باش

نه بزار خوش باشه

حداقل این هست خوبه!گاهی وختا با هم خوبیم و کل کل میکنیم حال میده

پسر خوبیه!عزیزززززززززززززززززززززمه.قربونش برم(تو هم عزیزمی امیر جون)

دیدی چقد با هم خوب شدیم

بهار 21 دی 1391 ساعت 08:29 http://bahar91.blogsky.com

چقدر سرتون شلووووووووووووووووووووووووووغه
حسین چقدر موش روز بلند می شه تو رانندگی دومه موشو دم اسبیم کرده
مهدیار هم کاراش خیلی شبیه داداشمه

شلوغ نیس.....ترافیکه لامصب.

اره کلک ببین موهاشم رنگ کرده

خب خدا رو شکر یکی دیگه از نوع مهدیارم پیدا شد

salam to emtehan nadari beshin dars bekhon haroz harroz ap mikoni kho in alan yani chi ????????????

چرا دارم!دیگه تا سیهم آپ نمیکنم(اره جونه خودت.تو گفتی اینام باور کردن)

من برم بخونم

شیرین 21 دی 1391 ساعت 12:07

شرح حالتونه؟؟؟


هه هه چه جالبن اینا.....
مال محمد جواد یکی مونده به آخریه خیلی باحاله..

آهااا...شما الان اینجا بچه درس خونی؟؟؟
چه می خونی....
درگیری با وجدانتاااااا

نه شرح ازمایش انجام شده بعد از چندی سال روی موشهای ازمایشگاهیه


هه هه(هیـــــــــــــــس خودش اینجا نیس.ببینه میزنمتم)

مثـــــــــــــــــــــــــــــلا به حساب خودم اره درس خونم

عجیب باهاش درگیرم

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./

به همه چیزی میخوره الا اسب!!

واقعا این اسب؟؟

یه مشت خط خطیه

بیشتر شبیه برفک تی ویِ

من نمیام!

خسته میشم.اسب بده زودی باهاش بیام

منتقد بلاگستان 21 دی 1391 ساعت 13:30

درود
ممنون از دعوتتون
وبلاگتون رو مشاهده کردم
به نظرم اگه بیشتر روی قلمتون کار کنید بهتره
خوشحالم که تمام پست هاتون از خودتونه و روزمرگی های خودتون رو می نویسید
این نشونه ی استقلال فکریتونه که متاسفانه توی وبلاگ دوستانتون خیلی کم رنگه
خوبه که از زبان محاوره استفاده می کنید
خواننده احساس راحتی بیشتری داره
ولی بهتره که کمی زیباتر بنویسید و موازی با صمیمیت نوشته هاتون رو زیبا تر بنویسید
عکس هاتون اکثرا از خودتونه و در نوشته هاتون از عکس های مرتبط زیاد استفاده میکنید و این باعث میشه وبلاگتون رو در رده ی یه وبلاگیکه توانایی عالی شدن رو داره قرار بدم
در آخر توصیه میکنم نوشته هاتون رو چند بار باز خوانی کنید
شاد باشید

سلام و درود
خوش اومدی
خب؟
اهاااااان.مرسی.میشه بیشتر توضیح بدید؟یعنی قلمم رو چیکارش کنم؟
چجوری بنویسم؟؟
بعله بیشتر پست ها از خودمونه و بیشتر از کارا و روزمرگی های خودمونه
خاطره ها و کارای بچه ها و ایناس

خب ماها پسریم ولی دوستامون اکثرا دخترن و نمیتونن احساسات درونشون رو نشون ندن بخاطر همین وبشون زود زود حالتش تغییر میکنه
مگه نه؟
ها این زبان محاوره ای که گفتی یعنی چه؟
اهان یعنی همون زبونی که خواننده احساس راحتی بیشتر میکنه.اوکی شدم
اوهووووووم موافقم.هرچند نفهمیدم منظورتون از زیباتر و موازی چی بود
اهاااان مرسی ممنون.خدا رو شکر
خخخخخخخ....فک کنم بخاطره این میگید که سوتی زیاد توش داره!!
مرسی
ممنون که نظرتونو گفتید خوشال شدم

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:11 http://love-courage.blogfa.com

واااااااااااااییییییییییییییییییی اینجارررررررررررررووووووووووو!!!
واقعن امیر ممنونم ازت ک تو کوران امتحانات موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی!!!!هرهرهر!!!!
محمد جوادو . . . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!
حسینو بگردم هنوتو فاز ماشین بازییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
عجب مایه ای گذاشتی واس خودت پسر!!!!یه ذره نوشابه و هندو نه بزن جون ما!!!!

کجاااااااااااااااااااااروووو؟؟؟کوووووش؟؟؟

خب خدا رو شکر که ما موجبات وحبوبات خنده و شادی شما را تو کوران و دوران امتحانات فراهم کردیم.100 تومن میشه رد کن بیاد!!

هیــــــــــــــــس گوشتو بیار جلو:

من که اینجوری نیستم ولی خب دوس دارم این شکلی باشم

اِهِم....خوب بفرما هندونه و نوشابه

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:15 http://love-courage.blogfa.com

اییییییییییییییییییییییییییییییییی واییییییییییییییییییییییییییییی خدایا!!!!!!
هرهرهرهرهرهرهر

خخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهر
خخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهر
خخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهر
خخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهر
خخخخخخخخخخخخخ

بللللللللللللللللللللهههههههههههه؟؟؟؟؟!!!!
چرا اینجوری نگا میکنی!!!!!هنو دارم ب محمد جواد میخندم













الهم اشفع مرضانا

میدونم فشار امتحانا این کارو باهات کرده...خوب میشی غصه نخور

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:16 http://love-courage.blogfa.com

هه هه هه هه اون کوسه هه اچقد شبیه توا امیر!!!!
جل الخالق!!!!

نه دیگه اون کوسه هه مثلا عزرائیله که افتاده به جون محمد جواد

مهسا 21 دی 1391 ساعت 18:22 http://love-courage.blogfa.com

راستس امیر نمیخوای یه سرو سامونی به {وضعیت من} وبتون بدی؟؟؟

اتفاقا محمد جوادم میگف یه دستی بهش بکش

چرا حتما در اسرع وقت سرو سامونش میدم ولی میبینی که الان وختش رو ندارم

student 21 دی 1391 ساعت 18:49 http://mnway.mihanblog.com

سیستم شتابینا
عجب خبرایی
با سلام و درود

با سلام و درود

اوهووووم همین که تو گفتی

همه ی خبرا راست بود

شیرین 22 دی 1391 ساعت 10:47

اینم از این....تو این پست نظر داده بودم.....

اووووووووووووووووف...چه قد زیاد بودااااا
یه ماه نیومدیماااا
ببین چه خبر بوده اینجا........

اره بابا ده بار نظر دادی

خسته شدم.چقد نظر دادی بابا

دمــــــــــــــــــت با خستگی گرررررررررررررررررررررررم

خوش اومدی حالا که اومدی

من بدبخت تا 30ـهم امتحان دارم

4 تا دیگه مونده به گمونم

هه هه هه هه هه

ماهم نظره تصویری میذاریم:

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
جلب انگیزناک بوددددد

خخخخخخخخخ

شما خودت نظری(هرهرهرهر)

yani 6tayii ton baham bayad beparid bala hiphiphora bekeshid logotono gozashtam to veblogaaaaaaaaaam




khahesh mikonam khahesh mikonam

واااااااااااااااااوووووو

هیپ پیپ هووووووووررررررررررررررررراااااااااااااا

ذوق کردم بابا

عجــــــــــــــــــــب

عجــــــــــــــــــــــب لیاقتی

عـــــــــــــــجـــــــــــــب لیاقتی داشتی!!ببین از من نصیحت این لیاقتی که نصیبت شد لوگومونو گذاشتی وبت نصیب هرکس نمیشه هاااااا

خخخخخخخ

شوخی کردم به دل نگیری!!

مرررررررررررسی یه دنیا ممون



--------
محمد جواد خاک بازی میکنه؟؟

حسین چه با حالــــه

ابیرام همش پا نتـــه؟؟

مهدیارم که کلن یه دقه سکوت بخاطرش....

+ امیر حال و روزت مث خودمـــه...

درگیری دارم با خودم و درسام...

من هر چی مینگاهم خاک بازی نمیبینم!!

اون کوسه هم مثلا در اینجا عزرائیله که دنبال محمدجواد کرده

بعدشم کم کم میفوته و اوووه اوووه اوووووه(اینا گریس)

نه ابیرام لب تاپش معمولا خرابه

خخخخخخخ سکوت

(البته من خ اجهاف/اجحاف کردم در حقه خودم...خخخخخ)

اره عجیب

..........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپیم....بدو* بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
biya tereyli vasat gozashtam hala savar sho zod biyaaaaaaaa

دوس ندارم اینو!!

ببین تو بساطت پورشه ای چیزی نداری بدی باهاش بیام

غزل 22 دی 1391 ساعت 22:39 http://haiahoo.loxblog.com/

سلام
خیلی باحال بود
از همه بیشتر مهدیار و محمد جواد
حسابی کیف کردم.....

وبلاگ قبلیم رو حذفیدم یکی دیگه ساختم آدرس این یکی رو لینک کنید ممنون
به جای ترنم باران>>>>>>> دوباره از نو

سلاااااااااااااااااااااااااااام

کجاااابودی؟؟صب کن الان میام وبت

باشه چشم برادر

آره میخوام ازدواج کنم

بعد از امتحانام، با همسر خیالیم میریم زیر یه سقف دیگه خدا بخواد

یخورده زوده هااااا!!

تو هنوز جوونی و میتونی زندگی کنی.ادامه بده پسرم!نه چیزه!اوممم دخترم

به به مبارکه.حالا چرا بعد امتحانا.همین فردا برید زیر سقف

بازم مثل همیشه داش امیر سوسکیده میشه (شکلک اونی که میخنده، پخش زمین شده)
کامنت تایید نکردی.. اومدی کامنت دادی

سوسک که چه عرض کنم!!چیز شدم...اوووم چی بهش میگن....یادم نمیاد

خب این همه فهش نوشتی توقع داری سریع تایید کنم

دوسشون داشتم هر کدومو که میخوندم انگار خودم توشون میدیدم

ممنون که گفتی...هرهر

غزل 22 دی 1391 ساعت 23:25 http://haiahoo.loxblog.com/

سلام مجدد ممنون که سر زدی
یه اتفاقی پیش اومد که بهتر بود وبلاگم رو حذف میکردم
تو این مدت خیلی واسه دوستام دلم تنگ شده بود مخصوصا شما

سلامِ مجددتر...هرهر

اهاااااان از اون لحاظ.باشه هر جور راحتید

مرسی ممنون نظره لطفتونه

student 23 دی 1391 ساعت 13:42 http://mnway.mihanblog.com

با سلام و درود بی پایان
.
.
.
.
.
.
.
.
موفق و سربلند باشید!

گیر دادیااااا!!

با سلامی درود
.
.
.
.
تا دیداری بدرود

الی 23 دی 1391 ساعت 14:45

به به
اقایونو نگا چشم روشن
حسین پس ماشین سواری میکنه که نیست؟
اخ اخ منم مثل ابیرامم البته اون شکل وسطی که چشاش داره میترکه
مهدیار هم مثل باباست ون تویی بابامه بیرونیه هم منم
امیر عینکت شمارش چنده؟برا منم یدونه میخری؟
وجدانت عاشق شده؟

سیلاااااااااااام

گزمی آیدین=چِشَمم روشَ

اره تقریبا هم پشت ماشینه همش هم نتش رو پوکونده به هم

ابیرامم که دقیقا اشکال روش صدق میکنه کاملا

خخخخخخخخخخخ....نصفه عمرشو اونو توعه

نمیدونم ننه چشم درست نمیبینه....چی میگی ننه جون؟؟(چشات نمیبینه کر که نیستی امیر!!)

نه خیر این وجدانه من خ بیشتر از این حرفا گیره کارش نمونش همین پرانتز بالایی

بهار 23 دی 1391 ساعت 17:13 http://bahar91.blogsky.com

آره بابا مثل مهدیار زیاده(حالا استعدادم داره تو موسیقی یا برا دل خودش گوش بقیه رو خراش می ده؟)
تو هم چقد با وجدانت در گیری
راستشو بگو چیکار کردی انقدر دلخوره
راستی من اینجام می گم ببخشید اگه دیر آپ می کنم در گیر امتحاناتم از بهمن جبران می کنم

خب خدا رو شکر....کلا گوش میده

باشه پس الان بهمنه ببینم چیکار کردیااااااا

امتحانا چطور پیش میره اجنبی؟

کمی تا قسمتی مشروطی پیش رفت

yeganeh 24 دی 1391 ساعت 11:08

مثه این که سرتون خیلی شلوغه

میبینی ؟؟

باید بریم ارایشگاه

سارا 24 دی 1391 ساعت 15:34 http://erma.blogfa.com

خخخخخخخخخخ محمد جواد خیلی باحال بود

ابیرامم مثله خودمه

مهدیارم حال میکنه هاااا

امیرم ایشالا در درسهاش موفخ میشه

عجب دعوایی دارید با وجدانت دقیقا مثه منو وجدانه خودمه


چقدر وبلاگتون گرمه



میسی

خوابم میاد

بی لیاقت

کلمه امروزت بود

نه خوشم نیومد...یخورده خشن تر

الی 25 دی 1391 ساعت 12:25

http://www.damghangymnastics.blogfa.com/

به به کلیپشون رو دانلود کردم ببینم چیه

آقا حمید کوش پس ؟؟؟؟؟

حمید و زنش جا نمیشدن تو این پست...راستشو بخوای ازش خبر ندارم

شبنم 25 دی 1391 ساعت 15:25


















































































(چقد درازه!!!)

نیا نت


(بهت اجازه دادم)

باشه فقط بخاطره گل روی تو نمیام

زدی تو گوش خرخونیا

دوس دارم بازم بهم بگو...

خدایا شکرت که منو خرخون فرض میکنن..یوهووو

تو نیسی نت چه آرامشی داره...! هرهر

الان این ارایه اسفهامی بود؟؟

رز 27 دی 1391 ساعت 23:31 http://www.leilytanha.blogfa.com

بابا درس خون..
دانشجو ممتاز...
انقدم نخون

به به خوشالم کردی.بازم میگی این کلمات رویایی رو؟؟

دریا 28 دی 1391 ساعت 21:53 http://azjensebaranam.blogsky.com

دارم فکر میکنم ببینم شما اصلا برای تبریک تولدم به وبلاگم اومدید؟
یا نه ؟
نمیدونم باید برم نگاه کنم
وگرنه که خیلی ناراحت میشم...
حالا عیبی نداره
با یه شعر بروزم...

ببخشید بخدا

اولندش که من نمیدوستم

دمندش اصلا نت نداشتم

سومندش امتحانام شنبه تموم شد

چهارمندش فردا شب میام ایشالله

ببخشید

تحولــــــــــــــــــی نو در ترنـــــــــــــــــــم عشق بدو

کووووووووووووووش من نمیبینم

سلام ...

سلااااااااااااااااااااااام ابجی درس خونه خودم.چه معلومه حالت خوب نیس

زودی خوب شوووووو

همیشه همین جوری جفتتون نباشید

نمیدونی چه آرامشی داره نت که

ارامش را با ما حس کنید
.
.
.
دکتر شریعتی...عه نه ببخشید وبلاگ استیریت...

سخیف



(قشنگه؟!؟ خیلی دوسش دارم)

(به نظرت اونم منو دوس داره؟)

چی چی خیف؟؟؟هَ؟؟؟

اره قشنگه دوسش داشته باش

اره اونم تو رو دوس داره

خوشال باش

تو هدر ، اسم اینی که داره گیتار میزنه چیه؟

با شماستا....جوابشو بده

حسینه دیگه

اونی که داری گیتار میزنی با تو عم... چیز دیگه نبود بذاری زیر پات؟

بزا ببینم چی گذاشته
.
.
.
.
متاسفانه سرعت پایینه تا باز کنه من پیر میشم

student 30 دی 1391 ساعت 22:37 http://mnway.mihanblog.com

شما هنوز توی این چه خبر مندین؟
سلام

موندین منظورت بود؟؟اووووه(عرقمو از پیشونسم پا کردم)بالاخره تونستم بخونم....نه امتحان داشتم و نتم قطع بود

یهوووو میشکفیم حالا ببین

و سلام

taranom 1 بهمن 1391 ساعت 08:45 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

salam kolan fekr konam tark kardi up kardane weblogetono affffffffffffffffffffffffffarin to cheghadr khob tark mikoni

اروم بابا خیسوندی مارو!!

تو چقدگود میگی افرررررررررررررررررییییییییییییییین

در کـــلاس درس خــــدا؛
آن هایـــی که نالــه می کننـد، رد می شونــد؛
آن هـــایی که صبـــر می کنند، قبـــول می شونـــد؛
آن هایـــی که شکـــــر می کنند، شاگرد ممتـــاز می شوند

پس کلاس درس چجوریه؟
اونایی که ناله میکنن قبول میشن
اونایی که صبر میکنن مشروط میشن
اونایی که شکر میکنن با زور پا میشن...نه؟؟هرهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد