نیاسر و استیریت!!!!!!!

سلام 

خوب اول از پست بگم بعد از خودمون....

این پست با پستای دیگه فرق میکنه، چون این پست از عکسای هنری نیست این پست

از عکسایی هس ک یه دفعه ای و طنز گرفته شده پس ولی از همین نیاسر یکی دوتا عکسای

خوشگلم گرفتیم ک قراره امیر بزاره، من کلا پستای طنز از خودمون میزارم !!!!!

حالا از خودمون بگم :

چند روز پیش ب مناسبت تخلیه ی درس رفتیم نیاسر جاتون خالی هوا خیلی خوب بود

بعد یه کم استراحت منو امیر چشممون ب برف خورد ،محمد و حسین هم ب اب ابشا

منو امیر پریدیم تو برفا شروع کردیم برف بازی و کلی کشتی گرفتن تو برف ها بعد یه مدت دیدیم

از اون دوتا صدایی نمیاد تا رفتیم بالا دیدم رفتن بالای ابشار ما دوتام یه نیگا ب هم کردیم و پریدیم

تو اب جاتون خالی از موی 361 تا کف پامون خیس شد بعد اب بازی (اه اه عین بچه ها میگم)

چهار تاییمون عین افتاب پرست ها تو افتاب ثابت بودیم و داشتیم افتاب میگیرفتیم .

بسه دیگه زیاد حرف زدم برید ادامه تا عکسا رو ببینین

اینم یه اهنگ از امیر خلوت ب نام ناراحت نباش ...خییییییییلی قشنگه خدایی من هر
 وقت دلم میگیره اینو گوش میدم

دانلود

1

2

3

4

5

6

7

8


همین!!!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
الی 7 بهمن 1391 ساعت 10:43

ابشارش واقعا عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییه
اون عکسه هم که از گوشه عکس داری نگا میکنی
جالب بود
هی جای من خالی

اره قشنگه
مرسی
نه اصلا .اهان چیزه منظورم اینه ک اره خیلی خالی بود

سلام
خوش به حالتون ، من که تاحالا برف ندیدم . راسی تو عکس دومی اونا برف بودن یا یخ ؟ عکس سومی خ باحال بود . آقا محمد جواد هم که چه تغییری کرده . وسطی هم داداش امیره . اونوری هم خودتی . عکسا درکل قشنگن ولی خ دیر لود میشدن . باریک Street Group . این آهنگه هم که گذاشتی خوشم اومد . ممنون .

سلام
جوش ب دلت مانم تو خود کاشون ک برف نمیاد این شهرای اطرافش میاد
.....یخ،هر هر ....بهش میگم خوشحال بشه،ای بابا همش فکر میکردم وسطی منم ،جدی میگی؟......مرسی میخواستم ببینم کی سرعتش پایینه.....ممنون.....خواهش میکنم

به به

الای قربونت برم مَ

این پچوله اخریه باحااااااااااااااله

راستی......اوووم خودم میزنگم بهت میگم
اصن خودت بزنگ بهت بگم....هرهر

بوس بوس

اِاِاِاِاِاِاِ
قربون جه، تو اینجا چیکار میکنیه؟حالت خوبه ؟ حال خَرت چیتو؟اون سالمیه؟
اره مردم میرن زیر ابشار عکسای شاد میگیرن ما میریم عدای پچول در میاریم
باش وقت کردم میزنگم

خودتی امیر؟

elahe 7 بهمن 1391 ساعت 17:05 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

بـــــــــــــــــــــــــــــــه اینجاروباش...
خوش بحالتوووووون
منم نیاسرمیخواممممم اقا!!!!!!!!
عکساجلب بید!
خوشمان امد
ههه هه هه هه اون عکسه رواقامهدیارخودت که قشنگ نیستی اون شکلی هم عکس گرفتی ادم میترسه خب!!!هرهرهر..(شوخیدم) (عکسه چهارمی رو گفتم)

کجا رو باشم؟؟؟؟؟
اهان ،جوش ب دلتون
نخیر مال خودمه(ب صورت یه بچه ی اوس بخون)
نه تو رو خدا بیا جالب نباشه
مرسی
هه کدوماشو میگی؟....جدی؟ای بابا خوب نگو شوخی کردم
میدونم

taranom 7 بهمن 1391 ساعت 18:47 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

ja be in ghashangi kho 4 ta axe adamizadi begirid midonam ba ra shoma khili sakhte esrari nadaram

اگر متنو میخوندی توش گفته بودم عکسای ادمونه هم گرفتیم
اره خدایی خیلی سخته

ⓖⓞⓛⒾツ 8 بهمن 1391 ساعت 09:53 http://flowerever.blogsky.com/

ینی تو کفِ " بوس بوس " امیر حسینم :))

اره منم تعجب کردم فکر کنم دعوا کرده یه چیزی زدن تو سرش

دمت جیــــــــــــــززززززززززززززززز داداش امیر ..

بخدا مردم از خنده ..

ووووووووووووووییییییی خدااااااااااااااااا

یکی منو بگیره الآن می افتم ..

اشکم سراریز ، سرازیر ، چه میدونم ؟؟ شد ...

آپیده ام ..

قربان شما ،چی؟
خواهش
سکوت میکنم
ااااا اونطرف تر بیفت نامحرمی
از من سر بالا میشه، نمیدونم چرا
فکر کنم اپ پسره ،اپیده دختر، اره؟

taranom 8 بهمن 1391 ساعت 18:22

salllllllllllllllllllaaaaaaaaaaam khobiiiin afffffffffffffffffaaaaaaaaarin

haminjori bod mozo azad

سلام
اره خوبیم
حرفی برای گفتن ندارم

yegeneh 8 بهمن 1391 ساعت 19:09

خیلی باحال بود مخصوصا چهارمی و اخریه

خواهش میکنم

دریا 8 بهمن 1391 ساعت 22:06 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام امیر حسین جان
برید چندتا پست پایینتر تو وبلاگم این آهنگ رو برای دانلود گذاشتم
دوستای دیگه هم دوس داشتن....

چون دوس داشتتید قبل از اینکه نظراتتونو تایید کنم اومدم که آدرسو بگم...
موفق باشید

سلام باشه ب امیر میگم بیاد

الینا 8 بهمن 1391 ساعت 22:52 http://elina14.mihanblog.com

اسمش تقصیر است ، حالا تو هی خودت را آرام کن ، بگو نه تقدیر


خدایا تمام مریض های اسلام را شفا بده ...الاهی امین

الی 8 بهمن 1391 ساعت 23:23

به به انگار در این پست افتخار داشتی اولین نظر و خودم برات بزارم

تو چه سعدتی داشتی ک تو پست من اول شدی

عــاقا میشه من بعدن اینجارو نظر بذارم؟؟

به زودی هم عسک هارو میبینم هم آهنگارو میدانلودم...

خانوم میتونید شما این کارو بکنید
هه تو و این کارا ؟ یه چی بگو حد اقل ادم بتونه باور کنه؟

رز 10 بهمن 1391 ساعت 14:23 http://www.leilytanha.blogfa.com

ابشا پس (ر) کو...
۱-۴-۷-۸

تو عکسای بعدی ایشالله
خواهش میشه

مهسا 10 بهمن 1391 ساعت 19:47 http://love-courage.blogfa.com

مهدیار عکسارو دیدم. . .خیلی جای خوشگلیه .کوفتتون بشه الاهی آمین!!!!هرهرهر!!
+حالا زود تند سریع معرفی کن صاحب عکسارو!!!

عجس سعادتی داشتی.....اره خدایی خیلی قشنگه....الاهی امین
کرکرکرکر
محمد،حسین،امیر،ابی،مهدیار.....

مهسا 11 بهمن 1391 ساعت 18:30 http://love-courage.blogfa.com

واقعن خسته نباشی پسر!!!
اینارو ک خودم میدونستم!!!

سلامت باشی دختر!!!!
دیدم الزایمر داری گفتم یاد اوری کنم

دریا 12 بهمن 1391 ساعت 00:18 http://azjensebaranam.blogsky.com

این آهنگو دانلود کردم چه جالب بود

اره خیلی قشنگه

elahe 13 بهمن 1391 ساعت 00:05 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

چیه ؟
التماس نکن ک اپ نمیکنم!!!!

باران 13 بهمن 1391 ساعت 17:12 http://220213.blogfa.com

سلام مهدیار خوبی؟
خیلی خوشحال شدم اومدم دیدم کامنت گذاشتی
دوستاتم مثه خودت باحالن کلی خندیدم
بیا به ما سر بزن خوشحال میشیم

سلام باران خانوم ....مرسی شما خوبید؟
خواهش میکنم
چشم از این ب بعد همش میام

Elham 14 بهمن 1391 ساعت 14:48 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

migaaaaaaaaaaaaaam :

in dota ahangi ke gozashti kheyli ghashangan ...

man in chan roz hammash daram in do ta ro gosh midam ...
taze hefzeshon ham kardam ...


mer30 ...

age bazam az ina dari bezar ...

سلام
چی میخوای بگی بگو!!؟
ایول خوشحالم ک خوشت اومد
اتفاقا تو پست بعدی میخواستم بگم ک از این ب بعد هر پستی ک میزارم
یه اهنگم باهاش میزارم

خواهش میکنم

باران 14 بهمن 1391 ساعت 17:06 http://220213.blogfa.com

من دلم برات تنگیده بود اخرش نگفتی چرا دیگه نمیای اون وبت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب بگوووووووو بهم
دارم از فضولی میمیرم

منم دلم برا اون وبم و همه ی اون لینکیام تنگیده بود ،خوب دیگه

باشه ولی کامل نمیگم
ههههع حالا ک این جوری شد نمیگم

باران 14 بهمن 1391 ساعت 17:41 http://220213.blogfa.com

ای باباااااااااااااااااا
خب دلشون نخواد تو باید بری؟؟؟؟؟غلط کردن دلشون نخواد چ پررو بگو کی بود برم بزنمش
مرسی منم لینکت کردم

حالا ک خواسته
یکی ب این اب قند بده ...اروم باش باران ،این غضیه مال کلی وقت پیشه
خواهش میشود

باران 14 بهمن 1391 ساعت 18:18 http://220213.blogfa.com

باشه بابا غلط کردم اعصابتو خرد نکن
بخند بخند

اصاب نمیزاری برا ادم ک
باشه باشه

داستان غم انگیز

یک داستان کاملا واقعی که در چین اتفاق افتاد!!!






な だや羅やわマヤなた 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対
する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さや
か あ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� �名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に魚� �らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなは やなたきたなよいさは早見たかあや� �カにかわ 鼻高なわ谷中あだ名はさなたかなあ� �さやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛するなた� �るかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に 魚玉らはがやわまぁら花や なたまやかあさらやわはさたなはや� �たきたなよいさは早見たかあやバカ� ��かわ 鼻高なわ谷中あだ名はさな たかなあかさやなやまなたあかさ なや帆な肉違耶

واقعا ناراحت کننده بود!!!
من که اعصابم به هم ریخت !!!!!

به خصوص اونجاش که میگه

まなたあかさ なや帆な肉違耶なだや羅やわマヤな� � 名棚や探したい以下対する 目指し回友人目指し差が愛する なたさるかなだ羅山な滝さやかあ なやマヌらは坂花やまあ傘話間に

نه بابا حقش بود تا چشمش دراد اون کارو نکنه
من از این کلمش خوشم اومد:
� ��
یه کلمه بیشتر نیست ولی کلی معنی میده

کوفت!!!


خوبی؟

توعم که تعطیلی باو !!

منظورم از کوفت ! همون خالی بندی بود که راجبه داستان غم انگیز چینی در آوردی...

کلی خندیدم....

خوب یهو شروع میکنی
کی؟ منو خالی بندی ؟ نه من کاملا جدی گفتم ،مگه تو بیخودی نوشته بودی؟

اووووووووووووووووووووووووه چقدر تو خندیدی!!!!!!

دونده 23 بهمن 1391 ساعت 17:18 http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام

یاد داداشم و بروبچ تخس مدرسه شون افتادم!
از این عکسها و بازی های بامزه خیلی در میاوردن!

عکسهای طنز جالبی بود
ممنون

سلام
کلا پسرا این جوری هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد