عموی زنجیریاف

چن روزه مخه نداشتمو درگیر کرده این قضیه و دارم روش فک میکنم ببینم به جایی میرسم ایا:

این شعر/ملودی/سرود/چِرت/...که یادتون هست:

عمو زنجیر باف؟بــــله!()

زنجیره منو بافـــتی؟بـــله!()

پشت کوه انداختـــی؟بــــله()

بابا اومده!چی چی آورده؟

نخود و کیشمیش!با صدای چی؟

با صدایِ خر/گاو/گربه/سگ/جوجه/شغال/...(هر حیوونی که بگی)

خب حالا تفسیرش میکنیم،از بند بند و جز جزئس میتفسیریـــــم:

خب اول کی اینو گفته؟من پیداش کنم فقط!

از بند اولش که معلومه یارو یه عمویی داره که زنجیر بافه!

از اینم بگذریم که این عموِی زنجیر باف زنجیراش رو پس از بافتن میندازه پشت کوه(شاید میخواد

زنجیراش خشک شه که میندازه اونجا)

اونوخت الان چی شد یهو بابا اومد؟عمو چی شد؟عمو رفت زنجیراشو از پشت کوه بیاره

بده به بچه های برادرش؟؟

اونوخت این پدر بزرگوار وختی نخود و کیشمیش میاره خونه.صدا در میاره؟

یا خوده نخود و کیشمیشا صدا در میارن؟هووووم؟

یعنی بابا وختی میاد خونه صدا جَک و جونور در میاره؟چه بابای بامزه ای

خب مثل بچه ادم نخود و کیشمیشات رو بیار!!این اَدا و اطفارا/اتفارا دیگه چیه؟بچه شدی؟

به قول حسین یکی میخواسته دره دهنه بچه هاش رو ببنده اینو از خودش در کرده بچه ها ساکت

شَن!که البته انگار  تا العان خیلی تائیر داشته کارش

نکنه منظوری داشته از این حرفش؟هاااان؟میخواسته چیزی رو ثابت کنه؟شایدم قرار اتفاقی بیفته

که باباها فقط نخود و کیشمیش میارن خونه و بچه از بابای بدبخت میخوان که صدا در بیاره!

یعنی فقط سرگرمیشون میشه زنجیر پشت کوه انداخته ی عموی زنجیر بافشون و بابای نخود و

کیشمیش بخره صدا حیوون در بیارشون؟ایا این حدس حقیقت دارد؟

هاااااااان؟؟(این شکلکه ادم رو گشنه میکنه)نکته ی انحرافی داره؟شیطان پرستیه؟هووووم؟

خیلی سوال هست که ذهنه فرشته ها رو(خودمو میگم.چون خیـــلی فرشتم جم بسته میشم)

درگیره خودش میکنه!خب اینایی که من گفتم نشد تفسیرش!بیشتر شد تحلیل و بررسیش

چَکّار کنیم؟

من الان از این شبهه ها این شکلی شدم:اینم وجدانمه:


نظرات 73 + ارسال نظر
ⓖⓞⓛⒾツ 17 بهمن 1391 ساعت 21:54 http://flowerever.blogsky.com/

ینی تو خوب میشی ؟؟؟
ینی من روزی رو میبینم که تو خوب شده باشی؟؟؟
ینی کی میشه تو افق محو شی ملت راحت شن !!!

اول بهت تبریک میگم بیخودی بیخودی اول شدی...

من ؟؟ یه روزی خوب بشم؟؟ یعنی ادم بشم؟؟

فک نکنم!!من واسه همیشه فرشته ها باقی میمونم

متاسفم دیگه منو با ادما قاطی نکن

محو شم؟؟چه قشنگ گفتی

بدم نمیاد...بهش فک میکنم ببینم چی میشه

شاید محویدم

سحر 17 بهمن 1391 ساعت 21:55 http://fraeng.blogfa.com/

آرزوی مشهدی ها برآورده شد !!! http://fraeng.blogfa.com/post/33

elahe 17 بهمن 1391 ساعت 22:00 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

هرهرهر واااااااای جه باحال بود کلا به شعرای بچیگیام توجه کنی اکثرا همینجورن!!!!چام چام یادته یهنی یمدت شدیددرگیرش بودم!اخه این شعراچی بود به خورده مامیدادن!!!نچ نچ نچ ماچجوری و باچیابزرگ شدییییییم!!!

ما که با چیزا بزرگ شدیم...وای به حال این بچه ها که با عمو پورنگ و خاله ماله ها بزرگ میشن.....زمون ما که از این خاله ها و عمو ها نبود

میشستیم و پامونم جلو ننه باباهامون دراز نمیکردیم

elahe 17 بهمن 1391 ساعت 22:03 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

چه به موقه اومدم وبتون!!!باتوجه به ساعتش بگو اول شدم؟بگووووووووو
افلین؟ایا اولم بنده؟؟؟
الان دوتادستاموتوهم کردم جلوم گرفتم میگم اول شم اول شم!!
بگووطاقتشودارم!!
هه هه هه

اگه یخورده زودتر میومدی اول بودی الهه

طاقتشو داری؟؟

شما همیشه اولی واسه ما(بگی هندونه رو..هه هه)

shiva 17 بهمن 1391 ساعت 22:17

داداش جان وجدانت اول

اسرار نکن نمیشه...نچ راه نداره

shiva 17 بهمن 1391 ساعت 22:23

واقعا تا حالا اینقدر فکر نکرده بودم بهشواقعا ک ذهت فرشته ای مثل منو درگیر کرد

واه واه از کی تا حالا فرشته بودن بچه بازی شده...هوووم؟؟

خب پس تو بچه فرشته ای...قبوله.گوووووم(صدای مهرش بود که ثبت شد)

Elham 17 بهمن 1391 ساعت 22:32 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

اوووووووووووووووووووول

Elham 17 بهمن 1391 ساعت 22:36 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

خیعلی باحالی داداش امیر ...

منم دوست دارم بپوکم ولی خب نمیشه چون همیشه مریم می پوگه و می ترسم بگه الهام از من تقلید کرد ...

باحالی از خودتونه

بِپُک اشکالی نداره....نه مریم نمیپکه.اون معمولا میترکه

مهسا دوستشم همینجوریه .این دو تا فقط میترکن

Elham 17 بهمن 1391 ساعت 22:40 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

vhsj ld 'dh ...

گفتم : راست می گیا !!!!!!!!!
واقعاً چرا ؟؟؟؟؟؟

مثعولین پاسخگو باشن لطفن ...

جدی ؟؟ مسئولا جواب گوئن؟؟

من فردا میرم مجلس...فعلا

Elham 17 بهمن 1391 ساعت 22:41 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

میگما :
من جا این شکلکه سرم درد گرفت ...

نه این عادتشه...چیزیش نیس..خوب میشی

Elham 17 بهمن 1391 ساعت 22:42 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

آآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممممممم چه خوشمزه ست ...



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ...

چی چه خوشمزس؟؟

عمو زنجیر باف؟

نخودا؟

چی؟؟

Elham 17 بهمن 1391 ساعت 22:44 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

تو رو خدا اسم نخود رو نیارید جلو من ...

من از بچه گی با این بازی مشکل داشتم ...

به خاطر نخودااااااااااااااش ...........................

به معلومه علاوه بر خواهر شوهر دومین چیز نخوده که علاقه ی شدید قلبی بهش داری.....عاااااااااااشق نخودی اره؟؟داد میزنه از چهرت که چقد نخود دوس داری!!

بگم بیارن نخود واست؟نخود!نخوداااا

الی 17 بهمن 1391 ساعت 22:47

خوووووو
چی بگم؟
نمیدونم
الان عمو کیه؟بابا کیه؟
نخود کیه؟ زنجیر کیه؟زنجیر کجاست؟بابا کجاست؟چرا عمو نیست؟



اووووه اووووه تو بیشتر از من درگیری

به خودم امیدوار شدم

آره کلن تو بچه گی سر کار بودیم...

اون از این شعره که شاعره میگف:

آنمان نوارا... توتو اسکاجی...

آنی مانی ... ( بقیش چی بود؟ )

=========================

یا این شعره که کلن توش ابهام داش:

دسماله من زیر درخت آلبالو گم شده...

سواد داری؟ نچ نچ...

بی سوادی؟ نچ نچ ...

.
.
.
.

تحلیل:

مگه دسمالت زیر درخت آلبالو گم نشده بود... خب برو دنبالش بگرد.. چیکا به سواد من داری؟

اونوخ یکی نیس بگه دخترم یا پسرم وختی سواد نداری میگی نچ نچ ، پس چرا دوباره وختی میپرسن بی سوادی مگه مرض داری میگی نچ نچ..؟!!!

کلن خود درگیری داشتیم اون موقع ها....

میبینی چه به زندگی ما اوردن همش تقصیره بوووووووووووق ـه

اون شعره که بالا گفتی میشناسمش ولی ادامش رو یادم نیس

اینو یادته میگفتن....پی پی پینیوکیو پدر ژپتو

کو کو گربه نره روباه مکار....(بقیشم یادم نیست فک کنم همینشم اشتیاه گفتم)

خلاصه که به ما بد کردن ابجژی

ببینیم این بچه های حالایی چی میشین با این شعرها ی مبتذلشون

حداقل ما شعرامون هیچ معنی و مفهمومی خاصی نمیداد و صرفا جهت ریتم دادم به مجلس و خفه کردن بچه موقع حرف زدن بود

این شکلک دماقوهه رو منم دوسش دارم.. قبلنا سوژه ی پستم بود...

یادش بخیر....

گشنت شد؟؟

اخی...(رفتم یه چیزی بنویسم خودم خندم گرف بیخیالش شدم)

هه هه.......اره یادش بخیر.(من که چیزی یادم نمیاد)اخ اخ یادته چه پستی بودا...هـــــــــعی انگار همین دیروز بود

ولش کن بابا این مصئله هه حل بشو نیس... منم خودم با صداشون مشکل داشتم اون موقع هاااااااااا

الان میفهمم که فقط من نبودم رو این چیزا زوم میکردم...

آورین!! یکم به خودم امید وار شدم...

میخواستی بگی ذربین داری؟؟

میخواستی بگی خودت ذره بینی؟؟

میخواستی بگی عینکه ته استکانی داری؟؟

میخوای برم عینک ننه بزرگم رو بیارم کف کنی؟؟

نه حال ندارم خودت برو تو صندوقچه ی کوچیکه تو کمد هست بردار

بیا اینم کلیدش(شکلک پرت کردن کلید سمتت)

(شکلک خمیازه کشیدن)برو خوابم میاد چقد نظر میدی

چرا خود زنی میکنی پسرم؟؟؟

مهم نیس... این چیزا... مهم تحلیل و بررسی مدااری پی ال سیه...

تو تِوِنَنِتو برسی کن... این چیزا رو بسپر به کار دانشون....

پی ال سی ماله بچه هاس

تونن که اصن یادم نمیاد چی بود

برو بزا باد بیاد جوجه

فقط مدارات دیجیتالی و صفر و یک و الکترونیک تخصصی رو عشق است

پی ال سی و اینا ماله خودت جوجه

وجدانت چرا اون شکلی شده؟؟!!!

اینو تحلیلش کن برام...

مگه من تحلیل گرم؟؟

هااااااااااااااااااااااااااان؟؟

بزا ببینمش....اخـــــــــــی

چرا وجدانم این شکلی میشه

نمیدونم چشه....دیوونس دیگه(بابات دیوونس)

من نبودم به جونه خودم این مریمه بود که...{صدا کم میشه یواش یواش.یعنی داریم میریم و با هم بحث میکنیم)

میگن نسل ما خیلی بهشون ظلم شده همینه
اون روزا این شعر ها رو میگفتن ما ک میخوندیم بهمون میخندیدن پیش خودشون میگفتن عجب اسکل هایی هستن البته دور از جون من اخه من اون روزا شاسکول بودم

نچ نچ نچ....یادته مهدیار؟؟یادته سال 57 یه پیکان دو در داشتی؟؟

واااااااااااااای چه روزایی بود....اَ اَ فردین رو بگوووو چقد با هم رفتیم شمال

چقد اواز میخوند واسمون.یادش بخیر هعی روزگار با ما چه کرد

نکنه این چرته رو هم(عمو زنجیر با ف رو میگم)اون خونده؟؟

هااااا؟؟؟؟

برم از بهروز وثوق بپرسم

رز 18 بهمن 1391 ساعت 11:26 http://www.leilytanha.blogfa.com

خدا شفات بده ایشاااااااااااااااااااااالله...

مانم هنگ کردیم...

دیگه امیدی نیست...

پس خدا شما رو هم شفا بده

دریا 18 بهمن 1391 ساعت 13:42 http://azjensebaranam.blogsky.com

جلوی اون بنده خدا رو بگیرید سرش ترکید از بس کوبیدش رو زمین
وجدانش که بماند خاکشیر شده
خیلی کیف داد خوندن این متن با این شکلکهای عجق وجق
اومدم بگم صبح شما ساعت چنده؟
من یه همت نیاز دارم یه کلیپ تصویری از آبنمای موزیکال میخواااااااااااام
لطفا اگه کسی تو آرشیو داره بده...
یعنی هنوز صبح شما بخیر نشده.....ظهر شد...داره بعد از ظهر میشه که!!!!!!!!!

مرررررررررسی....ولی تفسیرش رو به منم بگو اگه چیزی دسگیرت شد

ساعت؟؟؟؟ساعته خونه ما 14 که میشه تازه افتاب میزنه

بله بله دیدم.....خیلی گشتم تو نت.خودمم چیزی نداشتم ولی یدونه دیده بودم خیلی قشنگ بود و ماله رودخونه هه وسطه پاریس بود

دریا 18 بهمن 1391 ساعت 15:41 http://azjensebaranam.blogsky.com

felan un cod haro bardashtam
az bas
saram sholugh bud dige ina yadam nabud

بله بله متوجه شدم

گفتم پیشه خودم که حتما یادت نبوده

shiva 18 بهمن 1391 ساعت 16:11

چرا اول نشدم

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 17:43 http://love-courage.blogsky.com

در تمام عمرم فکر میکردم هوا مجانیه تا اینکه دیروز یه بسته چیپس خریدم!!!!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh eh eh eh eh

راست وگوییی مهساااااااااااا......موافخم

تو بیمارستانا به جا کپسول هوا استفاده میکنن این چیپسا رو

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 17:48 http://love-courage.blogsky.com

عاخ!! لوگومون عجب جلوه ای داده به وبتون!!!هرهرهر!!!
اصن از این رو به اون رو شده جان امیر!!!

بله دیگه...باعث بسی افتخاره که ما وبمون رو به عطر قدومه لوگوتون معطر کنیم...ممنونم که اجازه دادید لوگوی زیباتون رو در وبمان قرار دهیم
واقعا که از این رو به اون رو شد.اصن خیلی وبمون خوشگل شد با این لوگوتون جدی میگم مهسا.....واااای مرسی که اجازه دادید

امضا:امیرِ دروغگو

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 17:49 http://love-courage.blogsky.com

برای پستتم حسش نیس الان نظر بدم امیر!!!!خخخخخخخخخخ!!!!
فعلن نارگیلارو بنداز تا بعد!!!!هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر!!!!

چقد نارگیل میخوری عمو جوووون

خو ببین از بس نارگیل خوردی دیگه نمیتونی بیای این بالا مثل قدیما واسه خودت نارگیل بچینی....میخوای یه برنامه غذایی بهت بدم؟؟

مهدیییییییییییییییاااار؟؟؟؟اون برنامه هه که باید رو پاش سرپنجه بشینه و دست راستش رو مشت کنه رو زمین بزاره و دسته چپش رو بزاره رو سرش و موهاش رو بخارونه و هی بپره بالا پایین و بگه:وید وید وید وید

رو خدمتشون عارض شو

نه نمیخواد خودم همش رو گفتم

eeeeeeeeeeeeeeh eh eh eh

کامنت دومیها....کامنت سومیها .

دیگر نگران نباشید

گاج منتشر کرد : . چگونه کامنت اولی شویم

واسه گاج میکاری؟(یعنی کار میکنی؟)

چندت میدن؟؟

خوبه بگو مانم بیاااایم!!

دسته ما رو هم بگییییییر

دریا 18 بهمن 1391 ساعت 18:24 http://azjensebaranam.blogsky.com

آره منم تو نت چیزی پیدا نکردم...
مرسی امیر حسین جان
امیدوارم
فقط اینکه من تا جمعه میخوام...
مرسی از درک بالاتون امیر حسین عزیز

هیچی پیدا نمشه تو این گوگل

هر چی گشتم پیدا نکردم دریا

نمیدونم کجا پیداش کنم

یه دونه فک میکردم داشتم که هر چی گشتم پیدا نکردم

سارا 18 بهمن 1391 ساعت 19:25 http://erma.blogfa.com

یه آدم بیکاری رفته بوده تو حموم شعرش نمیومده همینجوری واسه خودش خونده بعد این در اومده بعدش نوشتش معروف شده

کلا میخواستن بچه ها منحرف بشن تاثیر خواصی نداشت این شعر

امیر حسین اینقدر سرتو میزنی زمین سرت نشکنه ؟؟؟؟

خخ...اره بنده خدا اخی.اون روزا اواز نبوده شعر میگفتن تو حمام

کی؟؟با منی؟؟کلاه ایمنی سرم گذاشتم

ki fk,ds

نه بنویس... چی میخواستی بگی بیخیالش شدی؟؟

بگو بخندیم یه کم...

همون شکلک دماقوهه رو میگمااااااااا

بدو بگووووو

یادم نمیاد

کی؟؟؟من؟

چی میخواستم بگم؟اوووووممممم

نمیدونم...

چیزه خاصی نبود فک کنم

شیرین 18 بهمن 1391 ساعت 19:31

اصن دقت کردی از ده تا کامنتی که میزارن برات نه تاش واسه اول شدناس؟؟؟

تازه دهمیه هم اولش میگه: اولم آیااااا؟؟؟

من که می دونم خودمو بکشم اول نمی شم...تو پست خودمم اول نشدم....
باش....من که یه روزی میشم این اوله رو...

حالا شما بگین نه.....
===
سر کاری بود اون شعره؟؟؟
واقعا چرا باید بابا با صدای حیووونا بیاد؟؟؟













تو باید به چند نظر بالاتر مراجعه کنی همون که مریم معرفی کرده

برو ثبت نام کن و کلاسات رو شروع کن

تا کنکور وختی نمونده

نمیدونم سره کاری بوده یا نه!!!

والا ....این همه صدا.چرا حیوون؟؟

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:32 http://love-courage.blogsky.com

نه من نارگیل نمیخورم قربون دستت من موز میخورم!نارگیلارو واسه بچه ها میخواستم!
+آهان!ینی طبق همون برنامه هه همیشه میری بالا نارگیل میندازی؟!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!
+باعشه باعشه حالا چرا عصبانی میشی؟
(شکلک عقب عقب رفتن)!
چیکار میکنی چرا نعره میزنی؟!ب اعصاب خودت مثلث باش!
+ب جان امیر شکر خوردم !جون گوریل انگوری نزن!
الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!

نارگیلم بخور حالا

این همه انداختم پایین واست

بچه داری؟؟چنتا؟؟

خیلی گیراییت پایینه هاااا!!!اون برنامه رو واسه تو نوشتم

من برنامه خاصی ندارم.ولم کردن تو جنگل ازاد میچرخم واسه خودم

وایسا تا نارگیل پرت نکردم سرت

تاااااااااااااااازااااان؟؟

بگیرش داداش....

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:34 http://love-courage.blogsky.com

نه من نارگیل نمیخورم قربون دستت من موز میخورم!نارگیلارو واسه بچه ها میخواستم!
+آهان!ینی طبق همون برنامه هه همیشه میری بالا نارگیل میندازی؟!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!
+باعشه باعشه حالا چرا عصبانی میشی؟
(شکلک عقب عقب رفتن)!
چیکار میکنی چرا نعره میزنی؟!ب اعصاب خودت مثلث باش!
+ب جان امیر شکر خوردم !جون گوریل انگوری نزن!
الفراررررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!!

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:45 http://love-courage.blogsky.com

بیا اینم شکلک !!حالشو ببر:
_______________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

.....استغفرالله

ما رفتیم حالشو ببریم

میخوای واست بیارم؟

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:45 http://love-courage.blogsky.com

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..

خو اینو چه بهش کنم؟؟

بکشمش؟؟؟

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:45 http://love-courage.blogsky.com

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:47 http://love-courage.blogsky.com

´´´´´´´´´¶¶
´´سلام´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´خوبی؟´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´آپم´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶
´´نمیای؟´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´منتظرما´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´بدو´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
نظر یادت نره´´´¶¶

خو با اینا که نمیشه اومد وبت؟؟

خر میخوااااام

مهسا 18 بهمن 1391 ساعت 19:50 http://love-courage.blogsky.com

اینم شبیه خودته:فرشته هات!!!
____________________$$$$$$
________________$$$$$$$$$$$
____$$$________$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$
...______$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$_________$$$
_______$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$_______$$$$$
_______$$$$$$$$$_$$$$$$$______$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$
___$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$
__$$$_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$_$$$
___$________$$$$$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$_______$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$$$_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$
__$$$$$$$$$_$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$
_____$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$_____________$$$$$$$$$$$
________$$$$__________$$$$$$__$$$$
________$$$________$$$$$$_____$$$$
_______$$__________$$_________$$$$$
______$$__$$$$$$___$$$________$$$$$$$
_____$$$$$$$$_$$$$_$$$
____$$$$$_______$$$$$$____$
__$$$$___________$$$$$___$$$
__$________________$$$____$
_______$___________$$$

....این شکلکه واسه خودم بود که عجب فرشته جاتی هستم

دریا 18 بهمن 1391 ساعت 20:45 http://azjensebaranam.blogsky.com

یکی دوتا پیدا کردم که تصویرشون قابل تحمله اما آهنگشون نه
با کدوم نرم افزار میشه روشون آهنگ دیگه ای گذاشت؟
اسمش چیه؟
میشه دانلود کرد؟
چون رو مووی مکر ویندوز نتوستم به دلیل فرمتشون

واااای ببخشید دیر ج دادم

هی بابا تقصیره نتم بود که قطع شد

فک کنم الان دیگه کاریش نداشته باشی

اخه گفته بودی تا جمعه فقط لازمش داری

بدش من شاید تونستم اهنگ رو همونی کنم که بخوای

فک کنم دیره هاا؟؟

حسین(streetgroup) 18 بهمن 1391 ساعت 22:29 http://http:/

فک میکنم ریشه ی این شعر کجاست؟
البته فک میکنم ریشَش تو خاک باشه
واقعا این شکلی شده بودی؟؟؟؟؟؟؟

وااااای عجب وجدانه باحالی داریهااا.... خخخخ

فک کن ببین به جایی میرسی


نامرررررررررررد داری میرسی...خو به منم میگفتی میومدم

تقریبا یه چیزی تو همین مایه ها شده بودم حالا گیر نده دیگه هه هه

وجدان چی هست؟یَک بی وجدانیم که نگو

student 19 بهمن 1391 ساعت 00:00 http://mnway.mihanblog.com

سلام سلام
احوال street group?
بزرگ شدین؟
تحلیل جالبی بود
واقعا ازین چیزا زیاد پیدا میشه
و به نظرم هیچ منبع دلیل داری پشتشون نیست اما خب هستن دیگه!
باز هم به این تحلیل ها بپردازین
بسیار عالـــــــــی!
موفق و پاینده باشید!

سلااااااااااااام بر استیودنت...هه هه

احوالشون 90 درصد خوبه

بزرگ؟؟اووووممممم....نه.از پستامون معلومه هنو بچه ایم..هه هه

ممنون

مرسی

چشم میپردازیم

شما هم شعرای قشنگت رو بنویس دیگه

موفق باشی

Elham 19 بهمن 1391 ساعت 00:16 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلام فرشته ..

خوبی جیجلم .. .. ؟؟

با منی؟؟؟(الان سرمو دادم بالا تند تند پلک میزنم و ناز میکنم و اینو میگم)

بد نیشتم...یعنی عالیــــــــــــــــــــم


جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

Elham 19 بهمن 1391 ساعت 00:18 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

جیییییییییییییییغ

من از نخــــــــــــــــــود بدم میــــــــــــاد ...

بزنمت ؟؟

گوشام همینجوریشم از جیغای یه نفر کر میشه خواهررررررر

جیغ نزن که چشامم داره کور میشه...ترترتر

منو بزنی؟؟

اقاشوووون؟؟

shiva 19 بهمن 1391 ساعت 10:26

چرا همه دوست داشتن اول شن؟

چرا تو دوس داشتی اول شی؟به همون دلیل

مهسا 19 بهمن 1391 ساعت 10:41 http://love-courage.blogsky.com

نظرای من کوش؟؟؟خوردیشون؟؟؟دوباره با نارگیل اشتباه گرفتیشون؟؟؟هان؟؟؟

نظراتت خیلی شبیه نارگیله

اررره خوردمش با اجازت

Elham 19 بهمن 1391 ساعت 12:25 http://chandlahzebia2.mihanblog.com



بنده در حال زدن سوت بل بلی ..

بنده هم در حال گوش دادن به صدای بلی بلیتون...

شیرین 19 بهمن 1391 ساعت 12:30

چیه؟؟تعجبیدی؟؟هووووم؟؟

elahe 19 بهمن 1391 ساعت 14:37 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

این ادمه هستا که سرشو میزنه به زمین میبینمش اعصابم خورد میشه!هرهرهرهرهر نگاقیافشو هه هه هه
وااااااای ...

خودتو ناراحت نکن...ایشون از روز ساختش این شکلی بوده..عادت کرده

eeeeeeeeeeeeeeeeh eh eh eh

Mehr Azin 19 بهمن 1391 ساعت 21:58 http://calmme.blogsky.com/

شما چند نفرید یه خصوصی واسه حسین نوشتم
بخون
چه میدونم شما دویستا حسین و امیر حسن دارید

بخون میگیری چی نوشتم

بله بله بهم گف

خوندم همون تغییر ادرس بود

ادرسه وبتا رو درستش کردم

ما اینجا سه نفری مینویسیم

قبل از نوشتن به اسم نویسندش دقت کن

Mehr Azin 19 بهمن 1391 ساعت 22:01 http://calmme.blogsky.com/

شما چند نفرید یه خصوصی واسه حسین نوشتم
بخون
چه میدونم شما دویستا حسین و امیر حسن دارید

بخون میگیری چی نوشتم

حسین گف ادرسه وبه جدید رو نوشتی و انگار مزاحم داشتی

همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد