پارکور Street اخرین کلیپ 2012

سلام به همه ی همه

اینم یه کلیپ پارکور گلچین 2012 از من و مهدیار

دوس دارم نظرتونو بدونم در موردش




توضیح خاصی هم نمیخواد دیگه چون قبلا هم از اینجوریا گذاشته بودم!
لینک دانلودش از پرشین گیگِ!اگه به هر دلیلی نتونستید دانلود کنید بنده هیچ مسئولیتی...نه
شوخی کردم.به خودم بگید تا از جایه دیگه اپلودش کنم
سوال داشتید بپرسید.منتقدان؟انتقاد کنید من سرتاپا گوشم
خب بریم سراغ لینک دانلود.خیلی حرفم میادا ولی خب نمیشه زیاد حرفید.جـــیزززززه
دو جور کیفیتش رو گذاشتم یکی کیفیت تقریبا اصلی یکی هم با حجم کمتر!
هردو کیفیت خوبه!پیشنهاد میکنم کیفیت اصلی رو دانلود کنید!پیشنهادم تو حلقه خودم


StreetGroup(Parkour)2012 720p....142Mb :کیفیت اصلی
دانلود
StreetGroup(Parkour)2012 480p....50MB :کیفیت معمولی
دانلود
اگه دانلود نمیشه امروز بخاطره سایت پرشین گیگِ فک کنم فردا خوب بشه و دانلود بشه

نظرات 85 + ارسال نظر

سک سک


هرهرهرهر
فکر کردی میخوام بگم اول ؟
کور خوندی

ولی شما اول شدی(الان شکل یه جنتلمن اینو بخون)

تبریک میگم(الان باهات دستیدم)

مبارک باشه

کور خوندی

وای وای چه کلیپی به به چقدر خوشگل ...وای اون پسره ک پیرهنش سفیده و راه راهِ کیه وای وای خیلی خوشگل کار میکنه وای وای



بیا اینو بگی گوش کن....:

کدوم پسره؟؟اهاااان اون واااای نگو دیدی؟؟

چقد قشنگ کار میکونه

خدا حفظش کنه(اوووه چه درماتیک شدم واست برو کیف کن عزیزم)

رمز فورس ماژور میخوام .
WoOoOow 142 mb ?
بابا سرعت آپلود .
میگم من الآن با گوشی اومدم .
فک کنم یک شنبه بتونم دانلودش کنم .
چون امروز کلا" بیرونم .
فردا هم حرفشو نزن دانشگاه دارم . (الهام به دانشگاه نمیرفت / وقتی میرفت جمعه میرفت )
شنبه هم می خوام برم اهواز (چیزی لازم نداری ؟)
"اینجاشو مث دخترا لوسا در حالتی که آدامس میجون بخون "
آخه میدونی ؟؟
این روزا سرم Verry شلوغ هستش .
" خو بسه دیگه ! چقد بت میومد (شوخی کردم به دل نگیر)
راسی فورس ماژور چنه دگه ؟؟
خردنیه .
تو نیتری فارسی حرف بزنی کوکایکوم ؟!
خخخخ کانالم عوض شد .

اهااااان اوپست پایین رو میگی...دو سه تا عکس بودو یه سری نوشته
بعدا اگه شد حتما درستش رو میزارم.عکسا رو میگم

124 مگا بایت؟؟؟؟؟نههههه؟؟راست میگی؟؟؟

کدوم سرعت خواهـــر ؟پدرمان در امد

میخواستی بگی من با گوشی خوب میام هااا؟؟

شنبه؟؟باشه پس شنبه منتظرم

من رفته تا شنبه منتظر باشم دیر نکنیااا...هرهر

اوووه اوووه .... روز دیگه نبود بری دانشگا اخه ابجی؟

میری اهواز؟؟بزا ببینم چی میخوااااامم.اووووومممممم

به به بگیر بیا بخوریم بخندیم دوره هم یکم به اندازه ی یه قاشق خیار خوری

گفتی ادامس...میخوام من ادامس میخوام
جااااااااااااااااااان(اینو مثل دختری مغرور بخون)؟؟؟؟
جدی بهم میومد؟؟واقعا؟؟؟فردا برام خواستگار نیاد یوخت
وااای خدا جون گفته باشمااا من قصد تحصیل ندارم میخوام ادامه ازدواج بدم

نمیدونم چی این فورس ماژور...فک کنم همونه که ادم نمیتونه واسه یه
پست اسم بزاره چی بزاره عه!!!خخخ
خودمم تو وب یه دوستام دیدم نوشته فورس ماژور ماهم نوشتیم فورس ماژور...فک کنم کاملا غلط نوشتم.یه چی تو مایه های
چجوری باید گف خدایااااا
یعنی چیزی زودی میزاری برمیداری

کانالت رفت سمت کجا؟ماهشهری بود ابجی؟

چه باحاله ...اموزش نداره؟

ZiZoOo 26 بهمن 1391 ساعت 09:52 http://shaloot.blogsky.com

آآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخ جوووووون گلییییپ ستیریتیییییییییییییی



دانلودش میکنم . کیفیت اصلی : زمان پیشنهادی یک ساعت !!!!
دانلود معمولی : زمان پیشنهادی 25 دقیقه !!!!


یکم زیادی طووووول میکشه !!!!!


حیف که واسه استیریته وگرنه کنسلو میزدم

مرسی....میدونم وخت نداری هاااا
ولی منتظرت بودم که بیای نظرت رو درموردش بدی
میـــــــــــــــــــسی
وقت صرف کنید کیفیت را با ما تجربه کنید

مرسی ممنون که قالب دونستی مارو

رمـــز میخوام....

میخـــواااااااااااااااااااااام

میخــــــــــــــــواااااااااااااااااااااااااااااااام

بدو....

رمز چیه؟؟

چی هست؟؟

نمیدونم!!

چی میخواااای؟؟؟بلند تر بگو مریم!!!

وای نگا تو چشات که میکنم خودم گریم میگیره...چه قشنگ بغض میکنی

......................................................

اون پست رمز داره رو برداشتم میخواستم یکاری بکنم که کردم اما خوب نشد،بعدا درست میکنم!

عـــــه ؟؟؟؟ بلـــخره گذاشتی ؟!!!

بزا دانلود شه بینــــم...

142 مــِــگ !!!!! چــه خبره؟؟!!! چن مینه مگـــه؟؟؟

من تحمل ندارم... همون 50 رو میگیرم الان....

پ ن پ هنوز نذاشتم الان تو خواب داری این پسته رو میبینی

گذاشتم ...دانلود شو

خو 142 زیادم نیستا...خو زیاد هست همینجوری گذاشتم

باشه برو بدانلود فرقی نمیکنه زیاد

داره میشــــه...

فقـــط یک میـــن مـــونده....

تو میتونـــــــــــــــــــــــی

طاقت بیاااااااااااااارر

یه لیوان اب قند...بفرما!!

اومد اومــــــــــــــــــــــــــد

کجا اومد؟

کی اومد؟

عمو زنجیر اومد؟

مهسا 26 بهمن 1391 ساعت 10:18 http://love-courage.blogsky.com

خب به فرض ک دانلود کردیم ...بعد؟؟؟...
پست پایینی دیه چیه؟؟؟
جل الخالق!

هه هه....حلالت نمیکنم اگه دانلود نکنی

مهسا 26 بهمن 1391 ساعت 10:26 http://love-courage.blogsky.com

۱۴۲ مگابایییییییییییییییییییییییییییتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟!!!
اونم باسرعت ۴۰ کیلو بایت!!!!!
توقعی چیزی که نداری از من؟؟؟!!!!

خجالـــــــــــــــــــــــت بکش!!!
.
.
.
.
کشیدی؟گِردالی هم بلدی بکشی؟؟بکش عموو جو

از تو که نمیشه توقعی داشت

ZiZoOo 26 بهمن 1391 ساعت 10:30 http://shaloot.blogsky.com

بالاخررررررررررررررررررررررررررررررررره رویت شد



میکس آهنگ و تصویر عالی بود ...........
این که یه فضای جدید ( پارک ) به کلیپتون اضافه کردین خیلی بجا بود . تنوع خوبی بود .


علاوه بر اینکه موفق باشید . خیلی مراقبم باشد . یکم خطریه ورزشتون .

مرسسی اوجی!

خوب بود؟؟

فک کنم اهنگش تند بود.....ولی باید اینجوری میبود

هه هه

مرسی بازم مرسی

وااااه چقد گفتم مرسی

ووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااوووووووو

ببین من عاااااااااااااااااشــــق کلاه مهدیار شدم...

یاد کلاه پسر خالــه کلاه قــرمزی میافتـــم...

خدایی آآآخر خندست.... خیـــلی باحالـــه!!!!

+ چقد زشتی امـــیر هـــر هـــر

آهان ! ینــــی من عاااااااااشق این شلـــوار توعــم شدم رف!!!

ولــــی حرکت آخر مهــدیارو دوس داشتم.... همون بالا رفتن از دیواره...

خیلی قشنگ بـــود....





اوهووووم پسرخاله کلاه قرمزی...ولی قرمز نبوداا

مرسی...واااااای ذوق کردم.جدی؟؟؟؟یوهوووو..خدایا مرسی من زشتم

یوهوووووو.خیلی خوشالم کردی.تا یه سال دیگه به زندگی امیدوار شدم

یوهوووووو...

به شولواره؟؟ما موخندی؟؟انداختمش دوررررررر

ممنون

ولــــی نـــه !!

در کـــل خوب بود... خدایی خسته نباشین واقعن..

معـــلومه تو ادیتش کلی زحمت کشیدی...

با اون گیـــر کردنایی که میگفتـــی...

واقعـــن دس مریزاد...

دمت گـــرم امــــیر...

ممنون.زنده باشی برادر....خیر ببینی

اخر اونی که میخواستم نشد و زدم رف دیگه مخم نمیکشید

ایرانی هستم دیگه

دسته شما هم مریزاد

ممـــــــــــــــــــــنون

و امـــــــــــــــــــا نقدو بررســـی:

بذا دوباره پــلی کنم ،

+ اولش که عـــآلی... با هوای بارونی و دل انگیز بهاری ! آها نه پاییزی!!!

+ اون پیرن مشکیه حسینه؟

این بار خوب کار کردین منظورم تنوع جاشـــه...

+ پارک و فضای سبز خودش کلی قشنگی داده... (واای این کلاه مهدیارو من میخوااااااااام ! همش میاد جلو چشــمم )

+ چی میگه مهدیار؟ بچــم یه چی میــخادا.... بـِشِش بدین هر چی میخواد!! لحظه 00:38 !!!

*** یه لحظه واستا یکی زنگ زد جوابشو بدم بعد !!!

خب اومدم!!!

+ یه سوال : تو لحظه 1:32 اون چرا بالای اون چیــزه نشسته ؟ چه کار خــواصی انجام میده مثلن؟!!!

+ اون دیوار نویسیه کار محمده؟! عـــآلیــه !!!

+ هــــهـــــــههههه!! اون فـــنــرش در رف افتاد کجـــــا؟ زندست الان ؟؟؟؟ کــی بود ؟

+ اینکه تو پارک انجام دادیو دوس دارم.. خیلی خوب شده!!!

+ باز این کلاهه اومد جلـــو چشــمم!! آقا چن میفروشـه ایـــنو ؟؟ ده دلار میخرمـــش!!!

ده دلار یک... ده دلار دو ... ده دلار سه!!! آدرس بده بیام بخرمش!!!!

خسته نباشیــــد واقعن...

عــــــــــــــــــــالی بود... لایــک قرمـــز میدم بهش...







به به انتقاد وبررسی..عاشقشم

خب خب بگو ببینم چی تو چنته داری

هوای تابستونی بود.شایدم پاییزی

اره فک کنم حسین باشه...هرهر

مهدیاررررررررررر؟؟؟؟؟بیا این کلاهتو بده به این بچه هه بررررره رده بازیش

کشت مارو با این کلاهِ قشنگت

مهدیار تو 00:38 دقت کن داره میگه 361 با انگشتاش
(کد کاشون:0361)

کی بود؟؟سلام برسون بهش.مهسا بود میخواس حلالیت بطلبه

تو 1:32 اون اقا اون بالا نشسته که باکس تکون نخوره زیر بکشه بیفته

اره کاره محمدجواده خودمونِ...اره خیلی قشنگ شده

بعده ها شاید گوزیشتم

اهاااان اونو میگی اره زندس!فنرش که در نرفت.خودشو ول کرد پخش تشک شد....نگران نباش از ادم سالمم سالم تره

مرسی ممنون پرکم شما رو دوس داره

اووووه به دلارم میخواد بخرررره....مهدیار برو بفروشش میارزه به جان خودم

ادرس......بیا بخرش هه هه

مررررررررررررررررررررررررسی ممنون

لایک صورتی نداری؟؟؟

دونده 26 بهمن 1391 ساعت 13:33

سلام
خوبی داداش؟

142 مگابایت؟!!!!!! خب این حجمش خدایی بالاست دیگه! منم که حسابی مقتصد! دی:
از کلیپ بی کیفیت هم خوشم نمیاد! پس انشالله با رایگان شبانه که دانلود کردم نظرمو می گم

راستی خیلی ممنونم که سر زدید
خوشحالم کردین
[گل]

سلاااااااااام

(تو پروفایلت نوشته بود زن)پس خوبم ابجی...

البته بگمااااا اون 50 مگابایتی هم کیفیتش خیلی خوبه

فقط فرق تو اندازه ی تصویرشه...142 ـه فول اِچ تی اون یکی نه

باشه باشه خانوم مقتصد شب دانلود کن

عینه من...هه هه

خواهش میکنم وظیفم بووووود

آهان یه چیز خیلی مهم یادم رف.....

از موزیـــکش خوشم نیـــومد... قبلیا قشنگ تر بودن....

همین حدس رو میزدم

ولی اهنگه پارکور معمولا تند و خر کنندس

هه هه

اهنگ کلیپ بعدی رو که دیووونه خواهی شد

البته شایدم اهنگ نرم شد

دمت قیژژژژژژژژژژژژژژ که گفتی کچل

میگمـــــــــــــــــا... :





















خو چرا نصفه جون میکنی ادمووووو

کــچـل بســـی بــِـه از زشت بــون امیــــر جـــان!!!

مرسی ممنون کچل جون

چشات زشت میبینه لطف داری...هرهر

مهسا هم که میخواد بره مکه پس اونم کچله...

یـــووووووووو هههوووووووووو

ده دلار خریـــدمــش

پست کنید بیاد قـــزوین...

یه شماره حساب از مهدیار بگیــر بده بـشِــــم....

یوهووووو اخیش از اینکه انقد میگفتی راحت شدم

اخــــــــــــــــــــــیش

ده دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟.مهدیار؟؟؟؟گوشتو بیار:خوبه خوبه

مریم؟خوب بهتون فروخته مبارکه کَتتون باشه

شماره حساب؟؟؟شیــــــــــــــپ؟؟؟

بابا انگولایی حرف بزن ببینم چی میگیویی؟؟

شیــپ چیـََـه دیَــه؟؟؟

دَیـــه؟؟اول شما دیه رو ترجمه کن!به چه زبونی بود؟انگولایی؟

کاشونیش میشه

شیپ دِگِ چی یَ؟؟؟

خب حالا جواب:

شیپ یعنی کشتی

سوال بعدی لطفا

حسین(streetgroup) 26 بهمن 1391 ساعت 17:20 http://http:/

اِقَد دانلود دانلود یکنی کِ انگار مُفتَ!
میدونی 142mb چِقِدَ؟
من که مثه تو دانلود مفت ندارم که!!!! خِرخِر خِر(اینم از نوع جدید خومَ؟)
من که دالم کیلیپدونو ولی بازم باید دانلودش کنم؟

واسه شما مفت نیست عزیزم.واسه من این ماه مفتِ...هرهر

اره میدونم چقدَ.میخوای به بیت بگم یا بایت یا کیلو بایت؟؟؟برم بالاتر؟

اوووووه اوووووه باید کم کم هنجره رو ببری زیر تیغه جراهی

کم کم میترسم صدای خندت اَر اَر بشه هااااا...حالا از من گفتن بود

فک میکنی من چجوری خر شدم؟؟همینجوری که تو داری میشی

پسرم من این راهو رفتم تهش خریتِ نمیخواد بری چون الانشم خری

شوخی کردم عزیزم ناراحت نشی.قربونه اون شصت بیلت بشم

مهسا 26 بهمن 1391 ساعت 20:22

لیاقت؟؟؟ مطمینی ندارم؟؟؟

شما لایق هر معنویتی هستی

جدا قراره بری؟؟

میشه یه شوخی کنم؟

کچل میکنی؟؟؟

مهسا 26 بهمن 1391 ساعت 20:32

حرف قشنگی نزدی امیر واقعن خیلی برخورنده بود.

برخورنده یعنی چی؟؟

چی گفتم مگه؟من تو این پست که چیزی نگفتم بهت اوجی

اینکه بت گفتم حلالت نمیکنم؟؟!!

نه بابا مهسا که اِند جنبس

مگه نه؟

نه؟

ZiZoOo 26 بهمن 1391 ساعت 20:33 http://shaloot.blogsky.com

خواهش میکنم بامعرفت
هروقت حرف از کلیپ میشه بمنم یه ندا بده بیام ...
دیگه حداقل کلیپ رو از دست ندم

بقیه ی آپ ها رو تا جایی که بشه میخونمو لذت میبرمو میخندم . اما متاسفانه نظر نمیتونم بزارم

ممنون.همیشه نظراتت رو دوس داشتم

چشــــــــــــــــــــــم.یه کلیپ دیگم بود که قبلا گذاشته بودم

مررررررررررررررررررررررررسی

میدونم ابجی شما رو خوب میدرکم

میدونم مشغله ها نمیزارن

همین که وبت پابرجاس خودش ارزش داره

همین که نظراتت رو جواب میدی نشون میده که خودت دوس داری بنویسی و پست بزاری ولی وخت نیس

اشکال نداره....ممــــــــــــــــــنون

taranom 26 بهمن 1391 ساعت 23:12 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

in mah internetam basi gige ezafe dasht inam donwload kardim vali arzesh dash jadet khaleeeeeeeeegh in kara chiye bache nemitoni mesl adam raftar konid oh oh chi goftam ozr mikham entezare bijaii bod vali affffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffarin bejoz shokhi kareton doroste


hamishe por enerji bashid

افررررررررررررررررین به گیگه اضافی.دسش درد نکنه

این یعنی چی" jadet khaleeeeeeeeegh"؟؟؟

ادم؟؟؟؟نچ نمیتونم

فقط فرشته ها میتونن اینجوری رفتار کنن

خواهش میکنم.دیگه به من نگی ادمااااااا!!!

فرشته ها که ادم نیستن.اره انتظار نداشته باش ازم

چقد ولی ولی کردی دو خط چیزی نوشتی...هه هه

ممــــــــــــــــــــــــــــــنون

Mehr Azin 27 بهمن 1391 ساعت 01:32 http://calmme.blogsky.com/

=))

اوووووووه

چه انتقاده به جایی....چه بررسی دقیقی

واااااای تا حالا به اونجاش دقت نکرده بودم

ممنون که انتقاد کردی و نظرتو اینجووری گفتی

چطور به فکره خودم نرسیده بود...ای بابا

یعنی بهترین نظر انتقادی نظر تو بود

مرسی.وای خدا چجوری ازت تشکر کنم

Zhinoos.Blue 27 بهمن 1391 ساعت 14:44 http://kooleh-poshti.blogsky.com

سلاممممم (چشامو نیگااااااااااااااااااا)

بذا بدانلودم.

سلووووووم به به کی اومده

چو خبر؟؟خویی؟؟

چشات سه تاس؟معمولا چهار تا میشه هااا

چرا سبز شدی؟

گذاشتم برو دانلود کن

Zhinoos.Blue 27 بهمن 1391 ساعت 14:49 http://kooleh-poshti.blogsky.com

به ما نیمده اینترنت اومدن دانلود نمیشه... اصن پیجش باز نمیشه

گفتم امروز یخورده مشکل داشت

خب انگار رف شد

رز 27 بهمن 1391 ساعت 15:37 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلام
اول نشدی ولی چهارم شدی..

چرا خشک؟؟!!
مرسی همچنین..

سلاااااااااام

چهارم شدن تو وب تو مثل کندن مو از بدن خرسه..هه هه

چی خشک؟؟

کجا خشک؟

خواهش همچنین

مهســـا 27 بهمن 1391 ساعت 17:24 http://love-courage.blogsky.com

آره من گفتم جنبه دارم اونم خیلی زیاد...

امـــا بحث حلال و کچل و اینام نه! چون شوخی یه!!!

اما وقتی بحث لایــق بودن و اینا رو گفتی بهــم برخورد ، خیـــلی!!!

حلالت نــمیکنم!! اونجا دعا میکنم که کچــلی بگیری !!

اخر من نفهمیدم مهساخانوم میره مکه؟

الان این شوخی بود که گفتی میرم مکه؟

جدی بهت برخورد!!؟؟باشه ببخشید خواهررررر.مارا حلال کنید

ممنونممممم....بی زحمت یه دعا هم بکن واسه یه دوستام ریش نداره میخواد ریشاش در بیاد...جبران میکنم مرسی

کجارو نگا میکنی؟؟

چرا یه چشمت کوچولو تر از اون یکیه؟؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام . زدم دانلود بشه . منتظرم

چقد دوست دارم نظرات بچه ها رو بخونم حسش نیست
































دوست جونی ها . عزیزای من .
دلم براتون خیلی تنگ شده




دوستتون دارم

سلام.شبنم خانوم؟؟خواهر؟؟

نمیخوای برگردی وب؟؟؟

دلمون واسه وب و اینا تنگ شده هااااا

بیــــــــــــــــــــــــــــــا دیگه

به همون شیـــپ هه!!!

هر چی فک میکنم نمیدونم چرا اونــو آوردی!!!

شما بشین از سر قهوه تلخ رو ببین

حرفه بابا اتی بود به گمونم

تو یکی دو قسمتاش میگف

شیپ؟

حالا ما مریضیم شما دیگه چرااا؟؟

elahe 27 بهمن 1391 ساعت 19:38 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلاااااااااااام امیییییییییر حسییییییین
بذا دله بقیه رو اب کنم من اون کیفیت اصلیه رو دوبار دانلود کردم راحت و سریعهرهرهرهر جوش به دلتوووووون

ای ای دی اس ال عاشقتممممممممم
کلیپه خ توپه
اهنگشم باحاله دوسش دارم
بعد امیر چه کرده یوهوووو
برادرا خسته نباشیییییید
بعدکلا خ جالب بود مووفق باشید

سیلااااااااااااااااااااااااام کاکو

خوبی؟؟هو مویوم خوبوم

بقیق؟؟؟دلتان اب شود لطفا

اب شد؟

بقیه:بــــــــــــــــــــــــــله

زنجیر منو بافتی؟

بقیه:بــــــــــــــــــــــله

عه عه بسه بقیه پرو نشید دیگه

عاشق ای دی اس الی؟؟؟چی خرید واست روزه ولنتاین؟؟هر

اهنگش مرسی....

ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــون ع

چقد "بعد" داشت نظرت...هه هه

elahe 27 بهمن 1391 ساعت 19:42 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

میشه جیغ بزنم تو وبتون؟
ذوق دارم کلا
بااجازه:جججججججججججججججججججججججججیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
...
.
.
اخیش مرسی

بله میتونی

صب کن صب کن...بچه ها گوشی های محافظ رو بزارید

بفرما جیغتو.....(شکلک سوت)

خواهش میکنم

بچه ها تموم شد گوشی رو در بیارید

Zhinoos.Blue 27 بهمن 1391 ساعت 22:18 http://kooleh-poshti.blogsky.com

دیدم دیدم دیدم.... جییییییییییییییغ


ایول دارین به خدا!

دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرســــــــــــــــــــــــــــــی

نه جیغ نه.....کر شدیم ممنون

ممنون ژینوسی

این وبت درست نشد؟؟؟

راش میندازی یا خودم راش بندازم هاااا؟؟

Zhinoos.Blue 27 بهمن 1391 ساعت 22:19 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اونجایی که تو پارکین، اون آقاهه چه با ابهت ماشین میشوره
چشمو گرفته!

....میگم چرا ژینوس این عینک ته استکانیِ رو گذاشته پس بگو

چشمشو ول کن ولش کن.مگه خودت چش نداری ...ولش کن(اینو یجوری بخون که یه ادم بیحال داره سعی میکنه خیلی به خودش فشار بیاره)

Mehr Azin 27 بهمن 1391 ساعت 23:34 http://calmme.blogsky.com/

خدایی حال میکنی اینقدر من به فکر توام!!!

اره اصن من کلا با نظراتت تو حالم

...مخصوصا این نظرت که میگف: =))

Mehr Azin 27 بهمن 1391 ساعت 23:35 http://calmme.blogsky.com/

رمز

چند سالته عمو؟؟

چرا اینجوری نیگا میکنی؟

میدونی؟؟؟

منظور مهر آذین از یه مساوی و دوتا پرانتز همون

قهقهه میهن بلاگــه...

میدونستی ایا ؟؟؟

جدی گفتمااااا

راست میگی؟؟؟؟نــــــــــــــــــــــه؟؟؟

واااای من نمیدونستم ای وای ای وای.حالا چیکار کنم .ای بابا

وایِ بر من وایِ بر من
.
.
.
الان وانمود کردم که نمیدونستم این"=))" یعنی چی

من که اصن نمیدونستم

غصه نخور مریم دارم باهات همدردی میکنم

رز 28 بهمن 1391 ساعت 10:46 http://www.leilytanha.blogfa.com

چهارم شدنم بد نی...

گفتی پستت داره خشک میشه..

بلی بلی هیچم بد نیس

من گفتم؟؟استغفرلله خواهـــــــــــــر

رز 28 بهمن 1391 ساعت 10:48 http://www.leilytanha.blogfa.com

اون پست رمز دار چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟


منم رمزززززززززززززززززززززززززززززززززززز میخواممممممم...

کو؟؟چرا من نمیبینم؟؟

اهااان اونو میگی.بگم چیه؟؟؟پست رمز داره دیگه..هرهر

رمز دیگه چیه؟


سلاااااااااااااااااااااااام بابایـــــــــــــــــــی

به به میبینم که با عمو ها اینجا جَمتون جَمه فقط گلتون کم بود که اومـــــــــــــــــــــــــدم البته دوباره دارم میرم فقط اومدم یه سری بهتون بزنم

خب چه خبر ؟ خوبین ؟ بدون من خوش میگذره عایا ؟

سلا دختریه ی گلم(صدای یه پیرمرد از پا افتاده)

گلون؟اره کم داشتیم.خوب کردی اینجا رو معطر نومودی با قدومت

ممنونیه بچه ی گلم

سلامتی.همه چی خوبه.فقط گرونی و بدبختی..هه هه

خوش؟؟اصن بدون شما داره بهشت میشه

شوخی کردم!نمیاد که وبتون رو اپ کنید.هی میگید درس داریم درس داریم

والا مانم درس داریم...خخخ


راستـــــــــــــــی این کلیپتونم دیدمااااااااااااااااااا

خعلــــــــــــــی باحالِ منکه همیشه از اینا خوشم میاااااااااااااد

حالا وقت ندارم واسه انتقاد بعدا به خدمتتون میرسم

ولی درکل خیییییییلیـــــــــــــــی خوبه منکه خوشم اومد کلا هم خودت هم عمو مهدیار خسته نباشید

خب دیگه بابایــی جوون من حرفی ندارم ولم کن میخوام برم کفشامو چرا قایم کردی بده میخوام برم درسام مونده کلاس دارم

مررررررررررررررررررررررسی.فک کنم ابجیت بود دانلود کرد

بازم بلند مرررررررررررررررررررررررررسی

جدی خوشت اومد؟؟ممـــــــــــــــــــــــــنون

باشه باشه اکشال نداله

ممنونم!با نظرت خستگی کار ازمون در رفت!!...کجا رفت؟

کجا کجاااا؟؟؟نچ کفش بی کفش

میخوای بری باید پابرهنه بری.

بیا این دمپایی ها رو بگیر برو کلاست دیر نشه..هرهر


راستـــــــــــــــــــــی بابایی من خعلی از پستاتونم خوندما به عموها هم بگو پستاتونو میخونم اما وقت نظر دادن ندارم به عمه ها هم بگو حتــــــــما ازشون معذرت خواهی کن از طرف من که نمیتونم بهشون سر بزنم
الانم بیشتر از این نمیتونم بمونم باید برم

خعــــــــــــــلی زیـــــــــــــــــــــــــــاد زیـــــــــــــــــــــــــاد دلـــــــــــــــــــــــــــم واستـــــــــــــــــــــــــــون تنــــــــــــــــــــــــــگ میشــــــــــــــــــــــــــــه

♥♥♥دوستــــــــــــ♥ـــــــــــون دارم خانواده ی عزیـــ♥ـــزم♥♥♥

میدرکم دخترم درکیدم

میفهــــــــــــــــــــمم ...عمو حسین و عمو مهدیار؟؟بچم پستاتون رو خوند

هه هه

و ازتون عذر خواهی کرد که نمیتونه بیشتر بمونه(الان با بلند گو نون خشکیا گفتم اینو)هرهر

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بیشتر واستون

بیایـــــــــــــــــــــــــید خواهر و داماد دست در دست هم دهید
وبتون رو بچرخونید...هه هه

خونواده ی عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز هم شما رو دوس دارن دخترکم!!!

دونده 28 بهمن 1391 ساعت 11:53

سلام

دیشب کلیپ رو با کیفیت عالی دانلود کردم
ممنون. زحمت کشیدید. لذت بردم

اشکالی نداره انتقاد پیشنهاد کنم؟
با اجازتون


حرکاتتون خیلی باحاله. لذت بردم
قشنگ تکنیک می زنید

1- تکه های حرکتهایی که خراب می شه خنده دار و قشنگ بود مخصوصا اونی که اقا مهدیار می خواد از دیوار دستشویی اویزون بشه! یا سر خودتون به تشت می خوره و می مالیدش! دی:
اگه حرکت هایی که منجر به شکست می شه و می خورید زمین رو هم در کلیپ ها بذارین واقعی تر و جذاب تر می شه

2- به نظرم رسید اگه اسامی تکنیک ها و حرکات، همزمان نوشته بشه. - یه لحظه و ناپدید بشه-
هم اموزشی می شه و هم تخصصی تر

3- مگه حتما کلیپ باید با موسیقی باشه؟ بذارید صداهای خودتون- خنده هاتون- شوخی هاتون- شرو شور بازی ها تون شنیده بشه
هر چی طبیعی تر باشه مخاطب بیشتر جذب می شه

4- تا الان دو تا کلیپ ازتون دیدم.
محیطهایی که بنظرم جذاب تر بود پارک و صحرا است
محیط باشگاه خیلی جالب نیست- از نظر زیبایی شناسی عرض می کنم.

از طرف دیگه،
صحرا و باشگاه ایمن تر هستند- از این جهت در اولویت قرار دارن- پس برای اینکه بین امنیت و زیبایی ارتباط برقرار کنید بهتره به فیلمربردار بگید نماهای باشگاه رو بسته تر فیلم بگیره تا عناصر بی ریخت کننده صحنه کمتر دیده بشه.
صحرا هم ایمن است و هم زیبا

و پارک فکر کنم ناایمن ترین مکان باشه! اینطور فکرنمیکنید؟ خدای نکرده اگر اتفاقی بیفته، ارزششو داره؟
پیشنهاد می کنم سرگذشت کسانیکه اسیب دیدن و مخصوصا قطع نخاع شدن رو بخونید(یکیشون رو می تونید در وبلاگ دوستان ببینید)
حیفه سرنوشتتون رو تباه کنید
راستی! یه چیز دیگه که دیدم، حرکت زدن هاتون جلو روی کودکان بود. کودک درک خطر و عقل کافی برای برآورد کردن موقعیت نداره. جوگیر می شن و یه بلایی سر خودشون میارن. حواستون باشه بد آموزی نکنید برادر من!

امیدوارم خسته تون نکرده باشم
خواهر ها باید هوای داداش شون رو داشته باشن دیگه!

لزومی نداره این کامنت را تایید کنید
انتقاد و پیشنهاد فقط واسه خودتون بود

سلامت و شاد باشید

سلاااااااااااام عزیز جان

من که عاشق انتقادم و اینام حتما تایید میکنم

الان یکی یکی توضیح میدم واست
اول بگم که کاملا با نظرت موافقم خیلی کارشناسی بود.مرسی که وخت گذاشتی بابتش.مرسی

1)بله بله موافقم کاملا.کلیپ ها رو باید با فان قاطی کرد و لابه لای حرکات سالم اون صحنه هایی که می افتیم و اینا رو هم گذاشت مسلما جذابیت بیشتری داره.ولی این کلیپ چون گلچین بود یعنی کلا از تابستون فیلم برداری بود تا همین پند هفته پیش و از دوربینای مختلف بود و خودمون فیلم برداری نکرده بودیم ایشالله همش تو کلیپای بعدی جبرات میشه

2)با شماره دو زیاد موافق نیستم.کلا به نظرم نوشته زیاد تو کلیپ نباشه و اخرش دو ساعت تقدیر و تشکر و اینا نباشه بهتر.از افکت های اضافی هم استفاده نشه بهتره!درکل فیلم برداری حرفه ای باشه میکس زیادی نمیخواد.ولی اینکه اسمه حرکات همزمان نوشته شه جالب نمیشه
چون خیلی اینجوری دیدم.یا مثلا وختی فلانی میرف حرکت بزنه استپ میخورد و اسم طرف میومد و میرف جال نمیشه

3)اوهوووم با این نظرت موافقم که با صدای خودش باشه بهتره
به نظرم یه موزیک تهش بندازی و صداش کم و زیاد بشه و صدا بچه ها بیاد بهتره.یعنی یه موقع موزیک کم بشه و صدا بچه ها بیاد یه موقع هم صدا اهنگ زیاد شه و صدا بچه ها نیاد.چون همشم که نمیحرفیم
کلا زیرسازیش با اهنگ باشه ولی صداها هم توش باشه
تو کلیپ بعدی حتما این پیشنهادت رو مد نظر میگیرم.مرررسی واقعا

4)اینکه محیط باشگاهی جالب نیس رو که کاملا . صد در صد باهات موافقم.به نظره من باید یکنواخت باشه یعنی اگه تو شهرِ فقط تو شهر باشه.اگه هم تو باشگاس فقط تو باشگاه باشه.اگه هم تو صحرا باشه فقط تو صحرا و محیطا با هم قاطی بشه زیاد جالب نمیکنه!همین که تصویر عوض میشه و از یه محیط میپره اون محیط یخورده بد بنظر میاد!البته چون این گلچین بود من خودم سعی کردم که با اهنگ و ریتمش محیط ها عوض بشه که فک کنم همونجوری شد که تو فکرم بود
(تو موضوعات وب "پارکور بکس"چند تا کلیپ دیگم هست که خودم کلیپ حس رو میپسندم.دوس داشتی دانلود کن.ببین)
اوهووووم با اونکه فیلم برداری بسته و ایناهم موافقم خیلی.
از باشگاه بعدا خودمون ایشالله فیلم میگیریم!این تیکه ها یکلیپ هر کدومش از یه دوربینیه..هه هه.ممنون این یکی خیلی بدردم خورد
پارک ناایمن هست ولی به نظرم تو پارک جالب در نمیاد
کلیپ بعدیمون کاملا شهری خواهد بود(اووه چقد کتابی گفتم)تو ساختمون و ایناس.بلکه اون چه تو فکرمان است شود
بالاخره با ترس هم نمیشه پیش رفت.به نظرم باید از زدن یه حرکتت مطمئن بشی که میتونی همه جا بزنی بعد بیرون تو خیابون رو اسفالت هم میتونی بزنی.به قول بزرگ پارکور:به اول حرکتتون همیشه فک کنید
نه به اخره حرکت!
اره راست میگی واسه بچه ها بداموزی که داره
ولی تو ایران پارک پارکور نیس.شایدم تهران باشه یه محیط کوچیک
بله واسه بچه ها صد در صد بد اموزی داره.موافقم
چشــــــــــــم...هه هه

نه خیر اصلا هم خسته نشدیم خواهر!خیلی نظرت رو دوس داشتم

واقعا هم کار ساز بود هم فوق العاده مفید واسم ممنون

مرسی که هوامونو داری

چرا تائید میکنم خیلی مفید بود.خیلی از انتقاد و پیشنهادت خوشم اومد
خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
اصلا خیلی ذوق کردم.مررررررررررررررررررررررسی

بهار 28 بهمن 1391 ساعت 15:47 http://bahar91.blogsky.com

سلاااااااااااام دلم تنگ شده بودا!!!!!!
تو و بقیه بدویین بیاین وبلاگم که خبر خوش دارم

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامم

و همچنین

بااااااااااااااااشه بچه پیش به سوی وبش

حسین(streetgroup) 28 بهمن 1391 ساعت 16:48 http://http:/

اخه این رمزش چنده؟؟؟؟
من که دو هزارتا رمز زدم درِ ای گاوصندوقه باز نشد....

رمزه چی چنده؟؟

دست نزن بچه

برو پی بازیت

این رمز گذاری ها به تو نیومده

چیزه خاصی نیست.فورس مازوره دیگه

هرهر


عــــــــــــه بابایــــــــــــــــی چند جا با صورت رفتی تو تشک خیلـــــــــی باحال بووووووود

الان این شکلی شدم:

الان از شکله خودم این شکلی شدم:


بابایی من بعده چند وقت میام نظر میدم همونم تایید نمیکنی اول مالِ بقیه رو تایید میکنی مثلا من دخترتم دیگه اصلا منو فراموش کردی من دیگه میرم پیش مامانم ( شکلکِ زبون درازی با ناراحتی و اخم و عصبانی )

داشتم تایید میکردم کار پیش اومد رفتم ببخشید

نه خیر دختریَم من فراموشت نکردم

میام گاهی وبت ولی نیستی که

هعــــــــــــــــــــی

اووووه نه نروووو.مامانت کی هست؟؟طلاقید رفت خونه ننه باباش

هرهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد