فانتزیه:))

سلام بروبوچ و بکس و مکث و ...

دیروز چندتا فانتزیم اومد!با بچه ها رفته بودیم استَخل.خیلی خوش گذش.ایـــــــنقده خندیدیم

یَـــــــــــک حالی داد که نگو و نپرس.یاده صحنه ی مهدیار می افتم تو استخر خندم میگیره

فانتزیام(تازه یاد گرفتم اسم عقده هام رو بزارم فانتزی):

1)اروزو به دل موندم یه بار که میرم استخر ببینم تو استخر کسی نیس.نفر اولم که برم تو باز ده بیس

نفرن تو آب ـَن!یعنی میشه یه روز...

2)هه هه این باحاله:اگه من زن بگیرم میخوام گُرمِش(گردن)رو بگیرم شوتش کنم اشپزخونه که 

بخوره به دیوار و عینه کتلت از دیوار لیز بخوره!بعد بهش بگم اومدی اینجا که فقط بشوری

و بِسابی،خونه خاله که نیومدی که!یالااااااا باش...

3)این لیوانا بود که جم میشد و جیبی بود و بچگی داشتیم.یادتونه؟کلیک کن یادت میاد

دوس داشتم یه بار که باهاش اب میخورم بدون ترس از این باشم که یهو جمع شه همه

آبِ تو لیوان بریزی روم خیس شم.نشد که نشد

Lهام:یه پارک باشه .. هیشکی هم توش نباشه و یه دل سیر تاب بازی و سرسره بازی و الاکلنگ بازی و .. کنم .. و هیشکی نگه : نگا دختر گُنده ..

مریم:

1) یکی از فانتزیام اینه: البته سر تر از همه...
آخر دنیا داور بیاد … سوت بزنه بگه :
تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده!
زمینا رو عوض کنید…ما میریم امریکا اونا میان اینجا
آی بخندیـــــم……………….!!!!
2) ی بار واسم نامه برسه  بعد نامه رو باز کنم  و مث تو فیلما نویسنده ی نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه....
فک کن... ینی میشه ؟!!!
3) عاشقِ اون لحظه ام که استاد هی درس میده
هی درس میده ،هی درس میده ، بعد یه سوال میپرسه ،همه مثه بُز زل میزنن بهش ....
حالا فانتزی من اینه..: بعدش که همه هنگ زدن من با یه برق چشم پاشم و آروم آروم برم سمت تخته بدون اجازه از استاد... ماژیکو بردارمو خیلی تند حلش کنم و ( ازونایی که حلش زیاد باشه و دوتا تخته پر شه )  بعدش که همه مات و مبهوت دارن نیگا تخته میکنن .. من در ماژیکو با یه صدای تق ببندمو آروم آروم بیام سرجام بشینم و استاد بخواد نمره بده بهمو من بگم ، هـه!!  استاد من نیتم نمره نبود !!! بعد برم سر جام بشینم... حالا اگه تو افق محو هم شیم که چه بهتر...
4)  ﻫﺮ ﻭقت ﺩﻟﻢﻣﯿﮕﯿﺮﻩ برﻡ ﺳﺮ پیانوﻡ و آهنگ دلخواهمو بزنم تا خالی شم...
.ﺑﻌﺪﺵ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﭘﯿﺎﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﺿﺮﺏ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ...
5) این فانتزیمو خیلی دوسش دارم :
یه جا که خیلی شلوغه گوشیم زنگ بخوره
بگم : آره ، آره ، حواستون باشه ،  زنده می خوامش ....
6) خدا وکیلی این فانتزیمو دوسش دارم قبلن هم به حد اجرا دراوردم ولی میگم جالبه :
دارم با ماشین میرم ، یهو یه دختر پسر دست تو دست هم میبینم ، بزنم رو ترمز،سرمو از شیشه بیارم بیرون رو به پسره بگم :
خیلی پستی دیگه حق نداری به من زنگ بزنی کصافط...
بعد تخته گاز بگیرم برم....
وااااااااااااای چه حالی میده... قیافه دختره دیدنی میشه...
7) یکی از فانتزیامم
.
.

.گم شده از یابنده تقاضا میشه بندازه صندوق صدقات

(بقیه ی رفقا هم بگن مینویسم پایینش.بگیـــــد)

نظرات 30 + ارسال نظر
دریا 14 اسفند 1391 ساعت 17:15 http://azjensebaranam.blogsky.com

ماشاالله به این فانتزی ها...........

مگه کلفت میخواین بگیرین؟
خوبه که استخر خوش گذشته ....حالا اگه این استخره بد میگذشت تو خیالتون با این فانتزیاتون رو گزینه دوم که میرسیدیدن با این زن بیچاره چکار میکردین؟؟؟

خخخخخخ

ای نامردا شمام همه گیر دادید به اون دومیه هاااا

اخ اخ اره ببین خوش گذشته بد میگذشت که یچی دیگه میشد

خوب شد پس خوش گذشتاااااا

شبنم 14 اسفند 1391 ساعت 19:16 http://seven-stones.blogsky.com/


سلام
رفیقتون چطوره ؟

سلااااااااااااام

خوبه بهتره
پنج شنبه عمل داره
واسش دعا کنید
الانم رو تخت بیمارستان خوابیده و فقط یه دستش و صورتش تکون میخوره
.
.
.
دعا کنید واسش

elahe 14 اسفند 1391 ساعت 19:34 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

به به پست جدید!!!!
اون دومی رو درست خوندم ایا؟؟
گوشتو بیار:فک کردی زنه می ایسته و بروبر نگامیکنه؟
طی یک حرکته تکنیکی و حساب شده یه کف گرگی میاد توصورتت بعدگیج که شدی باجف پا تو شکمت میادو دستشو تاارنج میکنه توحلقت که به لوزولمعدت برسه بعدبالبخنده ملیحی میگه ظرفا و کارا اشپزخونه رو که کردی بیاابیرون
ازمن به تو نصیحتخخخخخخخ
هه هه هه

به به الهه ی جدید...خخخخخخ

کدوم دومی؟؟؟من که چیزی نمیبینم

اوووووووووه اوووووووووه یعنی انقد اعصاب مصاب نداره

حالا که خوب فکرامو میکنمااا میبینم خودم برم اشپزخونه بشورم و بسامم

بصرفه تر باشه..هااااااا؟

اگه من باشم که دیگه از اشپزخونه بیرون نمیام از ترسش.خخخخخ

پس اینم فانتزیه تووووعه در مورده دومی.هرهر

شد فانتزیه الهه...اخــــــــــــــی

elahe 14 اسفند 1391 ساعت 19:36 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com


خخخخ کلا جلب انگیزناک بود


کلا جلب انگیزناک میبینه چشمات.خخخخخ

حسین(streetgroup) 14 اسفند 1391 ساعت 20:00

خخخخخخخخ
منم یادش میافتم خندم میگیره
خب مینوشتی چی بود کار مهدیار......
عه داش یادم میرفت......
اون ارزوتو درس بنویس!!!هه هه

(این مهدیاره:باز تو خه خه کردی؟؟؟)

اووووووووووووووه اگه کاره مهدیار رو میخواستم بنویسم که یه عمر باید

مینوشتم تا تموم شه.باید اینجوریا رو دید نمیشه تعریفید.نمیحاله

کدوم ارزوم دقیقا؟؟؟

دونده 14 اسفند 1391 ساعت 20:29

سلام

به به! چه فانتزی جالبی!

حالا من کاملش میکنم:
بعد از اینکه خانم محترمتون از دیوار لیز خورد و افتاد کف زمین و اون دیالوگ طوفانی رو بهش گفتید که فقط بشوری
و بِسابی؛

بلند میشه ... خودشو میتکونه!...میاد رخ به رخ شما! هموجور زل می زنه تو چشاتون -

یَک !! کشیده ی آبدار نثار می کنه و میگه:

حیف که الان رو مودَم!(خوش اخلاقم!!) و گرنه همچین می زدم شَلُ پلت می کردم که مرغان عالم به حالت ضجه بزنن! .....نبینم دوباره از این بی ادبی ها بکنی!!!!

سلام

کلا همه زوم کردی رو اون دومیه هااااا.هه هه

اوووووه اوووووووه

اصن باید بیخیال گفتنِ این فانتزی هم بشم





taranom 14 اسفند 1391 ساعت 21:36 http://www.taranom70eshgh.blogfa.com

salam ba 2 ta ape bahal montazeret hastam azizam

وااااااااااای ببخشید منتظرت گذاشتم.خخخخخ

میام میام الان

Lهام 14 اسفند 1391 ساعت 22:18 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

این استخل نیست که ..

وانه ..

ابجی به کمبود امکانات ما گیر میدی؟؟

Lهام 14 اسفند 1391 ساعت 22:22 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

خخخخخخخخ ... از این جله ت خندیدم :

" تازه یاد گرفتم اسم عقده هام رو بذارم فانتزی "

عجب جمله گوهر باری ..

گوهر همینجوری از جمله ت می باره .. .

از این به بعد بت می گیم آقای گوهری

هه هه

گوهر بار بوووود؟؟

کووووش پس چرا من نمیبینم؟؟

یعنی الان تو گوهری شدی؟؟؟

هه هه

به خواهر شوهرت میگم بیاداااااا

Lهام 14 اسفند 1391 ساعت 22:25 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

خخخخخخخخخ ...

اون فانتزی دومی وظیفه خواهر شوهراست ..

این کار رو من باید انجام بدم ..

آره داداش امیر .. چی فکر کردی ؟؟؟؟؟

دفه آخرت باشه تو وظایف من دخالت می کنیا .. .





مادره این شوهر خواهرت بگرده..چی میکشه بدبخت.خخخخخ

من به حالش غصم شد.اخی بنده خدا

فک کنم زیر تیکه های تو نمیتونه سر بلند کنه.خخخخخ

من که کلا فکر نمیکنم...چی هست این که گفتی؟فکر دیگه چیه؟؟

باشه باشه.حالا اعصاب رو نریز به هم که قرمز شدی

Lهام 14 اسفند 1391 ساعت 22:27 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

خخخخخخخخخ ..

لیوانا ما اصل بود .. ترک بود ..

به خاطر همین نمی ترسیدیم .. خخخخخخخ ...













آخی ....... یادش بخیــــــــــــر .. عکسشو سیو کنم نشون بچه م بدم ..

لیوانای ما هم MADE IN JAPAN بود ولی ساخت ایران.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh eh eh eh

اوخـــــــــــــــی.نازی بچت

اره سیو کن بهش بده که اونم نشون ندیده هاش بده ببیننن

یادت نررررررررررررررره!!

Lهام 14 اسفند 1391 ساعت 22:30 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

عقده های من ؟؟؟؟؟؟

ببخشید ، فانتزی های من :


یه پارک باشه .. هیشکی هم توش نباشه و یه دل سیر تاب بازی و سرسره بازی و الاکلنگ بازی و .. کنم .. و هیشکی نگه : نگا دختر گنده ..

اهااااااااااااااااان حالا درست شد

نگو عقده .عهههههههههههههه عیبه

اخــــــــــــــــــــــــــی

نچ نچ نچ

خب اینکه شدنیه ابجی

دسته شویت را بگیر باهم برید که اگه خواستن نگا کنن به دو تا تون چیزی

بگن و تنها نباشی.خخخخخخخ


سلام بابایی امیر خوبی ؟!! عمو ها خوبن ؟!!

با 1 نظر خاصی ندارم

با 2 خیلی مخالفم

با 3 خیلی موافقم

کلا نظر مختصر و مفیدی دادم

پیام بازرگانی (تبلیغات) : ( فانتزیه فانتزیه بدو بیا اینور بازار و از این جور حرفا ... )

سلااااااااااااااام دخترم.خوبم ممنون

تو چطوری خوبی؟؟درسا خوبه؟؟میخونید؟

بلی بلی عمو ها هم خوبن همگی







اره اره خیلی مفید بود

بدوووووووووووو تموم شد

...کلا فشار درس خیلی بهت اومده هنگی

Lهام 14 اسفند 1391 ساعت 22:37 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

فانتزی آجیم خیلی باحاله :

البته بیشتر خوزستانیا متوجه میشن ..

آجیم خیلی اهل بازاره .. بر عکس من ..

آبادان خیلی بازار داره .. کلاً یه هفته طول میکشه کل بازاراش رو بگردی .. و یه 70 ، 80 کیلومتری با شهرمون فاصله داره

دیلم و گناوه هم جز استان بوشهره بازارا خیلی خوبی داره ..

اوندفه نشسته بود .. تو فکر بود ..

بش می گم چته :

میگه خدایا یعنی نمیشه این دنیا بچرخه ..

به جا سربندر ( بندر امام 15 کیلومتری ماهشهر ) آبادان بیاد

و به جا شهرک رجایی و شهرک بعثت ( 10 کیلومتری ماهشهر) دیلم و گناوه بیاد ..

خدایا یعنی ما تو اینم شانس نداشتیم ..

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

اینم فانتزی آبجی ما .. هه هه

اووووووووووووووووووووووووووووووووه

اوووووووووووووووه

هر چن توضیحیدیااا ولی خب چیزی نفهمیدم

کلا برو بوچ ماهشهر و ابادان و اونورا زیاد اهل بازارن ..هوووووم؟؟

خخخخخخ.....با نظره ابجیت موافقم

گناه همون بند گناوه ـَس؟؟

(ارررررر دیگه تو عم)

فانتزی ابجیت تو لوزولمعده ی ..اوممممممم تو لوزولمعده ی کی؟؟

اقا/ خانوم به یه لوزولمعده ی خالی نیازمندیم که فانتزیه ابجی الهام

بره توش.کـــــسی نبود؟؟

Lهام 15 اسفند 1391 ساعت 11:05 http://chandlahzebia2.mihanblog.com








چه خوشتیپ
چه خوشتیپ

چه خوشتیپ شدم امروز
مثل یک گل شدم امروز


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اهاااان این همون شعره اندی بود

وااااااااااااااااای

واااااااااااااااااااای

چه خوشتیپ شدی امشب

هـــــــــــــرهــــــــــــــر

اون شکلک اخریت منظور خودتی؟؟؟خخخخخخخ

ســپـــهـر 15 اسفند 1391 ساعت 14:02 http://GreenDream.blogSky.cOm

اِ منم رفتم استخـر ولی روزِ بعد از شما.
راستشو بگو :: از این بلیطا داشتی که تا 16اُم فرصت داره ؟؟!

به منم خوش گذشت .

ایکاش اونجا میدیدمت
ایشاللا دفه بعد

فانتزی ای یادم نمیاد بیاد میام میگم بهت

هه هه.داداش ما لیاقت نداشتیم فرداش بیایم

ای شیطووووون.ما و از این بلیطاااا

از من که مجانی بود.از بچه ها رو نمیدونم

ارررررررررره ایشالله دفعه بعدی

قراره هر دو سه هفته ای یه بار بریم استخر

زووور بزن داداش ببین نمیاااد

مریـــــم 15 اسفند 1391 ساعت 14:11 http://love-courage.blogsky.com

برید کنـــــــــــــار مریــــم با یه عـــــــــآلمه فانتزی اومد....

الان دارم آستینامو میزنم بالا و فانتزی میگم با آب و تاب...:

1) یکی از فانتزیام اینه: البته سر تر از همه...

آخر دنیا داور بیاد … سوت بزنه بگه :

تازه نیمه اول تموم شده، هنوز ۹۰ دقیقه نشده!

زمینا رو عوض کنید…ما میریم امریکا اونا میان اینجا

آی بخندیـــــم……………….!!!!

2) ی بار واسم نامه برسه بعد نامه رو باز کنم و مث تو فیلما نویسنده ی نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه....

فک کن... ینی میشه ؟!!!

3) عاشقِ اون لحظه ام که استاد هی درس میده
هی درس میده ،هی درس میده ، بعد یه سوال میپرسه ،همه مثه بُز زل میزنن بهش ....

حالا فانتزی من اینه..: بعدش که همه هنگ زدن من با یه برق چشم پاشم و آروم آروم برم سمت تخته بدون اجازه از استاد... ماژیکو بردارمو خیلی تند حلش کنم و ( ازونایی که حلش زیاد باشه و دوتا تخته پر شه ) بعدش که همه مات و مبهوت دارن نیگا تخته میکنن .. من در ماژیکو با یه صدای تق ببندمو آروم آروم بیام سرجام بشینم و استاد بخواد نمره بده بهمو من بگم ، هـه!! استاد من نیتم نمره نبود !!! بعد برم سر جام بشینم... حالا اگه تو افق محو هم شیم که چه بهتر...

4) ﻫﺮ ﻭقت ﺩﻟﻢﻣﯿﮕﯿﺮﻩ برﻡ ﺳﺮ پیانوﻡ و آهنگ دلخواهمو بزنم تا خالی شم...
.ﺑﻌﺪﺵ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﭘﯿﺎﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﺿﺮﺏ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ...

5) این فانتزیمو خیلی دوسش دارم :

یه جا که خیلی شلوغه گوشیم زنگ بخوره
بگم : آره ، آره ، حواستون باشه ، زنده می خوامش ....

6) خدا وکیلی این فانتزیمو دوسش دارم قبلن هم به حد اجرا دراوردم ولی میگم جالبه :

دارم با ماشین میرم ، یهو یه دختر پسر دست تو دست هم میبینم ، بزنم رو ترمز،سرمو از شیشه بیارم بیرون رو به پسره بگم :

خیلی پستی دیگه حق نداری به من زنگ بزنی کصافط...

بعد تخته گاز بگیرم برم....

وااااااااااااای چه حالی میده... قیافه دختره دیدنی میشه...

7) یکی از فانتزیامم
.
.
.
.
.
.
.
.گم شده از یابنده تقاضا میشه بندازه صندوق صدقات


بسه دیگه چقد فانتزی یا عقده گفتمااااااااااااااا

انگشتام خسته شدن....

یعنی خداااا بگم چیکارت کنه

دیروووز نشستیم با حسین و مهدیار همش رو خوندیم

مرده بودیم از خنده

مخصوصا اون دختره که با ماشین ترمز کنی و اونجوری بگی و گازش رو بگیری

وااااای که مردم از خنده

با همش موافقم

الان مینویسم تا بقیه بچه ها هم بخونن

همون که گفتی تا نصفه کاملش کردی رو مرد نیستم کاملش نکنم

یه دختر و پسر رو که دیدم با همن به دختره نگم

هه هه

واااااااااااااااااای الان دوباره خوندمش خیلی باحالی مری

هــــــــــــــــــــر هـــــــــــــــر(جو گیر شدم باهات خودمونی شدم گفتم مری.خخخخخ)

خب خب من برم کپیش کنم تو پست

هه هه

الان واقعا شکل قهقهه ی مهن بلاگم

اهم اهم بزا خودمو جمع کنم

اهــــــم

خب الان خوب شد

مریـــــم 15 اسفند 1391 ساعت 14:28 http://love-courage.blogsky.com

الهام اینم شد فانتزی برا تو؟؟!!!

من که اصن نگا به بقیه نمیکنم که چی میگن راجبه کارم... کار خودمو میکنم... کلی هم تاب و ازین جور چیزای بچگونه تو پارک سوار شدمو به حرف و نگاهه بقیه هم توجه نمیکنم...

یه جایی تو یه آهنگه بود میخوند:

آزاد باش مث من مث خیــلیا اگه میبینی کسی حرفتو نمیخاد آزاد باش مث من مث خیلیا ... مهم ترین چیز واس من زنده بودنه نمیتونم همش منتظر اتفاق باشم.... مث بقیه نبودمو حال نمیکنم همرنگ اجتماع باشم...

گرفتی منظورمـــو ؟؟؟!!!!







اووووووووووی...با ابجیم درست بحرف.خخخخخخ

خب الان من باید چی بگم

هااااا

هووممممممم

نمیدونم

مریـــــم 15 اسفند 1391 ساعت 14:30 http://love-courage.blogsky.com

امیر فانتزی شماره دوت رو عاااااااااااشقشم....

ولی خداییش اگه تونستی و جرات داشتی خودم پایش میشم... خوبه؟!!!!

هه هه

اووووووووووووووووهوووع

الان در عینه ناباوری باورم نمیشه تو موافقی با اون دومیه

خب حالا یکاریش میکنم

حداقل تو دیوار شوتش نکنم حداقل یه کشیده ی محکم که شیش هفت دور بُتر درجا بزنه من کیف کنم رو پایش هستم

هه هه ههه

مریـــــم 15 اسفند 1391 ساعت 14:37 http://love-courage.blogsky.com

گفتی لیوان تاشو اینم یادم افتاد :

یادته ازینا ؟!

http://susawebtools.ir//img/gallery/khaterat/169.jpg

من هنوزم دام ازون تاشو ها... سفیده رنگش....

اصن بمب خاطــرس...

اخ اخ

چقد خاظراتمون شیرینه

بچه های حالا چی دارن خاطره بگن به هم؟؟

هوومممممم؟؟؟

اوووووه بابا تو دیگه چه فسیلی هستی که اینا رو غنیمت نگه داشتی.هه هه

یادته ؟؟

چه روزای خوبی بود

شبنم 15 اسفند 1391 ساعت 15:16 http://seven-stones.blogsky.com/


وای خاک بر سرم . خیلی وحشتناکه . امیربرقی و بقیه بچه های پارکور اینقد شیطون نباشید توروخدا مواظب باشید
فکر دوستتون از ذهنم بیرون نمیره
خیلی وحشتناکه

شبنم نگران نباش

عملش کردن و باید چند روزی صبر کنن تا نتیجش معلوم شه

چشم ابجی موابیم که اسیب جدی نبینیم

ایشالله همه چی خوب میشه

نگران نباش

شیرین 15 اسفند 1391 ساعت 17:03

ایول پست جدیده...
.
.
.
با همه ی نظرات موافقم...مخصوصا اونایی حرفای خانومتو بعد حرفای شما گفتن...دمشون گرم
حالا وایسا....همچین حالتو بگیره جا پارکور هندی برقصی....


ایول به شیرین جدید(وجدانم:)
.
.
.
هه هه با حرفای اونا موافقی؟؟؟خخخخخخخ

بله بله دیگه دمشون بایدم گرم باشه

یکی نیس از من دفاع کنه؟؟

اووووووه خوبه خوبه بزن هندی برقصیم یخورده گاندی ماندی کنیم

شیرین 15 اسفند 1391 ساعت 21:09

چرا یه چیزیو تعریف میکنی نصفه نیمه؟؟؟....


.آدمو تو خماری میزاری چرا؟؟؟

خب مهدیار چیکار کرده شما کلی خندیدین؟؟؟؟



(گوشتو بیار:غیر مجازه؟؟؟؟؟)



هه هه

نه خب یه جا دیگم گفتم اگه خوام بشرحم باید کلی تعریف کنم که یه کتابِ

صد صفحه ای فقط باید بنویسم تا کامل فضا رو درک کنی تا داستانش رو بگم

کلا میخندیدم تو اب.....انقد خندیدیم که نگو نپرس

نه غیر مجاز نیس.خودمون از وزارت ارشاد مجوزش رو گرفتیم بعد رفتیم استخر...

elahe 17 اسفند 1391 ساعت 15:41 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

امیر:
"حداقل تو دیوار شوتش نکنم حداقل یه کشیده ی محکم که شیش هفت دور بُتر درجا بزنه من کیف کنم رو پایش هستم"
اوه اوه خخخخخ
یادمون باشه خواستی زن بگیری قبلش به اطلاعش برسونیم که کلاسه ورزشای رزمی رفته باشه همچی حالتو بگیره بخندیم

مری؟؟اسمه جدیده مریمه؟

خب چیکارش کنم یخورده فانتزیام تامین شه؟؟هااا؟؟

عقـــــــــــده ای میشماااا

کی جواب گو میشه اونوخت؟؟؟

اوووه اووه نه جونه من بهش نگید اصن من بیخیال زدنش میشم

قلقکش میدم فقط.اینو دیگه میتونم

فک کنم بخوام قلقلکشم بدماا اون منو بزنه

مری؟؟؟؟بچه محلاش اینجوری صداش میکنن

مریـــــم 18 اسفند 1391 ساعت 22:47 http://love-courage.blogsky.com

عــــــــه ؟ پس خوشت اومد از فانتزیام ؟؟؟

میدونـــی؟ من کلــن باحــالی بیش نیستم...

آره اون دختر پسره خیلی جالبه خداییش... اگه بتونی اجراش کنی که خیلی جالب میشه... بعدش کلی میخندی...

اون پیانوهه رو هم دوس داشتم که بعدش چون ندارم ضرب میزنــم... هرهر..

کلــن قصدم خندوندنت بود که خدارو شکر موفق شدم...

شاد باشی داداش...



نه اصــــــــــــــــــــــــــــلا هم خوشمان نیومد.

نه نمیدونم.نمیخوامم بدونم

داری منو به کارای خدا نپسندانه تشویق میکنی؟؟

ضرب میزنی؟؟حالا نمیشه انتگرالی رادیکالی چیزی بزنی؟؟

مثلا ارگ نداشته باشی چی میزنی؟تقسیم؟؟

ما رو میخندونی خدا رو شکر میکنی؟؟نچ نچ نچ

اخــــــــــــــــــــــــی(الان تحت تاثیر قرار گرفتم مثلا)

باااااااااااااشه ابجی(با ناز و اشوه بخون)

خخخخخخ

هرهــــــــــــــــر

............................................

اره دمت گرم کلی خندیدیم

مریـــــم 18 اسفند 1391 ساعت 23:00 http://love-courage.blogsky.com

آره خداییش پایه دومیه هستم...

امـــا فک کن طرفت دقیقن یکی باشه مث خودم...

اگه طرفت روحیه ش مث من باشه... ینی نمیتونی حریفــش بشی...

فهمیدی که چی گفتم...؟؟

چییییییییییییییییششششش

مامااااان؟؟؟؟

ببین این دختره چی میگه؟؟

واااااه وواااااه خدا نکنه

چه خودشم رو میچسبونه به ادم.اَیییییییییییییی

خخخخخخ

اره فهمیدم.باید بگم که من قصد تحصیل ندارم میخوام ادامه ازدواج بدم

شیفهم شد؟؟

الی 19 اسفند 1391 ساعت 00:20

بابا چرا ادمو تو شرایط سخت قرار میدی منم از این لیوان تاشوها گذاشتم تو کیفم چون قرص خوردنی با دست نمیتونی اب بخوری
یکی از فانتزیام اینه که......
خودت خوب میدونی امیرحسین عقده من چیه
داری شرط و میبازی اقا

اررررررررررره والا الی.

نچ نچ از دسته تووو.دیوووونه.اوم

اون عقده نیس ابجی.

golshan 22 اسفند 1391 ساعت 03:33 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

wooooow fantezi dovemet ali bod koli khandidam

به فانتزیه من میخندی؟؟؟

صصب کن اگه گذاشتم این دومیه جزو فانتزیام بمونه

دونده 22 اسفند 1391 ساعت 20:01 http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام

امید که خوب باشید

یه پست جدید از عکسهای زمستونی گذاشتم
اگر مایل بودید خیلی خوشحال می شم تشریف بیارید

سلااااااااااااااااااام

خوبیم ممنون ابجی خانوم

چشم حتما میسرم به وبت

مایل چیه؟؟با کله میام وبت

yeganeh 27 اسفند 1391 ساعت 16:53 http://www,sateeya.blogfa.com

خیلی خندیدم

دقیقا چقدر؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد