اسم فامیل





امشب(پنج شنبه)ساعتِ 8 شب
برید تو وبِ "وخاصیت عشق این است"اونجا بازی داریم و میخوایم اسم فامیل بازی کنیم

دعوت کننده هم مریمِ دیگه.مریم تسلیت میگم هه هه
واسه اینکه بازی رو بفهمید چجوریه برید ادامه مطلب...

خب قراره اسم فامیل بزاریم بازی کنیم...

بریم سر اصل مطلب.یه چنتا نکته و توضیح بدم که تو بازی گیر نکنید راحت بازی کنید

خب اول یکی باید بانی بشه که اول بره تو این سایت و کاره زیر رو انجام بده

فقط یه نفر میره.مثلا من یا اونی که بقیه رو دعوت میکنه به بازی.ادامه رو بخونید متوجه میشید



بعد از این کار که من(دعوت کننده یا اونی که میخواد بازی رو بزاره)انجام میدم بعد نوبت به این
میرسه که یه ادرس به شما میده که شما اون ادرس رو باید به اونایی که دعوت کردی و آن هستن
 بدی و مثل شکل زیر میمونه:


بعد اونجاهایی که قرمز کردم جایه اسمه نفراتی هست که وقتی اون ادرس رو بهشون میدم ثبت
 نام میکنن اسمشون میاد اینجا.حالا برید پایین متوجه میشید
بعدش هر کی این ادرس رو بگیره فقط دقت کنید فقط چند دقیقه فرصت داره ثنت نام کنه
پس بعد از اینکه ادرس رو گرفتید سریعا ثبت نام کنید که وقت تموم نشه و این پیغامه رو بده:


هر کی زود ثبت نام کنه تو صفحه ی مربوط به من اینجوری میشه:


بعد هر وخت تعدادمون به حد نصاب رسید.من تایید میکنم و وارد بازی میشیم
اون صفحه ای هم که بعد از ثبت نام واسه شما میاد این شکلیه:


اگه شما شروع بازی رو بزنید اتفاقی نمی افته تا وختی که من بهتون بگم شروع رو بزنید
چون همونجور که از شکل بالایی پیداس ابتدا من باس تایید کنم تعدادمون رو بعد همه وارد بازی
شیم بعدم که بازی با یه حرفی که سیستم خودش انتخاب میکنه شروع میشه:


هر کی استپ و ارسال رو زودتر بزنه گند میزنه به کاره بقیه.هه هه
نکنید این کارو که فهش پشته سرتون عینه ذکر گفته خواهد شد.هرهر
صبر کنید تا همه بنویسن.هواس/حواستون رو هم جمع کنید دستتون رو کلید اینتر نره
که یهو ارسال شه.چون اگه ارسال شه واسه همه قطع میشه..
بعد از اینکه ت شد بازی واسه هر نفر صفحه امتیازات میاد که به همدیگه امتیاز میدیم
این شکلی:



بعدم که یخوره میصبرید بعد از اینکه امتیاز دادید.بعدش رتبه ها رو نشون میده و بازی ت میشه:


وقتش رو معلوم میکنم....مریم قرار بود بزاره.اگه نزاشت من میزارم

نظرات 22 + ارسال نظر
شیرین 16 اسفند 1391 ساعت 18:14

هستم هستم

باش تا عمراتت بگذره.خخخخخخخ
..
.
.
.
همش تو میبری فایده نداره

شبنم 16 اسفند 1391 ساعت 19:33 http://seven-stones.blogsky.com/


دفعه قبل که بازی کردیم تو هی استپ زدی و ما پشت سرت ذکر گفتیم

عههههه حالا تو هیچی نگوووو عه زشته(شکلک هی نگا اینور و اونور رو نگا کردن که کسی نباشه تو اینو میگی)
.
.

.
پیشرفت کرئم استپ نمیزنم.کلا حذف میشم

elahe 16 اسفند 1391 ساعت 19:36

یعنی همه چی رو خلاصه گفتی الهه...

دریا 16 اسفند 1391 ساعت 20:43 http://azjensebaranam.blogsky.com

jalebe ha
dus daram vali vaght nadaram

اوهووووووم

اکشال نداله

تونستی امشب بیا وب مریم


سلااااااااااااام بابایی امیر ، خوبی ؟! عمو ها خوبن ؟!!

منم دوس دارم بازی کنم اما شاید نباشم

جمعه آزمون دارم واسم دعا کن...

سلااااااااااام نسیم بابا!!خوبی بابا؟؟

اررررررررررره من خوبم عمو ها خوبن

امروز برف اومد نشد با عمو ها بریم بیرون

اشکال نداره ازمون مهم تره

بشین بخون دخترم منم می دعایم که بهترین رتبه رو بیاری

هم تو این ازمون هم تو کنکورت

افررررررررررررررین

Lهام 16 اسفند 1391 ساعت 22:36 http://‎چندلحظه

هعی
یادته داداش امیر ؟
یادش بخیر
چه کیفی داد .
اونم با نت زغالی ما .

ارره ابجی یادمه

همش گیر تو بودیم.خخخخخخخ

شوخی میگم ولی خب حالش به همون نت زغالی بود دیگه

کیف داد خیلی

پس امشب با مری همانگ کن بیای بازی

مریـــــم 17 اسفند 1391 ساعت 10:24 http://love-courage.blogsky.com

امیر امشب ساعت هشت میزارم که که 8 و رب شروع کنیم...

به اد لیست خودم میگم تو هم به لینکیات خبر بده....

یا تو پستت آدرس منو لینک بذار...

اوکی

من فک کنم باشم

حتما میام

اوممممم تو پستتم نوشتم

دیگه اینکه به همه بگو دیگه

بدووووو بدووووو بیا بازی

پلاستیک کهـــــــــــــنه...بدوووووو خونه دار و بچه دار

زنبیلو بردار و بیار

بدوووووووووووو بدووووووووووو

میدوئی یا خودم بدوئونمت؟؟؟
...............................................

بعد نوشت:

اگه گذاشتی تو یاهو هم حتما باید باشی تا به بچه ها بگی

پس تو یاهو کنفرانس بزار که راحت باشی

چقد به فکره اسایش توعم من...خخخخخخ

شبنم 18 اسفند 1391 ساعت 13:10 http://seven-stones.blogsky.com/


ما بازی کردیم

بابا تو دیگه کی هستی ابجی؟؟

شیرین 18 اسفند 1391 ساعت 16:32



من نبوووووووووووووووووووودم.....

من خودمم نبودم بیخیال ایشالله سال دیگه

سارا 18 اسفند 1391 ساعت 17:15

ااااااااااا خیلی دیر اومدیمااااا

اشکال نداره

بعدا زود تر بیااا

الی 19 اسفند 1391 ساعت 00:16

یادش بخیر سری قبل

یادددددددددددددددش بخیر

چقد کوچولو بودی الی؟؟

کفشات رو یادته ؟؟ جق جقه داش؟؟

هــــــــــعی یادش بخیر

Lهام 19 اسفند 1391 ساعت 00:18 http://‎چندلحظه

میگم
به جا اینکه به مریم بگیم زیزیگولو به تو بگیم ؟
چرا نیومدی ؟
ها ؟
بزنمت ؟
اصن بازی بی تو مزه نداد ؟
یه روز نت زغالیم مث اینکه توش نفت ریخته باشن سریع کار میکرد
گفتیم اس.ام.اس ( سوتی دادم ، میخواستم بگم " اسم فامیل " ) بزنیم به همراه داداش امیر که جیم زدی .
ننه نصرت هم رفت عروسی .
نچ نچ نچ ، اسم مریم رو میذارم شرک حساب کار بیاد دستش که وسط بازی میهمان میاد .
خو یعنی نمی تونستی مهماناتون رو گاز بگیری ؟
خخخخخخخخ
میگم داداش امیر ، یه پست گذاشتم به قلم خودمی ای یم ، دوست دارم نظرت رو بدونم .
یاواش یاواش بیو .

نه به مریم بیشتر میاد زیزیگولو(چقد سخته نوشتنش)

من؟؟؟

چرا میزنی؟؟

چه دسته بزنشم خوب شده داداشش رو میزنه.نچ نچ نچ

من اون موقع ارایشگاه بودم.خخخخخ

گفته بودم شایید نباشم.گفته بودم ایا؟

نته زغالیت داره راه می افته هااااا

زغال بیارم واست ابجی؟؟لیمو باشه؟؟

ننه نصرت کیه؟؟؟چقد اسمش اشنا میاد به نظرم.هووووممم؟؟

شرک؟؟

خوبه بهش میاد.ولی یه چیز دیگه تو خوده برنامه ی شرک بودااا

اون بیشتر بهش میاد.خخخخخ

وااااااااالا من که نبودم.وگرنه مهموناشو تو حلقش میکردم حالش جا بیاد

اومدم دیدم بعد از عمری به همه سر زدمم

خخخخ

مهسا 19 اسفند 1391 ساعت 11:55 http://love-courage.blogsky.com

امیر از اون دوستتون ک جراحی داشت چه خبر؟ موفقیت آمیز بود؟

خبره دقیق رو هیچ کس نداره فعلا

اون عمل که واسه مهره هاش بود که نمیدونم چیکارش کنن

فعلا خبری ندارم حاچ خانوم

Mehr Azin 19 اسفند 1391 ساعت 20:16 http://calmme.blogsky.com/#

من وخت ندارم بچه جون

اعتماد به نفست تو حلقم

میگم یکم خودتو تحویل بگیر مادربزرگ؟؟

هااااااااااا؟؟

رز 19 اسفند 1391 ساعت 22:39

ههههههه نکنه خودت استب وارسال زدی...

دقیقا

negar 20 اسفند 1391 ساعت 19:31

slm khOobi?
migamaaaaa harvaght bazi darin manam khabar konin kho

سلااااااااااااااااام به به

بلی خوبم عالی

چشششششششششم حتما بهت اطلاع میدم

golshan 22 اسفند 1391 ساعت 03:29 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

postet ro dar khondam vagarna hatman bazi mikardam

من که بازی نزاشته بودم گلشن خانوم از بروبکس

دفعه بعدی میگم هر کی گذاش به همه بگه یه هفته قبلش

Mehr Azin 22 اسفند 1391 ساعت 10:14 http://calmme.blogsky.com/#

ینی میشه یه روز بیام اینجا تو متحول شده باشی

میشه واقعا؟؟

نمیدونم

اگه شدم خبرت میدم

دونده 22 اسفند 1391 ساعت 11:32

سلام
خوبی برادر؟
از مصدوم چه خبر؟

میشه خواهش کنم لینک وبلاگم رو بردارین؟ البته از لطفتون خیلی ممنونم ولی اینطوری ترجیح می دم!
برای اینکه گم هم نشم کافیه آدرس وبلاگم رو در خبرنامه خودتون کپی کنین. اینطوری هر موقع که آپ کنم هم سریع متوجه می شید
ممنونم
راستی با عکسهای زمستونی آپم
حضورتون خیلی خوشحالم می میکنه

یا علی

سلاااااااااااااااااااااام

خوبم خواهر

شما خوبی؟؟

بله برداشتم

چشم

حتما سر میزنم معذرت که دیر شد

یا حق

Zhinoos.Blue 23 اسفند 1391 ساعت 17:39 http://kooleh-poshti.blogsky.com

آخی... یادش به خیر

زنده ای توو؟؟؟

بعده یه عمر اومده اخرش میگه یادش بخیر که اخرشم یادش به خیر مینوسه

یادش بخیر سر هم نیس؟؟(چقد بهم گیر میدادی.خدا رحمتت کنه ژینوس)

خخخخخ

Mehr Azin 24 اسفند 1391 ساعت 18:23 http://calmme.blogsky.com/#

تنها پستیه که کم کامنت خورده اگه گفتی چرا ؟؟؟

=)):)))))))))))))))))))))))

نمیدونم والا.اتفاقا همین سوال تو کنکورم اومده بود بی جواب گذاشتم

جوابش رو فهمیدی به منه بدبختم بگوو

چقد نیشت بااااااااااااااااااااز میشه

Lهام 25 اسفند 1391 ساعت 17:19 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

داداش امیر ؟؟؟؟؟؟

دلمان برای پست هایتان تنگ شده است ..

یه پست بذار ..

آفرین ؟؟ ( هم علامت سوال گذاشتم .. )

جااااااااااانم ابجی؟؟

چشم میزارم.چند روزه میخوام بزارم تا میرم بنویسم یه مشکلی پیش میاد

مثل خونه تکونی.کار داشتن.دوستام اومدن

چه مشکلااااایی...خخخخخخخ

افرین؟؟؟بااااااااااااااشه

مردم چجوری این افرین اخر رو باید بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد