کپی کردم .....اشتباه کردم

سلام

عید همتون مبارک امید وارم سال خوبی داشته باشید اینم اولین پست من تو

سال 1392 هست ....یووووووووووهوووووو

اول اینو بگم ک اینو کپی کردم

این یه نامه عاشقانه از یه دانشجوی رشته ی پرستاری ب نامزدشه

.

Love من کجا هستی تا باز هم شرح حالم را بگیری و بنگری که Present illness ام همچون Past history ام 

دردناک و جانگداز است. ای کاش بودی تا ECG قلب مرا میگرفتی و می فهمیدی از کدام Pain 

بزرگ رنج می برم!!!! ای کاش بودی تا می دیدی عضلات پاپیلاری دریچه ی میترال و تریکوسپید 

قلبم آنقدر از برایت منقبض شدند که سرانجام دچار Failour گشت!!!

بنگر که چگونه قلبم را با انفوزین دکستروز ۵۰ ٪ زنده نگه داشته ام!!ای کاش زودتر بیایی و این آنژیوکت

 فراق را از شریان کرونر قلبم Dis کنی!!!

(...) جان از آن روزی که عدسی چشمانم به سمت عنبیه ی چشمان تو تحدب یافت تا به امروز که 

این نامه را برایت Order می کنم،لحظه ای خواب به چشمانم راه نیافته است. (...) بیا و بنگر که 

حتی لحظه ای غدد لاکریمال پلک فوقانی ام از فعالیت باز نایستاده اند و در فراقت چشمانم دچار Lacrimation 

شده اند!!!

هر گاه به یاد روز های زیبایی که با هم بودیم می افتم،قلبم دچار تاکی کاردی و نفسهایم دچار تاکی پنه میشود.

  Love من به یاد آر شب هایی را که برای قلب خسته ام آنکال بودی و با Order تلفنی ات CPR اش

 می نمودی!!! بیا و بار دیگر مرا بروفن و ناپروکسن باش!!! بیا که در فراقت محتاج سیتالوپرام و SSRI ها 

شده ام!!!!! از همان روز اول که رگ چشمانم به رگ چشمانت آناستوموز یافت،از آن روز به بعد بود که 

خودم را در بیمارستان تخصصی قلب یافتم که در انتظار عمل پیوند قلب تو در بخش (عاشقان۱) بستری 

شده ام........

Love من ای کاش می دانستم که در کدام بخش این جهان پذیرش شده ای تا با آمبولانس به آنجا 

می شتافتم و برگه ی ترخیصت را امضا می نمودم!!!! اما افسوس که عضلات چهار سر رانم از بس 

به دنبالت منقبض منبسط شدند از رمق افتادند و یون کلسیم موجود در شبکه سارکوپلاسمیشان دگر

آزاد نمی شود!!!

(...) جان نمی دانم که آیا تو هنوز به یاد من هستی یا خیر!؟! اما این را بدان که من همچنان آن عکس

رادیولوژی یی را که با هم انداختیم زیر نور فلوروسنت نگاه میکنم و به یادت اشک می ریزم!! هر لحظه 

که آهیانه مغزم (GA (General Appearance ی تو را به یادم می آورد غدد فوق کلیه ام به ترشح واداشته 

می شوند و وجودم سراسر آدرنالین میشود!!!!. سخن کوتاه کنم و سرت را بیش از این دچار میگرن نکنم،

(...) جان قسم به آنژیوکت و هر آنچه کاتتر می شود، قسم به نیدل تیزی که از وسط قلب عاشقم 

گذشته است، و قسم به استیجر و انترن و اکسترن و اینترنی که در آرزوی رزیدنتی ست.... که در

تمام عمرم،. Heart Rate قلب کوچکم تنها از برای تو ((سمع)) میشود و ریه های خسته ام از برای تو 

((دق)) می شوند و گونه های سردم تنها با دستان گرم تو ((لمس)) می شوند!!!. پس بیا و هر چه

 سریعتر V/S ام را بگیر که عن قریب است در فراق عشق تو DC شوم ....

.

.

.

.

.

.

اهنگ هیچکس ب نام عاشقم(ب قول امیر عاشقتم)............خیلی دوس دارم این اهنگرو

دانلود

نظرات 15 + ارسال نظر
Zhinoos.Blue 2 فروردین 1392 ساعت 00:45 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اون وخ نامزدشون پرستار بودن یا پزشک اون وخ؟؟

رو دستت علامت بزن دیدیش ازش بپرس...

شما چرا تو زندگی خصوصی دیگران دخالت میکنی ؟ شاید دوس نداره بگه

هه من حافظم عالیه،نیاز ب علامت ها ندارم

Zhinoos.Blue 2 فروردین 1392 ساعت 00:47 http://kooleh-poshti.blogsky.com

اوووفف فک کن یه عمری میخوان این جوری با هم حرف بزنن

من مهدیارم اووووفف نیستم ولی ب اووووفف میگم فکر کنه

student 2 فروردین 1392 ساعت 14:07 http://mnway.mihanblog.com

سلام بر دوستان street group
سال نوتون مبارک

سلام دوستان street group ب دوستان student
سال نو شما هم مبارک .......سالی پر از استیریت داشته باشید

دونده 2 فروردین 1392 ساعت 18:27 http://www.mycolddays.blogsky.com

سلام

فوق العاده بود
دمش گرم!...

٠٠٠٠٠٠
سال نوتون مبارک اقا مهدیار!
انشالله سالی خوب و با برکت باشه

سلام

مرسی
خواهش میکنه

سال نو شما هم مبارک
دعا میکنم سالی پر از ایستیریت داشته باشید
سال بی غمی رو براتون ارزو میکنم

مریــم 3 فروردین 1392 ساعت 10:22 http://love-courage.blogsky.com

مراحل بار گذاری قیافه ی من وقتی خوندم این متنو....
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.




( حسش نبود بنویسم پس تحلیل شکلکت رو قوی کن )

مراحل جواب دادن من ب مراحل بار گذاری قیافه ی تو وقتی خوندی این متنو
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

منم متناسب با تو جواب دادم

elahe 3 فروردین 1392 ساعت 12:36 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلااااااام اقامهدیار بچه پرو و داش کوچولویه خودمون!!(اینقدخوشم میاد بگم بچه بعد طرف حرص بخوره!خخخخخ(اینم این خنده هه که چون دوس داری گذاشتمش. هرهرهر)[:S007:
عیدوبهارت مباااااااااااارک جیییییییییییییییییغ]
بابا هارد رااااااااااک دمت گرم

سلام ...اخرش اقام یا بچه پرو یا داش کوچولوی خودتون؟(نچ نچ نچ من الان ادب رو یاد گرفتم :: مثلا بی ادب بودی منم ادب یاد گرفتم::)
ممنونم ک اینقدر ب فکرمی...
عید شما هم مبارک....
ننه راک متالدمت خنک

Lهام 3 فروردین 1392 ساعت 13:54 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

سالی پر از استریت ؟؟؟

پ ن ن استیریتی پر از سال داشته باشی..خوبه این؟

Lهام 3 فروردین 1392 ساعت 16:55 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

وووووو این دانشجو پرستاری ماله چه قرنیه ؟؟؟؟؟







آخه کی دیگه نامه میده ؟؟؟؟؟؟

سوال قشنگی بود .سوال بعدی






دانشجوی پرستاری نامه میده .... بعدی

Lهام 3 فروردین 1392 ساعت 16:57 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

راستـــــــــــــــــــی

































عیدت مبارکـــــــــــــــ






باشه ؟؟؟؟؟

چیه ؟








ممنون عید شما هم مبارک

نخیر

غزل 4 فروردین 1392 ساعت 19:27 http://haiahoo.loxblog.com/

سلاااااااااااااااااااام
عید همگی مبارک


امیدوارم سال خوبی داشته باشید

سلام

مرسی سال نو شما هم مبارک

مرسی شما هم ایشالله سال خوبی داشته باشید

yeganeh 5 فروردین 1392 ساعت 15:38 http://www,sateeya.blogfa.com

عیدت مبارک ایشالا سالی پر از پول و شادی داشته باشین

امیرحسین کجاس؟خبری نیس ازش

سلام عید شما هم مبارک ایشالله سالی پر از پاستیل داشته باشین
امیر حسین رفته سفر ولی تو این یکی دو روز میاد

شیرین 6 فروردین 1392 ساعت 10:47

چه جالب.....عالی بود




سلام
عیدتوووووووووووووووووووووووووووون مباااااارک باشه
سال خوبی باشه براتون..


...اون امیر که کلی از ما کار کشید بعد یه عیدی هم نداد بهمون.....کجاست؟؟؟؟.....چرا تایید نمی کنه نظرای پست قبلیو؟؟؟؟؟

اره .....خواهش میکنم




سلامیه
مرسی عید شما هم مبارک
ممنونم شما هم همینطور

اره نامرد فرار کرده
رفته سفر......چون تو مسافرته

مریــم 6 فروردین 1392 ساعت 14:58 http://love-courage.blogsky.com

خدا رحمتتـــون کنه.......

امیر که مرحوم شده ..... توعم که تایید نمیکنی....

اون یکی هام که در حال رحمت شدنن....

پس چی کنیم اینجا؟

سوت بزنم؟؟ الکی هی بیام اینجا سوت بزنم خوبه؟!!!

حالا چی دوس داری؟ بلبلی؟ با مشمبــا باشه؟(همونی که میگیرن بین لب) یا ریتم دلخواه خودت؟ یا اینکه کشیده باشه و نرم؟ خشن؟ معمولی؟؟؟

کودومو دوس داری توی وبت بزنم؟

عاخه کاره دیگه ای نمیشه کرد اینجاااااااااااا





امین
اره خدا بیامرزدش امیر خوبی بود .......کی ؟ من؟ من ک تایید کردم
اره دیگه اخریاشه کم کم دارن تموم میکنن
چیکار دوس داری بکنی؟
اینم بد نیست.......کی گفته الکی سوت بزنی میتونی با موضوع بسوتی
من با موضوع سرود ملی دوس دارم ک البته ب سورت راک بزنی
میخوای یه چهل بار دیگه بپرسی؟
خوب چرادیگه میتونی گل هم پامال کنی

مریــم 8 فروردین 1392 ساعت 10:29 http://love-courage.blogsky.com

اوه اوه........

میدونی چی شد؟

اون دفه راجبه این آهنگ هیچکس یادم رف نظرمو بگم...

الان میگم...

اول اینکه ریتمش قشنگه....

بعد این متنش که کلن جدا...

مخصوصن اینجاش که میگه...

+عاشق ریسکم چون زندگی با خطر قشنگه.....

+عاشق حرف کم ولی تاثیر گذار....

+عاشق دست پخت مادرمم اگرم سرد باشه مشکلی نیست در عوض یه ادویه ای میزنه که بکره تو هیچ رستورانی نیست و اسمش عشقه.........

بعد اینجاش که میگه :

+عاشق انتقامم ولی تو بخشش شیرینی هست که نمیشه وصفش کرد...... (!!!!)

این تیکه آخرش که با این جمله شروع میشه هم قشنگه... یه معنی خاصی داره..

+عاشق وقتیم که منم و خدا بس...................

خوب بود مرسی.....

نچ نچ نچ
اره میدونم
گفتم ک میدونم
خوب بگو
اره خوب کلا اهنگاش خوشگله
اوهوووم
کجاش؟
اره کلا اهنگش خیلی خوشگله


خواهش میکنم

sara 9 فروردین 1392 ساعت 02:18 http://erma.blogfa.com

salam eydet mobarak bebakhshid dir omadam

سلام
عید شما هم مبارک
اشکالی نداره این دفعه رو گذشت میکنیم ولی یه بار دیگه تکرار شه با ایستیری جلسه میزاریم و موضوع رو مترح میکنیم تا تصمیم بگیریم چه مجازاتی براتون در نظر بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد