دیوونه بازی

سلام به همـــــــــــــه ی بچه های گل!مخصوصا شما دوسته عزیز

امروز میخوام چنتا از دیوونه بازیا مون رو به روایت متن و تصویر براتون بگم و بزارم(چقد کتابی شد.یوهو)

اول بگم که خیلــــی زیاد بخوام بگم دونه دونه ولی چنتاشو میگم بخندیم دوره هم

عاقا ما بعضی وختا که دوره هم جمع میشیم یه چیزی مثل گوشی یا هر چی شبیه به اونرو رو زمین

میچرخونیم روبه هر کی اومد بقیه یه کاری رو میگن که اون باید انجام بده...حالا هر کاری که گفتن رو

باید بدون چون چرا انجام بده...یه روز،من و مهدیااار..(الان یه ابر بالا سرم باز شد تصویری میتونین رویت

کنین.هرهر!)رفته بودیم بیرونا بچرخیم!گفتیم بریم ذرت مکزیکی بخوریم.عاقا جاتون خالی خوردیم و 

هی گوشی میچرخوندیم رو میز!یه بار سمت من یه بار مهدی میومد!عاقا روبه مهدیار اومد و منم رو

زبونش فلفلو خالی کردم کیفشو ببرهتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید بعد رو به من اومد رفتم صورتم چسبوندم به شیشه

اکواریم و برگشتم(حالا فک کن کافی شاپ و بود و پر از ادم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید)دوباره روبه مهدیار اومد و گفتم موقع رفتن هر چی اشغال رو میز هست رو جمع میکنی میریزی تو کیفت میاری بیرون.مهدیار:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

چه صحنه ای شد جاتون بسی خالی...من:تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید!

اووووووووه اون روز چه کارا که نکردیم رفتیم بستنی فیقی بخوریم مهدیار از ته(یعنی از نونش)بستنی رو خورد و

کلی خندیدیم.بعد روبه من افتاد و مهدیار گف هر جا تو خیابون زدم کنار میری وسط خیابون میرقصی.چشتون روز بد

نبینه مردم اون موقع....یادم میاد وااااای نچ نچ

خلاصه از این کارا زیاد میکنیم دیوونیم دیگه.مهدیار:چیه؟؟مگه دیوونه ندیدی؟من:مهدیار کوتا بیا داداش

برید ادامه مطلب تصویریش موجوده از این دیوونه بازیا..خخخخ

این کلیپ پایین رو ببینید.تو یه کافی شاپِ که چن روز پیش مشرف شده بودم من و مهدیار و دو نفر دیگه

اینجا گوشی سمته یکی از دوستان اومد که قرار شد کلِ اشغال ماشغالا رو جمع کنه و کولش کنه بیاد

بیرون...به اون یارو پشتیهِ نگا کنید چه دستش رو زیر چونش گذاشته با دقت نگاه میکنه...خخخخ

دانلود.....(صبور باشید موقع دانلود)

اینم گوشی مهدیار که طی یِک کَل به کاسه ی ابدوغ انداختم و غوطه ور/قوطه ور/قوته ور/غوته ور شد



هیچیش نشد نامــــــــــــــــــرد!!

نظرات 62 + ارسال نظر
شیرین 26 فروردین 1392 ساعت 15:20

اول نشدم اینم؟

چراااااااااااااااااااا اول شدی


یوهووووووو جیییییغ

شیرین 26 فروردین 1392 ساعت 15:26

وااای خیلی باحااااااال بودن....خیلی خندیدم
اصلا خیلی جالب بودن



نچ نچ نچ وسط مردم رقصیدی؟؟؟؟

صورتتو زده به شیشه ؟؟؟؟.....پیش اونهمه آدم؟؟؟؟

واقعا دیوونه این....

افرین به مهدیارچیزای باحالی گفت بهت...به نظر من اینکه وسط ملت برقصی بدتره تا اینکه فلفل کنی دهنشو و آشغالارو جمع کنی......

وسه خیابون نه وسط مردم

اررررره مردم از خجالت..خخخخ

ممنون که انقد رک میگی ما دیوونه ایم ممنونم

خخخخ هه هه

اره راس میگی

مریم 26 فروردین 1392 ساعت 16:12 http://love-courage.blogsky.com/


استاد حرف نزن ببینم امیر چی پست گذاشته

(الان معلوم نیس سر کلاسما )

استاد منظورش اینه که ببند دهنتو(معمولا خودت میگی..خخخ)

نه اصن چیزی معلوم نبود...وااای چرا من نفهمیدم تو سره کلاسی

هیجی غیر عادی نبود.همه چی طبیعی بود

اره خب پیر شدی

مریم 26 فروردین 1392 ساعت 16:15 http://love-courage.blogsky.com/

اصلن هم خنده نداش...

باید بتــــرکی...

پـــــوووووووو هَ هَ هَ هَ هَ اااااااییییییییییی هاهاهاهاهاا

غُـصــّــــم شد واس گوشی مهدیار....

عههههه پس تو اینجوری میترکی؟؟اررررره؟؟

من گفتم این مریم وختی میترکه تیکه هاش کجا میریزه؟؟

اومممممم که اینطور..چه جالب

غُصـــــــــــــــّد شد؟؟؟اخی ناااازی

مریم 26 فروردین 1392 ساعت 16:17 http://love-courage.blogsky.com/

بذا داره دانلود میشه....

چقدم سرعتش پایینه نت یونــــیمون..... اه اه...

گذاشتم ......دانلود شد؟

اگه نشد بگو نزارمش!!

دیگه دیگه همینیه که هست

برو به سازمان بوق گیر بده به من چه خو

مریم 26 فروردین 1392 ساعت 16:54 http://love-courage.blogsky.com/

دیدمش .... هرهرهرهرهرهر...

بنده خدا چه تند هم جمع میکنه تا 3 نشه ...

غــصــم شد براش...

دیدیش؟؟؟اونم تو رو دید؟؟

خب چی شد؟/چی گفتید اون چی گف؟

قبول کرد؟

مبااااااااااااااااارکه پس

خخخخ

چقد تو غصت میشه

دیگه چی میشه؟

دریا 26 فروردین 1392 ساعت 17:32 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام دارم دانلودش میکنم
یه چیزی بگم؟؟؟
من دلم از اونا میخواد که عکسش اون پایینه...
یعنی آبدوع
چجورییه؟
از ظهر لج کردم که منم میخوام
اخه ظهر اومدم بعد کار پیش اومد نشد کامنت بذارم و دانلود کنم
دوغه یا ماست؟
آخه غلیظه انگاری
دوغ محلیه؟
بخدا بدجور دلم میخواد
حالا مامان گفت شب بخور
اونا نعناعست توشه؟
وای خدااااابه به
حالا پسرا که زیاد اهل خوردن این چیزا نیستن
پسرای کاشون دوست دارن؟یعنی اونوری ها دوست دار؟
چجوریه؟

سلااااااااااام دانلود کن

بفرررررررررمایید

اهاااان ابدوغ رو میگی؟؟جات خالی چقد چسبید به به

دوغــه! ماست نیس دریا

دوغه محلی؟؟نه این ماست محلی بود خودم دوغش کردم و نعنا توش ریختم...معمولا میخورم

والا ما که اهلش هستیم...بچه ها کاشون دوس دارن

یَـــــــــــــــــک کیفی میده

اونوری هاا؟؟؟مگه شما کجایید ؟ که ما میشیم اونوری ها؟

هه هه

اره خب کاشونیا معمولا تابستون خیلی ابدوغ خیار میخورن

بعضی هاشونم انقد چیز میز توش میریزن که نمیشه خورد اصن

دریا 26 فروردین 1392 ساعت 17:33 http://azjensebaranam.blogsky.com

حالا اگه توجه کنید من هیچ توجه ای به نوشته های شما و اون گوشیه نکردم

یعنی تمام حواسم به بحث شیرین غذا خوردن بود میبینی ؟
ولی جدی برای این پست کلی خندیدم ها...

...دقیقاااااا هرهر

کلا فقط ابدوغ رو دیدی!!

میدونستم انقد دوس داری ابدوغه رو تو یه پست مجزا میزاشتم هرهر

گلشن 26 فروردین 1392 ساعت 18:38 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com


باو شما دیگه کی هستین


عکس گوشی خخخخیلی باحال


کلیپ هم هنوز ندیدم به قول خودت دارم صبوری میکنم



چقد دید دانلود میشههههههه

باووو ما دیگه کی هستیم؟؟خخخخ

شما دیگه کی هستی؟؟

میتونم اسمتون رو بپرسم؟

خانومه؟؟

اقایه؟؟

بعــــــــــــله خسته نباشید

افرین گلشن صبوری کن خواهر صبوری کن

قرار شد صبوری کنیااا

گلشن 26 فروردین 1392 ساعت 19:03 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

کلیپ هم دیدم خخخخخعععلی باحال بود

مخصوصا صحنه ای که گذاشت رو کولش و اومد بیرون خخخخخخ

هه هه

بنده خدا خودش نمیدونه کلیپش اینجاس

چقد التماس دعا داش که نشون کسی ندیداااا زشته

اخییییییی بنده خدا چی فکر میکرد چی شد

کوچولو 26 فروردین 1392 ساعت 20:06

سلام
اون رقصه معرکه بوده
دمشون گرم که همچین ایده ای دادن
افریننننننننننننننننننننننن
دست و جیغ و هورا

سلااااااااااااااااااااام

واقعا خوب میرقصم؟؟...خودت گفتی اون رقصه معرکه بود

مهدیار؟؟؟میگه دمت گرررم با این پیشنهادت

اینجوری دست و جیغ و هورا بزن و بکش

دس دس دس دس جیییییییییییییییییییغ دس دس دس

هوووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااا

هووووووووووووووووررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا

کوچولو 26 فروردین 1392 ساعت 20:37

خدایی چه جوری روش شده که اشغالارو برداره؟

نمیدونم والا

هرهر

رز 27 فروردین 1392 ساعت 14:27 http://www.leilytanha.blogfa.com

سلاااام...
همون بازی که نقی تو سریال پایتخت انجام میدادن...

هههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
هرهرهرهرهرهرهرهرهرهر

سلاااام

ندیدم اون فیلمه رو که میگی

هه هه

اروک تر بخند همه فهمیدم بچه کاشووونی

هه هه

رز 27 فروردین 1392 ساعت 14:28

این که یه دونه عکس...

حالا من یه ها اشتباه گفتمااا

تو بخون عکس

مریم 27 فروردین 1392 ساعت 17:03 http://maryam6784.blogfa.com/

آقا به ما دیگه سر نمیزنی؟؟؟؟؟

چرا سر میزنیم

اوهووووم اوهوووووم

Lهام 27 فروردین 1392 ساعت 17:23 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

خخخخخخخخخخخ








ما اینکاره با بسته کبریت انجام میدادیــــــــــــم ...


یادمه یه با بچه ها فامیل انجام میدادیم ..

3 تا دختر و چهار پنج تا پسر ...

پسر خاله ما از طرفی که خیلی چندش است از ما کارای چندش ناک می خواست ..

وووووووووووووووووی

از قضا بعد از چند مرحله بسته کبریت به طرف پسر خاله ما افتاد ..

داییم گفت میذارین من یه کاری پیشنهاد بدم ؟؟؟؟/

گفتیم : باااااااااااااش ..

رفت 2 تا دمپایی و دو تا شال آورد .. دو تا دمپایی آ رو مث گوش الاغ بهش وصل کرد و با شال واسش دم ساخت و گفت برو تو خیابون مث الاغ رو چهار دست و پات حرکــــــــــت کن ..

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآی خندیدیـــــــــــــــــم اون روز ....

فقط قیافشو میدیدی ..




اوهووووم با کبریت با گوشی با چاقو با همه چی

اخیییییی چه بد.....

پسر خالتم باید بفرستیش پیشه خواهر شوهره عزیزت

راستی شنیدم دلت براش تنگ شده و خیلییییییییییییی دوسش داری

خب خب میگفتی ...
.
.
..
.
ایووووووووووول به دااااییی هه هه

اووووه اووووووه عجب کاری

پسر خاله بنده خداااا اخی

الان قیافش واقعا دینی بوده تو این لحظه

مهسا 27 فروردین 1392 ساعت 21:01 http://www.love-courage.blogsky.com

کلللن نظره خاوصی ندارم

همین که گفتی نظرت خاص نیس خوبه....خخخخ هررهر

کوچولو 27 فروردین 1392 ساعت 22:12

منظورم از اینکه گفتم رقصه معرکه بود اینه که پیشنهادش توپ بوده
دس دس س س س س

میدونم بابا..من شوخی گفتم خخخخ

افرین چقد تو خوب دس دسی میکنی

هه هه

مهسا 27 فروردین 1392 ساعت 22:30 http://www.love-courage.blogsky.com

اون شکلکه زبون درازی رو....خیییییییییییییلیییییییییییی باحاله!!!

باحالی از خودتونه

هه هه

مریــم 28 فروردین 1392 ساعت 00:29 http://love-courage.blogsky.com

میتونم قیافه ی مهدیارو موقع چشیدن فلفل تصور کنم...

آخ آخ.... الاهـــی... اونوخ چشاش نیوفتاد تو دستاش؟!!

خدایی خیلی دردناکــــه!!!

گفتم باهوشی نگو نه(تو کامنت بعدی گفتم)

مگه تو فلفل میخوری چشات مید تو دستات؟؟

یعنی دستت همش زیر چشمته؟؟که افتاد بگیریش؟؟

چه جاااالـــــــــــــــــب ناک شد

مریــم 28 فروردین 1392 ساعت 00:33 http://love-courage.blogsky.com

هه!!!

بستنی فـیقـی ات تو حلقم....

فک کنم فقط من چشام تیز بود تونستم جابجایی حرف "ف" و "ق" رو ببینم....

جایزه داره؟!!!

البته این سوتی نیستا... مث ما که به اتوبوس میگیم ابوتوس!!

اوووووی بستنی منو بده

صاف بستنی فیقیم رو کرد تو حلقش..کوفتت بشه

میگم میخوای یخورده از خودت بیشتر تعریف کنی؟؟

هوووم؟

خب بزا من تعریف کنم!!وااااااااااااااااااااای تو چقد تیز بینی!!!

تو چقد باهوشی...وااااای ضریب هوشیشو ببین..اون بالا تو مشخصاتش زده نوشته 200 وااااووووو

تو ادمه معمولی ای نیستیااا...وااووو تو خیلی خارق العاده ایااا

یا حضرت عبااااس

واسه من افتخاره دارم نظره شما رو تایید میکنم

مریــم 28 فروردین 1392 ساعت 00:43 http://love-courage.blogsky.com

هه هه!!

ینی اگه من بودم اون لحظه که صورتتو چسبوندی به اکواریوم... یه دونه میزدم پس کله ت که با سایه ی ماهی ها یکی بشی... هرهر!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
«....loading....»
.
.
.
.
.
.
.
.
.
«....loading....»
.
.
.
.
.
.

ینی وسط خیابون رقصیدی؟؟

دمت گرم ! بابا شجاعت!!!

خدایی یه لحظه که الان تصور کردم ، میبینم واقعن کار شاخیه!!

ای ول!!

اونوخ چقد طول دادی حرکات موزونتو؟!!

هه هه..هندونه

خب خدا رو شکر تو نبودی

.
.
.
مخت هنگ کرد

.
.
.
.
ترکیدی؟؟

پکیدی؟؟

بریم واسه شام؟؟

عاقایون خانوما برای درگذشت تازه مرحوم شده بلن کف و سوت جیییغ وهوراااا بزنید ..یوههوووو بریم شام(دیوونه شدم.خخخخ)

.
.
.
یعنی وسط خیابون رقصیدم؟؟
اونقدرم وسط نبود یخورده کناره وسط
.
.
.
کاره شاخ،اینه که ادم درجا رو زمین دو وارو باز بزنه و لَند کنه و بعدش همون لحظه ی لندش درجا سه فیلیپ بُتر بزنه و تا میاد زمین سوکوآرا باز بزنه و زیر در بکشه!!.....حالا فهمیدی کار شاخ چیه؟؟


تقریبا زیر 10 ثانیه بود

شیرین 28 فروردین 1392 ساعت 15:47

منکه الان باورم نمی شه اول شدم




اخه هیچوقت اول نمی شدم

الان بگو اخری حداقل باورم بشه







همه می دونن من اصلا صبور نیستم....مخصوصا الان

بااااور کن

تو خواب نیستی

این واقعیت

شیرین خانوم؟؟

واقعیته تو اوووووول شدی؟

اوووه راس میگی منم باورم نمیشه تو اول شده باشی

مطمئنی اول شدی؟؟

واقعا اول شدی؟

دروغ میگی؟؟

حسین(streetgroup) 28 فروردین 1392 ساعت 19:13

واااااااااااای که عجب بازی ایه....(اصن فک نکنی تبلیغ میکردماااا)
میگم عجب ابدوق خیالی زِدِید هَ...!!!

واسه شرکت بازیه بووووق کار میکنی؟؟

اخه اسمش بازیه؟؟

ابدوق یا ابدوغ درسته اخرش؟؟

ما که نفهمیدیم!!

خیال نداش نعنا داش

جات خالی

بهت گفتم بمون بخوریم

رفتی غذا جای دیگه رو خوردی واسه ما هم نیاوردی

سارا 28 فروردین 1392 ساعت 20:40 http://erma.blogfa.com

امیر حسین این شکلکات واسه من اسلوموشن میان


کیه که دیونه بازی نکنه ما هم خیلی از این کارو میکنیم ولی رو گرید 2

ولی باحال گفتی خیلی خندیدیم منو خرزو

حال کــــــــــن..گفتم بهشون که فقط واسه سارا اسلوموشن اجرا بشن تا خوب دقت کنی

ولی رو چی؟؟

منو خرزو؟؟؟یعنی چی؟؟

من اینا رو نمیفهمم یا چشام اشتباه میبینه؟؟

شیرین 29 فروردین 1392 ساعت 13:04

رقصو....








انقد واقعا ذوق و خنده داشت؟؟

هه هه

خدایی من چجوری روم شد اونجوری برقصم؟؟

شیرین 29 فروردین 1392 ساعت 18:00

الان بعد از سه روز نظرارو تایید نمی کنی مدله جدیده؟؟؟؟

الان بعد سعه روز نظرا تون تایید شد خانومه شیرین خانوم

ســپـــهـر 29 فروردین 1392 ساعت 19:11 http://GreenDream.blogSky.cOm

هه هه

داداش دهنتون صاف . خیلی باحالین . کلی خندیدم.

قدر این روزاتونو بدونین.( نصیحت از یه کوچیکتر )



نگووو صاف بابا!!الان شهداری یه جا رو صاف ببینه سریع سوراخش میکنه و

هر چی لوله موله داره میاد میکاره توش

چششششم هر چی داداش سپهر بزرگمون بگه

Zhinoos.Blue 29 فروردین 1392 ساعت 20:12 http://kooleh-poshti.blogsky.com

آره داداش خیلی به دردم خورد... دستت مرسی

خواهش میکنم

خدا رو شکر

مهسا 29 فروردین 1392 ساعت 20:42 http://www.love-courage.blogsky.com

مریم؟ واقعن فک کردی امیر رقصیده؟ عمرن!
رقص امیر: حرکاته دست چشم ابرو+ اندکی عشوه!

فرمول رقص امر بود این الان؟؟؟

چی بودد؟؟؟

دستت درد نکنه

واسه بقیه فرمولات امیر به این مهساهه مراجعه کنید

خدا بده شفا خواهرم

ⓖⓞⓛⒾツ 30 فروردین 1392 ساعت 16:23 http://flowerever.blogsky.com/

مخصوصاً کدوم دوست عزیز؟؟؟؟

چی چی میگوی توو؟؟

یهو پیدات میشه بعد غیبت میزنه؟؟

Masuod 30 فروردین 1392 ساعت 17:25 http://khoone-mojarradi.blogsky.com

اووووووووف دلم واسه بچه های وبلاگی تنگ شده بود هموجور !!!!

سلام سلام سلام !

بابا اینا که دیووونه بازی نیست !

من دیروز پری روز گاز موتور را گرفتم تو دستم ، یه گاز محکم دادم و گذاشتم تو دنده بعد خودم پریدم سمت راست کجش کردم تا دورم بچرخه !

عاقا یک دور دو دور با سرعت چرخید من هم مث اینا که اسب آموزش میدن میچرخوندمش

آخر دسته گازش در رفت صاف رفت تو دیفال

به به ببین کی اومده
امدی جانم بقربانت ولی حالا چرا؟؟؟
.
.
.
.
خخخخ از دسته توی دیوووونه

حسین(streetgroup) 31 فروردین 1392 ساعت 11:18

ینی این قد واضح تبلیغات کردم!؟
دقیق نمیدونم اسمش بازی بود یا فامیلیش!خخخخ
ابدوخ درشته!حرحر
اِ واااااا چرا خیار نداش؟هااااااا؟
اصلن ابدوقو با خیارش میشناسن نه با نناع!(اونم خیال لتحر)خخخخخ
به قول داش ابی خو جامو با بیل پر میکردی!(اینم داش اِبیه هنگام جک گفتن)
بابا کدوم ادم آقلی کباب-مرغ-ماهی و.... ول میکنه تا به ابدوغ بچسبه!؟(ولی ابدوغ خوردن در کنار رفقا یه چیزِ دیگَس)

اره بابا خیلی تابلو تبلیغ میکنی؟؟

یادته یه زمان میخواستیم بریم تبلیغ کنیم تو این شرکتا تبلیغاتیا واسه کار؟؟


پیر شدیییماااا

نچ نچ نچ

گیر دادی حسین به این ابدوغاااا

اصن هر چی تو بگی درسته برادر

خیالت راحت

هه ههه

بله بله ابدوغی که در کناره دوستان باشی میچسبه

هندونه ای هم که بغل مهدی بخورید خیلی میچسبه به گمونم نه؟

Lهام 1 اردیبهشت 1392 ساعت 14:04 http://‎چندلحظه

خخخخ

تو این پستت زیاد از عاقا استفاده کردی
ای ناقلا
یه شکلک آب نبات هم بذار جفتش دیگه کامل میشه . ‎‏
خواهر شوهر عزیزم سلامت رو می رسونه ‎‏ خیلی سراغشو میگرفتی آشناتون کردم .
داداش امیر - - - -> خواهر شوهر
خواهر شوهر - - - -> داداش امیر

لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی ‏‎



oجالتمون نده ابجی!!خخخخ

ابنبات؟؟؟هه هه باحال بود

اوووووووووووووووووووف حتما سلامشو برسون

خب اشنامون کردی ممنون
لی لی لی لی واسه چی بود کلک؟؟

شیرین 1 اردیبهشت 1392 ساعت 20:42

همگی خوبین؟؟؟؟؟



همگی خوشین؟؟؟؟

یه هو یی دلم خواست بیام احوال بگیرم.....




.بده؟؟؟


همه خوبیم

همه خوشیم

شما خوبی؟؟

شما خوشی شیرین؟؟

نه بد نیست

بده//؟

خود درگیریه طوری نیس پیش میاد

Lهام 2 اردیبهشت 1392 ساعت 15:09 http://chandlahzebia2.mihanblog.com




فردا چه روزیه ؟؟؟؟؟؟

فردا؟؟

یعنی میشد سه شنبه؟؟

واقعا چه روزیه؟؟

نمیدونم

Lهام 2 اردیبهشت 1392 ساعت 16:10 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

داداش امیـــــــــــــــــــــــــر



بیـــــــــــــــــــــــــــــا ..

اومممممدم

انقد ذوق کردم

بازم میام

اوندفه نتونستم زیاد بمونم

elahe 2 اردیبهشت 1392 ساعت 18:08 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

هه هه هه چه باحاله گوشیش!نچنچ نچ مهدی گوشیتو نمیفروشی؟لازم میشه امیرحسین نه؟؟

آی گفتی الهه!!

ارررررررره از اینا خیلی لازم میشه بعضی جاهااا

elahe 2 اردیبهشت 1392 ساعت 18:08 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

خخخخخخ اون کلیپه مهدیارو هم دیدم خخ خعلی باحال بود هه هه هه
وااایییی امیر تو برقصی تو خیابون هرهرهرهر

هیـــــــــــــــــــس کسی نفهمه اروم بگو الهه

گوشتو بیار:اون کلیپ مهدیار نبود که یکی دیگه بود

elahe 2 اردیبهشت 1392 ساعت 18:09 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

کلا باحال بود

خودت باحالی الهه

جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ

شیرین 2 اردیبهشت 1392 ساعت 18:58



خب یکی تون دست ب کار بشه یه پست بر داره بزاره

همین جوری نشستن الکی.....

26 ام کجاااااااااااااااااااااااااااااا؟؟.....دووووووووووووم اردیبهشت کجااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟










خب بزارین یه چیزی دیگه....

صب کن شیرین

چقد تندی تو؟؟؟اروم باش

مگه شیرین نیستی؟؟

هه هه

صب کن صب کن خواهر
.
.
.
.
.
در ایران نبودیم

الان هستیم

Zhinoos.Blue 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:31 http://kooleh-poshti.blogsky.com

رسول اکرم:

میخواهید شما را خبر دهم که فردا آتش بر چه کسی حرام است؟ هرکس که ملایم و نرم و زود جوش و آسان گیر باشد.

******************
به به به! میبینم که مشغله ی زندگی همه رو گرفته ول نمیکنه! خیلی هم خوب

(اندکی تامل)

(اندکی درنگ)

(بسی رضایت)

(احساس خوشنودی)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


اره ابجی میبینی؟؟؟

واقعا میبینی؟

الان کجا وایسادی که میبینی؟؟

نشستی؟؟

کوشی پس ؟

Zhinoos.Blue 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:34 http://kooleh-poshti.blogsky.com

نوزده بیس سال پیش یه همچین موقع هایی یهو یکی زارتی افتاد رو زمین! تولدت مبارک داااوووش

دیدی دیگه امسال همون 12 ماه رو تبریک گفتم، نه 13 ماه! (پارسالو میگم.. یادته؟)

ممنون از این که انقد سلیس تبریک گفتی

خخخخخ

ممـــــــــــــــــــــــــــــــــــــنونم ابجی جاااان

اررررررررررره یاددمه

پارسال چه باحال بود

بادم اوردی...چقد خندیدیم

یادش بخیر

دمت گررررم مرسی ممنون

yeganeh 2 اردیبهشت 1392 ساعت 20:20 http://www,sateeya.blogfa.com

عه فک میکردم فقط ما از این دیوونه بازیا درمیاریم
حالا میبینم خل و چل مثه ما زیاده

ارررررررررره بابا زیاده

میخوای بازم معرفی کنم؟؟؟
هه هه

کیف چی شد؟؟اینو به من بگو

yeganeh 2 اردیبهشت 1392 ساعت 20:24 http://www,sateeya.blogfa.com

راستی من فردا نمیتونم بیام پس تولدت رو امروز جلو جلو تبریک میگم

بازم تو تبریک گفتن اولین نفر بودم
این شکلکام هدیه تولدت خیلی به هم دیگه شبیهین.ههههه

عههههههههه؟؟؟؟

ممنون یه دنیا ممنون

مررررررررررررسی

هدیه تولده اینا اخه؟؟؟

خخخخ از دسته شما

مرررررررررسی ممنون

خوشالم کردی

مریــم 3 اردیبهشت 1392 ساعت 22:49 http://love-courage.blogsky.com

http://upload.tehran98.com/img1/jmcc6ncj7439ok0yg8or.gif

هپی برز دی تو یوووووووو...هه هه

مرررررررررررررررررسی مریم خانومه گل

ممنون و تشکر..هه هه

مریــم 3 اردیبهشت 1392 ساعت 23:21 http://love-courage.blogsky.com



سیر و سماغ و سرکه

تولده امــیره

امیر کجاس ؟

نشسته توی کرسی! (ینی حال میکنی قافیه نداره؟! )

بیار بیار اونو بیار...

کیکو بیار ! پسته ی دهن بازو بیار...

فوت کن فوت کن فوت کن ؛

این امیره در حال فوت کردن شمع:

( "=
اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ اٌ

(اینا مثلن شمعن ! به علت کمبود امکانات ـــٌــ گذاشتم بجای شعلش)

" " . " :: " : "‌ :‌ "‌ "‌ : " :
: "‌ :‌ "‌ "‌ : " : " " . " :: "
" " . " :: " : "‌ :‌ "‌ "‌ : " : :‌ "‌ : " :
: "‌ :‌ "‌ "‌ : " : " " . " :: "
" " . " :: " : "‌ :‌ "‌ "‌ : " :

اونام که برف شادین ... اونم امیره نیشش بازه!

19 تا شمع!!

19 ساله میشه دیه؟؟!!

ایشالله 119 ساله شی... پیر شی بیایم بخندیم بهت... هرهر...

ممنون از این تلاوت و شعر بسیار زیباتون

خیلی واقعا وزن ها رعایت شده بود

خیلی ممنونم ممنون

اونوخت من نشستم "توی" کرسی؟؟؟؟؟!!!

تو کرسی میشینن؟؟؟

چی گفته؟؟؟؟؟پسسسسسسسسسسسسسته؟؟؟

نــــــــــــــــــــه؟؟؟این حرفا رو نزن.نگو پسته وبم فیلتر میشه

پسته رو اینجوری بنویسید از این به بعد:پ.س.ت.ه

به به برفه شادی رو ببین

یوهوووو...چه نیشی هم باز کرده این امیره.خخخخ

نداشتن امکانات رو درک میکنم.هه هه

مممممممممممممممممممنونم

عهههه من پیر شم؟؟

مگه خنده داره؟؟

مگه من به تو که پیری میخندم؟؟

هاااان


بازم مررررررررررررسی ممنون

مریــم 3 اردیبهشت 1392 ساعت 23:31 http://love-courage.blogsky.com


تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....

ایشالله که خوش باشی همیشه ، لبات خندون باشه!!

همیشه هم روزگار بر وفق مرادت باشه داداشی...

سالمو سرحالو خندون کنار عزیزترینهات باشی همیشه...

تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....
تولدت هزار بار مبارک....


.' " ; ' . " " .' " ; ' . " HIP HIP HOORAY " .' " ; ' . " "
" .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . "
" .' " ; ' . " HIP HIP HOORAY " .' " ; ' . "
" .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . "
" .' " ; ' . " " .' " ; ' . " HIP HIP HOORAY " .' " ; ' . "
" .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . " " .' " ; ' . "
" .' " ; ' . " HIP HIP HOORAY " .' " ; ' . "


ها این خارجی ها که این وسطه برفه شادیه یعنی چه؟؟

الان بسیار ذوق نمودم و نمیدانم در کجا باید تخلیه صورت بگیرد!!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنونم

چی باید بگم؟؟

نمیدونم والا مررررررررررسی

مرسی مرسی

مریــم 3 اردیبهشت 1392 ساعت 23:32 http://love-courage.blogsky.com

امیر بابا...

بپر بغل بابا.....

اووووه این باباس؟؟

بیخیال نمیپرم

خدایی قیافه رو نگا کن

تو باشی میپری؟؟

[ بدون نام ] 4 اردیبهشت 1392 ساعت 16:07

سلام امیرررررررررررررررررررررررررررررررر تفلدتتتتتتتتت مبارک!!!
+میدونم دیروز بود!!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

اسمت کوش پس؟؟

ایا سارایی؟؟؟

اررررره؟؟

ممنون مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد