نوروز 92

سلام بچه ها...بچه ها سلام.بی مقدمه بریم سراغ عکسا!خیلی خیلی این عکسا رو دیر گذاشتم

شرمنده اخلاق نتیِ همتون....با تاخیر از ما بپذیرید


به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...مراجعه کنید دیگه









ممنون از نگاهتون...

نظرات 41 + ارسال نظر
شبنم 4 خرداد 1392 ساعت 18:12 http://seven-stones.blogsky.com


اینارو گذاشتی که فقط دل مارو آب کنی ؟


































بچه ها من سوالی پرسیدم که دوست دارم از همه جوابشو بشنوم . سوال شاید تکراری باشه اما تو وبلاگ من و برای ثبتش تو خاطراتم تکراری نیست

















پس لطف کنید بهم یه سری بزنید


http://seven-stones.blogsky.com/1392/03/01/post-572/




یادش بخیر چند سال پیش که میرفتیم وبلاگ اینو اون فقط میگفتیم پست قشنگی بود به منم سر بزن . شده بود خاله بازی و برای رفتن به وبلاگا شرط میزاشتیم اگه طرف نمیومد وبلاگمون ما هم نمیرفتیم . البته من سربزنیدو میگفتم اما منتظر نبودم که نیان نرم . دوست داشتم برم پیش دوستام

یادش بخیر

سلامت کوو؟؟

نه ابجی گذاشتم تا به خودم بفهمونم که چی میشه

حتما حتما
.
.
.
.
من که یادم نمیاد خخخخخ

شبنم 4 خرداد 1392 ساعت 19:04 http://seven-stones.blogsky.com



سلام






































اول اول اول

هوووووووووووووووووووووورررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا

اول شدن از مد افتاد

ایشاااااااااااااااااااااالا ENTER ـِت بترکه از جا در بیاد انقد تو نزنی هی بری

پاااایین ...چه خبره مگه هااا؟؟

سلام عرض شد

نگا چه واسه خودشم قدیمیش میکنه

میگم تو چرا نامزد انتخاباتی نشدی شبنم؟؟

هووووممم؟؟

شوخی میگم

فروغ 4 خرداد 1392 ساعت 19:42 http://www.icanflybyss501.blogfa.com

میگم من یه خورده تو وبتون گیج میزنم 6 نفرین این اونه اون اینه ولی خب خیلییییییییییییییی وبتون با حاله عااااااااااااااااااشقشم

میگی چی؟؟
5 نفریم اون توضیحاتمون یکم اشتباهه تاره عنکبوت بسته هنوز باز نویسیش نکردم

سه نفر اینجا مینویسن ولی در کل پنج نفریم


وبمونم عاااشقته.....چقد زود عاشقش شدی.خخخخ

taranom 5 خرداد 1392 ساعت 09:14 http://www.taranom-alone.blogfa.com

salam vay ounja vaghean tabiate ghashangi dare

طبیعته بی جان به قوله یه نفر نمیدونم کی بود کجا بود چی بود چی شد

چی دوس داشتی میشد

کوچولو 5 خرداد 1392 ساعت 12:08 http://kocholomocholo.blogfa.com/

سلام علیکم برادرا
خسته نباشید
چرا اینجوری نگاه میکنی؟
خعلی خوکشل بود
مخصوصا اون ابشاره و عکس اول
دیشب اومدم یادم رفت نظر بدم

سلاااااااااام علیکم سلامت باشی

چشام یکیش بیشتر خوب میبینه واسه همین اینجوری باز کردم یکیشو

راستی تو اشتباه نظر میزاریااااا

مثلا تو پست مهدیار اونو امیر خطاب میکنی

خواهرم دقت کن دقت کن

بهار 5 خرداد 1392 ساعت 12:35 http://bahar91.blogsky.com

الکی شرمندم شرمندم نگو امکان نداره ببخشمت
(الان من دارم تو افق محو می شم...)

تو رو خدا ...به پات می افتم...التماست میکنم

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه منو ببخش خواهش میکنم

کجااا میری؟؟؟وایساااااا

نرووووووووووووووووووووو

محو نشوووووو

وایساااا بیا این چراغه مه شکن رو بگیر یوخ تو افق میری جلو خودت رو بتونی ببینی

بهار 5 خرداد 1392 ساعت 12:36 http://bahar91.blogsky.com

عکسای قشنگی بودن (از آبشاره بیشتر خوشم اومد)

جدی؟؟؟

ممنون

elgha 5 خرداد 1392 ساعت 12:38 http://www.varagh-pare.blogsky.com

عکس اول:مال کجاست؟کاشان؟
عکس دوم:نه بابا!!تفکرت تو حلقم!!حالا به چی می اندیشی؟
عکس سوم:
عکس چهارم:میشه بپرسم کین؟از گروه گانگستران؟!!
عکس پنجم:بیااااااااااااااااااابیا بالا...کشتی منو خو بیا بالا دیگه...چقد سنگینی!!!
عکس ششم:طبیعته بی جان...میپسندم
عکس هفتم:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و عکس آخر:معرکس...زاویش فوق العاده س
عکاسش کیه؟من بهش تبریک میگم

عکس اول:بلی کاشان بید شهر نیاسر

عکس دوم:من نبودم القا.اینی که میفکره اسمش حسینِ

عکس سوم:

عکس چهارم:نه نمیشه هرهر...نه از گروه وای کینگان!افتاد؟

از راست به چپ:من - حسین - مهدیار

عکس پنجم:بکششششششششششششش بکش داره میاد

عکس ششم:بپسند...کو لایکت؟؟

و عکس اخر:واااووووووووو مهدیار گرف این عکسه رو

مهدیار القا بهت تبریک گف

شیرین 5 خرداد 1392 ساعت 12:46 http://greendream.blogsky.com

سلام عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید

......





عکس 3 معررررررکه اس

اون تویی تو عکس 2؟

اون همیار کوه کیه؟؟؟ تو عکس 5...

عجب عکسیه اون آبشااااااااااااااااره...چه خوشگله...نیاسررره؟

سلام سال نویه شمام مبارک

خخخخخ

تو عکسه دو نه خیر.اوشون حسین هستن

خخخخخ کدومو میگیشون؟؟


اره شیرین نیاسره.....جوش به دلت

elahe 5 خرداد 1392 ساعت 14:00 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

سلااااااااام امیرحسین
چه باحالن عکساااااا
عکس سومیه خخخخخخشبیه این شدید: هرهرهر
بعدی هم جلبه
اقاااا منم ازاین ابشاراااااا میخوااااااام مــــــــامـــــــــــان ابشار میخوام
بعدیشو خخخخ ضایس
عکس اخریه خوشم اومد ازش بسی جالب بییید

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام الهه ایه(بابا شاهی)

خودت باحالی چیکار به عکسا ما داری.هرهر.....شوخی میگم

اره دقیقا فقط پتو پیچ شدیم هرهر(بگو کوفتو هرهر)

مامانش؟الهه ابشار میخواد
.
.
.
من گفتم برو دیگه حل شد فردا ابشاری

چی ضایسس؟؟؟چرا مبهم میحرفی الهه

میسی...مهدیار بگرفته

elahe 5 خرداد 1392 ساعت 14:04 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

تو امتحانات شرو نشده نشستی اپ میکنی اخه؟
نچ نچ نچ

اره شرو شده ولی باور کن وایساده بودم اپ میکردم

خخخخخخخخخخخ

elahe 5 خرداد 1392 ساعت 14:05 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com






































نگا الهه خانوم!!شما قیافه ای باشی ما دوست داریم.خخخخخ

چااااااااااااکرییییییم

elahe 5 خرداد 1392 ساعت 14:06 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com


خخخخخخخخ خوددرگیری پیداکردم هه هه هه

خب این شکلکه الان یعنی چی الهه؟؟

اهاااان گفتی خود درگیری گرفتی حواسم نبود

خوبه خوبه حالا که پیداش کردی نگهش دار..حواست باشه در نره هااا

سِــپـهـر 5 خرداد 1392 ساعت 23:48 http://GreenDream.blogSky.cOm

عکسای خشنگی بود دادااااش.

میخوامت عجیییییییب . بوس بوس

به به چع لاوی ترکوندیم خخخخ

بزا برم یکم عقب فاصله شخصی حفظ بشه هول نده بابا رفتم عقب دیگه

یه بوس دیگه مممممممااااچ باشه باشه رفتم

فروغ 7 خرداد 1392 ساعت 13:39 http://www.icanflybyss501.blogfa.com

سلام سلام نه من با فیلتر عکس نذاشتم اینا جو گیرن فیلترش میکنن حالا یکم روشن شدم 3 نفرین نه 6 تا ولی بازم گیجم هه ههه ههه اره زود عاشق وبتون شدم کلا راه میرم عاشق میشم هه هه ه هه بابای

سلااااااااااااام و سلام

عه نداری خب منم قصدم گرفتنه مچت بود که حاصل نشد

از دسته اینایی که فیلتر میکنن....خدا خودشو فیلتر کنه بدون فیلتر شکن

خخخخخ خودمم گیج شدم زیاد به تعدادش توجه نکن خخخخ

یخورده باهم بریید بیرون خوب که وبمون رو شناختی بعد عاشقش شو

بابای

elgha 7 خرداد 1392 ساعت 18:27 http://www.varagh-pare.blogsky.com

اگه از وایکینگها هستین پس این کلاهای شاخ دارتون کوش؟

امیرحسین:نگذاشتیم ضایع نشه.مدل جدید استتاره

اوووه اوووه تو حسابی عشقه برنامه کودکیااا

کلاهای شاخ دارمون تو عکس جا نمیشد چون شاخش شاخ ماموت بود

بلی بلی هرهر

رز 7 خرداد 1392 ساعت 20:05

سلاااااام
یکی مونده به اخری پس کله اش کو ...

اشناس ..خب یادت اومد کی بود به مانم بگو بدونیم...

سلااااااااااااام رزی

پسه کله نداره خو

منم نمیدونم کیه...بنظرت کی میتونه باشه؟؟

محمد جواد؟یا محمد جواد؟یا اون یکی محمد جواد؟

هر موقع فهمیدی به منم بگو

رز 7 خرداد 1392 ساعت 20:06

اون که کلاه داره یاد هوش سیاه افتادم...

چندش؟؟

یاده یکش افتادی یا دو؟؟

چرا مبهم میحرفی؟؟

مهسا 7 خرداد 1392 ساعت 20:07 http://www.love-courage.blogsky.com

به به به!چه عکسایی... بسی لذت بردیم از مناظر (تاکید میکنم فقط مناظر) آبشار نیاسر!

خب حالا من چند تا سوال برام پیش اومد:

تو عکس چهارمیه اونی که وسطه کیه؟
حالا اونی که سمت راست حسینه کیه؟ مهدیار نه ها!
اونو که میشناسمش! خودتو میگم!
تو کدومی؟ اونیکه راسته یا اونیکه چپه؟ اونی که وسطه؟ اونیکه اصن نیست ولی هست؟ اونیکه تو افق محو شده؟ هان؟
اونی که تو عکس پنج دست حسینو گرفته کیه؟
اونی که تو عکس هفتمی روبه روی محمدجواد با لبخند ژکوند لم داده کیه؟
عکس آخریه چی؟ اونیکه بین محمد جوادو حسین نشسته مهدیاره؟ ابیرامه؟ خود حسینه؟ محمد جواده که 2 بار افتاده؟هان؟
چی؟ اصن کسی اونجا نیست و ما توهم میبینیم؟!!!
اصن من کیم؟ تو کی ای؟ اینجا کجاس؟

+ینی الان باید فرار کنم؟!!!

سلام از اینا ورا؟؟امتحانا خوب پاس شده به خودت جایزه،نت دادی؟؟

بله دقیقا مشخص بود از مناظر لذت بردی....تاکیدت تو حلقت

تو مناظر سوال داری دیگه بپرس بپرس

تو عکسه چهارمی اونی که وسطه درخت هلووووعه...مناظره دیگه خودت گفتی..

من همونم که یه روزی ... بقیش رو نمیگم چون ذهنیتت رو خراب میکنه

افق؟ارررره همونه همونی که یه روزی عاشق...بقیشو نمیگم

تو عکس پنجمی اونی که دست حسین رو گرفته خداس

خدا همیشه دسته بنده هاشو میگیره..خخخخ استغفرلله

من احساس نمیکنم تو عکس هفتی کسی لم داده باشه!!یا کسی روبه روی کسه دیگه باشه!!هنگــــــــــی خواهرم میفهمم از امتحاناس

اونی که بینه محمد و حسینه یه ورزی عاشقِ سر به زیر بوده...آه بیا

نه خیر ابیرام نیس مهدیارم نیس

تو هم یه چیزی اونور تر زدی

تو؟؟تو یه پرنده ی ارزو داری همه امتحانات پاس بشه(چقد ریتمش حفظ شد...مخصوصا وزن شعر و اهنگ)

میتونی فرار کنی اوومممممممم دسته خودته ما شما رو ازاد گذاشته ایم تا به هر سویی که میخواهی بروی...فقط از مرز خارج نشو

رز 7 خرداد 1392 ساعت 20:08

عکس دومی قشنگ شده..

ممنون که نظرت رو میگی ایووول

کوچولو 7 خرداد 1392 ساعت 20:24 http://kocholomocholo.blogfa.com/

نههههههههههههههههههه من مهدیارو امیر خطاب نمیکنم
کلا اون نظر واسه تو بود
تو پست اشتباهی نظر گذاشتم
ببخشید به هرحال
دیگه اینقدرم گیج نیستمااااااااا

همون دیگهه......هعــــی پیریه و هزار...هرهر

میدونم همینجوری گفتم اشکال نداره..حالا انقد خودتو سرزنش نکن خواهر

برو بشین یجا واست یکی ابقند بیاره...من کار دارم خخخخ

شیرین 7 خرداد 1392 ساعت 20:26 http://greendream.blogsky.com

اونیو می گم که داره با هزار زحمت اونیو که پایینه و فکنم

فکنم..

حسین باشه

می کشه بالا

امیر تویی؟؟؟

چه عجب اون قابلمه هه نیست رو سرت
====
آقا فقط واسه ی همه ی مریضایی که ناراحتی قلبی دارن دعااااااااااااااااااااا کنیدددددد

نه حسین نیس محمدجواده

اونی که داره کشیده میشه بالا حسینه

نه من نیستم شیرین

ببین جانم من نیستم

دارم بهت میگم من نیستم

چرا کلاه سرم میزاری

باااببااااااااااااااااااااا به جونه ننم من نیستم

باااااااااااااااور کن من نیستم

.................................................................

چشم...چشم حتما شیرین

ایشالا غم نبینید.حتما دعا میکنیم

ⓖⓞⓛⒾツ 8 خرداد 1392 ساعت 08:25

این شبنم ریده تو نظرات که!!
که چی این همه فاصله .. منم که آی کیو دوساعته منتظرم نظر بعد اون لود شه :|
این سه تا کلهه تو کدومی پسرم ؟؟؟



ممنون از رکییتت

من سمت راستیم ننه جون

ⓖⓞⓛⒾツ 8 خرداد 1392 ساعت 08:26

ینی اول صبی شادمون کردی با این عکسات کلی خندیدم!
ولی تهش ایول داره به عکس آخرت لایک

میخواستی بگی سحر خیزی؟؟

دیدی منم سحر خیزم؟؟

البته من میخواستم یکی رو تا دمه خونه اووومممم چی میگن؟؟یادم رف

از اینا که یکی رو تا دمه خونه همراهی میکنن که بفرسنشون جایی

یادم نمیاد اول صبی خووو

خوشالم عکسا شادتون کرد

الا این شکلی شدی یعنی؟:

لاااااااااااااایک خورد

سارا 8 خرداد 1392 ساعت 12:17 http://erma.blogfa.com

اون کی بود داشت میوفتاد پایین ؟؟؟

تو هم از اونایی که وقتی یکی داره بلایی سرش میاد عکس میگیرن ؟؟؟؟

ولی عکسای هنری و قشنگی بودن

مخصوصا اونی که یه پتویی گرفتین همه

راستی یادم رفت سلام کنم ههه سلام

حسین بود ...خدا رحمتش کنه اووووه اوووه(صدا گریه)

من از اوناش نیستم ولی نزدیک به اوناشم

مممممرررررررررررسی ممنون نظره طلفته

عه جدا؟باحال بود...دمت قیژژژژژژژژژز

بیا سلام نکردی منم یادم رف سلام کنم

سلاااااااااااااااااام

شیرین 8 خرداد 1392 ساعت 12:38 http://greendream.blogsky.com

چرا جوش به دلم؟؟؟

شمال ما از این قشنگ تررررررررررررررررررررررررررررره









عکس اخریه وسطیه تویی؟؟؟؟
حسین تو عکس یکی مونده به آخریه رو هوااس؟؟؟
ببین این عکس اخریه پایینه همونیه که حسین داره میاد بالا؟؟

((وااای چی شددد))

ببین امیدوارم منظورمو فهمیده باشی...

بله که قشنگ تره....شما ماله شماس؟؟

مبارک بااااشه هوووورااااا پس ما رو هم دعوت کن بیایم

سوت نزن سرم رف

اوهوووووی با توام میگم سوت نزن


اوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی

عکس اخری وسطی منم بعله

نه خیر رو زمینه حسین!

نه خیر عکس اخری سه نفریم که تو پله نشستیم و عکس بالاییش عکس حسینه که زیر پا محمد دستش رو چونشه

.....................................................

فهمیدم منظورتو حتما دعا میکنم

Lهام 8 خرداد 1392 ساعت 20:39

odgd fhphg f,,,,,,,,n u;sh ..


میگم : خیلی باحال بود عکسا .

مخصوصاً اونی که زیر پتویین ..

میگم .. دوباره میگم : بیایم یه برنامه ای بنویسیم که وقتی به سیستم کلمات نامفهوم اینجوری وارد میشه تبدیل به کلمات فارسی شه ..نظرت چیه ؟؟؟؟؟

( تو برو اول برنامه سازی پیشرفته ت رو پاس کن بعد بیا برنامه بنویس )

این نفس خبیص بی شعورم بود ..

ارررررروم باش

اروووووومممممم باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

اخیش اخیش

بگو....ممنوننننننننننننننننننننننننیه

خخخخخخ....پتو سوژه شده

بگوو...بازم بگو...اره موافقم

چقد فکره خوبیه...زود باش پس خودت استین بالا بزن

بعد اول جملتم رو بنویس بیام یه برنامه بنویسم خخخخ

چون ما چیزی حالیمون نیس از این حرفا

پی ال سی ای چیزی داشتی خواستی برنامه نویسی کنی من در خدمتم هرهر

چه نفس خویصی داری...یعنی تو سه تا نفس داری

یه نفس عماره نفس یادم نیس چی چیو نفسِ خویس

چه جالب

بهار 9 خرداد 1392 ساعت 11:38 http://bahar91.blogsky.com

نبخشیدمت گفته باشم
اومدم چراغو بگیرم گم نشم یهو تبدیل به فیلم سایلنت هیل نشم راه بیفتن بیان دنبالم

مه شکن منظورته؟

خب بیا بگیرش بروووووو(صدا پیچید)

نشین این فیلما رو ببین

بیا بیا
.
.
.
بیا پایین تر
.
.
.

هیییسسسس
.
.

صداتو بیار پایین کسی نفهمه
.
.

.گوشتو بیار:چنتا فیلم خوب دارم بیا بگی اینا رو ببین
داغه داغ یکیش آیرن مَن سه یکیش تند و سریع 6

برو حالش ببر

اهم اهم خب بریم بالا

بهار 9 خرداد 1392 ساعت 11:39 http://bahar91.blogsky.com

خب حالا که التماس می کنی نمی رم

وااای ممنون خدایا شکرت(الان دارم اظهار به این کارا میکنماا)

حسین(streetgroup) 9 خرداد 1392 ساعت 12:57

خو اینجا (عکسه رو میگم)کجاس؟
اهاااااان....
نیاسره!!!
شکل لولی که خیلی خوشمله!
شکل دومی که دیگه بسیار لایکه...
راسی مهدیار واسه چی رفته اون بالا؟؟؟اهاااان رفته اون بالا که منظره رو بهتر ببینه!خخخخ
شکل چهارم:چرا قایم شدین؟دیگه چه دسته گلی به اب دادین!!!؟؟هاااااا؟؟
راسی اون ماموره رو یادته بازی سرش در میاوردیمو نمیفهمید؟؟؟نکنه مال اونه!هههههههه
شکل پنجم.... به این میگن رفیق!!! ببین چطور دست رفیغشو گرفته!
شکل 6.... لایکه___ممنون از عکاس محترمو خوش ظوغ
عکس هفتم: دو دالتون(______)

من که چندروزه منتظرم شکل اخری باز بشه! که از قراره معلوم قسط باز شدن نداره!(کلیدشوم ندارم!خخخخ)

اینجا همونجاس

میخوای خودت سوال بپرسی خودتم ج بدی؟؟

فک کنم راحتریاااا

خب خب

خب خب

ماموره؟نه یادم نمیاد رفیغ(به قول خودت)

شکل پنجم چی؟؟ اره به این میگن رفیق یا رفیغ

عکس شیش لایک خورد سیر شد واسه شامشم یه لایک بهش بده بخوره

عکس هفتم هم باید تو خماریش بمونی رفیق یا رفیغ

شیرین 9 خرداد 1392 ساعت 19:29 http://greendream.blogsky.com

آره شمال ماله ماست..


.فروشیم نیست...

تو مگه مارو کاشان دعوت کردی که من شمال دعوتت کنم؟...ها؟




گوشاتو بگییرررر...من سوتمو می زنم همچنااااااان






























...اووخ سر درد گرفتم...

کاشون؟تشریف بیارید قدمتون رو چشمای شهردار

خوبه؟بیا من دعوت کردم حالا اگه نیای شهردارمون شاکی میشه
و تخمه چشماش درد میگیره
.
.
.
.
.
بلدم نیستی سوت بزنی

مهسا 9 خرداد 1392 ساعت 20:09 http://www.love-courage.blogsky.com

هوووم؟؟

حسین(streetgroup) 11 خرداد 1392 ساعت 17:20

همچنان منتظر باز شدن شکل هفت هستم!خخخخ

loading

گیتار شکسته 12 خرداد 1392 ساعت 02:15

یه عده از دوستامون(همین 3 نفر) خیلی ... تشریف دارن.
نامردا تنهایی میرن عشق و حال یه خبرم به ما نمیدن.
خاک تو سرتون کنن.
ماهم بلدیم ساید بزنیم
ماهم بلدیم پشتک بزنیم
گیرم بلدم نباشیم عکس که بلدیم بگیری...

هه هه علیییییی؟؟؟؟کتک میخوای؟؟

قول میدم سال 93 ببرمت..خوبه؟؟

نه دیگه اون عکس گرفتنه رو بلد نیستی

خخخخ

رز 13 خرداد 1392 ساعت 15:21

دگه تابلو بود برادر محمد جواد
منظورم از اشنا شازده کوچولو بود تو وب خودم...

هووممم؟؟

چیزی نگو الان هنگ میکنم

خخخخ

رز 13 خرداد 1392 ساعت 15:26

نه برادر جواد نیس

یادم نمیاد سوالمون چی بود هه هه

مریــم 13 خرداد 1392 ساعت 23:27 http://love-courage.blogsky.com

بعد ماه رمضون قراره یه تیریپ بیایم اصفهان با خونواده... حتما یه سر به این آبشاره میزنم...

خدایی دلبری میکنه...



شما از الان تصمیم گرفتید؟؟

بابا ایول

حالا ما این شکلی تصمیم میگیریم

شب خونه خالم اینا:

خاله؟بچه ها؟فردا بریم شمال؟؟

بچه ها و خاله اینا:اره بریم.پس ما میریم یه چیزی درست کنیم واسه ناهاره فردا و وسایلا رو جم کنیم

خخخخخخخخخخخ

گلشن 18 خرداد 1392 ساعت 03:57 http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

قشنگ بودن
مخصوصا عکس سوم و پنجم

ممنون

خیلی خیلی ممنون

رز 24 خرداد 1392 ساعت 13:53

گفتی تو عکسا اون که کله اش پیدا نیس جواد گفتم نه نیس افتاد...
نفهمیدی بیخیال...

تو از کجا میدونی میگی نیس؟؟؟

مریض که نیستم دروغ بگم

اون که سرش تو عکس نیس محمده

رز 25 خرداد 1392 ساعت 19:05

اوکی حل شد..
شرمنده...

بیا یه ده بار دیگه بگو هاا؟؟

رز 25 خرداد 1392 ساعت 19:05

اوکی حل شد..
شرمنده...

خواهش میکنم

دیگه تکرار نشه هاااا هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد