اَشرَحُ الحال

شرح حال دوستان به روایت تصویر در این روز های مبارک و پر از ثواب:

  • حسین:

  • مهدیار:

  • محمد:

  • من(امیرحسین):

از قدیمو ندیم مخصوصا از ندیم گفتن خوابه روزه دار ثوابه.اما اون یکی:
.
.
.
.
  • ابراهیم:

نظرات 9 + ارسال نظر
ژینوس 11 تیر 1393 ساعت 17:37 http://kooleh-poshti.blogsky.com

خسته نشین یه وخ؟ پماد زخم بستر بخرین از داروخونه ته ماه رمضون لازمتون میشه

خسته نباشید داریم.گاهی بهمون میگه.

سر بالا....دهن باز....اِههههه اِهههه اِههه

باش حتممممممممممماااا

طرح اذان تا اذان ..................
هیش وخ سعادت نداشتم شرکت کنم....خخابم نمیاد خو
.
.
.
.
همچنان در انتظار لحظات ملکوتیه بخور بخورم
قبول باشه....
.
.
.
.
عه؟؟ ابــی روووووووووووو
پس ماه رمضونش خاصه امسال! بش تبریک بگید :)

یه چی تو همون مایه ها
.....متاسفم.چون لیاقت میخواد
.
.
.
.
این لحظه ها اخر ادم از حلقش میزنه بیرون گرد و خاک
.
.
.
ار ابی
تقریبا خخخ

طوفانی 12 تیر 1393 ساعت 12:27

به به!سلام مستر امیرحسین!! شما خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ظاهرا یکی تون مزدوج شده دیگران افسردگی گرفتن! دی:

سلااااااااام

من که نمیتونم وبت بیام

ادرسشم ندارم

kocholo 12 تیر 1393 ساعت 22:02 http://kocholomocholo.blogfa.com


دوستان خسته نباشین این همه فعالیت
باور کنین دلم براتون کباب شد این صحنه هارو دیدم
اصلا اشک توچشمام جمع شد

منم دلم کبابه برا خودمون

اشک تو چشام منها شد

ببین

elgha 13 تیر 1393 ساعت 13:10 http://stubborngirl.blogsky.com

سلام برادر امیرحسین وبرادران گرامی
بالاخره برگشتم وهمچنین برگشتین
راستشو بخواین اگه زودتر میومدم بهتون سر میزدم عذاب وجدان میگرفتم

سلام سلام

خدا رو شکر

ما که چند رفتیم اون وبا تعطیل بود

خخخخخخ چرا؟

شیرین 13 تیر 1393 ساعت 18:22

اینا چیه دیگه؟؟؟

چرا اینجوری میاد؟؟؟؟
















...خراب بشه هرچی گوشیه لمسیو...عکس عیدو ...عکس راهیان نوره ...


اخه من نمی دونم...کوررری؟؟؟؟

ببین خو داری کیو میگیری دیگه....









--
حســــــاس نشو امیرخان

ی کم دقو دلیمو خالی کردم...

داری داغون میشی

خدایا؟؟مریضای ما اینانا
.
.
.
.
خاستی بگی با گوشی میای؟؟همینو میخاستی بگی؟
.
.
خب انقد جنگ و دعوا لازم نبود که

فرزانه 16 تیر 1393 ساعت 11:59

ه ه ه...خندیدم.
خداییش خییییییلییییی بی مزه بود.

مشخصه کاملا

ول کن ای کلید "ی"ِ کیبورد رو خواهر.من متوجه عمق فاجعه شدم.

رز 18 تیر 1393 ساعت 20:43

سلااااااااااام طاعات و عبادات همگی قبول باشه ایشااله...



همش که نشد خواب....حالامثل اصحاب کهف نشید ....خخخخخخخخخ

سلام ممنون و همچنین شما ان شاالله



خخخخ...اصحاب کهف؟؟هرهر

کو کامنتم؟؟؟

یالا تــف کن بیــــــــــرون

من روزم

بعد افطار تف میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد